Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Встановлення пожежної сигналізації Головного корпусу Білицького будинку-інтернату для громадян похилого віку та інвалідів за адресою: вул. Праці, 44, м. Білицьке, Донецька область (Код за ДК 021: 2015: 51700000-9 «Послуги зі встановлення протипожежного устаткування»)
Очікувана вартість
1 428 682,80 UAH
UA-2020-07-15-004311-c 25fcb4286aef495daed0f661cbbe2985
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Глущенко

+380627762562 23597399@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна організація (установа, заклад) Білицький будинок-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів
Код ЄДРПОУ: 23597399
Місцезнаходження: 85043, Україна , Донецька обл., Білицьке, ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 44
Контактна особа: Олена Глущенко
+380627762562
23597399@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2020 13:46
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2020 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2020 08:00
Початок аукціону: 03 серпня 2020 14:50
Очікувана вартість: 1 428 682,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 286,83 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Встановлення пожежної сигналізації Головного корпусу Білицького будинку-інтернату для громадян похилого віку та інвалідів за адресою: вул. Праці, 44, м. Білицьке, Донецька область (Код за ДК 021: 2015: 51700000-9 «Послуги зі встановлення протипожежного устаткування»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85043, Україна, Донецька область, м Білицьке, Праці, б.44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник за наявності бюджетного фінансування має право надати Підряднику авансовий платіж у розмірі 30% вартості обсягу робіт у відповідності до Постанови КМУ № 1070 від 04 грудня 2019 року «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошт» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». Аванс 90 Календарні 30
Надання послуг Остаточний розрахунок за виконані роботи проводиться Замовником впродовж 15 банківськіх днів, після остаточного виконання робіт Підрядником за договором на підставі підписаного Сторонами Акту виконаних робіт (форма №КБ-2в) та довідки про вартість виконаних робіт (форма №КБ-3). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отримані послуги здійснюються на протязі 15-ти робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок у відділенні Державного казначейства. Пiсляоплата 15 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 липня 2020 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2020 15:44
ТД_Монтаж протипожежної сигналізації (6) (2) (1).docx
15 липня 2020 13:46
ПКД.pdf
20 липня 2020 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 10:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 13:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2020 15:44
ТД_Монтаж протипожежної сигналізації (6) (2) (1).docx
15 липня 2020 13:46
ТД_Монтаж протипожежної сигналізації (6) (2).docx
15 липня 2020 13:46
ПКД.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Гарантійний лист від виробника
Дата подання: 20 липня 2020 13:16
Дата відповіді: 20 липня 2020 15:46
Доброго дня! Шановний Замовнику, тендерною документацією передбачене надання у складі тендерної пропозиції Учасника гарантійного листа від Виробника (Імпортера), постачальника обладнання автоматичної пожежної сигналізації, систем оповіщення та управління евакуацією людей, що буде монтуватися (прибори, сповіщувачі, гучномовці), в якому Виробник (Імпортер), постачальник гарантуватиме учаснику поставку обладнання для належного монтажу та у встановлені строки із зазначенням номеру даної закупівлі. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки гарантійний лист, який вимагається Вами не має зовсім ніякої юридичної сили, тому що він не буде оформлений згідно норм ГК, щоб потім його можно було використовувати ,наприклад, у суді. Незрозуміло для чого Вам даний лист, оскільки юридичну відповідальність перед Замовником буде нести саме Учасник, а не виробник чи інші суб'єкти зазначені Замовником. Також є незрозумілим, навіщо Учаснику брати гарантійний лист у виробника чи дистриб'ютора, якщо відповідне обладнання вже може бути придбаним і знаходитись у власності Учасника. Крім того, Виробник чи дистриб'ютор не зобов'язані надавати такий документ, а наше підприємство ніяких важелів впливу на виробника не має і примусити надавати якісь документи не може. Зважаючи на вищевикладене, внести зміни до тендерної документації, а саме видалити зазначену дикримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до тендерної документації

