Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картопля сушена у кубиках (пластинках, брусочках) або пюре картопляне сухе
Dried potatoes in cubes (plates, cubes) or mashed dry potatoes
Очікувана вартість
15 625 298,00 UAH
UA-2020-07-15-003526-c 246a8047c6a648c7be5a79e7c2bbefe6
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Каліновський Віталій Вікторович

+380442073630 yzdr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державна установа «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції
Код ЄДРПОУ: 41220556
Місцезнаходження: 03115, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Святошинська, 27
Контактна особа: Каліновський Віталій Вікторович
+380442073630
yzdr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: State Institution "General Directorate of the State Criminal Execution Service of Ukraine" of the Ministry of Justice
National ID: 41220556
Contact point: Kalinovskiy Vitaliy Viktorovich
+380442073630
yzdr@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 15 липня 2020 12:43
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2020 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 16 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2020 17:30
Початок аукціону: 14 вересня 2020 13:27
Очікувана вартість: 15 625 298,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 270 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,73%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 312506 UAH
Publication date: 15 липня 2020 12:43
Enquiries until: 10 серпня 2020 17:30
Complaints submission until: до 16 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 серпня 2020 17:30

Information

Estimated total value: 15 625 298 UAH including VAT
Minimal lowering step: 270 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,73 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15310000-4: Картопля та картопляні вироби


Scope of the procurement
Картопля сушена у кубиках (пластинках, брусочках) або пюре картопляне сухе
Dried potatoes in cubes (plates, cubes) or mashed dry potatoes
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
340050 кг
Картопля сушена у кубиках (пластинках, брусочках) або пюре картопляне сухе (кошти Державного бюджету України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Відповідно до документації, 0000
ДК 021:2015: 15310000-4 — Картопля та картопляні вироби

