Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт покрівлі другого поверху (реєстратура) та шостого поверху КНП «Київська стоматологія» за адресою: м. Київ, вул. Вербицького, 3Б)
Очікувана вартість
1 693 005,00 UAH
UA-2020-07-15-002897-b ● 571ad768b7644bc686e6c82f0e365a94
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Київська стоматологія" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), |
Код ЄДРПОУ: | 42376659 |
Місцезнаходження: | 04050, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вулиця Пимоненка, будинок 10-А |
Контактна особа: |
Луценко Світлана Олександрівна 380443860330 knptender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 липня 2020 14:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 липня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 липня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 31 липня 2020 14:10 |
Очікувана вартість: | 1 693 005,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,05% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Замовник - КНП «Київська стоматологія» ВОКМР (КМДА), 04050, м. Київ, вул. Пимоненка, 10А, код ЄДРПОУ 42376659, категорія замовника відповідно до частини третьої пункту 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції – Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) – не вимагається
Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) – не застосовується
Розгорнути
Згорнути
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції – Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) – не вимагається
Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) – не застосовується
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт покрівлі другого поверху (реєстратура) та шостого поверху КНП «Київська стоматологія» за адресою: м. Київ, вул. Вербицького, 3Б)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02091, Україна, м. Київ, м. Київ, Вербицького, 3Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі актів виконаних робіт за формами КБ-2 та КБ-3 на умовах відстрочки платежу до 7 банківських днів. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 липня 2020 14:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 липня 2020 14:11 |
Тендерна документація Капремонт Вербицкого.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформаційний блок в АВК
Дата подання: 16 липня 2020 15:53
Дата відповіді: 16 липня 2020 16:34
Чи може замовник надати кошторис в інформаційному блоці програмного комплексу АВК , а також інші матеріалами робочої документації проекту?
Відповідь: Шановний Учаснику! Враховуючи те, що проектна документація розробляється відповідно до наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 45 від 16.05.2011 та відсутність у штаті підприємства спеціалістів, що отримали документ, який підтверджує спроможність виконання робіт щодо об’єктів відповідного класу наслідків, та, зокрема, відсутність програмного комплексу АВК, замовник не може надати кошторис в інформаційному блоці програмного комплексу АВК, а також інші матеріали робочої документації проекту
Технология
Дата подання: 17 липня 2020 17:04
Дата відповіді: 20 липня 2020 12:33
По дефектному акту получается неувязка.П.4 Демонтаж стяжки т.30 мм .Ниже стяжки ,по традиции ,должен быть керамзит.На керамзит паробарьер насухо не положишь.Его надо убирать до плиты перекрытия,а потом на плиту перекрытия укладывать паробарьер,утеплитель,сделать разуклонку,стяжку,грунтование и два слоя руберойда.Это не делается в один день.И все это время будет риск залития здания с 6-го до 1-го этажа.Надо приложить к дефектному акту вертикальный разрез кровли на данный момент и какой планируется сделать.
Кроме того,не указано требований к материалу теплоизоляции.Будет ли соответствовать эта кровля новым требованиям по теплоизоляции ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! У штатному розписі замовника не передбачена наявність спеціалістів відповідної кваліфікації, які могли б виконати вертикальний розріз покрівлі. Щодо матеріалу теплоізоляції – проектування паро- та теплоізоляції повинне здійснюватись відповідно до ДБН В.2.6.-220:2017 (пункт 8).
Умови тендеру
Дата подання: 20 липня 2020 10:51
Дата відповіді: 20 липня 2020 12:32
Пунктом 3.1. Додатку 2 тендерної документації передбачено надання копії декларацій відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці з зазначенням видів робіт підвищеної небезпеки.
Чи можливо замість Декларації надання Дозволу Державної служби України з питань праці?
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно до статті 1 ЗУ № 2806-IV від 06.09.2005 «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» «документ дозвільного характеру - дозвіл, висновок, рішення, погодження, свідоцтво, інший документ в електронному вигляді (запис про наявність дозволу, висновку, рішення, погодження, свідоцтва, іншого документа в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань), який дозвільний орган зобов'язаний видати суб'єкту господарювання у разі надання йому права на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності та/або без наявності якого суб'єкт господарювання не може проваджувати певні дії щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності». Також відповідно до статті 21 ЗУ № 2694-ХІІ від 14.10.1992 «Про охорону праці» «набуття права на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки може здійснюватися на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці. Переліки видів робіт, машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки, виконання або експлуатація (застосування) яких може здійснюватися на підставі такої декларації, встановлюються Кабінетом Міністрів України.». Водночас, пунктом 2 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації допускається «відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 липня 2020 14:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ДП ТОВ РІФ К" "РІФ" |
1 269 204,77
UAH з ПДВ
|
1 269 204,77
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП - ФІРМА "КЛАСІК" |
1 456 967,78
UAH з ПДВ
|
1 456 967,78
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІМПЕРІЯ КАПІТАЛ БУД" |
1 646 062,80
UAH з ПДВ
|
1 577 350,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "УКРБУДПРОЕКТ" |
1 577 367,60
UAH з ПДВ
|
1 577 367,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ДП ТОВ РІФ К" "РІФ" #25202199 |
Відхилено |
1 269 204,77
UAH з ПДВ
|
04 серпня 2020 12:45
|
|
ПП - ФІРМА "КЛАСІК" #30207826 |
Переможець |
1 456 967,78
UAH з ПДВ
|
10 серпня 2020 10:31
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 серпня 2020 12:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2021 11:27
|
Доп угода №2.jpg | зміни до договору |
03 грудня 2020 17:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 грудня 2020 16:19
|
Доп угода №2.jpg | зміни до договору |
03 грудня 2020 16:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 вересня 2020 12:11
|
Доп угода капремонт покрівля Вербицького.FR12.pdf | зміни до договору |
08 вересня 2020 12:10
|
Електронний підпис | укладений |
28 серпня 2020 11:44
|
Договір №59 Капремонт покрівля.FR12.pdf | укладений |
28 серпня 2020 11:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 08 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни за результатами отримання експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації № 06-4241-20/УЕГ/В від 03.09.2020 |
Номер договору про закупівлю: | 59 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 59 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |