Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інтерактивний комплекс
Очікувана вартість
73 215,00 UAH
UA-2020-07-15-003860-b 9520738581e04b6596e96cf45696a7af
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бєльцова Рита Миколаївна

+380646221839 rajono@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури молоді та спорту Білокуракинської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02142000
Місцезнаходження: 92200, Україна , Луганська обл., Білокуракинський район, селище міського типу Білокуракине, вулиця Паркова, будинок 33
Контактна особа: Бєльцова Рита Миколаївна
+380646221839
rajono@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2020 00:00
Очікувана вартість: 73 215,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 366,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


На підставі частини 3 та 4 статті 14 Закону України “Про публічні закупівлі”, вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація, у зв'язку з чим, Замовник зазначає такі вимоги та інформацію у окремих файлах, що додаються до оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Інтерактивний комплекс
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: с. Шарівка, вул. Центральна, 1а, Шарівська ЗОШ, Білокуракинський район, Луганська область, 92200, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Згідно Проекту договору Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 17 липня 2020 11:59
Дата відповіді: 17 липня 2020 17:01
Доброго дня! Згідно з технічних вимог учасник повинен надати: копію чинного на дату подання сертифікату ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на обладнання (виробництво) інтерактивних комплексів, Авторизаційний лист наданий виробником інтерактивних комплексів, Копію чинного на дату проведення аукціону висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на інтерактивний комплекс, копії свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на інтерактивний комплекс виданий відповідним органом Міністерства освіти України (ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти») Чи будете ви розглядати пропозицію учасника, який надасть окремо вищезазначені документи на кожну складову комплексу окремо?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Пояснюємо, що дані документи можна подавати, як на інтерактивний комплекс в цілому, так і окремо на кожну його складову.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Cкуловатов Олександр 73 000,00
UAH з ПДВ
73 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 липня 2020 15:46
Електронний підпис
22 липня 2020 15:45
34 сертифікати.pdf
22 липня 2020 15:45
32 сертифікат lifelike.pdf
22 липня 2020 15:45
31 Авторизація.pdf
22 липня 2020 15:45
12 цінова пропозиція.pdf
22 липня 2020 15:45
9 про умови поставки.pdf
22 липня 2020 15:45
8 порівняння.pdf
22 липня 2020 15:45
7 довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Cкуловатов Олександр

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Cкуловатов Олександр
#3221912091
Переможець 73 000,00
UAH з ПДВ
31 липня 2020 21:52

Документи

31 липня 2020 21:52
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2020 21:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Cкуловатов Олександр
#3221912091
73 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 липня 2020 21:52
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 серпня 2020 18:29
про неліцензування скуловатов.pdf укладений
11 серпня 2020 18:26
Право підпису Скуловатов.pdf укладений
11 серпня 2020 18:25
Договір-53_10-08-2020.pdf укладений
11 серпня 2020 18:25
ДУ 2 до Договору 53.pdf зміни до договору
09 жовтня 2020 09:43
ДУ1 до Договору 53.pdf зміни до договору
14 серпня 2020 11:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна кінцевої дати поставки товару у зв'язку з карантинними заходами
Номер договору про закупівлю: 53
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення Специфікації у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 53
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML