Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Чернівецький обласний перинатальний центр" |
Код ЄДРПОУ: | 05481412 |
Місцезнаходження: | 58001, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, Головна,129 |
Контактна особа: |
Бейко Альона Володимирівна 380958848818 tender0704@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 липня 2020 15:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 липня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 серпня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 05 серпня 2020 13:45 |
Очікувана вартість: | 3 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Найменування - Комунальне некомерційне підприємство "Чернівецький обласний перинатальний центр"
Місцезнаходження - м.Чернівці, вул.Головна,129
Ідентифікаційний код замовника в ЄДРПОУ юридичних осіб -05481412
Категорія - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 липня 2020 15:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 липня 2020 13:36 |
Зміни від 21.07.docx | |
21 липня 2020 13:35 |
Тендерна документація НА СВІТЛО зі змінами від 21.07..docx |
28 липня 2020 15:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
21 липня 2020 13:36 |
Зміни від 21.07.docx
|
|||||||||
21 липня 2020 13:35 |
Тендерна документація НА СВІТЛО зі змінами від 21.07..docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-07-000001 ● 334ead535d7e461f91ff4857a130f79f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 вересня 2020 09:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.09.2020 № 35
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 04.09.2020 року № 35
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2020-07-15-004074-b від 15.07.2020 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о начальника відділу контролю у сфері закупівель Галина ВЕДЕНІВСЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-09-09 09:27:56
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Електрична енергія» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-07-15-004074-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання:
1) Поясніть, яким чином учасник ТОВ «ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ» на вимогу пункту 5 розділу 3 тендерної документації підтвердив виконання наданого ним аналогічного договору від 12.02.2019 №85ю на суму 13 912 153,00 грн., в той час як учасником надано акти прийому-передачі товарної продукції від 31.05.2019 №5, від 30.06.2019 №6, від 31.07.2019 №7, від 31.08.2019 №8 та від 30.09.2019 №4900 на загальну суму 1 510 092,58 гривень?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-09-11 10:27:09
Відповідь
Тендерний комітет КНП «Чернівецький обласний перинатальний центр» розглянув запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, сформований під час проведення моніторингу закупівлі за предметом «Електрична енергія» та розміщений в системі 09.09.2020 року, і надає наступні пояснення.
Відповідно до частин першої та другої ст. 16 Закону України від 25.12.2015№ № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (редакція від 19.04.2020 року) (надалі – Закон), Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям та установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
На виконання вказаних вище вимог Закону, у пункті 5 розділу 3 Тендерній документації КНП «Чернівецький обласний перинатальний центр», затвердженій рішенням тендерного комітету від 21 липня 2020 року № 78, визначено усі, передбачені статтею 16 Закону кваліфікаційні критерії та способи документального підтвердження учасником відповідності таким критеріям (дотримано вимоги част 1 та 2 ст.16 та п.2 част. 2 ст. 22 Закону).
Згідно п.5.1. та 5.2.3 Тендерної документації способом документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) для учасника визначено надання довідки (підписаної учасником та скріплену печаткою (у разі її використання)) в довільній формі про виконання учасником аналогічного договору, а також для документального підтвердження виконання аналогічного договору учасник повинен був надати оригінал чи засвідчену підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником) копію, зазначеного ним у довідці виконаного аналогічного договору, з оригіналом (оригіналами) чи із засвідченою (засвідченими) копією (копіями) видаткової (видаткових) накладної (накладних) та/або акту (актів) прийому-передачі товару, що свідчить (свідчать) про виконання договору повному обсязі або оригінал листа-відгуку від замовника/покупця про належне виконання учасником аналогічного договору, який містить інформацію про предмет договору, ціну договору, номеру та дату його укладення.
Так, при вивченні тендерної пропозиції учасника ТОВ «Чернівецька обласна енергопостачальна компанія» встановлено, що вказаним Товариством було надано у складі пропозиції на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів довідку від 17.07.2020 №3096, в якій зазначено про виконання договору із покупцем АТ «Чернівціобленерго» від 12.02.2019 №85-6 та додана копія такого договору і договору на 2020 рік, надані окремі акти прийому-передачі та лист-відгук від вказаного покупця (від 19.05.2020 №7/1304).
