Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам’яне -тверде паливо
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2020-07-15-002539-b 0296725325654729a7acfe674a9e5b4c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шахідан Петро Костянтинович

+380951721190 30366972@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Тополинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Нікольської районної ради Донецької області"
Код ЄДРПОУ: 30366972
Місцезнаходження: 87050, Україна , Донецька обл., село Тополине , 87050 Донецька область Нікольський район село Тополине вулиця Шкільна 12
Контактна особа: Шахідан Петро Костянтинович
+380951721190
30366972@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2020 13:30
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2020 13:22
Оскарження умов закупівлі: до 27 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2020 13:22
Початок аукціону: 03 серпня 2020 12:17
Початок аукціону: 03 серпня 2020 12:17
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Без породи

Без породи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
95 тони
Вугілля кам’яне - тверде паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87050, Україна, Донецька область, село Тополине , 87050 Донецька область Нікольський район село Тополине вулиця Шкільна 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 серпня 2020  —  30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Після поставки товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 20 липня 2020 13:31
Дата відповіді: 22 липня 2020 19:24
У тендерній документації замовника міститься вимога про те, що «Спікливість рогу запропонованого учасником вугілля ДГКО 25-80 повинна бути до 44 (включно), а ДГР 0-200 - повинна бути до 16, про що учасник зазначає у окремому документі тендерної пропозиції та у якості підтвердження вказаного надає сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля.» Згідно діючого ДСТУ 3472-96 (таблиця 1), розмір Індексу Рога для марки вугілля ДГ не встановлюється. Цей показник встановлюється лише для пісного та піснувато-спікливого вугілля. Самостійне встановлення замовником меж цього показника неприпустиме. Крім того, замовник підганяє цей показник під наявні у конкретного учасника сертифікати генетичних , технологічних та якісних характеристик на вугілля марки ДГКО 25-80 (до 44) та Дгр 0-200 мм (до 16). Ганебне шахрайство. Взагалі, спікливість вугілля – це основний показник, по якому оцінюється його придатність для використання вугілля у коксохімічній промисловості. У закупівлі ж йдеться про вугілля для побутових потреб. Звертаю увагу замовника на те, що згідно приписів його тендерної документації, «Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля». У ДСТУ 7146:2010 чітко визначено, що «3.3 За якісними, технологічними та фізико-механічними показниками вугілля повинно відповідати вимогам, зазначеним у таблиці 1.». Вичерпний перелік показників вугілля для комунальних потреб, затверджений у ДСТУ 7146:2010, це – Зольність на сухий стан палива A d , %», Загальна волога на робочий стан палива r t W , %, Масова частка кусків розміром менше нижчої границі, %, Масова частка мінеральних домішок (породи) з розміром кусків 25 мм і більше для незбагаченого вугілля, %, Нижча теплота згорання на робочий стан палива r i Q , МДЖ/кг (ккал/кг). Вимога Замовника про відповідність вугілля для побутових потреб іншим показникам, у тому числі й «спікливість рогу» - маячня та встановлення замовником вимог до предмету закупівлі під вже визначеного переможця закупівлі. Взагалі, «спікливість рогу» - це не про оленів. Поважайте автора методу визначення спікливості - вуглехіміка Б.Рога. Пропоную замовнику виключити з тендерної документації вимоги, які не відповідають «встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам))», зокрема ДСТУ 7146:2010 та ДСТУ 3472-96. Встановлюючи незаконні вимоги щодо показників предмету закупівлі замовник порушує принципи закупівель, які наведені у ст.. 5 Закону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Показник спікливості рогу не виходять за рамки ДСТУ. Спікливість рогу замовник встановив самостійно та саме у такій межі, оскільки досить часто постачальники здійснюють постачання вугілля, яке спікаєтся (коксується), для котлів це не дуже добре, тому що вугілля не перегорає повністю, і не дає такої тепловіддачі, як повинно, так як неякісне. Саме через це замовником і була встановлена ця вимога. Повторюємо, вона не дискримінаційна, тому що держстандартами не встановлено верхньої та нижньої межі, а отже замовник може встановлювати їх самостійно.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 20 липня 2020 13:33
