Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Картопля сушена у кубиках (пластинках, брусочках) або пюре картопляне сухе
Dried potatoes in cubes (plates, cubes) or mashed dry potatoes
Dried potatoes in cubes (plates, cubes) or mashed dry potatoes
Очікувана вартість
15 625 298,00 UAH
UA-2020-07-15-003526-c ● 246a8047c6a648c7be5a79e7c2bbefe6
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Державна установа «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції |
Код ЄДРПОУ: | 41220556 |
Місцезнаходження: | 03115, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Святошинська, 27 |
Контактна особа: |
Каліновський Віталій Вікторович +380442073630 yzdr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | State Institution "General Directorate of the State Criminal Execution Service of Ukraine" of the Ministry of Justice |
National ID: | 41220556 |
Contact point: |
Kalinovskiy Vitaliy Viktorovich +380442073630 yzdr@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 15 липня 2020 12:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 серпня 2020 17:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 серпня 2020 17:30 |
Початок аукціону: | 14 вересня 2020 13:27 |
Очікувана вартість: | 15 625 298,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 270 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,73% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 312506 UAH |
Publication date: | 15 липня 2020 12:43 |
Enquiries until: | 10 серпня 2020 17:30 |
Complaints submission until: | до 16 серпня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 серпня 2020 17:30 |
Information
Estimated total value: | 15 625 298 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 270 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,73 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15310000-4: Картопля та картопляні вироби
Scope of the procurement
Картопля сушена у кубиках (пластинках, брусочках) або пюре картопляне сухе
Dried potatoes in cubes (plates, cubes) or mashed dry potatoes
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
340050 кг
Картопля сушена у кубиках (пластинках, брусочках) або пюре картопляне сухе (кошти Державного бюджету України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Відповідно до документації, 0000
ДК 021:2015: 15310000-4 — Картопля та картопляні вироби
Dried potatoes in cubes (plates, cubes) or mashed dry potatoes (state Budget of Ukraine)
CPV: 15310000-4
Період постачання:
по 15 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | З дати фактичної поставки товару та на підставі рахунків-фактур ПРОДАВЦЯ, належним чином оформлених накладних, актів приймання та транспортних документів | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 серпня 2020 18:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 серпня 2020 15:42 |
Перелік змін ТД .doc | |
11 серпня 2020 15:42 |
Проект договору.doc | |
11 серпня 2020 15:42 |
ТД картопля сушена нова редакція.doc |
11 серпня 2020 18:02 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 серпня 2020 15:42 |
Перелік змін ТД .doc
|
|||
11 серпня 2020 15:42 |
Проект договору.doc
|
|||
11 серпня 2020 15:42 |
ТД картопля сушена нова редакція.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендерна документація
Дата подання: 29 липня 2020 10:08
Дата відповіді: 31 липня 2020 10:05
В переліку документації в п. 17.3 вказано "Нотаріально засвідчену копію висновку державної санітарно-епідеміологічної екс-пертизи на пакування предмету закупівлі, що пропонується". Товар пакується виробником. Ми імпортуємо його вже упакованим в мішках та робимо висновок державної санітарно-епідеміологічної екс-пертизи на сам продукт. Що мається на увазі? Потрібно робити висновок державної санітарно-епідеміологічної екс-пертизи на упаковку (паперові мішки) окремо?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо наступне.
Предметом закупівлі зазначених відкритих торгів є картопля сушена у кубиках (пластинках, брусочках) відповідно до ДСТУ 8643:2016 або пюре картопляне сухе відповідно до ТУ РБ 100377784.002-2000 (або еквівалент).
У пункті 2.4 проєкту договору, передбаченого тендерною документацією, зазначено: «Товар пакується у тару, яка відповідає діючим стандартам та забезпечує схоронність продукції при перевезенні та зберіганні.».
Відповідність діючим стандартам має підтверджуватись документально.
Необхідна інформація може міститися як у висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, так і в окремому висновку.
Предметом закупівлі зазначених відкритих торгів є картопля сушена у кубиках (пластинках, брусочках) відповідно до ДСТУ 8643:2016 або пюре картопляне сухе відповідно до ТУ РБ 100377784.002-2000 (або еквівалент).
У пункті 2.4 проєкту договору, передбаченого тендерною документацією, зазначено: «Товар пакується у тару, яка відповідає діючим стандартам та забезпечує схоронність продукції при перевезенні та зберіганні.».
Відповідність діючим стандартам має підтверджуватись документально.
Необхідна інформація може міститися як у висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, так і в окремому висновку.
