Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

господарчі товари
Очікувана вартість
891,90 UAH
UA-2020-07-15-002783-b aa709474a2ef47ed82b18985701652db
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Легеза Вікторія

+380542611382 LEGEZA.VETLAB@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СУМСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ
Код ЄДРПОУ: 00720148
Місцезнаходження: 40009, Україна , Сумська обл., Суми, ВУЛИЦЯ ЛЮБЛІНСЬКА, будинок 17
Контактна особа: Легеза Вікторія
+380542611382
LEGEZA.VETLAB@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44520000-1: Замки, ключі та петлі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт.
Циліндр QM -80- C-NI
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40009, Україна, Сумська область, Суми, Люблінська 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 липня 2020  —  14 липня 2020
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі
1 шт.
Циліндр DM -90(50/40)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40009, Україна, Сумська область, Суми, Люблінська 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 липня 2020  —  14 липня 2020
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі
1 шт.
комплект ручек для дверей /(права)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40009, Україна, Сумська область, Суми, Люблінська 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 липня 2020  —  14 липня 2020
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

15 липня 2020 13:56
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Браун Т.І.
#3186109944
Переможець 891,90
UAH
15 липня 2020 13:57

Документи

15 липня 2020 13:57
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 липня 2020 13:58
10.pdf укладений
15 липня 2020 13:58