Дата відповіді: 22 липня 2020 19:25
У таблиці Додатку 2 до Тендерної документації, замовником встановлені показники відбиття вітриніту 0,5 – 0,69 % для обох марок вугілля, що закуповується. Пропонуємо Замовнику внести відповідні зміні до тендерної документації та привести вимоги що до показників вугілля у відповідність до діючих державних стандартів України. Згідно діючого ДСТУ 3472-96 (таблиця 1), розмір відбиття вітриніту для вугілля марки ДГ встановлений на рівні 0,5-0,8%. Таким чином, в порушення вимог ДСТУ, замовник встановлює вимоги що до верхньої межі показника відбиття вітриніту на ріні 0,69% замість вказаного у ДСТУ – 0,8% під вже визначеного переможця закупівлі. Взагалі, відбиття вітриніту – це основний показник якості коксівного вугілля, по якому оцінюється придатність вугілля для використання у коксохімічній промисловості. У закупівлі ж йдеться про вугілля для побутових потреб. Звертаю увагу замовника на те, що згідно приписів його тендерної документації, «Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля». У ДСТУ 7146:2010 чітко визначено, що «3.3 За якісними, технологічними та фізико-механічними показниками вугілля повинно відповідати вимогам, зазначеним у таблиці 1.». Вичерпний перелік показників вугілля для комунальних потреб, затверджений у ДСТУ 7146:2010, це – Зольність на сухий стан палива A d , %», Загальна волога на робочий стан палива r t W , %, Масова частка кусків розміром менше нижчої границі, %, Масова частка мінеральних домішок (породи) з розміром кусків 25 мм і більше для незбагаченого вугілля, %, Нижча теплота згорання на робочий стан палива r i Q , МДЖ/кг (ккал/кг). Вимога Замовника про відповідність вугілля для побутових потреб іншим показникам, у тому числі й «відбиття вітриніту» - маячня та встановлення замовником вимог до предмету закупівлі під вже визначеного переможця закупівлі. Пропоную замовнику виключити з тендерної документації вимоги, які не відповідають «встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам))», зокрема ДСТУ 7146:2010 та ДСТУ 3472-96. Встановлюючи незаконні вимоги щодо показників предмету закупівлі замовник порушує принципи закупівель, які наведені у ст.. 5 Закону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник при визначенні марки та фракції вугілля не обмежений лише чинними ДСТУ.
Крім того, марка вугілля визначається за 3-ма показниками: вихід летких речовин, товщина пластичного шару і відбиття вітриніту. В ДСТУ 3472:2015 межі цих показників прописані, і замовник за них не виходить. Якщо б замовник, наприклад, встановив відбиття вітриніту не 0.5-0.69, а 0.5-0.6, то він би дискримінував інших учасників. А так всі показники не виходять за рамки ДСТУ.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 20 липня 2020 13:35
Дата відповіді: 22 липня 2020 19:26
У таблиці Додатку 3 до Тендерної документації, замовником встановлені показники товщини пластичного шару 6-9 мм для обох марок вугілля, що закуповується. Показник «товщина пластичного шару»– це один з основних показників якості коксівного вугілля, по якому оцінюється придатність вугілля для використання у коксохімічній промисловості. У закупівлі ж йдеться про вугілля для побутових потреб. У ДСТУ 7146:2010 чітко визначено, що «3.3 За якісними, технологічними та фізико-механічними показниками вугілля повинно відповідати вимогам, зазначеним у таблиці 1.». Вичерпний перелік показників вугілля для комунальних потреб, затверджений у ДСТУ 7146:2010, це – Зольність на сухий стан палива A d , %, Загальна волога на робочий стан палива r t W , %, Масова частка кусків розміром менше нижчої границі, %, Масова частка мінеральних домішок (породи) з розміром кусків 25 мм і більше для незбагаченого вугілля, %, Нижча теплота згорання на робочий стан палива r i Q , МДЖ/кг (ккал/кг). Вимога Замовника про відповідність вугілля для побутових потреб іншим показникам, у тому числі й «товщина пластичного слою» - порушення вимог ДСТУ, який є законом України, маячня та встановлення замовником вимог до предмету закупівлі під вже визначеного переможця закупівлі. Звертаю увагу замовника на те, що згідно приписів Закону та його тендерної документації, «Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля». Пропоную замовнику виключити з тендерної документації вимоги, які не відповідають «встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам))», зокрема відносно надання відомостей про товщину пластичного щару вугілля, що закуповується..
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник при визначенні марки та фракції вугілля не обмежений лише чинними ДСТУ.