Враховуючи те, що пунктами 5.1. та 5.2.3. Тендерної документації передбачено надання у якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів акту (актів) прийому-передачі товару, що свідчить (свідчать) про виконання договору повному обсязі або оригіналу листа-відгуку від замовника/покупця про належне виконання учасником аналогічного договору, який містить інформацію про предмет договору, ціну договору, номеру та дату його укладення, тендерним комітетом КНП «Чернівецький обласний перинатальний центр» було прийнято як відповідність вказаному кваліфікаційному критерію, надані ТОВ «Чернівецька обласна енергопостачальна компанія» і окремі акти приймання-передачі електричної енергії , і лист-відгук АТ «Чернівціобленерго». Надані вказаним учасником документи підтверджували в повній мірі досвід виконання аналогічних договорів.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-09-17 15:38:05
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Електрична енергія» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-07-15-004074-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення із таких питань:
1) Чому тендерним комітетом відповідно до частини 16 статті 29 Закону не надано можливості учаснику ТОВ «ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД» для виправлення невідповідностей, виявлених тендерним комітетом за результатами розгляду його тендерної пропозиції у документах, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та право підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю (зокрема у Балансі, Звіті про фінансові результати, рішенні учасника щодо призначення та повноважень директора, актах про використану електричну енергію)?
2) Яким чином тендерним комітетом була встановлена невідповідність пропозиції учасника ТОВ «ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД» вимогам пункту 3.4 Додатку 1 до тендерної документації, а саме ненадання у складі пропозиції листа-згоди на обробку, використання та доступ до персональних даних за підписом директора Дацко О.Б., в той час як уповноваженим представником учасника, яким підписано тендерну пропозицію та який діє за довіреністю, є Семенців А.Я.?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-09-22 09:54:53
Про надання пояснень
Тендерний комітет КНП «Чернівецький обласний перинатальний центр» розглянуто запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, сформований під час проведення моніторингу закупівлі за предметом «Електрична енергія» та розміщений в системі 17.09.2020 року, і надає наступні пояснення щодо заданих питань.
1) Чому тендерним комітетом відповідно до частини 16 статті 29 Закону не надано можливості учаснику ТОВ «ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД» для виправлення невідповідностей, виявлених тендерним комітетом за результатами розгляду його тендерної пропозиції у документах, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та право підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю (зокрема у Балансі, Звіті про фінансові результати, рішенні учасника щодо призначення та повноважень директора, актах про використану електричну енергію)?
Згідно частин 1 та 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VII (надалі – Закон), Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
На виконання вимог законодавства у пункті 5 Розділу 3 Тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету КНП «Чернівецький обласний перинатальний центр» від 21 липня 2020року № 78 (надалі – Тендерна документація або ТД) передбачено подання документів та інформації, які підтверджують всі визначені ст. 16 Закону кваліфікаційні критерії,.
Також розділом 2 Додатку 1 «Перелік документів, які подаються учасником на електроний майданчик, для підтвердження кваліфікаційних та інших вимог замовника у вигляді скан-копії у форматі багатосторінкового pdf (або jpg )» до ТД передбачено надання документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції конкурсних торгів; підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю; участі в процедурі розкриття пропозиції конкурсних торгів.
При розгляді тендерної пропозиції Учасника було встановлено, що документи, які підтверджують повноваження осіб, фінансову спроможність та досвід виконання аналогічних договорів, а саме Баланс, Звіт про фінансові результати, рішення учасника щодо призначення та повноважень директора, акти про використану електричну енергію були завантажені учасником ТОВ «ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД» в повному обсязі.
Згідно абз. 1 част. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Тендерна документація може містити й іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Так, відповідно до п.1.3 розділу 3 Тендерної документації всі визначені тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію).
Така ж вимога дублюється і у абз. 1 Додатку 1 до Тендерної документації, згідно якого усі сторінки пропозиції Учасника процедури закупівлі, що містять текст або зображення, повинні містити підпис уповноваженої посадової особи Учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки Учасника (в разі наявності) за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами).
При розгляді тендерної пропозиції учасника – ТОВ «Прикарпатенерготрейд», тендерним комітетом встановлено, що окремі сторінки документів, а саме Балансу, Звіту про фінансові результати, рішення учасника щодо призначення та повноважень директора, актів про використану електричну енергію, надані ним у формі електронного документа через електронну систему закупівель, не були засвідчені власноручним підписом учасника та відбитком печатки Учасника як це передбачено п.1.3 розділу 3 та абз. 1 Додатку 1 до ТД.
Також, на кожен із вказаних вище документів учасником не було накладено кваліфікований електронний підпис, що дає змогу тендерному комітету вважати їх скан-копіями.
Відповідно до абз. 2 Додатку 1 до Тендерної документації у разі не виконання вимог щодо публікації скан-копій документів у електронному вигляді, Замовник має право дискваліфікувати Учасника.
Таким чином, у КНП «Чернівецький обласний перинатальний центр» були підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Прикарпатенерготрейд» внаслідок не виконання ним вимог п.1.3 розділу 3 ТД та абз. 1 Додатку №1 до ТД, на підставі част. 2 п. 1 ст. 31 Закону України « Про публічні закупівлі» (невідповідність тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації).