Тендерна документація
Дата подання: 29 липня 2020 12:38
Дата відповіді: 31 липня 2020 10:07
У переліку документів п. 17.1 вказано : Додати "...протокол випробувань або експертний висновок виданий акредитованою в встановленому порядку лабораторією за результатами проведення випробувань зразків відібраних від партій продукції (предмету .закупівлі, що пропонується Учасником) за показниками, норми для яких встановлено нормативною документацією на продукцію та діючим законодавством" та в п. 18.: "Документи які підтверджують, що Учасник у процесі реалізації продуктів харчування контролює вміст генетично модифікованих організмів в продуктах (копії документів , що підтверджують ведення учасником заходів по контролю ГМО у продуктах харчування при здійснені їх реалізації: протоколи випробувань, тощо)".
Чи достатньо буде надати такі документи - видані відповідними службами країни виробника (Білорусь) російською мовою?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 9 розділу І тендерної документації тендерні пропозиції, підготовлені учасниками викладаються українською мовою. Крім того, у тендерній пропозиції учасниками, можуть бути надані документи складені іншою мовою, при цьому до них додаються завірені переклади на українську мову бюро перекладів та/або з наданням перекладу на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача, якщо інше не передбачено цією тендерною документа-цією. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Також відповідно до пункту 2 розділу VIІ тендерної документації документи надані Учасниками у складі тендерної пропозиції повинні відповідати положенням чинним на момент їх подачі нормативно-правовим актам України.
Відповідно до пункту 9 розділу І тендерної документації тендерні пропозиції, підготовлені учасниками викладаються українською мовою. Крім того, у тендерній пропозиції учасниками, можуть бути надані документи складені іншою мовою, при цьому до них додаються завірені переклади на українську мову бюро перекладів та/або з наданням перекладу на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача, якщо інше не передбачено цією тендерною документа-цією. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Також відповідно до пункту 2 розділу VIІ тендерної документації документи надані Учасниками у складі тендерної пропозиції повинні відповідати положенням чинним на момент їх подачі нормативно-правовим актам України.
Тендерна документація
Дата подання: 03 серпня 2020 16:33
Дата відповіді: 06 серпня 2020 09:01
Просимо дати роз`яснення до п. 13.1 переліку тендерної документації: про яких працівників йдеться мова (комірник,вантажник,водій чи інших), та копії яких документів мають підиверджувати їх належну підготовку (диплом, поcвідчення чи інші), ким виданих?
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до пункту 13 Додатку 2 тендерної документації учасник повинен підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Відповідно до вимог зазначеного пункту тендерної документації учаснику необхідно підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до закупівлі, шляхом заповнення таблиці та надати необхідні документи відповідно до пункту 13.1.
Відповідно до вимог зазначеного пункту тендерної документації учаснику необхідно підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до закупівлі, шляхом заповнення таблиці та надати необхідні документи відповідно до пункту 13.1.
Тендерна документація
Дата подання: 03 серпня 2020 17:08
Дата відповіді: 06 серпня 2020 09:02
Просимо дати роз`яснення до п.17.4 переліку тендерної документації , а саме : Які саме документи повинен надати Учасник, для підтвердження застосування Учасником заходів із за-хисту довкілля відповідно до вимог чинного законодавства із захисту довкілля ,якщо Учасник не є виробником продукції, а лише імпортує її в Україну, та тимчасово зберігає на своїх складах?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до пункту 17.4 Додатку 2 тендерної документації учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо зобов’язань дотримуватися Учасником вимог чинного законодавства із захисту довкілля при постачанні товарів, що є предметом закупівлі з наданням документів Учасника, що підтверджують застосування Учасником заходів із захисту довкілля відповідно до вимог чинного законодавства із захисту довкілля (сертифікат на систему екологічного керування у відповідності до вимог стандарту ДСТУ ISO 14001:2015, або інший документ).
Тендерна документація
Дата подання: 03 серпня 2020 18:31
Дата відповіді: 06 серпня 2020 09:04
Згідно п.16.1. переліку тендерної документації Учасник повинен надати довідку, що містить пояснення щодо виконання учасникам положень п.2 ст. 20 За-кону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами. Ким повинна бути видана дана довідка?
Відповідь: Доброго дня! Довідку повинен надати учасник процедури закупівлі у довільній формі.
забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 07 серпня 2020 11:41
Дата відповіді: 11 серпня 2020 15:27
Доброго дня! Відповідно до пункту 2. розділу III тендерної документації учасник повинен надати документ, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції (електронна страхова гарантія/електронна банківська гарантія під час розміщення документів в електронному варіанті, з накладанням електронного підпису установи, що видала гарантію) .