Крім того, марка вугілля визначається за 3-ма показниками: вихід летких речовин, товщина пластичного шару і відбиття вітриніту. В ДСТУ 3472:2015 межі цих показників прописані, і замовник за них не виходить. Якщо б замовник, наприклад, встановив товщину пластичного шару, не 6-9,6-7, то він би дискримінував інших учасників. А так всі показники не виходять за рамки ДСТУ.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 20 липня 2020 13:40
Дата відповіді: 22 липня 2020 19:27
Згідно додатку 3 до тендерної документації учасник для підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі (?) повинен надати: «Лист-погодження про солідарну відповідальність із учасником у вигляді штрафу в розмірі 20 % від ціни укладеного за результатом закупівлі договору, у випадку поставки учасником товару неналежної якості. Лист- погодження надається: - якщо учасник закуповує вугілля у виробника – від виробник вугілля; - якщо учасник закуповує вугілля у постачальника – від постачальника та виробника вугілля; - у випадку якщо учасник закуповує вугілля у постачальника, який сам закуповує у постачальника – від усіх постачальників та виробника.» Вказана вимога замовника є нікчемною, бо, згідно затвердженого ним проекту Договору зазначено, що «ІІ. Якість товару 2.1. Постачальник повинен поставити Замовнику товар якість якого відповідає ДСТУ 7146:2010 або ТУ виробника. 2.2. Якість товару, що поставляється повинна підтверджуватися відповідними сертифікатами або посвідченнями якості. 2.3. Відповідальність за якість поставленого товару несе Постачальник.». Пропоную виключити цю вимогу з тексту тендерної документації бо вона жодним чином не підтверджує настання відповідальності за якість поставленого товару у нікого, крім учасника (переможця) закупівлі. Забезпечення замовника здійснюється не на підставі вимог тендерної документації, а договору постачання. Про ніяку солідарну відповідальність не йдеться.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч. 1 ст. 7 Закону України «Про відповідальність за шкоду, завдану внаслідок дефекту продукції» несе виробник товару. Крім того, користувачем такої продукції є як фізична, так і юридична особа. Продукцією ж відповідно до цього закону є будь-яке рухоме майно, в тому числі готова продукція, сировина. Таким чином дія цього Закону поширюється на замовника в частині закупівлі вугілля. Крім того, вимога щодо наявності солідарної відповідальності виробника направлена на мінімізацію ризиків поставки неякісного товару. Така вимога відповідає нормам чинного законодавства України.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 20 липня 2020 13:43
Дата відповіді: 22 липня 2020 19:28
Згідно додатку 3 до тендерної документації учасник повинен надати: «договір з виробником (або постачальником) товару із специфікацією на обсяги не менші, ніж визначені даною закупівлею, із зазначенням ціни товару (у випадку, якщо учасник не є виробником). Якщо учасник надає договір із постачальником, то учасник повинен також надати договір між виробником та постачальником, завірений мокрою печаткою виробника.» Вимога надати документи, які містять комерційну таємницю та конфединційну інформацію не тільки учасника торгів, але й постачальників та виробників вугілля, які не є учасниками закупівлі та не зобов`язані на забаганку Замовника надавати дозвіл на її розголошення та розповсюдження у мережі інтернет неприпустима. Замовник не має жодного права вимагати, а Учасник не має жодного права надавати таку інформацію третім особам та оприлюднювати її у мережі інтернет. У повній мірі це має відношення до безглуздя Замовника відносно вимог до четвертої сторони неіснуючих правовідносин, які, навіть, не підозрюють про існування замовника, учасника, закупівлі тощо. Цією вимогою Замовник сам порушує і змушує Учасників порушувати Закони України, які захищають конфіденційну інформацію та комерційну таємницю. За ці діяння передбачена адміністративна відповідальність на підставі статті 164-3 Кодексу України про адміністративні правопорушення, та кримінальна – на підставі ст. 231, 232 Кримінального кодексу України. Вимагаємо від Замовника виключити з тексту тендерної документації вимоги, виконання яких нездійсненне для переважної більшості учасників, щодо підтвердження взаємовідносин Учасника з підприємствами, які не є учасниками закупівлі та взаємовідносин між такими підприємствами. Вказані підприємства не мають жодних зобов'язань перед учасником та Замовником, не зацікавлені і не зобов'язані давати Учасникам або Замовнику будь-які документи або відомості, які, на думку Замовника, мають відношення до цієї закупівлі. Вони не зацікавлені та не зобов`язані надавати Замовнику або Учасникам права на збір і поширення інформації, яка є конфіденційною або містить комерційну таємницю. Вимагаємо від Замовника виключити з тексту Тендерної документації вимоги надати документи та відомості, які не підтверджують відповідність пропозиції Учасників жодному з критеріїв, передбачених Законом, не підтверджують відповідність предмету закупівлі вимогам тендерної документації та не містять жодних гарантій виконання Учасниками своїх зобов`язань за цією закупівлею. Хитро викладеними вимогами Замовник звужує коло учасників до одного, заздалегідь визначеного переможця закупівлі. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників» Дії Замовника (в частині встановлення зазначеної вище умови документації конкурсних торгів) порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону та один з основних принципів здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників. Отже, Замовник має внести відповідні зміни до документації конкурсних торгів в цій частині та виключити дискримінаційні вимоги з тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дана вимога встановлена для того, щоб підтвердити законність походження вугілля, щоб прослідкувати шлях вугілля від виробника до учасника торгів. Якщо учасник раніше дійсно закуповував вугілля даної марки та фракції у виробника або у постачальника, навіть через інших постачальників(посередників), то виробник без жодних проблем надасть документи, щоб підтвердити легальність вироблення даної продукції. Також даний виробник дорожить своєю репутацією та з комерційної сторони зацікавлений в збуті своєї продукції, а не навпаки. Таким чином, встановлена вимога є законною та не порушує ваше право на участь у закупівлі, оскільки Ви можете звернутися до виробника вугілля, який, власне, і надасть вам зазначені документи.