Dried potatoes in cubes (plates, cubes) or mashed dry potatoes (state Budget of Ukraine)
CPV: 15310000-4
Період постачання: по 15 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару З дати фактичної поставки товару та на підставі рахунків-фактур ПРОДАВЦЯ, належним чином оформлених накладних, актів приймання та транспортних документів Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 серпня 2020 18:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2020 15:42
Перелік змін ТД .doc
11 серпня 2020 15:42
Проект договору.doc
11 серпня 2020 15:42
ТД картопля сушена нова редакція.doc
11 серпня 2020 18:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 13:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2020 15:42
Перелік змін ТД .doc
11 серпня 2020 15:42
Проект договору.doc
15 липня 2020 12:44
Проект договору.doc
11 серпня 2020 15:42
ТД картопля сушена нова редакція.doc
15 липня 2020 12:44
ТД картопля сушена.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 29 липня 2020 10:08
Дата відповіді: 31 липня 2020 10:05
В переліку документації в п. 17.3 вказано "Нотаріально засвідчену копію висновку державної санітарно-епідеміологічної екс-пертизи на пакування предмету закупівлі, що пропонується". Товар пакується виробником. Ми імпортуємо його вже упакованим в мішках та робимо висновок державної санітарно-епідеміологічної екс-пертизи на сам продукт. Що мається на увазі? Потрібно робити висновок державної санітарно-епідеміологічної екс-пертизи на упаковку (паперові мішки) окремо?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо наступне.
Предметом закупівлі зазначених відкритих торгів є картопля сушена у кубиках (пластинках, брусочках) відповідно до ДСТУ 8643:2016 або пюре картопляне сухе відповідно до ТУ РБ 100377784.002-2000 (або еквівалент).
У пункті 2.4 проєкту договору, передбаченого тендерною документацією, зазначено: «Товар пакується у тару, яка відповідає діючим стандартам та забезпечує схоронність продукції при перевезенні та зберіганні.».
Відповідність діючим стандартам має підтверджуватись документально.
Необхідна інформація може міститися як у висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, так і в окремому висновку.
Тендерна документація
Дата подання: 29 липня 2020 12:38
Дата відповіді: 31 липня 2020 10:07
У переліку документів п. 17.1 вказано : Додати "...протокол випробувань або експертний висновок виданий акредитованою в встановленому порядку лабораторією за результатами проведення випробувань зразків відібраних від партій продукції (предмету .закупівлі, що пропонується Учасником) за показниками, норми для яких встановлено нормативною документацією на продукцію та діючим законодавством" та в п. 18.: "Документи які підтверджують, що Учасник у процесі реалізації продуктів харчування контролює вміст генетично модифікованих організмів в продуктах (копії документів , що підтверджують ведення учасником заходів по контролю ГМО у продуктах харчування при здійснені їх реалізації: протоколи випробувань, тощо)". Чи достатньо буде надати такі документи - видані відповідними службами країни виробника (Білорусь) російською мовою?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 9 розділу І тендерної документації тендерні пропозиції, підготовлені учасниками викладаються українською мовою. Крім того, у тендерній пропозиції учасниками, можуть бути надані документи складені іншою мовою, при цьому до них додаються завірені переклади на українську мову бюро перекладів та/або з наданням перекладу на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача, якщо інше не передбачено цією тендерною документа-цією. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Також відповідно до пункту 2 розділу VIІ тендерної документації документи надані Учасниками у складі тендерної пропозиції повинні відповідати положенням чинним на момент їх подачі нормативно-правовим актам України.
Тендерна документація
Дата подання: 03 серпня 2020 16:33
Дата відповіді: 06 серпня 2020 09:01
Просимо дати роз`яснення до п. 13.1 переліку тендерної документації: про яких працівників йдеться мова (комірник,вантажник,водій чи інших), та копії яких документів мають підиверджувати їх належну підготовку (диплом, поcвідчення чи інші), ким виданих?
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до пункту 13 Додатку 2 тендерної документації учасник повинен підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Відповідно до вимог зазначеного пункту тендерної документації учаснику необхідно підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до закупівлі, шляхом заповнення таблиці та надати необхідні документи відповідно до пункту 13.1.
Тендерна документація
Дата подання: 03 серпня 2020 17:08
Дата відповіді: 06 серпня 2020 09:02
Просимо дати роз`яснення до п.17.4 переліку тендерної документації , а саме : Які саме документи повинен надати Учасник, для підтвердження застосування Учасником заходів із за-хисту довкілля відповідно до вимог чинного законодавства із захисту довкілля ,якщо Учасник не є виробником продукції, а лише імпортує її в Україну, та тимчасово зберігає на своїх складах?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до пункту 17.4 Додатку 2 тендерної документації учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо зобов’язань дотримуватися Учасником вимог чинного законодавства із захисту довкілля при постачанні товарів, що є предметом закупівлі з наданням документів Учасника, що підтверджують застосування Учасником заходів із захисту довкілля відповідно до вимог чинного законодавства із захисту довкілля (сертифікат на систему екологічного керування у відповідності до вимог стандарту ДСТУ ISO 14001:2015, або інший документ).
Тендерна документація
Дата подання: 03 серпня 2020 18:31
Дата відповіді: 06 серпня 2020 09:04
Згідно п.16.1. переліку тендерної документації Учасник повинен надати довідку, що містить пояснення щодо виконання учасникам положень п.2 ст. 20 За-кону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами. Ким повинна бути видана дана довідка?
Відповідь: Доброго дня! Довідку повинен надати учасник процедури закупівлі у довільній формі.
забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 07 серпня 2020 11:41
Дата відповіді: 11 серпня 2020 15:27
Доброго дня! Відповідно до пункту 2. розділу III тендерної документації учасник повинен надати документ, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції (електронна страхова гарантія/електронна банківська гарантія під час розміщення документів в електронному варіанті, з накладанням електронного підпису установи, що видала гарантію) . Просимо дати роз`яснення. а саме : який саме документ повинен надати Учасник, електронну страхову гарантію або електронну банківську гарантію. Чи Учасник має право власного вибору??
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо наступне.
Пунктом 2 розділу ІІІ тендерної документації встановлено вимогу щодо надання в складі тендерної пропозиції документу, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної страхової гарантії або електронної банківської гарантії.
"крок назад" та "крок вперед
Дата подання: 07 серпня 2020 11:50
Дата відповіді: 11 серпня 2020 15:28
