Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт покрівлі другого поверху (реєстратура) та шостого поверху КНП «Київська стоматологія» за адресою: м. Київ, вул. Вербицького, 3Б)
Очікувана вартість
1 693 005,00 UAH
UA-2020-07-15-002897-b 571ad768b7644bc686e6c82f0e365a94
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Луценко Світлана Олександрівна

380443860330 knptender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Київська стоматологія" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації),
Код ЄДРПОУ: 42376659
Місцезнаходження: 04050, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вулиця Пимоненка, будинок 10-А
Контактна особа: Луценко Світлана Олександрівна
380443860330
knptender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2020 14:09
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2020 16:00
Початок аукціону: 31 липня 2020 14:10
Очікувана вартість: 1 693 005,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Замовник - КНП «Київська стоматологія» ВОКМР (КМДА), 04050, м. Київ, вул. Пимоненка, 10А, код ЄДРПОУ 42376659, категорія замовника відповідно до частини третьої пункту 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції – Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) – не вимагається
Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) – не застосовується
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт покрівлі другого поверху (реєстратура) та шостого поверху КНП «Київська стоматологія» за адресою: м. Київ, вул. Вербицького, 3Б)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, м. Київ, м. Київ, Вербицького, 3Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі актів виконаних робіт за формами КБ-2 та КБ-3 на умовах відстрочки платежу до 7 банківських днів. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 липня 2020 14:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 14:11
Тендерна документація Капремонт Вербицкого.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Інформаційний блок в АВК
Дата подання: 16 липня 2020 15:53
Дата відповіді: 16 липня 2020 16:34
Чи може замовник надати кошторис в інформаційному блоці програмного комплексу АВК , а також інші матеріалами робочої документації проекту?
Відповідь: Шановний Учаснику! Враховуючи те, що проектна документація розробляється відповідно до наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 45 від 16.05.2011 та відсутність у штаті підприємства спеціалістів, що отримали документ, який підтверджує спроможність виконання робіт щодо об’єктів відповідного класу наслідків, та, зокрема, відсутність програмного комплексу АВК, замовник не може надати кошторис в інформаційному блоці програмного комплексу АВК, а також інші матеріали робочої документації проекту
Технология
Дата подання: 17 липня 2020 17:04
Дата відповіді: 20 липня 2020 12:33
По дефектному акту получается неувязка.П.4 Демонтаж стяжки т.30 мм .Ниже стяжки ,по традиции ,должен быть керамзит.На керамзит паробарьер насухо не положишь.Его надо убирать до плиты перекрытия,а потом на плиту перекрытия укладывать паробарьер,утеплитель,сделать разуклонку,стяжку,грунтование и два слоя руберойда.Это не делается в один день.И все это время будет риск залития здания с 6-го до 1-го этажа.Надо приложить к дефектному акту вертикальный разрез кровли на данный момент и какой планируется сделать. Кроме того,не указано требований к материалу теплоизоляции.Будет ли соответствовать эта кровля новым требованиям по теплоизоляции ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! У штатному розписі замовника не передбачена наявність спеціалістів відповідної кваліфікації, які могли б виконати вертикальний розріз покрівлі. Щодо матеріалу теплоізоляції – проектування паро- та теплоізоляції повинне здійснюватись відповідно до ДБН В.2.6.-220:2017 (пункт 8).
Умови тендеру
Дата подання: 20 липня 2020 10:51
Дата відповіді: 20 липня 2020 12:32
Пунктом 3.1. Додатку 2 тендерної документації передбачено надання копії декларацій відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці з зазначенням видів робіт підвищеної небезпеки. Чи можливо замість Декларації надання Дозволу Державної служби України з питань праці?
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно до статті 1 ЗУ № 2806-IV від 06.09.2005 «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» «документ дозвільного характеру - дозвіл, висновок, рішення, погодження, свідоцтво, інший документ в електронному вигляді (запис про наявність дозволу, висновку, рішення, погодження, свідоцтва, іншого документа в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань), який дозвільний орган зобов'язаний видати суб'єкту господарювання у разі надання йому права на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності та/або без наявності якого суб'єкт господарювання не може проваджувати певні дії щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності». Також відповідно до статті 21 ЗУ № 2694-ХІІ від 14.10.1992 «Про охорону праці» «набуття права на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки може здійснюватися на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці. Переліки видів робіт, машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки, виконання або експлуатація (застосування) яких може здійснюватися на підставі такої декларації, встановлюються Кабінетом Міністрів України.». Водночас, пунктом 2 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації допускається «відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2020 14:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП ТОВ РІФ К" "РІФ" 1 269 204,77
UAH з ПДВ
1 269 204,77
UAH з ПДВ
Документи
ПП - ФІРМА "КЛАСІК" 1 456 967,78
UAH з ПДВ
1 456 967,78
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІМПЕРІЯ КАПІТАЛ БУД" 1 646 062,80
UAH з ПДВ
1 577 350,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "УКРБУДПРОЕКТ" 1 577 367,60
UAH з ПДВ
1 577 367,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 липня 2020 13:01
Електронний підпис
29 липня 2020 21:07
Електронний підпис
29 липня 2020 21:06
1.8.Лист -згода.pdf
29 липня 2020 21:06
1.7.Лист-гарантія ст.17.pdf
29 липня 2020 21:06
6.3.Ліцензія 2016 РІФ.pdf
29 липня 2020 21:06
6.1= Статут.pdf
29 липня 2020 21:06
5.1.Проект договору.pdf
29 липня 2020 21:05
2.8=Диплом Ціник.pdf
29 липня 2020 21:05
2.5.1Наявність ІТР .pdf
29 липня 2020 21:05
2.3=Договор офіс 2017.pdf
29 липня 2020 21:05
1.4.Локальн.кошторис.pdf

Публічні документи

17 серпня 2020 12:47
Електронний підпис
10 серпня 2020 12:47
Електронний підпис
04 серпня 2020 15:25
Електронний підпис
30 липня 2020 12:22
Електронний підпис
30 липня 2020 12:17
41 Сертифікати.rar
30 липня 2020 12:16
17 Витяг платника ПДВ.pdf
30 липня 2020 12:16
15 Статут.pdf
30 липня 2020 12:16
12 Повний витяг з ЄДР.pdf
30 липня 2020 12:16
11 Виписка з ЄДР.pdf
30 липня 2020 12:16
4 Кошторис паперовий.pdf

Публічні документи

29 липня 2020 14:13
Електронний підпис
29 липня 2020 14:13
Диплом виконроба.PDF
29 липня 2020 10:25
Електронний підпис
28 липня 2020 11:15
Електронний підпис
28 липня 2020 11:14
Сертифікати.rar
24 липня 2020 14:27
Електронний підпис
24 липня 2020 14:26
Довідки з банку.rar
24 липня 2020 14:26
Аналогічний досвід.rar
24 липня 2020 14:26
7. Ліцензія, дозвіл.rar
24 липня 2020 14:26
5. Проект договору.rar

Публічні документи

29 липня 2020 13:42
Витяг з ЕДРПОУ.pdf
29 липня 2020 13:42
Виписка_ТОВ.pdf
29 липня 2020 13:42
32.Витяг_ПДВ.pdf
29 липня 2020 13:42
8.Опис2-2.pdf
29 липня 2020 13:42
8.Опис1-2.pdf
29 липня 2020 13:42
8.2. опис 2.pdf
29 липня 2020 13:42
8.2. опис 1.pdf
29 липня 2020 13:42
6.ІПН.pdf
29 липня 2020 13:42
6. Паспорт_директора.pdf
29 липня 2020 13:42
4,5.Рішення_учасника.pdf
29 липня 2020 13:42
2.Статут скан копія.pdf
29 липня 2020 13:42
2. скан копия статут.pdf
29 липня 2020 13:42
2. витяг зі статуту.pdf
29 липня 2020 13:42
Вербицкого ДЦ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП ТОВ РІФ К" "РІФ"

ПП - ФІРМА "КЛАСІК"

ТОВ "ІМПЕРІЯ КАПІТАЛ БУД"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "УКРБУДПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ДП ТОВ РІФ К" "РІФ"
#25202199
Відхилено 1 269 204,77
UAH з ПДВ
04 серпня 2020 12:45
ПП - ФІРМА "КЛАСІК"
#30207826
Переможець 1 456 967,78
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 10:31
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 серпня 2020 12:55

Документи

04 серпня 2020 12:42
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах 1) перелік виявлених невідповідностей - тендерна пропозиція учасника Приватне підприємство ФІРМА "КЛАСІК" у своєму складі містить інформацію про виконання одного аналогічного договору, в той час як тендерною документацією замовника вимагалось подання інформації щодо виконання декількох аналогічних договорів; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності - пункт 3.1. Додатку 2 до Тендерної документації «3.1. Довідка про виконання аналогічних договорів, заповнена за формою, викладеною у таблиці №3 Додатку 4 до тендерної документації. На підтвердження інформації Учасник повинен надати скан-копії відповідних договорів та листів-відгуків від замовників робіт»; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – з урахуванням того, що учасник надав інформацію щодо виконання одного аналогічного договору, йому необхідно надати принаймні ще одну скан-копію відповідного договору про виконання аналогічних робіт із чинними додатками до нього. Також до копії такого договору необхідно додати копії (-ю) КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», що підтверджують (-є) виконання договору у повному обсязі.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2020 10:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП - ФІРМА "КЛАСІК"
#30207826
1 456 967,78
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2021 11:27
Доп угода №2.jpg зміни до договору
03 грудня 2020 17:04
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 16:19
Доп угода №2.jpg зміни до договору
03 грудня 2020 16:18
Електронний підпис зміни до договору
08 вересня 2020 12:11
Доп угода капремонт покрівля Вербицького.FR12.pdf зміни до договору
08 вересня 2020 12:10
Електронний підпис укладений
28 серпня 2020 11:44
Договір №59 Капремонт покрівля.FR12.pdf укладений
28 серпня 2020 11:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни за результатами отримання експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації № 06-4241-20/УЕГ/В від 03.09.2020
Номер договору про закупівлю: 59
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 59
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 199 871,90
UAH (в тому числі ПДВ 199 978,65 UAH)