Закупівля відбувається з використанням бюджетних коштів, а отже з метою ефективного їх використання дана вимога і встановлена.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 20 липня 2020 13:45
Дата відповіді: 22 липня 2020 19:29
Згідно додатку 3 до тендерної документації, Учасник у складі своєї пропозиції надає: «- сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, виданий виробникові та завірений його мокрою печаткою (надається у вигляді кольорової скан-копії, зробленої з оригіналу документа, що містить мокру печатку особи, що видає сертифікат). На сертифікаті повинно бути позначення, що він наданий учаснику для участі у закупівлі, із зазначенням ідентифікатора закупівлі (номер закупівлі). Сертифікат повинен зберігати чинність протягом строку дії договору, укладеного із переможцем закупівлі. Учасник повинен надати лист від власника такого сертифікату щодо надання учаснику можливості його використання у даній закупівлі, із посиланням на номер (ідентифікатор) закупівлі. Такий лист повинен бути адресований учаснику та замовнику закупівлі.» Відповідно до пункту 3.6 Національного стандарту України ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови" (надалі – ДСТУ 7146:2010) для вугілля встановлюють кодове число та визначають додаткові параметри кодифікації згідно з ГОСТ 30313 та Міжнародною системою кодифікації вугілля середнього та високого рангів. За результатами дослідження оформлюють сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик. Пунктом 7.10 ДСТУ 7146:2010 визначено, що під час укладання договору на постачання вугілля для побутових потреб повинен бути представлений сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, що містить основні та додаткові параметри кодифікації вугілля середнього та високого рангів згідно з ГОСТ 30313 та Міжнародною системою кодифікації. Термін дії сертифіката генетичних, технологічних та якісних характеристик – чотири роки. Таким чином, надати копію сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на зазначені марки вугілля, завірену мокрою печаткою виробника у вигляді кольорової скан-копії, зробленої з оригіналу документа, що містить мокру печатку особи, що видає сертифікат з позначенням, що він наданий учаснику для участі у закупівлі, із зазначенням ідентифікатора закупівлі (номер закупівлі) зможуть лише учасники, які мають договірні відносини з виробниками. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників» Дії Замовника (в частині встановлення зазначеної вище умови документації конкурсних торгів) порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону та один з основних принципів здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників. Отже, Замовник має внести відповідні зміни до документації конкурсних торгів в цій частині та виключити будь які вимоги що до надання сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик видається на виробником на вугілля, яке він виробив. Саме цей документ підтверджує якість вугілля та факт його видобування. Надання даного документу жодним чином не обмежує учасників в участі у закупівлі. Крім того, чимало учасників, які не мають безпосередніх відносин із виробником, отримують дані сертифікати та надають їх у закупівлях. Якщо учасник має договір на придбання вугілля, то і даний сертифікат у нього повинен бути.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 20 липня 2020 13:48
Дата відповіді: 22 липня 2020 19:30
Згідно додатку 3 до Тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» замовник вимагає від учасників надання купи документів, які не мають жодного відношення до ТЕХНІЧНИХ, ЯКІСНИХ ТА КІЛЬКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, а лише надають можливість брати участь у закупівлі лише тим (тому) підприємствам, які у непередбачений законодавством України спосіб отримали вказані документи, а саме: «- якщо учасник закуповує вугілля у виробника - спеціальний дозвіл на користування надрами та дозвіл на виконання підземних гірничих робіт, виданий виробникові вугілля (у вигляді кольорової скан-копії, зробленої з оригіналу документа, що містить мокру печатку уповноваженого органу). Дозволи повинні зберігати свою чинність протягом строку дії договору, укладеного за результатом закупівлі. Учасник повинен надати лист від виробника, адресований учаснику та замовнику із зазначенням номеру закупівлі стосовно можливості використання у даній закупівлі таких дозволів. - якщо учасник закуповує вугілля у збагачувальної фабрики, то він повинен окрім зазначеного вище дозволу від виробника, надати дозвіл на збагачення корисних копалин. Також учасик повинен надати договір із зазначеним обсягом та ціною на видобуту марку вугілля, яка підлягала збагачуванню і документ, що підтверджує ситофракційний аналіз виходу марки ДГКО 25-80, ДГР 0-200 на об’єм не менший ніж потребує замовник з іншої фракції вугілля (дгр 0-200, дгр 0-100 тощо). Також учасник надає посвідчення якості та протокол випробувань (по можливості) видані на партію вугілля, що закуповувалася власником сертифікату генетичних технологічних та якісних характеристик (переробником). Учасник повинен надати лист від виробника, адресований учаснику із зазначенням номеру закупівлі стосовно можливості використання у даній закупівлі таких дозволів (або лист від виробника, адресований збагачувальній фабриці із зазначенням у листі можливості передачі права користування дозволами третім особам та лист від такої збагачувальної фабрики, адресований учаснику та замовнику із зазначенням номеру закупівлі стосовно можливості використання у даній закупівлі таких дозволів). - якщо учасник закуповує вугілля у переробника (власника сертифікату), то він повинен надати договір між переробником та шахтою, що видобуває вугілля, яке переробник збагачує (сортує чи переробляє), шляхом сортування, грохотання, або сухого розсіву за допомогою установки. Також учасник повинен надати дозволи від шахти, так як вона є офіційним видобувальником вугілля. Дані дозволи підтверджують те, що видобувальник вугілля є дійсним його видобувачем. Також учасник повинен надати дозвіл або інший документ, виданий відповідною службою на збагачення (сортування, грохотання, сухого розсіву), в якому вказано місце переробки даного вугілля. Також учасник повинен надати паспорт або інший документ на дану установку. Також якщо переробник орендує дану установку, то учасник повинен надати договір оренди (договір користування) між переробником та власником даної установки, в якому зазначено місце знаходження даної установки. Учасник повинен надати лист від виробника, адресований учаснику із зазначенням номеру закупівлі стосовно можливості використання у даній закупівлі таких дозволів (або лист від виробника, адресований переробнику із зазначенням у листі можливості передачі права користування дозволами третім особам та лист від такого переробника, адресований учаснику та замовнику із зазначенням номеру закупівлі стосовно можливості використання у даній закупівлі таких дозволів). Також учасник повинен надати документ, що підтверджує ситофракцiйний аналiз виходу марки ДГКО 25-80, ДГР 0-200 на об’єм не менший нiж потребує Замовник з iншої фракцiї вугiлля (дгр 0-200, дг 0-100 тощо) також учасник повинен надати посвідчення якості та протокол випробувань (по можливості) на перероблену партію вугілля вiд переробника. Даний пункт застосовується, якщо учасник не закуповує вугілля безпосередньо у виробника. Якщо ж вугілля закуповується безпосередньо у виробника, то пункт викладений у даному абзаці не застосовується, а відповідні документи від учасника не вимагаються. Спеціальний дозвіл на користування надрами повинен бути наданий разом із копією невід’ємної його частини – угодою про умови користування ділянкою надр. На даній угоді повинно бути позначення, що вона надана учаснику. Також Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати копію Акту про надання гірничого відводу. Даний документ повинен засвідчувати надання гірничного відводу виробнику вугілля (вугілля якого учасник пропонує у даній закупівлі). Учасник повинен надати лист від виробника, адресований учаснику із зазначенням номеру закупівлі стосовно можливості використання у даній закупівлі такого акту (або лист від виробника, адресований збагачувальній фабриці (переробнику) із зазначенням у листі можливості передачі права користування актом третім особам та лист від такої збагачувальної фабрики (переробника), адресований учаснику та замовнику із зазначенням номеру закупівлі стосовно можливості використання у даній закупівлі такого акту). Учасник повинен у складі своєї пропозиції надати лист від виробника, у якому останній зазначає місце видобування вугілля та басейн видобування. У листі повинно бути посилання на номер даної закупівлі (ідентифікатор закупівлі).» Повне безглуздя та нехтування усіма вимогами Закону України «Про публічні закупівлі». А ні Замовник, а ні учасник, а ні постачальники, як покупці вугілля на підставі договору купівлі-продажу або договору постачання, не мають жодних законних, логічних, розумних прав вимагати від виробників та переробників вугільної продукції вказаних документів, бо надання вказаних вище документів у якості додатків до договору купівлі-продажу не передбачене жодним нормативним актом України. Отримання цих документів у законний спосіб неможливе, бо їх надання не передбачене діючим законодавством України при укладанні та виконанні договорів купівлі-продажу та постачання вугільної продукції. Встановлюючи ці ганебні вимоги, замовник переслідує цілі не придбати якісне вугілля, а визначити переможцем учасника, який у незаконний спосіб отримав вказані документи ще до складання та затвердження тендерної документації замовником. Вимагаємо виключити усі незаконні вимоги з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Усі зазначені вами вимоги встановлені для того, щоб замовник міг придбати якісне вугілля, яке має офіційне походження. Жодним чином дані вимоги не направлені на те, щоб обмежити участь у закупівлі. Крім того, у своєму питанні ви не зазначаєте, яким чином дані умови обмежують ваше право на участь у закупівлі. Враховуючи зазначене, ваше повідомлення не підлягає задоволенню.