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 15:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БЕЗПЕКА 2000" 1 199 989,96
UAH з ПДВ
959 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «МАРС» (МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО) У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 1 347 864,50
UAH з ПДВ
960 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" 1 318 805,24
UAH з ПДВ
1 071 429,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРПОЖСЕРВІС" 1 321 520,15
UAH з ПДВ
1 076 892,53
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГРИЩЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" 1 299 698,85
UAH з ПДВ
1 095 213,17
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 серпня 2020 11:55
Електронний підпис
05 серпня 2020 11:51
кошторис-новий 1ч.rar
05 серпня 2020 11:51
кошторис новий 2 ч.rar
05 серпня 2020 11:51
довідка МВС _серпень.pdf
05 серпня 2020 11:47
довідка зг. ст. 17.jpg
31 липня 2020 00:15
Електронний підпис
31 липня 2020 00:14
щодо санкцій.jpg
31 липня 2020 00:14
цінова пропозиція.pdf
31 липня 2020 00:14
фін.звітність.rar
31 липня 2020 00:14
УСТАВН ДОК-ТИ.pdf
31 липня 2020 00:14
трудовві книжки.rar
31 липня 2020 00:14
трудова книжка ГІП.pdf
31 липня 2020 00:14
тирас-сертификати.rar
31 липня 2020 00:14
СТАТУТ-ПРОТОКОЛ.pdf
31 липня 2020 00:14
СТАТУТ.pdf
31 липня 2020 00:14
собственность -пульт.pdf
31 липня 2020 00:14
сертификати.rar
31 липня 2020 00:14
сертификат ИСО.pdf
31 липня 2020 00:14
протокол-директор.pdf
31 липня 2020 00:14
проект договору.pdf
31 липня 2020 00:14
про субпідряд.jpg
31 липня 2020 00:14
про повноваження.jpg
31 липня 2020 00:14
про захист довкілля.pdf
31 липня 2020 00:14
про власний пульт.jpg
31 липня 2020 00:14
про банкрутство.jpg
31 липня 2020 00:14
прно досвід.pdf
31 липня 2020 00:14
право подписи.pdf
31 липня 2020 00:14
посвідчення ПТМ.pdf
31 липня 2020 00:14
наявність МТБ.rar
31 липня 2020 00:14
НАКАЗИ ПРО РОБОТУ.rar
31 липня 2020 00:14
наказ ДСНС.pdf
31 липня 2020 00:14
наказ директора.pdf
31 липня 2020 00:14
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
31 липня 2020 00:14
кошторис 2ч.pdf
31 липня 2020 00:14
кошторис 1ч.pdf
31 липня 2020 00:14
квал-ція працівників.rar
31 липня 2020 00:14
додаток 8.pdf
31 липня 2020 00:14
договір-лабораторія.pdf
31 липня 2020 00:14
Довідки Банк.zip
31 липня 2020 00:14
дипломи працівників.rar
31 липня 2020 00:14
гарантія якості.jpg
31 липня 2020 00:14
гарантийний лист.pdf
31 липня 2020 00:14
АНАЛОГ. ДОГОВОРА-.rar
31 липня 2020 00:14
cертіфікати нові.rar

Публічні документи

23 серпня 2020 18:24
Електронний підпис
23 серпня 2020 18:08
Довідка ч 2.ст 17 Закону.pdf
23 серпня 2020 18:08
Довідка МВС.pdf
23 серпня 2020 18:08
Довідка з податкової.pdf
10 серпня 2020 17:03
Електронний підпис
10 серпня 2020 16:34
довідка мвс.pdf
31 липня 2020 02:06
Електронний підпис
31 липня 2020 02:05
Статут.pdf
31 липня 2020 02:05
Проект договору.pdf
31 липня 2020 02:05
Довідка.ст17.pdf
31 липня 2020 02:05
Паспорт Директора.pdf
31 липня 2020 02:05
Сертифікат ISO.pdf
31 липня 2020 02:05
Рішення засновників.pdf
31 липня 2020 02:05
Свідотство ПДВ.pdf
31 липня 2020 02:05
Витяг з ЄДР.pdf
31 липня 2020 02:04
лицензия.pdf
31 липня 2020 02:04
згода з додатком 2.pdf
31 липня 2020 02:04
Виписка з ЭДР.pdf
31 липня 2020 02:04
Додаток 8.pdf
31 липня 2020 02:04
Медичні довідки.pdf
31 липня 2020 02:04
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