Окрім цього, пунктом 2.1. розд. 5 ТД визначено поняття формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки та анведено їх приклалади. Незасвідчення копій документів у складі тендерної пропопзиці учасника підписом уповноваженої посадової особи Учасника процедури закупівлі, а також відбитком печатки не відноситься до формальних (несуттєвих) помилок.
2) Яким чином тендерним комітетом була встановлена невідповідність пропозиції учасника ТОВ «ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД» вимогам пункту 3.4 Додатку 1 до тендерної документації, а саме ненадання у складі пропозиції листа-згоди на обробку, використання та доступ до персональних даних за підписом директора Дацко О.Б., в той час як уповноваженим представником учасника, яким підписано тендерну пропозицію та який діє за довіреністю, є Семенців А.Я.? Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Тендерним комітетом КНП «Чернівецький обласний перинатальний центр», при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД» було допущено технічну помилку щодо надання останньому зауважень по причині відсутності листа-згоди на обробку, використання та доступ до персональних даних за підписом директора Дацко О.Б. Фактично вказаний лист був наданий у формі електронного документа через електронну систему закупівель у складі документа під назвою «Згода на обробку даних». Однак це не виключає наявності обставин, які описані у п. 1 пояснення.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою усунення виявлених порушень, допущених при проведенні закупівлі UA-2020-07-15-004074-b «Електрична енергія » – ДК:021:2015- 09310000-5 , тендерним комітетом КНП « Чернівецький обласний перинатальний центр » прийнято рішення ,щодо розірвання договору на постачання електричної енергії з ТзОВ «Чернівецька обласна енерго постачальна компанія» Копія рішення додається
2020-09-28 10:52:09
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами розгляду питання надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом, встановлено порушення вимог частини третьої статті 31 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами розгляду питання надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом, встановлено порушення вимог частини третьої статті 31 Закону.) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
.
2020-10-01 11:29:54
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 серпня 2020 15:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД" |
3 329 994,60
UAH з ПДВ
|
3 179 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вєк Технолоджі" |
3 366 739,37
UAH з ПДВ
|
3 179 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" |
3 572 408,00
UAH з ПДВ
|
3 180 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП" |
3 444 822,00
UAH з ПДВ
|
3 249 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АС" |
3 572 408,00
UAH з ПДВ
|
3 291 198,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ" |
3 291 198,25
UAH з ПДВ
|
3 291 198,25
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ" |
3 368 270,40
UAH з ПДВ
|
3 349 770,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МАРТІН ТРЕЙД" |
3 434 104,78
UAH з ПДВ
|
3 367 795,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ |
3 536 148,06
UAH з ПДВ
|
3 368 270,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" |
3 460 132,32
UAH з ПДВ
|
3 432 063,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" |
3 593 906,24
UAH з ПДВ
|
3 456 303,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ" |
3 597 925,20
UAH з ПДВ
|
3 456 304,74
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Електро Прайм" |
3 636 201,00
UAH з ПДВ
|
3 636 201,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД" #42129720 |
Відхилено |
3 179 998,00
UAH з ПДВ
|
06 серпня 2020 15:41
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вєк Технолоджі" #30510656 |
Відхилено |
3 179 999,00
UAH з ПДВ
|
10 серпня 2020 14:26
|
ТОВ "ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" #42102122 |
Переможець |
3 180 000,00
UAH з ПДВ
|
14 серпня 2020 11:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 вересня 2020 15:07
|
Електронний підпис | укладений |
28 серпня 2020 10:01
|
010.jpg | укладений |
28 серпня 2020 09:59
|
009.jpg | укладений |
28 серпня 2020 09:59
|
008.jpg | укладений |
28 серпня 2020 09:59
|
007.jpg | укладений |
28 серпня 2020 09:59
|
006.jpg | укладений |
28 серпня 2020 09:58
|
005.jpg | укладений |
28 серпня 2020 09:58
|
004.jpg | укладений |
28 серпня 2020 09:58
|
003.jpg | укладений |
28 серпня 2020 09:58
|
002.jpg | укладений |
28 серпня 2020 09:58
|
001.jpg | укладений |
28 серпня 2020 09:56
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 28 серпня 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
78 971,20
UAH (в тому числі ПДВ 13 161,87 UAH)
|
Причини розірвання договору: | З метою усунення допущених порушень ч.9 ст.26 Закону, ч.16 ст.29 Закону, ч.1 ст. 31 Закону при проведенні закупівлі UA-2020-07-15-004074-b « Електрична енергія » – ДК:021:2015- 09310000-5 розірвати договор з ТзОВ «Чернівецька обласна енерго постачальна компанія» |