Досвід
Дата подання: 21 липня 2020 11:17
Дата відповіді: 22 липня 2020 19:31
Прошу зазначити, якщо я раніше постачанням вугілля не займалася, а отже і не зможу виконати вимогу тендерної документації щодо надання документів на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, чи можу я надати відповідну довідку у довільній формі? Чи не стане це підставою для мого відхилення?
Відповідь: Вимога щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору встановлена на підставі ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Якщо ви не мали укладених договорів з постачання вугілля кам’яного, то ви не зможете підтвердити відповідність своєї тендерної пропозиції умовам тендерної документації та ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Еквівалент марки вугілля
Дата подання: 21 липня 2020 11:19
Дата відповіді: 22 липня 2020 19:33
Прошу зазначити, чи розглядаєте ви у якості еквіваленту вугілля іншої марки та фракції?
Відповідь: Замовником придбавається вугілля ДГ 25-80. Надання еквівалентів при закупівлі даної марки та фракції не передбачено.
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-15-002539-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство зобмеженою відповідальністю "УКРСНАБ-ПАЛИВО", Код ЄДРПОУ:38720398
Дата подання: 16 липня 2020 09:27
дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів
Шановний замовнику Вами оголошено закупівлю на вугілля кам'яне ДГ 25-80 Вимагаємо надати пояснення на підставі яких нормативно-правових документів замовником встановлено що дану марку вугілля можна використовувати для побутових потреб
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 липня 2020 09:01
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі визначається саме Замовником. Враховуючи зазначене, замовником було визначено предмет закупівлі саме вугілля ДГКО 25-80, оскільки воно за технічними та якісними характеристиками найбільш підходить.
Додатково зазначаємо, що умови тендерної документації не прописані під жодного учасника, як ви зазначаєте. Закупівля вугілля ДГ 25-80 здійснюється не тільки нами, а й іншими організаціями. Для прикладу надаємо посилання на такі закупівлі у системі Прозорро, з яких вбачається, що чимало виробників, постачальників мають вугілля ДГ 25-80:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-03-16-003453-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-13-001146-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-14-003191-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-02-001545-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-02-001547-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-12-18-000708-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-02-12-001383-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-02-07-003396-a
Перелік таких закупівель можна продовжувати, а кількість учасників, виходячи з аналізу таких закупівель, які можуть взяти участь у тендері сягає не менше 3.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-07-15-002539-b.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство зобмеженою відповідальністю "УКРСНАБ-ПАЛИВО", Код ЄДРПОУ:38720398
Дата подання: 16 липня 2020 09:29
дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів
Шановний замовнику Вами оголошено закупівлю на вугілля кам'яне ДГ 25-80 Вимагаємо надати ґрунтовне пояснення на підставі яких ДСТУ замовником встановлено якісні, технологічні та фізико-механічні показники вугілля
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 липня 2020 09:04
ДСТУ 7146:2010 містить показники вугілля кам’яного ДГ 25-100. У даному ж ДСТУ є посилання на застосування ГОСТ 19242-73.
Відповідно до ГОСТ 19242-73 допускаються класи з заміною відповідно верхнього та нижнього меж крупності 100 мм на 80 мм, 50 мм на 40 мм, 25 мм на 20 мм, 13 мм на 10 мм і 6 мм на 5(8) мм, а також поєднані класи ПК, КО, ОМ, МС за умови співвідношення між нижнім і верхнім межею на більше 1:4 і класи ОМСШ, МСШ і СШ, а також клас 13-100 і для спрощених сортувань клас 25-200 (300) мм.
Таким чином, вугілля кам’яне ДГ 25-80, є вугіллям кам’яним ДГ 25-100 із зміненою верхньою межею крупності.
Додатково зазначаємо, що замовник не обмежений одним лише прямим застосуванням ДСТУ. На вугілля марки ДГ 25-80 видаються сертифікати генетичних, технологічних та якісних характеристик. Це є та марка та фракція вугілля, яка досить часто придбавається замовниками на тендері. Крім того, трапляються випадки, коли замовники закуповують і такі фракції, які так само прямо не визначені ДСТУ – ДГ 20-70, ДГ 20-100 і так далі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-07-15-002539-b.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство зобмеженою відповідальністю "УКРСНАБ-ПАЛИВО", Код ЄДРПОУ:38720398
Дата подання: 16 липня 2020 09:30
дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів
Шановний замовнику Вами оголошено закупівлю на вугілля кам'яне ДГр 0-200 Вимагаємо надати пояснення на підставі яких нормативно-правових документів замовником встановлено що дану марку вугілля можна використовувати для побутових потреб
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 липня 2020 09:04
На підставі норм ДСТУ 7146:2010 та ДСТУ 3472:2015.