Відповідно до пункту 16.4. Додатку № 2 (Перелік документів на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним,що має надати Учасник ) тендерної документації Учасники повинні надати копії документів за останні 3 місяці, що підтверджують виконання останніми заходів, які здійснюються оператором ринку харчових продуктів – Учасником по встановленню інших операторів ринку, які постачають їм харчові продукти та інші об’єкти санітарних заходів за принципом "крок назад" та "крок вперед. Оскільки ст. 22. ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» НЕ ВСТАНОВЛЕНО ЖОДНИХ ВИДІВ ЧИ ФОРМ ДОКУМЕНТІВ вимагаємо не порушувати основні приниципи здійснення публічних закупівль ТА ВНЕСТИ ВІДПОВІДНІ ЗМІНИ ДО п. 16.4. Додатку № 2 ТД ШЛЯХОМ зазначення конкретних документів, які повинен надати Учасник
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо наступне.
Статтею 20 Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» встановлені обов’язки операторів ринку харчових продуктів щодо забезпечення простежуваності передбаченої статтею 22 цього Закону та вилучення або відкликання у встановлених законом випадках харчових продуктів, які перебувають в обігу, якщо встановлено, що ці продукти можуть спричинити шкідливий вплив для здоров’я людини.
Підпунктом 16.4 пункту 16 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання Учасником в складі тендерної пропозиції копій документів за останні 3 місяці, що підтверджують виконання ним вимог по встановленню інших операторів ринку за принципом "крок назад" та "крок вперед" та копій документів що встановлюють порядок виконання Учасником заході,в які він здійснює у разі необхідності вилучення або відкликання у встановлених законом випадках харчових продуктів, які перебувають в обігу, якщо встановлено, що ці продукти можуть спричинити шкідливий вплив для здоров’я людини.
Вказані документи відповідно до вимог чинного законодавства розробляються, вводяться в дію та застосовуються безпосередньо оператором ринку харчових продуктів та є частиною документації системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках впровадженої у оператора ринку.
Учасник повинен надати в складі своєї тендерної пропозиції документи, які розроблені, введені в дію та застосовуються безпосередньо ним під час здійснення господарської діяльності для виконання вимог Закону України № 771/97 щодо його обов’язків як оператора ринку харчових продуктів.
Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дата подання: 07 серпня 2020 13:34
Дата відповіді: 11 серпня 2020 15:29
Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України «Про Публічні закупівлі» (надалі – Закон) Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Частинами 3 і 4 ст. 23 Закону встановлено, Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". Згідно Додатку 3 до тендерної документації (Технічні вимоги) встановлено, що Картопля сушена у кубиках (пластинках, брусочках) відповідно до ДСТУ 8643:2016 або пюре картопляне сухе відповідно до ТУ РБ 100377784.002-2000 (або еквівалент). Вважаємо, що встановлюючи дані вимоги до предмета закупівлі, Вами порушено право учасників, бо суттєво зменшує можливість запропоновувати картоплю та картопляні вироби, що відповідають Технічним умовам інших країн-виробників та якісно є еквівалентними замовленим. Тому, встановлення таких вимог є неприпустимим та таким, що порушує основоположний принцип здійснення публічних закупівель, як недискримінація учасників. Обмеження конкуренції між Учасниками унеможливлює подання «еквіваленту» такої ж та кращої якості, але за меншу ціну, а таким чином порушується такий принцип здійснення процедури державних закупівель як максимальна економія, ефективність та пропорційність, що передбачений ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, встановлені Вами в тендерній документації технічні вимоги до предмету закупівлі порушують законні права та інтереси потенційних учасників зазначених торгів, а також створюють умови (переваги) для перемоги певного кола учасників торгів. Під час здійснення закупівель Замовники повинні дотримуватись принципів, які визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. З огляду на вищевикладене та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО: Внести зміни до додатку 3 до Тендерної документації щодо закупівлі Картопля та картопляні вироби (картопля сушена у кубиках (пластинках, брусочках) або пюре картопляне сухе), а саме доповнити Додаток 3 (Технічні вимоги) «або ТУ іншої країни – виробника» та усунути вимоги, які є дискримінаційними.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 3 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі»:
- Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
- У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
Предмет закупівлі (UA-2020-07-15-003526-c) за якісними характеристиками повинен відповідати ДСТУ 8643:2016 або ТУ РБ 100377784.002-2000, або їх еквіваленту будь-якої країни виробника.
Таким чином, вимоги до предмету закупівлі, що містяться в тендерній документації, відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» і не порушують права та інтереси потенційних учасників торгів.
Наявні розбіжності, що містяться в умовах тендерної документації в частині повернення тендерного забезпечення
Дата подання: 07 серпня 2020 13:35
Дата відповіді: 11 серпня 2020 15:30
Відповідно до пункту 2. «Забезпечення тендерної пропозиції додатку» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, обов’язок банка-гаранта сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою бенефіціара, в якій буде посилання на одну з наступних підстав, а зокрема: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання; 2) непідписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю; 3) ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір. Згідно пункту 3. «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається, зокрема, у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Враховуючи наявні розбіжності, що містяться в умовах тендерної документації в частині повернення тендерного забезпечення ВИМАГАЄМО: внести зміни до умов тендерної документації шляхом зазначення чітких та єдиних підстав щодо обов’язку банка-гаранта сплатити повну суму тендерного забезпечення та умов не повернення забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! З приводу вказаного питання Замовником буде внесено зміни до тендерної документації на закупівлю ДК 021-2015: 15310000-4 картоплі та картопляних виробів (картопля сушена у кубиках (пластинках, брусочках) або пюре картопляне сухе)
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 07 вересня 2020
UA-2020-07-15-003526-c246a8047c6a648c7be5a79e7c2bbefe6
Найменування: Державна установа «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції
Код ЄДРПОУ: 41220556
Місцезнаходження: 03115, Україна, м. Київ обл., Київ, вул. Святошинська, 27
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОДТОРГРЕСУРС" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 вересня 2020 15:22
ТОВ ДНІПРО РІВЕР ГРУП Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ «Р-Продакт» Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АРТІС ПЛЮС ГРУП" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 вересня 2020 15:26

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: а) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;, зокрема: Пунктом 12 Додатку 2 до тендерної документації Учаснику процедури закупівлі необхідно надати інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Підпунктом 12.1. пункту 12 Додатку 2 до тендерної документації Учаснику процедури закупівлі необхідно надати, зокрема копію акта складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин. У складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОДТОРГРЕСУРС» надано неповна копія зазначеного акта. Відсутні сторінки з інформацією про додержання Учасником вимог законодавства запитання щодо виконання яких містяться у пп. 1.1-1.2, 3.4-3.5, 4.1-4.2 акта. Крім того, в акті зазначено що захід державного контролю стосовно додержання вимог законодавства про харчові продукти проводиться на потужності з реєстраційним номером r-UA-04-23-1464 від 22.11.2017 р. Але в складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОДТОРГРЕСУРС» надано рішення про реєстрацію потужності яку Учасник буде використовувати для зберігання предмету закупівлі, якій присвоєно реєстраційний номер r-UA-04-23-4672 від 11.08.2020. При цьому, акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин на цій потужності в складі тендерної пропозиції учасника відсутній. Враховуючи зазначене та керуючись ч. 16 статті 29 Закону "Про публічні закупівлі" Учаснику необхідно протягом 24 годин усунути невідповідності у тендерній пропозиції та надати інформацію та/або документи, а саме: - копію акта складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин. б) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема: Пунктом 13 Додатку 2 до тендерної документації Учаснику процедури закупівлі необхідно надати інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: Пунктом 13.1 пункту 13 Додатку 2 до тендерної документації Учаснику процедури закупівлі необхідно надати, зокрема: - лист в довільній формі в якому зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до закупівлі; - копії медичних книжок згідно із постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2001 року № 559, та Наказом МОЗ України від 21.02.2013 р. № 150, що завірені Учасником. У складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОДТОРГРЕСУРС» надані договори оренди транспортних засобів, які будуть використовуватися Учасником для транспортування предмету закупівлі. Також в складі тендерної пропозиції надано штатний розклад в якому міститься інформація про наявність в штаті Учасника водіїв у кількості 16 штатних одиниць. При цьому Учасником не надано інформації щодо залучення до закупівлі водіїв, які будуть виконувати транспортування предмету закупівлі та відсутні медичні книжки на них. Крім того в наданому в складі пропозиції листі про наявність працівників відсутня інформація про залучення до закупівлі директора товариства – Третьяков С.В. Враховуючи зазначене та керуючись ч. 16 статті 29 Закону "Про публічні закупівлі" Учаснику необхідно протягом 24 годин усунути невідповідності у тендерній пропозиції та надати інформацію та/або документи, а саме: - щодо наявності у Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з урахуванням вимог зазначених у підпункті 13.1 пункту 13 Додатку 1 до тендерної документації. в) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), зокрема: Пунктом 14 Додатку 2 до тендерної документації Учаснику процедури закупівлі необхідно надати інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Підпунктом 14.1 пункту 14 Додатку 2 до тендерної документації Учаснику процедури закупівлі необхідно надати, зокрема: - оригінал або нотаріально завірені копії договору (договорів) (з додатками), що включають постачання предмету закупівлі згідно класифікатора ДК 021-2015; - копії актів звіряння, накладні, роздруківку з системи реєстрації податкових накладних (у разі коли учасник є платником ПДВ), платіжні доручення (або інші документи), які підтверджують факт проведення розрахунків. (не менше одного екземпляру кожного документу); - оригінал відгуку, що виданий Замовником з якими було укладено договір (договори), що наведено у довідці із зазначенням дати і номеру договору, інформації про повноту та вчас-ність виконання договору, стосовно якості, кількості та строків, відсутності чи наявності прете-нзій щодо якості товару. Невиконання або виконання не в повному обсязі аналогічного договору є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника У складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОДТОРГРЕСУРС» надано, зокрема: - договір від 19.03.2018 № 05/018 купівлі-продажу товарів, що укладений між товариством з обмеженою відповідальністю «ПРОДТОРГРЕСУРС» товариством з обмеженою відповідальністю «А-МЕГА ТРЕЙД»; - договір від 18.02.2020 №180220 укладеного між товариством з обмеженою відповідальністю «Продторргресурс» та товариством з обмеженою відповідальністю «Ай Пі Джі Натс Продакшн». Про те, не надано зокрема: - специфікацію до договору від 19.03.2018 05/018, яка відповідно до пункту 1.1. розділу 1 вказаного договору є його не від’ємною частиною; - видаткових накладних, актів звіряння, роздруківку з системи реєстрації податкових накладних та платіжних доручень (або інших документів), які підтверджують факт проведення розрахунків за договорами наданими в складі тендерної пропозиції, №05\18 від 19.03.2018 укладеного між товариством з обмеженою відповідальністю «Продторргресурс» та товариством з обмеженою відповідальністю «А-Мега Трейд», №180220 від 18.02.2020 укладеного між товариством з обмеженою відповідальністю «Продторргресурс» та товариством з обмеженою відповідальністю «Ай Пі Джі Натс Продакшн»; - відгук стосовно виконання договору від 18.02.2020 №180220 укладеного між товариством з обмеженою відповідальністю «Продторргресурс» та товариством з обмеженою відповідальністю «Ай Пі Джі Натс Продакшн». Враховуючи зазначене та керуючись ч. 16 статті 29 Закону "Про публічні закупівлі" Учаснику необхідно протягом 24 годин усунути невідповідності у тендерній пропозиції та надати інформацію та/або документи, а саме: - щодо наявності у Учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з урахуванням вимог зазначених у підпункті 14.1 пункту 14 Додатку 1 до тендерної документації.

Документи

03 вересня 2020 15:24
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

04 вересня 2020 14:38
Електронний підпис
04 вересня 2020 14:37
14.ПлатДорАмега.pdf.p7s
04 вересня 2020 14:37
14.ПлатДорАмега.pdf
04 вересня 2020 14:37
14.Відгук А-мега трейд.PDF.p7s
04 вересня 2020 14:37
14.Відгук А-мега трейд.PDF
04 вересня 2020 14:37
14.Акт сверкиАмегаПрод.pdf.p7s
04 вересня 2020 14:37
14.Акт сверкиАмегаПрод.pdf
04 вересня 2020 14:37
14.Специф5Амега.pdf.p7s
04 вересня 2020 14:37
14.Специф5Амега.pdf
04 вересня 2020 14:37
14.Специф4Амега.pdf.p7s
04 вересня 2020 14:37
14.Специф4Амега.pdf
04 вересня 2020 14:37
14.Специф3Амега.pdf.p7s
04 вересня 2020 14:36
14.Специф3Амега.pdf
04 вересня 2020 14:36
14.Специф2Амега.pdf.p7s
04 вересня 2020 14:36
14.Специф2Амега.pdf
04 вересня 2020 14:36
14.Специф1Амега.pdf.p7s
04 вересня 2020 14:36
14.Специф1Амега.pdf
04 вересня 2020 14:36
14.РНАмега5-4.pdf.p7s
04 вересня 2020 14:36
14.РНАмега5-4.pdf
04 вересня 2020 14:36
14.РНАмега5-3.pdf.p7s
04 вересня 2020 14:36
14.РНАмега5-3.pdf
04 вересня 2020 14:36
14.РНАмега5-2.pdf.p7s
04 вересня 2020 14:36
14.РНАмега5-2.pdf
04 вересня 2020 14:36
14.РНАмега5-1.pdf.p7s
04 вересня 2020 14:36
14.РНАмега5-1.pdf
04 вересня 2020 14:36
14.РНАмега4-1.pdf.p7s
04 вересня 2020 14:36
14.РНАмега4-1.pdf
04 вересня 2020 14:36
14.РНАмега3-1.pdf.p7s
04 вересня 2020 14:36
14.РНАмега3-1.pdf
04 вересня 2020 14:36
14.РНАмега2-2.pdf.p7s
04 вересня 2020 14:35
14.РНАмега2-2.pdf
04 вересня 2020 14:35
14.РНАмега2-1.pdf.p7s
04 вересня 2020 14:35
14.РНАмега2-1.pdf
04 вересня 2020 14:35
14.РНАмега1-6.pdf.p7s
04 вересня 2020 14:35
14.РНАмега1-6.pdf
04 вересня 2020 14:35
14.РНАмега1-5.pdf.p7s
04 вересня 2020 14:35
14.РНАмега1-5.pdf
04 вересня 2020 14:35
14.РНАмега1-4.pdf.p7s
04 вересня 2020 14:35
14.РНАмега1-4.pdf
04 вересня 2020 14:35
14.РНАмега1-3.pdf.p7s
04 вересня 2020 14:35
14.РНАмега1-3.pdf
04 вересня 2020 14:35
14.РНАмега1-2.pdf.p7s
04 вересня 2020 14:35
14.РНАмега1-2.pdf
04 вересня 2020 14:35
14.РНАмега1-1.pdf.p7s
04 вересня 2020 14:35
14.РНАмега1-1.pdf
04 вересня 2020 14:35
14ВідгукАйПиДжи.pdf.p7s
04 вересня 2020 14:35
14ВідгукАйПиДжи.pdf
04 вересня 2020 14:35
Акт ДержКонтр полный.pdf.p7s
04 вересня 2020 14:34
Акт ДержКонтр полный.pdf
04 вересня 2020 14:34
Сан книжка Харченко.pdf.p7s
04 вересня 2020 14:34
Сан книжка Харченко.pdf
04 вересня 2020 14:34
Сан книжка Николенко.pdf.p7s
04 вересня 2020 14:34
Сан книжка Николенко.pdf
04 вересня 2020 14:34
Сан книжка Мухай.pdf.p7s
04 вересня 2020 14:34
Сан книжка Мухай.pdf
04 вересня 2020 14:34
Сан книжка Ливенцов.pdf.p7s
04 вересня 2020 14:34
Сан книжка Ливенцов.pdf
04 вересня 2020 14:34
Сан книжка Дашкевич.pdf.p7s
04 вересня 2020 14:34
Сан книжка Дашкевич.pdf
04 вересня 2020 14:34
Сан книжка Баланчук.pdf.p7s
04 вересня 2020 14:34
Сан книжка Баланчук.pdf
04 вересня 2020 14:34
Сан книжка Антонов.pdf.p7s
04 вересня 2020 14:34
Сан книжка Антонов.pdf
04 вересня 2020 14:34
НаказХарченко.pdf.p7s
04 вересня 2020 14:34
НаказХарченко.pdf
04 вересня 2020 14:34
НаказНиколенко.pdf.p7s
04 вересня 2020 14:34
НаказНиколенко.pdf
04 вересня 2020 14:34
НаказМухай.pdf.p7s
04 вересня 2020 14:34
НаказМухай.pdf
04 вересня 2020 14:33
НаказЛивенцов.pdf.p7s
04 вересня 2020 14:33
НаказЛивенцов.pdf
04 вересня 2020 14:33
НаказДашкевич.pdf.p7s
04 вересня 2020 14:33
НаказДашкевич.pdf
04 вересня 2020 14:33
НаказБаланчук.pdf.p7s
04 вересня 2020 14:33
НаказБаланчук.pdf
04 вересня 2020 14:33
НаказАнтонов.pdf.p7s
04 вересня 2020 14:33
НаказАнтонов.pdf
04 вересня 2020 14:33
ПриказВодит.pdf.p7s
04 вересня 2020 14:33
ПриказВодит.pdf
04 вересня 2020 14:33
13.1ЛистПрацНов.pdf.p7s
04 вересня 2020 14:33
13.1ЛистПрацНов.pdf
04 вересня 2020 14:33
Сан книжка Третьяков С..pdf
04 вересня 2020 14:33
Електронний підпис
19 серпня 2020 15:12
Електронний підпис
19 серпня 2020 15:08
18.ПротокГМО.PDF.p7s
19 серпня 2020 15:08
18.ПротокГМО.PDF
19 серпня 2020 15:08
17.2ЭтикеткаМаш.pdf.p7s
19 серпня 2020 15:08
17.2ЭтикеткаМаш.pdf
19 серпня 2020 15:08
17.3Гігієна мішки.PDF.p7s
19 серпня 2020 15:08
17.3Гігієна мішки.PDF
19 серпня 2020 15:08
17.1ПосвідЯкості.pdf.p7s
19 серпня 2020 15:08
17.1ПосвідЯкості.pdf
19 серпня 2020 15:08
17.1ЛистВідпТендДок.pdf.p7s
19 серпня 2020 15:08
17.1ЛистВідпТендДок.pdf
19 серпня 2020 15:08
17.1АттестАккрДУС.pdf.p7s
19 серпня 2020 15:08
17.1АттестАккрДУС.pdf
19 серпня 2020 15:08
17.1 ЗвітКатХлоп.PDF.p7s
19 серпня 2020 15:08
17.1 ЗвітКатХлоп.PDF
19 серпня 2020 15:08
17.4.Довідка ISO.pdf.p7s
19 серпня 2020 15:08
17.4.Довідка ISO.pdf
19 серпня 2020 15:08
17.4.АтестАкредЦССМ.PDF.p7s
19 серпня 2020 15:08
17.4.АтестАкредЦССМ.PDF
19 серпня 2020 15:08
17.4 СертифISO14001.PDF.p7s
19 серпня 2020 15:08
17.4 СертифISO14001.PDF
19 серпня 2020 15:08
16.5АктДержКонтр.pdf.p7s
19 серпня 2020 15:08
16.5АктДержКонтр.pdf
19 серпня 2020 15:08
16.2Серт HACCP.PDF.p7s
19 серпня 2020 15:08
16.2Серт HACCP.PDF
19 серпня 2020 15:08
16.4ПротоколВідстежАПД.pdf
19 серпня 2020 15:08
16.1 Лист довідка771-97.pdf.p7s
19 серпня 2020 15:08
16.1 Лист довідка771-97.pdf
19 серпня 2020 15:08
15.1Баланс Продторг.pdf.p7s
19 серпня 2020 15:08
15.1Баланс Продторг.pdf
19 серпня 2020 15:08
15.1 КВИТАНЦИЯ К БАЛАНСУ.pdf
19 серпня 2020 15:08
14.РНАмега5.pdf.p7s
19 серпня 2020 15:08
14.РНАмега5.pdf
19 серпня 2020 15:08
14.РНАмега4.pdf.p7s
19 серпня 2020 15:08
14.РНАмега4.pdf
19 серпня 2020 15:08
14.РНАмега3.pdf.p7s
19 серпня 2020 15:08
14.РНАмега3.pdf
19 серпня 2020 15:08
14.РНАмега2.pdf.p7s
19 серпня 2020 15:08
14.РНАмега2.pdf
19 серпня 2020 15:08
14.РНАмега1.pdf.p7s
19 серпня 2020 15:08
14.РНАмега1.pdf
19 серпня 2020 15:08
14.ПлатДорАмега.pdf.p7s
19 серпня 2020 15:08
14.ПлатДорАмега.pdf
19 серпня 2020 15:08
14.Відгук А-мега трейд.PDF
19 серпня 2020 15:08
14.Акт сверкиАмегаПрод.pdf
19 серпня 2020 15:08
14Реестр ННАйПиДж.pdf.p7s
19 серпня 2020 15:08
14Реестр ННАйПиДж.pdf
19 серпня 2020 15:08
14ВідгукАйПиДжи.pdf.p7s
19 серпня 2020 15:08
14ВідгукАйПиДжи.pdf
19 серпня 2020 15:08
14.РНАйПиДжи3.pdf.p7s
19 серпня 2020 15:08
14.РНАйПиДжи3.pdf
19 серпня 2020 15:08
14.РНАйПиДжи2.pdf.p7s
19 серпня 2020 15:08
14.РНАйПиДжи2.pdf
19 серпня 2020 15:08
14.БанкВыписАйПиДжи1.pdf.p7s
19 серпня 2020 15:08
14.БанкВыписАйПиДжи1.pdf
19 серпня 2020 15:08
14.БанкВыпАйПиДжи3.pdf.p7s
19 серпня 2020 15:08
14.БанкВыпАйПиДжи3.pdf
19 серпня 2020 15:08
14.БанкВыпАйПиДжи2.pdf.p7s
19 серпня 2020 15:08
14.БанкВыпАйПиДжи2.pdf
19 серпня 2020 15:08
14.АктСверкиАйПиДжи.pdf.p7s
19 серпня 2020 15:08
14.АктСверкиАйПиДжи.pdf
19 серпня 2020 15:08
14.1РНАйПиДжи1.pdf.p7s
19 серпня 2020 15:08
14.1РНАйПиДжи1.pdf
19 серпня 2020 15:08
13.Обучение Сиротюк.pdf.p7s
19 серпня 2020 15:08
13.Обучение Сиротюк.pdf
19 серпня 2020 15:08
13.1СанКнСиротюк.pdf.p7s
19 серпня 2020 15:08
13.1СанКнСиротюк.pdf
19 серпня 2020 15:08
13.1СанКнМиролюбская.pdf.p7s
19 серпня 2020 15:08
13.1СанКнМиролюбская.pdf
19 серпня 2020 15:08
13.1ФОРМА 1ПВ.pdf.p7s
19 серпня 2020 15:08
13.1ФОРМА 1ПВ.pdf
19 серпня 2020 15:08
13.1ПриказМир+Сирот.pdf.p7s
19 серпня 2020 15:08
13.1ПриказМир+Сирот.pdf
19 серпня 2020 15:08
13.1ЛистПрацівники.pdf.p7s
19 серпня 2020 15:08
13.1ЛистПрацівники.pdf
19 серпня 2020 15:08
13.1 Штатное расписание.pdf
19 серпня 2020 15:08
Авто Тендер.rar.p7s
19 серпня 2020 15:08
Авто Тендер.rar
19 серпня 2020 15:08
12.2ЛистАвто.pdf.p7s
19 серпня 2020 15:08
12.2ЛистАвто.pdf
19 серпня 2020 15:08
12.1ЛистЄксплДозвіл.pdf.p7s
19 серпня 2020 15:08
12.1ЛистЄксплДозвіл.pdf
19 серпня 2020 15:08
12.1ДогАрендиСклади.pdf.p7s
19 серпня 2020 15:08
12.1ДогАрендиСклади.pdf
19 серпня 2020 15:08
12.1 ЛистСклади.pdf.p7s
19 серпня 2020 15:08
12.1 ЛистСклади.pdf
19 серпня 2020 15:08
12.1-2ДержРеєстПот.pdf.p7s
19 серпня 2020 15:08
12.1-2ДержРеєстПот.pdf
19 серпня 2020 15:08
12.1-2АктДержКонтролю.pdf.p7s
19 серпня 2020 15:08
12.1-2АктДержКонтролю.pdf
19 серпня 2020 15:08
11.ЛистВПДВ.pdf.p7s
19 серпня 2020 15:08
11.ЛистВПДВ.pdf
19 серпня 2020 15:08
10. ЛиспОПД.pdf.p7s
19 серпня 2020 15:08
10. ЛиспОПД.pdf
19 серпня 2020 15:08
9. Лист печатка.pdf.p7s
19 серпня 2020 15:08
9. Лист печатка.pdf
19 серпня 2020 15:08
8.Лист Проект договору.pdf
19 серпня 2020 15:08
7.2-1ПаспортТретьяков.pdf.p7s
19 серпня 2020 15:08
7.2-1ПаспортТретьяков.pdf
19 серпня 2020 15:08
4.Укрсиббанк.pdf.p7s
19 серпня 2020 15:08
4.Укрсиббанк.pdf
19 серпня 2020 15:08
4.Приват.pdf.p7s
19 серпня 2020 15:08
4.Приват.pdf
19 серпня 2020 15:08
4.Ощадбанк.pdf.p7s
19 серпня 2020 15:08
4.Ощадбанк.pdf
19 серпня 2020 15:08
4.Банк Восток.pdf.p7s
19 серпня 2020 15:08
4.Банк Восток.pdf
19 серпня 2020 15:08
4.Альфабанк.pdf.p7s
19 серпня 2020 15:08
4.Альфабанк.pdf
19 серпня 2020 15:08
2.2 Лист код доступу.pdf.p7s
19 серпня 2020 15:08
2.2 Лист код доступу.pdf
19 серпня 2020 15:08
ДовНесудМВС Третьяков.PDF
19 серпня 2020 15:08
Банк гарантія.rar.p7s
19 серпня 2020 15:08
Банк гарантія.rar
19 серпня 2020 15:08
ЛистТермПроп.pdf.p7s
19 серпня 2020 15:08
ЛистТермПроп.pdf

