Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт приміщень зубопротезної лабораторії КНП «Київська стоматологія» за адресою: вул. Пимоненка, 10А)
Очікувана вартість
1 765 120,00 UAH
UA-2020-07-15-002999-b ea104c8923a14d11a18d01fd6757ef24
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Луценко Світлана Олександрівна

380443860330 knptender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Київська стоматологія" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації),
Код ЄДРПОУ: 42376659
Місцезнаходження: 04050, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вулиця Пимоненка, будинок 10-А
Контактна особа: Луценко Світлана Олександрівна
380443860330
knptender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2020 14:18
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2020 15:00
Початок аукціону: 31 липня 2020 12:54
Очікувана вартість: 1 765 120,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Замовник - Комунальне некомерційне підприємство «Київська стоматологія» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), 04050, м. Київ, вулиця Пимоненка, будинок 10-А, код 42376659, категорія замовника відповідно до частини третьої пункту 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»
8. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції – Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) – не вимагається
Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) – не застосовується
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт приміщень зубопротезної лабораторії КНП «Київська стоматологія» за адресою: вул. Пимоненка, 10А)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Пимоненка, будинок 10-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі актів виконаних робіт за формами КБ-2 та КБ-3 на умовах відстрочки платежу до 7 банківських днів. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 липня 2020 14:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 14:20
Тендерна документація Зубопротезна лабораторія.pdf
15 липня 2020 14:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 14:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 14:20
Тендерна документація Зубопротезна лабораторія.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Інформаційний блок в АВК
Дата подання: 16 липня 2020 15:54
Дата відповіді: 16 липня 2020 16:34
Чи може замовник надати кошторис в інформаційному блоці програмного комплексу АВК , а також інші матеріалами робочої документації проекту?
Відповідь: Шановний Учаснику! Враховуючи те, що проектна документація розробляється відповідно до наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 45 від 16.05.2011 та відсутність у штаті підприємства спеціалістів, що отримали документ, який підтверджує спроможність виконання робіт щодо об’єктів відповідного класу наслідків, та, зокрема, відсутність програмного комплексу АВК, замовник не може надати кошторис в інформаційному блоці програмного комплексу АВК, а також інші матеріали робочої документації проекту

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2020 13:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІМПЕРІЯ КАПІТАЛ БУД" 1 764 475,20
UAH з ПДВ
1 711 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОМБУД ДЕВЕЛОПМЕНТ" 1 711 120,80
UAH з ПДВ
1 711 120,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ НІДКОМ 1 764 925,00
UAH з ПДВ
1 764 925,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 серпня 2020 10:51
Електронний підпис
10 серпня 2020 10:51
Довідки для переможця.rar
06 серпня 2020 11:22
Електронний підпис
05 серпня 2020 17:07
Електронний підпис
05 серпня 2020 17:06
Трудова Дзенік В.І..pdf
05 серпня 2020 17:06
Наказ Дзенік В.І..pdf
29 липня 2020 14:10
Електронний підпис
29 липня 2020 14:10
Аналогічний досвід.rar
29 липня 2020 14:07
Диплом виконроба.PDF
29 липня 2020 10:23
Електронний підпис
28 липня 2020 11:12
Електронний підпис
28 липня 2020 11:12
Сертифікати ч.2.rar
28 липня 2020 11:12
Сертифікати.rar
27 липня 2020 12:17
Електронний підпис
27 липня 2020 12:16
Сертифікати.rar
24 липня 2020 14:22
Електронний підпис
24 липня 2020 14:20
Лист формування цін.pdf
24 липня 2020 14:20
Довідки за ст.17.rar
24 липня 2020 14:20
Довідки з банку.rar
24 липня 2020 14:20
Аналогічний досвід.rar
24 липня 2020 14:20
7. Ліцензія,дозвіл.rar
24 липня 2020 14:20
5. Проект договору.rar

Публічні документи

27 липня 2020 15:51
30. Копія ВИТЯГУ ПДВ.pdf
27 липня 2020 15:51
29. ВИТЯГ НІДКОМ.pdf
27 липня 2020 15:51
27. Договір АВК.pdf
27 липня 2020 15:51
26. ЛІЦЕНЗІЯ АВК.pdf
27 липня 2020 15:51
24. Дозвіл Нідком.pdf
27 липня 2020 15:51
23. Ліцензія Нідком.pdf
27 липня 2020 15:51
19. Копія Статуту.pdf
27 липня 2020 15:51
18.1. ИНН директора.pdf
27 липня 2020 15:51
18. Паспорт Директора.pdf
27 липня 2020 15:51
17.2. Протокол 2 ст.pdf
27 липня 2020 15:51
17.1. Протокол 1 ст.pdf
27 липня 2020 15:50
5. Посвідчення з ОП.pdf
27 липня 2020 15:50
1. Довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІМПЕРІЯ КАПІТАЛ БУД"

ТОВ "ПРОМБУД ДЕВЕЛОПМЕНТ"

ТОВ НІДКОМ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ІМПЕРІЯ КАПІТАЛ БУД"
#42109793
Переможець 1 711 100,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 12:50
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 серпня 2020 16:21

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей - тендерна пропозиція учасника ТОВ «ІМПЕРІЯ КАПІТАЛ БУД» не містить у своєму складі інформацію щодо документів, що підтверджують трудові відносини учасника із монтажником Дзеніком Василем Ігоровичем, відомості щодо якого були надані у формі 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності - пунктом 2.3. Додатку 2 до тендерної документації вимагалось надати «копії трудових книжок робітників або інших документів, що підтверджують трудові відносини учасника з кожним з працівників, інформація щодо яких надана відповідно п.2.1» (в тому числі робітників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, і будуть задіяні до виконання робіт). 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – копії (-я) трудових книжок (-жки) Дзенік Василя Ігоровича або інших документів (-у), що підтверджують трудові відносини учасника з зазначеним працівником.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2020 12:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІМПЕРІЯ КАПІТАЛ БУД"
#42109793
1 711 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2021 11:33
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 15:24
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 15:22
Електронний підпис зміни до договору
08 вересня 2020 10:49
Доп угода 1 до договору капремонт Зубопротезна.FR12.pdf зміни до договору
08 вересня 2020 10:47
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 12:33
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 12:33
Договір 56 Імперія Капітал Буд.pdf укладений
31 серпня 2020 17:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна погоджена у бік зменшення у зв'язку із отриманням експертного звіту ПКД № 732-814-20/КШ від 03.09.2020
Номер договору про закупівлю: 56
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 56
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 614 976,80
UAH (в тому числі ПДВ 269 162,80 UAH)