Крім того, закупівля вугілля ДГР 0-200 є найбільш розповсюдженою, що здійснюється за бюджетні кошти. Для того, щоб переконатися у цьому, можете продивитись наступні тендери:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-19-004648-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-28-003124-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-03-07-000040-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-29-000780-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-10-000869-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-03-06-002235-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-17-010755-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-16-007729-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-15-002265-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-15-000498-c
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-07-15-002539-b.c4
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство зобмеженою відповідальністю "УКРСНАБ-ПАЛИВО", Код ЄДРПОУ:38720398
Дата подання: 16 липня 2020 09:31
дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів
Шановний замовнику Вами оголошено закупівлю на вугілля кам'яне ДГр 0-200 Вимагаємо надати ґрунтовне пояснення на підставі яких ДСТУ замовником встановлено якісні, технологічні та фізико-механічні показники вугілля
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 липня 2020 09:07
На підставі норм ДСТУ 7146:2010 та ДСТУ 3472:2015.
Крім того, при визначенні якісних показників замовник не обмежений лише одними ДСТУ
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-07-15-002539-b.c5
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство зобмеженою відповідальністю "УКРСНАБ-ПАЛИВО", Код ЄДРПОУ:38720398
Дата подання: 16 липня 2020 09:33
дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів
З метою підготовки оскарження умов закупівлі прошу оприлюднити внутрішній документ (Акт, Положення, Порядок) замовника, яким тендерний комітет керується під час визначення предмета закупівлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 липня 2020 09:07
Замовник керувався Законом України «Про публічні закупівлі», ДСТУ 7146:2010 та ДСТУ 3472:2015.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-07-15-002539-b.c6
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство зобмеженою відповідальністю "УКРСНАБ-ПАЛИВО", Код ЄДРПОУ:38720398
Дата подання: 16 липня 2020 09:35
дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів
В якості доведення неупередженості, відкритості та прозорості і рівного ставлення до всіх учасників, а також на спростування думки про те, що умови закупівлі необгрунтовано ускладнено та невиправдано завищені технічні вимоги до предмета закупівлі, та з метою підготовки оскарження умов закупівлі в уповноваженому органі, просимо оприлюднити обгрунтування встановлених замовником технічних вимог до предмета закупівлі та зазначити спеціаліста - відповідальну особу замовника, за підписом якої тендерний комітет затвердив тендерну документацію по даній закупівлі.
Одночасно, вважаємо за необхідне нагадати про персональну відповідальність кожного члена тендерного комітету, в тому числі й за порушення порядку визначення предмету закупівлі, ч.1,2 ст. 164-14 КУпАП.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 липня 2020 09:08
Тендерна документація була затверджена рішенням тендерного комітету. Уся інформація стосовно того, хто саме затверджував тендерну документацію міститься на порталі Прозорро.
Технічні вимоги визначені з метою того, щоб Замовник міг закупити якісне вугілля, безпечне для його використання, з максимально ефективним використанням бюджетних коштів.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-07-15-002539-b.c7
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ Топресурс РВЗ, Код ЄДРПОУ:37426257
Дата подання: 21 липня 2020 09:01
Сертифікація ISO
У тендерній документації Замовника наведена вимога що до сертифікації Учасника на відповідність міжнародним стандартам, встановленим Міжнародною Організацією по Стандартизації (ISO, International Organization for Standardization).

На території України діє принцип добровільної сертифікації. Тобто, ніхто не може зобов’язати суб’єктів господарювання в примусовому порядку пройти сертифікацію.
Діяльність учасників закупівлі здійснюється на території України з дотриманням вимог чинного законодавства України. Законодавчі обов’язки отримувати сертифікати ISO відсутні. Надання сертифікатів ISO у складі тендерної пропозиції жодним чином не стосується предмета закупівлі, спроможності учасників виконати умови закупівлі. Тому і вимога щодо їх надання є неправомірною.
Вимагаю від Замовника видалити з тендерної документації вимоги що до надання учасниками будь-яких сертифікатів на відповідність ISO
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 липня 2020 19:35
З вашої вимоги не зрозуміло, в чому саме полягає дискримінація та чому ви не можете отримати даний документ. Даний документ передбачено ДСТУ ISO 14001:2015 та ISO 45001:2018.
АМКУ у своїх рішенням вже підтверджувала те, що дані вимоги не є дискримінаційними (Рішенням постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг АМКУ №19422-р/пк-пз від 27.12.2019 https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-11-25-003122-b ; Рішенням постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг АМКУ № 2309 -р/пк-пз від 06.02.2020 https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-10-001583-c).
Номер вимоги: UA-2020-07-15-002539-b.b8
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ Топресурс РВЗ, Код ЄДРПОУ:37426257
Дата подання: 21 липня 2020 09:03
Про припинення порушення законодавства
Вимоги тендерної документації Замовника є зухвалим та суцільним порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі», ДСТУ 7146:2010 та ДСТУ 3472:2015. Виправити її внесенням будь яких змін неможливо. Жах і сором.