Документи

03 вересня 2020 15:25
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

19 серпня 2020 21:01
Електронний підпис
19 серпня 2020 21:01
Електронний підпис
19 серпня 2020 19:19
М-06.rar
19 серпня 2020 19:19
М-05.rar
19 серпня 2020 19:19
М-04.rar
19 серпня 2020 19:19
М-03.rar
19 серпня 2020 19:19
М-02.rar
19 серпня 2020 19:19
М-01.rar
19 серпня 2020 19:19
І-06.rar
19 серпня 2020 19:19
І-05.rar
19 серпня 2020 19:19
І-04.rar
19 серпня 2020 19:19
І-03.rar
19 серпня 2020 19:19
І-02.rar
19 серпня 2020 19:19
розділ VII п.2 витрати.rar
19 серпня 2020 19:19
М-09.rar
19 серпня 2020 19:19
17.4.2 14001 від 01.03.18.rar
19 серпня 2020 19:19
М-08.rar
19 серпня 2020 19:18
І-01.rar
19 серпня 2020 19:18
М-07.rar
19 серпня 2020 19:18
17.4.1 захист довкілля.rar
19 серпня 2020 19:18
Гарантія 2430-20.zip
19 серпня 2020 19:18
16.1 п.2 стаття 20 ЗУ 771.rar
19 серпня 2020 19:17
16.5 акт 446.rar
19 серпня 2020 19:17
16.4 стаття 22 ЗУ 771.rar
19 серпня 2020 19:17
13.1.5 пояснення 1ПВ.rar
19 серпня 2020 19:17
16.2.2 опис НАССР.rar
19 серпня 2020 19:17
13.1.4 штатний розпис.rar
19 серпня 2020 19:17
13.1.3 навчання НАССР.rar
19 серпня 2020 19:17
16.2.1 сертифікат НАССР.rar
19 серпня 2020 19:17
13.1.2 працівники НАССР.rar
19 серпня 2020 19:17
12.2.3 реєстрація ТЗ.rar
19 серпня 2020 19:17
12.1.6. акт 447.rar
19 серпня 2020 19:17
12.1.5 протокол 3.rar
19 серпня 2020 19:16
11. стаття 17.rar
19 серпня 2020 19:16
10. обробка перс даних.rar
19 серпня 2020 19:16
7.2.1 паспорт директора.rar
19 серпня 2020 19:16
4.2 довідка Асвіо.rar
19 серпня 2020 19:16
4.1 довідка ощадбанк.rar
19 серпня 2020 19:16
3. Витяг НДС.rar
19 серпня 2020 19:16
2.1. ОПИС від 14.02.19.rar
19 серпня 2020 19:16
2.1 код доступу.rar
19 серпня 2020 19:16
2. СТАТУТ від 14.02.19.rar

Документи

03 вересня 2020 15:24
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

21 вересня 2020 14:02
довідка знгідно ч.2 ст. 17.pdf
21 вересня 2020 13:56
Документи переможця.zip
20 серпня 2020 16:45
Електронний підпис
20 серпня 2020 16:45
Електронний підпис
20 серпня 2020 11:01
BG 5242-20G R PRODAKT.zip
20 серпня 2020 11:01
Довiренiсть_Рижий.zip
20 серпня 2020 11:00
Лiцензiя.zip
20 серпня 2020 11:00
Рейтинг.zip

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: а) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;, зокрема: Пунктом 12 Додатку 2 до тендерної документації Учаснику процедури закупівлі необхідно надати інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Підпунктом 12.2 пункту 12 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання Учасником процедури закупівлі, інформації та документів про автотранспорт зокрема: якщо автотранспорт орендований (знаходиться у наймі) або іншому праві користування, надається копія договору про оренду (договір найму, тощо), або у разі використання Учасником послуг транспортування (перевезення) іншій договір (документ), що встановлює умови користування цим автотранспортом або отримання відповідних послуг із зазначенням транспортних засобів які залучені до транспортування. У разі використання Учасником послуг перевезення – надати підтвердження реєстрації потужностей відповідним оператором ринку харчових продуктів У складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АРТІС ПЛЮС ГРУП» надано договір оренди від 07.08.2020 № 0708\2, який укладено з фізичною особою – підприємцем Ковалем Ю.О. Відповідно до умов якого фізичною особою – підприємцем Ковалем Ю.О. передає, а товариство з обмеженою відповідальністю «АРТІС ПЛЮС ГРУП» приймає в оренду автомобілі – державний номер АХ 1229 НК, АХ 7239 НХ. Також надано копії свідоцтв про реєстрацію цих транспортних засобів. Відповідно до умов пункту 2.1 розділу ІІ договору від 07.08.2020 № 0708\2 передача транспортного засобу в користування оформлюється актом приймання-передачі, який є невід`ємною частиною договору від 07.08.2020 № 0708\2, про те у складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АРТІС ПЛЮС ГРУП» він відсутній Враховуючи зазначене та керуючись ч. 16 статті 29 Закону "Про публічні закупівлі" Учаснику необхідно протягом 24 годин усунути невідповідності у тендерній пропозиції та надати інформацію та/або документи, а саме: - щодо наявності в учасника процедури закупівлі автотранспорту з урахуванням вимог зазначених у підпункті 12.2 пункту 12 Додатку 1 до тендерної документації б) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема: Пунктом 13 Додатку 2 до тендерної документації Учаснику процедури закупівлі необхідно надати інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Підпунктом 13.1. пункту 13 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання Учасником процедури закупівлі, інформації та документів про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема: - копію наказів про призначення осіб відповідальних за контроль за застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів згідно із Законом України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». - копії документів які підтверджують, що Учасник забезпечив належну підготовку осіб, які є відповідальними за застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів згідно із Законом України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами. У складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АРТІС ПЛЮС ГРУП відсутні копії наказів про призначення осіб відповідальних за контроль за застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів згідно із Законом України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та копії документів які підтверджують, що Учасник забезпечив належну підготовку осіб, які є відповідальними за застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів згідно із Законом України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами. Враховуючи зазначене та керуючись ч. 16 статті 29 Закону "Про публічні закупівлі" Учаснику необхідно протягом 24 годин усунути невідповідності у тендерній пропозиції та надати інформацію та/або документи, а саме: - щодо наявності у Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з урахуванням вимог зазначених у підпункті 13.1 пункту 13 Додатку 1 до тендерної документації. в) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), зокрема: Пунктом 14 Додатку 2 до тендерної документації Учаснику процедури закупівлі необхідно надати інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Підпунктом 14.1. пункту 14 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання Учасником процедури закупівлі, інформації про виконання аналогічного договору (договорів) з аналогічним предметом закупівлі, зокрема: роздруківку з системи реєстрації податкових накладних (у разі коли учасник є платником ПДВ), платіжні доручення (або інші документи), які підтверджують факт проведення розрахунків (не менше одного екземпляру кожного документу). У складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АРТІС ПЛЮС ГРУП» відсутні роздруківки з системи реєстрації податкових накладних (у разі коли учасник є платником ПДВ) та платіжні доручення (або інші документи), які підтверджують факт проведення розрахунків (не менше одного екземпляру кожного документу). Враховуючи зазначене та керуючись ч. 16 статті 29 Закону "Про публічні закупівлі" Учаснику необхідно протягом 24 годин усунути невідповідності у тендерній пропозиції та надати інформацію та/або документи, а саме: - щодо наявності у Учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з урахуванням вимог зазначених у підпункті 14.1 пункту 14 Додатку 1 до тендерної документації.

Документи

03 вересня 2020 15:24
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

04 вересня 2020 15:25
Електронний підпис
04 вересня 2020 15:25
Акт прийому передачі.pdf.p7s
04 вересня 2020 15:25
Акт прийому передачі.pdf
04 вересня 2020 15:15
Електронний підпис
04 вересня 2020 15:06
Акт прийому-передачі.pdf.p7s
04 вересня 2020 15:06
Акт прийому-передачі.pdf
04 вересня 2020 14:30
Платіжне доручення №193.pdf
04 вересня 2020 14:30
Платіжне доручення №192.pdf
20 серпня 2020 17:05
Електронний підпис
20 серпня 2020 17:03
ISO 22000 2007.pdf.p7s
20 серпня 2020 17:03
ISO 22000 2007.pdf
20 серпня 2020 17:03
ISO 14001.pdf.p7s
20 серпня 2020 17:03
ISO 14001.pdf
20 серпня 2020 17:03
ISO 9001.pdf.p7s
20 серпня 2020 17:03
ISO 9001.pdf
20 серпня 2020 17:03
Проект договору.pdf (1).p7s
20 серпня 2020 17:03
Проект договору.pdf
20 серпня 2020 17:03
Опис Статут Артис.pdf.p7s
20 серпня 2020 17:03
Опис Статут Артис.pdf
20 серпня 2020 17:03
експлуатац дозвіл (1).pdf.p7s
20 серпня 2020 17:03
експлуатац дозвіл (1).pdf
20 серпня 2020 17:03
акт 447 (держ.контролю).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОДТОРГРЕСУРС"

ТОВ ДНІПРО РІВЕР ГРУП

ТОВ «Р-Продакт»

ТОВ "АРТІС ПЛЮС ГРУП"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 вересня 2020 13:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «Р-Продакт» 15 355 297,00
UAH з ПДВ
15 355 297,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ДНІПРО РІВЕР ГРУП 15 615 096,00
UAH з ПДВ
15 615 096,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 вересня 2020 14:02
довідка знгідно ч.2 ст. 17.pdf
21 вересня 2020 13:56
Документи переможця.zip
20 серпня 2020 16:45
Електронний підпис
20 серпня 2020 16:45
Електронний підпис
20 серпня 2020 11:01
BG 5242-20G R PRODAKT.zip
20 серпня 2020 11:01
Довiренiсть_Рижий.zip
20 серпня 2020 11:00
Лiцензiя.zip
20 серпня 2020 11:00
Рейтинг.zip

Публічні документи

19 серпня 2020 21:01
Електронний підпис
19 серпня 2020 21:01
Електронний підпис
19 серпня 2020 19:19
М-06.rar
19 серпня 2020 19:19
М-05.rar
19 серпня 2020 19:19
М-04.rar
19 серпня 2020 19:19
М-03.rar
19 серпня 2020 19:19
М-02.rar
19 серпня 2020 19:19
М-01.rar
19 серпня 2020 19:19
І-06.rar
19 серпня 2020 19:19
І-05.rar
19 серпня 2020 19:19
І-04.rar
19 серпня 2020 19:19
І-03.rar
19 серпня 2020 19:19
І-02.rar
19 серпня 2020 19:19
розділ VII п.2 витрати.rar
19 серпня 2020 19:19
М-09.rar
19 серпня 2020 19:19
17.4.2 14001 від 01.03.18.rar
19 серпня 2020 19:19
М-08.rar
19 серпня 2020 19:18
І-01.rar
19 серпня 2020 19:18
М-07.rar
19 серпня 2020 19:18
17.4.1 захист довкілля.rar
19 серпня 2020 19:18
Гарантія 2430-20.zip
19 серпня 2020 19:18
16.1 п.2 стаття 20 ЗУ 771.rar
19 серпня 2020 19:17
16.5 акт 446.rar
19 серпня 2020 19:17
16.4 стаття 22 ЗУ 771.rar
19 серпня 2020 19:17
13.1.5 пояснення 1ПВ.rar
19 серпня 2020 19:17
16.2.2 опис НАССР.rar
19 серпня 2020 19:17
13.1.4 штатний розпис.rar
19 серпня 2020 19:17
13.1.3 навчання НАССР.rar
19 серпня 2020 19:17
16.2.1 сертифікат НАССР.rar
19 серпня 2020 19:17
13.1.2 працівники НАССР.rar
19 серпня 2020 19:17
12.2.3 реєстрація ТЗ.rar
19 серпня 2020 19:17
12.1.6. акт 447.rar
19 серпня 2020 19:17
12.1.5 протокол 3.rar
19 серпня 2020 19:16
11. стаття 17.rar
19 серпня 2020 19:16
10. обробка перс даних.rar
19 серпня 2020 19:16
7.2.1 паспорт директора.rar
19 серпня 2020 19:16
4.2 довідка Асвіо.rar
19 серпня 2020 19:16
4.1 довідка ощадбанк.rar
19 серпня 2020 19:16
3. Витяг НДС.rar
19 серпня 2020 19:16
2.1. ОПИС від 14.02.19.rar
19 серпня 2020 19:16
2.1 код доступу.rar
19 серпня 2020 19:16
2. СТАТУТ від 14.02.19.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «Р-Продакт»

ТОВ ДНІПРО РІВЕР ГРУП

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «Р-Продакт»
#41291103
Переможець 15 355 297,00
UAH з ПДВ
14 вересня 2020 15:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 вересня 2020 15:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «Р-Продакт»
#41291103
15 355 297,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 13:27
Звіт укладений
03 січня 2021 14:25
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2020 17:47
ДУ 1 до договору 182-К-20 від 20.10.2020.pdf зміни до договору
20 жовтня 2020 17:45
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2020 17:07
Договір зміни до договору
20 жовтня 2020 16:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 182-К-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 15 343 056,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 557 176,00 UAH)