Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лікарські засоби
Очікувана вартість
230 000,00 UAH
UA-2020-07-15-002312-b f7357f15f65c447ab2a50622fc09ee76
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайлова Наталя Миколаївна

0485225895 belzakupki@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Біляївської районної ради "Біляївська центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01998704
Місцезнаходження: 67600, Україна , Одеська обл., БІЛЯЇВКА, вул. Московська, 30-Б
Контактна особа: Михайлова Наталя Миколаївна
0485225895
belzakupki@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2020 13:01
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2020 15:00
Початок аукціону: 03 серпня 2020 13:59
Початок аукціону: 03 серпня 2020 13:59
Очікувана вартість: 230 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3466 Одиниця
Лікарські засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Epinephrine

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі рахунку та накладної на умовах можливої відстрочки платежу строком на 30 кал. днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за товари здійснюватиметься протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі. Платіжні зобов’язання Замовника за цим Договором виникають виключно при наявності відповідних бюджетних призначень (бюджетні асигнування) з урахуванням вимог ст.ст. 23, 48 Бюджетного кодексу України. Замовник гарантує, що бере бюджетні зобов’язання та здійснює платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, затверджених кошторисами, враховуючи необхідність виконання бюджетних зобов’язань минулих років, відповідно до ст. 48 Бюджетного кодексу України. Оплата за товар здійснюється по факту поставки безготівковим розрахунком. Замовник здійснює оплату товару Постачальнику на підставі наданого рахунку та накладної. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 липня 2020 13:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 13:01
Оголошення лік.засоби (1).docx
15 липня 2020 13:01
ТД (лікарські засоби) (1).docx
15 липня 2020 13:01
Додаток 1 (71).docx
15 липня 2020 13:01
Додаток 2 (мед-тех вимоги) (1).docx
15 липня 2020 13:01
Додаток 3. Проект договору (нарк. зас.) (1).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 14:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ФАРМА-СВІТ" 199 838,50
UAH з ПДВ
199 838,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТЕХМЕДСЕРВІС-ТМС 211 306,31
UAH з ПДВ
211 306,31
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 серпня 2020 15:43
Електронний підпис
11 серпня 2020 15:42
Електронний підпис
11 серпня 2020 15:39
Тендерна пропозиція.pdf
11 серпня 2020 15:39
Довідка 2.pdf
11 серпня 2020 15:39
Реєстр документів.pdf
11 серпня 2020 15:39
Довідка 1.pdf
11 серпня 2020 15:39
МВД.pdf
27 липня 2020 15:47
Електронний підпис
27 липня 2020 15:46
Комерційна частина.pdf
27 липня 2020 15:46
Технічна частина.pdf
27 липня 2020 15:46
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

29 липня 2020 11:31
Специфікація.pdf
29 липня 2020 11:31
медико_техн_вимоги.pdf
29 липня 2020 11:30
гарант_лист2.JPG
29 липня 2020 11:30
гарант_лист1.JPG
29 липня 2020 11:30
гарант_лист.JPG
29 липня 2020 11:30
Статут копiя.pdf
29 липня 2020 11:30
ПДВ.JPG
29 липня 2020 11:30
Наказ.JPG
29 липня 2020 11:30
Лицензия копия.jpg
29 липня 2020 11:30
витяг_ТМС_2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ФАРМА-СВІТ"

ТОВ ТЕХМЕДСЕРВІС-ТМС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ФАРМА-СВІТ"
#38479839
Переможець 199 838,50
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 10:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2020 10:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ФАРМА-СВІТ"
#38479839
199 838,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 квітня 2021 13:06
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 16:01
ДУ 2.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:01
Електронний підпис укладений
20 листопада 2020 11:40
ду 1.pdf зміни до договору
20 листопада 2020 11:39
ду 1.pdf зміни до договору
20 листопада 2020 11:36
Електронний підпис укладений
20 серпня 2020 15:20
1285.pdf укладений
20 серпня 2020 15:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміна умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування;
Номер договору про закупівлю: 1285
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.6 ст.41 Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" .
Номер договору про закупівлю: 1285
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 грудня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 122 018,78
UAH (в тому числі ПДВ 3 189,24 UAH)