Вимагаємо скасувати проведення закупівлі UA-2020-07-15-002539-b, розробити та затвердити тендерну документацію у відповідності до чинного законодавства України та оголосити нову закупівлю.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 липня 2020 19:35
Тендерна документація розроблена у відповідності до норм чинного законодавства України, зокрема і Закону України «Про публічні закупівлі». Нормами даного закону не передбачена можливість скасовувати закупівлю, натомість замовник може відмінити тендер, або ж визнати його таким, що не відбувся. Водночас, підстави для цього є відсутніми.

Номер вимоги: UA-2020-07-15-002539-b.c9
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Зубець Оксана Петрівна, Код ЄДРПОУ:2382619383
Дата подання: 21 липня 2020 11:22
Наймані працівники
Ознайомившись з умовами тендерної документації, вимагаю виключити вимогу щодо надання документів, які підтведжують наявність працівників. Я, як фізична особа-підприємець, здійснюю діяльність самостійно, найманих працівників не маю, водночас дана вимога обмежую мою можливістю участі у закупівлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 липня 2020 19:36
Вимога щодо наявності працівників встановлена на підставі ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Якщо ви не маєте працівників, то ви не зможете підтвердити відповідність своєї тендерної пропозиції умовам тендерної документації та ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 12:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС" 399 965,00
UAH з ПДВ
399 965,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Зубець Оксана Петрівна 400 000,00
UAH з ПДВ
400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 11:55
Електронний підпис
13 серпня 2020 11:55
ЦІНОВА ОНОВЛЕНА.pdf
13 серпня 2020 11:55
ДОВІДКА.pdf
10 серпня 2020 22:46
Електронний підпис
10 серпня 2020 22:45
довідка банкротство.pdf
10 серпня 2020 22:45
Dovidka_20185351520990698513.pdf.p7s
10 серпня 2020 22:45
Dovidka_20185351520990698513.pdf
10 серпня 2020 22:45
Довідка корупція тов.zip
10 серпня 2020 22:45
документи переможця.pdf
10 серпня 2020 22:45
довідка податкова.pdf
27 липня 2020 19:56
Електронний підпис
27 липня 2020 19:55
Dovidka_20185351520990698513.pdf
27 липня 2020 19:55
Dovidka_20185351520990698513.pdf.p7s
27 липня 2020 19:55
Довідка корупція ТОВ.zip
27 липня 2020 19:53
ISO 45001 (укр).pdf
27 липня 2020 19:53
ISO 14001 (укр).pdf
27 липня 2020 19:53
ISO 9001 (укр).pdf
27 липня 2020 19:52
угода для дозволу.pdf
27 липня 2020 19:52
ТУ.pdf
27 липня 2020 19:52
Тендерна пропозиція.pdf
27 липня 2020 19:51
Статут.pdf
27 липня 2020 19:51
Статут копія.pdf
27 липня 2020 19:51
Статут виробника.pdf
27 липня 2020 19:50
рішення учасника.pdf
27 липня 2020 19:50
протокол зборів.pdf
27 липня 2020 19:50
Паспорт на ваги.pdf
27 липня 2020 19:50
ОПИС.pdf
27 липня 2020 19:50
накази.pdf
27 липня 2020 19:50
наказ директор.pdf
27 липня 2020 19:49
ЛАБОРАТОРІЯ 25-80.pdf
27 липня 2020 19:49
ЛАБОРАТОРІЯ 0-200.pdf
27 липня 2020 19:49
копія угоди.pdf
27 липня 2020 19:49
копія акту відводу.pdf
27 липня 2020 19:49
копії.pdf
27 липня 2020 19:49
КВИТАНЦІЯ БАНК.pdf
27 липня 2020 19:48
держстат.pdf
27 липня 2020 19:47
ВІДГУКИ.pdf
27 липня 2020 19:47
ВІД ВИРОБНИКА.pdf
27 липня 2020 19:47
Витяг ПДВ.pdf
27 липня 2020 19:47
Витяг майно.pdf
27 липня 2020 19:47
Витяг земля.pdf
27 липня 2020 19:47
ВИТЯГ ЄДР.pdf
27 липня 2020 19:47
ВИТЯГ ЄДР 21.07.pdf
27 липня 2020 19:47
висновок СЕС 25-80.PDF
27 липня 2020 19:47
Висновок СЕС 0-200.PDF
27 липня 2020 19:46
Виписка ЄДР.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОМТОПРЕСУРС"

ФОП Зубець Оксана Петрівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС"
#41513188
Переможець 399 965,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 16:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2020 16:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС"
#41513188
399 965,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 серпня 2020 22:04
Договір.pdf укладений
26 серпня 2020 22:02