Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи по здійсненню технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті: «Капітальний ремонт обладнання міського крематорію на вул. Байковій, 16 Голосіївський район» код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2020-07-15-004004-b a2337a4f2b2449088573c5972bcfc7ff
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Злотнікова Олена Петрівна

+380445293412 +380445293449 CREMATORIYTENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РИТУАЛЬНА СЛУЖБА СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ КРЕМАТОРІЙ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 05416768
Місцезнаходження: 03039, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ БАЙКОВА, будинок 16
Контактна особа: Злотнікова Олена Петрівна
+380445293412 +380445293449
CREMATORIYTENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2020 15:45
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2020 14:45
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2020 14:45
Початок аукціону: 30 липня 2020 15:21
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника: юридичні особи, які є підприємствами, які забезпечують потреби держави або територіальної громади
Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник
Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Роботи по здійсненню технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті: «Капітальний ремонт обладнання міського крематорію на вул. Байковій, 16 Голосіївський район» код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03039, Україна, Київська область, Київ, Байкова,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунок за виконані роботи проводиться Замовником по факту виконання робіт на підставі підписаного обома сторонами Акту приймання виконаних робіт. Умови оплати – відстрочка платежу. Оплата виконаних робіт здійснюється Замовником за умови наявності на рахунку Замовника коштів на фінансування закупівлі робіт. В разі затримки фінансування оплата виконаних робіт здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання на свій рахунок коштів фінансування закупівлі робіт. Розрахунки по цьому Договору проводяться по факту виконання робіт протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок відповідно до вимог п.2 ст.49 Бюджетного Кодексу України. У разі затримки/відсутності фінансування та/або здійснення платежів не з вини Замовника, штрафні санкції до Замовника не застосовуються. У разі виникнення обставин, що перешкоджають своєчасній оплаті робіт, Замовник письмово повідомляє про це Виконавця. Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 липня 2020 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 15:44
Додаток 3.Проэкт договору (1).docx
15 липня 2020 15:44
Оголошення (2).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2020 15:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОЕКТ-СТУДІЯ" 220 320,00
UAH з ПДВ
220 320,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП "УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА" 340 000,00
UAH з ПДВ
299 950,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "Стратегія" 376 500,00
UAH з ПДВ
300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 липня 2020 14:28
Електронний підпис
23 липня 2020 14:23
технічні вимоги.pdf
23 липня 2020 14:23
Статут.pdf
23 липня 2020 14:23
Сертификат Тимченко.pdf
23 липня 2020 14:23
Пропозиція.pdf
23 липня 2020 14:23
лист мінрегіон.pdf
23 липня 2020 14:23
Лист згода оплата.pdf
23 липня 2020 14:23
договір днз 725.pdf
23 липня 2020 14:23
договір днз 643.pdf
23 липня 2020 14:23
довідка досвід.pdf
23 липня 2020 14:23
Довiдка_пдв.pdf
23 липня 2020 14:23
витяг ПДВ.pdf
23 липня 2020 14:23
виписка ЄДР.pdf

Публічні документи

29 липня 2020 14:25
Електронний підпис
29 липня 2020 14:23
Договір №07061989.pdf
29 липня 2020 14:23
Копія наказу 16-ОС.pdf
29 липня 2020 14:23
Наказ №16ОС.pdf
29 липня 2020 14:23
Копія наказу 31КОС.pdf
29 липня 2020 14:23
Наказ № 31КОС.pdf
29 липня 2020 14:23
Проект договору.pdf
29 липня 2020 14:23
Пропозиція на участь.pdf

Публічні документи

28 липня 2020 17:40
Електронний підпис
28 липня 2020 17:39
Цінова пропозиція.pdf
28 липня 2020 17:39
Наказ Черненко.pdf
28 липня 2020 17:39
Наказ 2к на директора.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОЕКТ-СТУДІЯ"

ДП "УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "Стратегія"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРОЕКТ-СТУДІЯ"
#36047326
Переможець 220 320,00
UAH з ПДВ
31 липня 2020 11:48

Документи

31 липня 2020 11:47
Електронний підпис
31 липня 2020 11:47
протокол №3.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2020 11:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОЕКТ-СТУДІЯ"
#36047326
220 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 липня 2020 11:47
Електронний підпис
31 липня 2020 11:47
протокол №3.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 листопада 2021 14:47
ДУ№4 до договору 14Д.pdf укладений
08 листопада 2021 14:46
ДУ№4 до договору 14Д.pdf укладений
08 листопада 2021 14:45
Електронний підпис зміни до договору
17 лютого 2021 10:21
ДУ3 Договір 14Д (1).pdf зміни до договору
17 лютого 2021 10:21
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2020 14:20
ДУ 2Договір 14Д (1).pdf зміни до договору
26 листопада 2020 14:20
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 15:18
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 15:16
ДУ 1 до 14Д (1).pdf зміни до договору
04 серпня 2020 13:01
Договір 14Д.pdf укладений
04 серпня 2020 12:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Загальна вартість робіт по здійсненню технічного нагляду за цим Договором складає 220 320 (двісті двадцять тисяч триста двадцять) гривень 00 коп., в т. числі ПДВ 36 720,00 (тридцять шість тисяч сімсот двадцять) гривень 00 коп. Сума на 2020 рік становить 42 000,00 (сорок дві тисячі) гривень, 00 коп., в тому числі з ПДВ 7 000,00 (сім тисяч) гривень, 00 коп. Усі інші умови Договору не змінені цією Додатковою угодою, залишаються в силі та Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. Ця додаткова набирає чинності з дати її підписання та діє до 31 грудня 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 14Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): торони уклали цю Додаткову угоду № 2 Договору № 14 Д від 04 серпня 2020 року (далі - Договір) про наступне: 1. У зв’язку зі зміною директора Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОЕКТ-СТУДІЯ» згідно Рішення єдиного учасника № 1 від 08 вересня 2020 року та призначення на посаду директором Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОЕКТ-СТУДІЯ» Тимченко Катерину Олександрівну з 09 вересня 2020 року відповідно до Наказ № 14-ОС від 08 вересня 2020 року, сторони дійшли згоди внести зміни до преамбули та статті 11 Договору № 14 Д від 04 серпня 2020 року виклавши їх в наступній редакції: 1.1. Преамбула договору: Ритуальна служба спеціалізоване комунальне підприємство “Київський крематорій” виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації), (далі - «Замовник»), в особі в.о. директора-першого заступника директора Мартиненко Дмитра Анатолійовича, що діє на підставі Статуту, з однієї сторони, та Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОЕКТ-СТУДІЯ» (далі – «Виконавець»), в особі директора Тимченко Катерини Олександрівни, що діє на підставі Статуту з іншої сторони, разом іменовані Сторони, а кожна окремо - Сторона, уклали цей Договір на виконання технічного нагляду (далі – Договір) про нижче зазначене: 1.2. Стаття 11. РЕКВІЗИТИ I ПІДПИСИ СТОРІН ВИКОНАВЕЦЬ: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОЕКТ-СТУДІЯ» Адреса: 04071, м. Київ, вул. Введенська, б. 29/58, кв. 15 р/р UA633206490000026009052635988 в АТ КБ «ПРИВАТБАНК» в м. Києві МФО 320649 Код ЄДРПОУ 36047326 ІПН 360473226565 тел. 067 403 92 91 Директор______________К.О. Тимченко 2. Сторони дійшли згоди внести зміни в п.2.5. розділу 2 Договору № 14 Д від 04 серпня 2020 року викласти п. 2.5. в наступній редакції: 2.5. Замовник має право: - на власний розсуд, з дотриманням вимог чинного законодавства, організувати процес виконання капітального ремонту Об’єкту; - самостійно обирати підрядні організації, матеріали для виконання капітального ремонту, зовнішнього та внутрішнього оздоблення; - контролювати хід виконання робіт Виконавцем за цим Договором; - отримувати від Виконавця інформацію про хід виконання капітального ремонту Об’єкту; - розірвати Договір в односторонньому порядку у випадку прийняття відповідного рішення, письмово повідомивши Виконавця; - залучати для здійснення технічного нагляду за виконанням капітального ремонту Об’єкту інших осіб; 3.Усі інші умови Договору не змінені цією Додатковою угодою, залишаються в силі та Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 4.Ця додаткова набирає чинності з дати її підписання та діє до 31 грудня 2021 року. 5.Ця додаткова угода з моменту набрання нею чинності є невід’ємною частиною Договору № 14 Д від 04 серпня 2020 року. 6. Ця додаткова угода складена у двох примірниках, українською мовою, по одному для кожної сторони, кожний із яких має однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 14Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
17 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уклали цю Додаткову угоду № 3 Договору № 14 Д від 04 серпня 2020 року (далі - Договір) про наступне: 1. Сторони дійшли згоди внести зміни в п.3.1. розділу 3 Договору № 14 Д від 04 серпня 2020 року викласти п. 3.1. в наступній редакції: «3.1. Загальна вартість робіт по здійсненню технічного нагляду за цим Договором складає 220 320 (двісті двадцять тисяч триста двадцять) гривень 00 коп., в т. числі ПДВ 36 720,00 (тридцять шість тисяч сімсот двадцять) гривень 00 коп. Обсяги виконаних та оплачених робіт станом на 01.01.2021 року згідно з Договором становлять – 42 000 грн. (сорок дві тисячі гривень 00 коп.), в т. ч. ПДВ 20% - 7 000,00 грн. (сім тисяч гривень 00 копійок). Сума фінансування на 2021 рік становить 114 480,00 (сто чотирнадцять тисяч чотириста вісімдесят гривень 00 коп.), в тому числі з ПДВ 19 080,00 (дев’ятнадцять тисяч вісімдесят гривень 00 коп.).» 2. Усі інші умови Договору не змінені цією Додатковою угодою, залишаються в силі та Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 3.Ця додаткова угода набирає чинності з дати її підписання та діє до 31 грудня 2021 року. 4.Ця додаткова угода з моменту набрання нею чинності є невід’ємною частиною Договору № 14 Д від 04 серпня 2020 року. 5. Ця додаткова угода складена у двох примірниках, українською мовою, по одному для кожної сторони, кожний із яких має однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 14Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 58 918,42
UAH (в тому числі ПДВ 9 819,74 UAH)
Причини розірвання договору: ч.1 ст.188 ГКУ ч.1 ст652 ЦКУ