Просимо дати роз`яснення. а саме : який саме документ повинен надати Учасник, електронну страхову гарантію або електронну банківську гарантію. Чи Учасник має право власного вибору??
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо наступне.
Пунктом 2 розділу ІІІ тендерної документації встановлено вимогу щодо надання в складі тендерної пропозиції документу, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної страхової гарантії або електронної банківської гарантії.
Пунктом 2 розділу ІІІ тендерної документації встановлено вимогу щодо надання в складі тендерної пропозиції документу, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної страхової гарантії або електронної банківської гарантії.
"крок назад" та "крок вперед
Дата подання: 07 серпня 2020 11:50
Дата відповіді: 11 серпня 2020 15:28
Відповідно до пункту 16.4. Додатку № 2 (Перелік документів на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним,що має надати Учасник ) тендерної документації Учасники повинні надати копії документів за останні 3 місяці, що підтверджують виконання останніми заходів, які здійснюються оператором ринку харчових продуктів – Учасником по встановленню інших операторів ринку, які постачають їм харчові продукти та інші об’єкти санітарних заходів за принципом "крок назад" та "крок вперед. Оскільки ст. 22. ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» НЕ ВСТАНОВЛЕНО ЖОДНИХ ВИДІВ ЧИ ФОРМ ДОКУМЕНТІВ вимагаємо не порушувати основні приниципи здійснення публічних закупівль ТА ВНЕСТИ ВІДПОВІДНІ ЗМІНИ ДО п. 16.4. Додатку № 2 ТД ШЛЯХОМ зазначення конкретних документів, які повинен надати Учасник
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо наступне.
Статтею 20 Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» встановлені обов’язки операторів ринку харчових продуктів щодо забезпечення простежуваності передбаченої статтею 22 цього Закону та вилучення або відкликання у встановлених законом випадках харчових продуктів, які перебувають в обігу, якщо встановлено, що ці продукти можуть спричинити шкідливий вплив для здоров’я людини.
Підпунктом 16.4 пункту 16 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання Учасником в складі тендерної пропозиції копій документів за останні 3 місяці, що підтверджують виконання ним вимог по встановленню інших операторів ринку за принципом "крок назад" та "крок вперед" та копій документів що встановлюють порядок виконання Учасником заході,в які він здійснює у разі необхідності вилучення або відкликання у встановлених законом випадках харчових продуктів, які перебувають в обігу, якщо встановлено, що ці продукти можуть спричинити шкідливий вплив для здоров’я людини.
Вказані документи відповідно до вимог чинного законодавства розробляються, вводяться в дію та застосовуються безпосередньо оператором ринку харчових продуктів та є частиною документації системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках впровадженої у оператора ринку.
Учасник повинен надати в складі своєї тендерної пропозиції документи, які розроблені, введені в дію та застосовуються безпосередньо ним під час здійснення господарської діяльності для виконання вимог Закону України № 771/97 щодо його обов’язків як оператора ринку харчових продуктів.
Статтею 20 Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» встановлені обов’язки операторів ринку харчових продуктів щодо забезпечення простежуваності передбаченої статтею 22 цього Закону та вилучення або відкликання у встановлених законом випадках харчових продуктів, які перебувають в обігу, якщо встановлено, що ці продукти можуть спричинити шкідливий вплив для здоров’я людини.
Підпунктом 16.4 пункту 16 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання Учасником в складі тендерної пропозиції копій документів за останні 3 місяці, що підтверджують виконання ним вимог по встановленню інших операторів ринку за принципом "крок назад" та "крок вперед" та копій документів що встановлюють порядок виконання Учасником заході,в які він здійснює у разі необхідності вилучення або відкликання у встановлених законом випадках харчових продуктів, які перебувають в обігу, якщо встановлено, що ці продукти можуть спричинити шкідливий вплив для здоров’я людини.
Вказані документи відповідно до вимог чинного законодавства розробляються, вводяться в дію та застосовуються безпосередньо оператором ринку харчових продуктів та є частиною документації системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках впровадженої у оператора ринку.
Учасник повинен надати в складі своєї тендерної пропозиції документи, які розроблені, введені в дію та застосовуються безпосередньо ним під час здійснення господарської діяльності для виконання вимог Закону України № 771/97 щодо його обов’язків як оператора ринку харчових продуктів.
Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дата подання: 07 серпня 2020 13:34
Дата відповіді: 11 серпня 2020 15:29
Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України «Про Публічні закупівлі» (надалі – Закон) Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Частинами 3 і 4 ст. 23 Закону встановлено, Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
Згідно Додатку 3 до тендерної документації (Технічні вимоги) встановлено, що Картопля сушена у кубиках (пластинках, брусочках) відповідно до ДСТУ 8643:2016 або пюре картопляне сухе відповідно до ТУ РБ 100377784.002-2000 (або еквівалент).