30 липня 2020 16:16
Електронний підпис
30 липня 2020 16:15
цінова пропозиція.pdf
30 липня 2020 16:15
Рішення.pdf
30 липня 2020 16:15
про субпідрядника.pdf
30 липня 2020 16:15
Наказ на директора.pdf
30 липня 2020 16:15
МВС.pdf
30 липня 2020 16:15
Ліцензія.pdf
30 липня 2020 16:15
листи згоди.pdf
30 липня 2020 16:15
кошторис.pdf
30 липня 2020 16:15
ІНН директора.pdf
30 липня 2020 16:15
довідка ст 17.pdf
30 липня 2020 16:15
Відгук Ювенал-Гард.pdf
30 липня 2020 16:15
Аналогічний досвід.pdf

Публічні документи

30 липня 2020 17:37
Електронний підпис
30 липня 2020 17:31
Договор 10 интернат.pdf
30 липня 2020 17:31
СТАТУТ.pdf
30 липня 2020 17:31
Цінова пропозиція.pdf
30 липня 2020 17:31
Ліцензія копія.pdf
30 липня 2020 17:31
Договор хирургия.pdf
30 липня 2020 17:31
Ліцензия _орігінал_.pdf
30 липня 2020 17:31
Виписка з ЄДР копия.pdf
30 липня 2020 17:31
Довідка про досвід.pdf
30 липня 2020 17:31
Згода з Договором.pdf
30 липня 2020 17:31
Дефектний акт.pdf
30 липня 2020 17:31
Відгук хирургия.pdf
30 липня 2020 17:31
Відгук 10 интернат.pdf

Публічні документи

30 липня 2020 20:40
Електронний підпис
30 липня 2020 20:39
Ліцензія електронна.pdf
30 липня 2020 20:39
Кошторис.pdf
30 липня 2020 20:39
Довідка щодо Статуту.pdf
30 липня 2020 20:39
Довідка МВС.pdf
30 липня 2020 20:39
173.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БЕЗПЕКА 2000"

ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «МАРС» (МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО) У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ

ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРПОЖСЕРВІС"

ФОП "ГРИЩЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БЕЗПЕКА 2000"
#37435330
Відхилено 959 000,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 08:15
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 серпня 2020 10:35
ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «МАРС» (МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО) У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
#13880445
Переможець 960 000,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2020 11:35
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 серпня 2020 08:18

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний Учаснику! Повідомляємо Вас, що під час розгляду наданої вами тендерної пропозиції (надалі ТП) виявлені наступні невідповідності в інформації та документах, які вимагались тендерною документацією (надалі ТД): 1) Згідно п.1 Розділу 3 ТД "Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються у цій тендерній документації з накладанням електронного підпису або з накладанням кваліфікованого електронного підпису, та завантаження файлів у форматі PDF з дотримання вимог частини 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі»". Вами надано фали у форматі PDF та JPG, що не відповідає вимогам ТД. 2) Згідно п.п.4 п.4.2. Додатку 3 до ТД "Замовник зазначає вимоги, встановлені статтею 17 Закону та визначає перелік документів, що підтверджують відповідність учасників таким вимогам". Учасник повинен надати" Документ (оригінал або електронна довідка) уповноваженого органу МВС України про те, що фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов'язаний з хабарництвом та відмивання коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Документ повинен бути виданий не більше тридцяти денної давнини відносно дати оприлюдненого на веб-порталі рішення про намір укласти договір." Вимога не виконана. 3.Згідно п.п. п.4.2. Додатку 3 до ТД "Замовник зазначає вимоги, встановлені статтею 17 Закону та визначає перелік документів, що підтверджують відповідність учасників таким вимогам" Учасник повинен надати "Документ (оригінал або електронна довідка) уповноваженого органу МВС України про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, яка підписала тендерну документацію, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Документ повинен бути виданий не більше тридцяти денної давнини відносно дати оприлюдненого на веб-порталі рішення про намір укласти договір." Вимога не виконана. 4.) Згідно п.3 Додатку 2 до ТД "На підтвердження якісних характеристик обладнання, яке буде встановлюватиметеся учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформаційну довідку про вироби, що будуть встановлюватися, відповідно до робочого проекту" Вимога не виконана. 5. Згідно п.4 Розділу 3 ТД "Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій" В наданому Вами гарантійному листі зазначено погодження дотримуватися умов ТД протягом 120 днів, що не відповідає вимогам ТД. 6) Згідно п.12 Додатку 4 до ТД "12.1.Невід’ємною частиною цього Договору є додатки, які додаються до цього договору: Додаток №1 - Протокол погодження договірної ціни; Додаток №2 - Календарний графік виконання робіт. Додаток №3 – Договірна ціна; Додаток №4 – Зведений кошторисний розрахунок; Додаток №5 - Локальний кошторисний розрахунок; Додаток №6 - Підсумкова відомість ресурсів;" Учасником не надано додаток №1 та додаток № 2 до договору. Пропонуємо Вам виправити виявлені невідповідності, або надати пояснення, протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення, для прийняття рішення тендерного комітету щодо відхилення тендерної пропозиції, апо визначення переможця торгів

Документи

10 серпня 2020 08:15
Електронний підпис
10 серпня 2020 08:11
65.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний Учаснику! Повідомляємо Вас, що під час розгляду наданої вами тендерної пропозиції (надалі ТП) виявлені наступні невідповідності в інформації та документах, які вимагались тендерною документацією (надалі ТД) 1) Згідно п.п.4 п.4.2. Додатку 3 до ТД "Замовник зазначає вимоги, встановлені статтею 17 Закону та визначає перелік документів, що підтверджують відповідність учасників таким вимогам". Учасник повинен надати" Документ (оригінал або електронна довідка) уповноваженого органу МВС України про те, що фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов'язаний з хабарництвом та відмивання коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Документ повинен бути виданий не більше тридцяти денної давнини відносно дати оприлюдненого на веб-порталі рішення про намір укласти договір." Вимога не виконана. 2)Згідно п.п. п.4.2. Додатку 3 до ТД "Замовник зазначає вимоги, встановлені статтею 17 Закону та визначає перелік документів, що підтверджують відповідність учасників таким вимогам" Учасник повинен надати "Документ (оригінал або електронна довідка) уповноваженого органу МВС України про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, яка підписала тендерну документацію, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Документ повинен бути виданий не більше тридцяти денної давнини відносно дати оприлюдненого на веб-порталі рішення про намір укласти договір." Вимога не виконана. Пропонуємо Вам виправити виявлені невідповідності, або надати пояснення, протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення, для прийняття рішення тендерного комітету щодо відхилення тендерної пропозиції, або визначення переможця торгів.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2020 11:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «МАРС» (МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО) У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
#13880445
960 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 листопада 2020 14:25
img112.pdf укладений
11 листопада 2020 14:23
Електронний підпис укладений
02 вересня 2020 09:54
89.pdf укладений
02 вересня 2020 09:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 вересня 2020 — 11 листопада 2020
Сума оплати за договором: 960 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 160 000,00 UAH)
Причини розірвання договору: Замовник та підрядник керуючись пунктом 10.9 Договору прийняли спільне рішення достроково розірвати Договір