Вважаємо, що встановлюючи дані вимоги до предмета закупівлі, Вами порушено право учасників, бо суттєво зменшує можливість запропоновувати картоплю та картопляні вироби, що відповідають Технічним умовам інших країн-виробників та якісно є еквівалентними замовленим. Тому, встановлення таких вимог є неприпустимим та таким, що порушує основоположний принцип здійснення публічних закупівель, як недискримінація учасників. Обмеження конкуренції між Учасниками унеможливлює подання «еквіваленту» такої ж та кращої якості, але за меншу ціну, а таким чином порушується такий принцип здійснення процедури державних закупівель як максимальна економія, ефективність та пропорційність, що передбачений ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, встановлені Вами в тендерній документації технічні вимоги до предмету закупівлі порушують законні права та інтереси потенційних учасників зазначених торгів, а також створюють умови (переваги) для перемоги певного кола учасників торгів. Під час здійснення закупівель Замовники повинні дотримуватись принципів, які визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. З огляду на вищевикладене та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО: Внести зміни до додатку 3 до Тендерної документації щодо закупівлі Картопля та картопляні вироби (картопля сушена у кубиках (пластинках, брусочках) або пюре картопляне сухе), а саме доповнити Додаток 3 (Технічні вимоги) «або ТУ іншої країни – виробника» та усунути вимоги, які є дискримінаційними.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 3 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі»:
- Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
- У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
Предмет закупівлі (UA-2020-07-15-003526-c) за якісними характеристиками повинен відповідати ДСТУ 8643:2016 або ТУ РБ 100377784.002-2000, або їх еквіваленту будь-якої країни виробника.
Таким чином, вимоги до предмету закупівлі, що містяться в тендерній документації, відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» і не порушують права та інтереси потенційних учасників торгів.
Відповідно до пункту 3 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі»:
- Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
- У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
Предмет закупівлі (UA-2020-07-15-003526-c) за якісними характеристиками повинен відповідати ДСТУ 8643:2016 або ТУ РБ 100377784.002-2000, або їх еквіваленту будь-якої країни виробника.
Таким чином, вимоги до предмету закупівлі, що містяться в тендерній документації, відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» і не порушують права та інтереси потенційних учасників торгів.
Наявні розбіжності, що містяться в умовах тендерної документації в частині повернення тендерного забезпечення
Дата подання: 07 серпня 2020 13:35
Дата відповіді: 11 серпня 2020 15:30
Відповідно до пункту 2. «Забезпечення тендерної пропозиції додатку» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, обов’язок банка-гаранта сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою бенефіціара, в якій буде посилання на одну з наступних підстав, а зокрема: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання; 2) непідписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю; 3) ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір.
Згідно пункту 3. «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається, зокрема, у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
Враховуючи наявні розбіжності, що містяться в умовах тендерної документації в частині повернення тендерного забезпечення ВИМАГАЄМО: внести зміни до умов тендерної документації шляхом зазначення чітких та єдиних підстав щодо обов’язку банка-гаранта сплатити повну суму тендерного забезпечення та умов не повернення забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! З приводу вказаного питання Замовником буде внесено зміни до тендерної документації на закупівлю ДК 021-2015: 15310000-4 картоплі та картопляних виробів (картопля сушена у кубиках (пластинках, брусочках) або пюре картопляне сухе)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 07 вересня 2020
Найменування: | Державна установа «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції |
Код ЄДРПОУ: | 41220556 |
Місцезнаходження: | 03115, Україна, м. Київ обл., Київ, вул. Святошинська, 27 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОДТОРГРЕСУРС" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 вересня 2020 15:22
|
ТОВ ДНІПРО РІВЕР ГРУП | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ «Р-Продакт» | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "АРТІС ПЛЮС ГРУП" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 вересня 2020 15:26
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «Р-Продакт» #41291103 |
Переможець |
15 355 297,00
UAH з ПДВ
|
14 вересня 2020 15:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 13:27
|
Звіт | укладений |
03 січня 2021 14:25
|
Електронний підпис | укладений |
20 жовтня 2020 17:47
|
ДУ 1 до договору 182-К-20 від 20.10.2020.pdf | зміни до договору |
20 жовтня 2020 17:45
|
Електронний підпис | укладений |
20 жовтня 2020 17:07
|
Договір | зміни до договору |
20 жовтня 2020 16:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 182-К-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |