Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з підключення до мережі Інтернет та побудова локальної мережі Wi-Fi
Очікувана вартість
87 295,00 UAH
UA-2020-07-15-002236-c ● 3ac15e6830b74263afcb34a09399d3f6
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Сектор освіти, культури, молоді та спорту Старовижівської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 40459942 |
Місцезнаходження: | 44401, Україна , Волинська обл., Старовижівський район, селище міського типу СТАРА ВИЖІВКА, площа МИРУ, буд. 3 |
Контактна особа: |
Ірина Васковець +380634106136 ira78321@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 липня 2020 11:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 липня 2020 08:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 липня 2020 12:00 |
Очікувана вартість: | 87 295,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 436,48 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів
Послуги з підключення до мережі Інтернет та побудова локальної мережі Wi-Fi.
Джерело фінансування: Державний бюджет України. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: „Ціна – 100%”. Забезпечення пропозицій та забезпечення виконання договору про закупівлю не вимагається.
Джерело фінансування: Державний бюджет України. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: „Ціна – 100%”. Забезпечення пропозицій та забезпечення виконання договору про закупівлю не вимагається.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 послуга
Послуги з підключення до мережі Інтернет та побудова локальної мережі Wi-Fi
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
44401, Україна, Волинська область, с. Мильці, с. Шкроби, с. Сукачі, заклади загальної середньої освіти Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2020
ДК 021:2015: 72410000-7 — Послуги провайдерів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата Послуг проводиться Замовником у національній валюті України шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця протягом 7 (семи) банківських днів з дати підписання акту приймання-передачі наданих послуг. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 липня 2020 11:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 липня 2020 11:14 |
оголошення.pdf | |
15 липня 2020 11:14 |
додаток 2 цінова пропозиція.docx | |
15 липня 2020 11:13 |
додаток 1 проєкт договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-15-002236-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУСАК СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3009815837
Дата подання: 17 липня 2020 11:10
Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі
Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі що розписані в п. 1.1, 1.5, 2.2, 2.3, 2.4 потребують редагування . Детальніше суть зауважень викладена у вкладенні в режимі приміток MS WORD.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 липня 2020 11:11
Шановний Учаснику! Повідомляємо Вас, що відповідно до ч. 4 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Враховуючи вищевикладене законодавством України надано право Замовнику, а не Учаснику встановлювати вимоги до предмета закупівлі, відповідно підстав для внесення змін немає.
Номер вимоги: UA-2020-07-15-002236-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУСАК СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3009815837
Дата подання: 17 липня 2020 11:33
Термін виконання робіт
Прохання по закладам освіти де матеріали надає Виконавець (Шкроби, Сукачі) проставити термін виконання робіт до 30.09.2020. Дане прохання повязане із можливою затримкою поставки матеріалів/обладнання в умовах карантину.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 липня 2020 11:16
Шановний Учаснику! Повідомляємо Вас, що відповідно до ч. 4 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Враховуючи вищевикладене, законодавством України надано право Замовнику, а не Учаснику встановлювати вимоги до предмета закупівлі, у тому числі вимоги щодо терміну надання послуг, відповідно підстав для внесення змін немає.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУСАК СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ #3009815837 |
Переможець |
87 295,00
UAH з ПДВ
|
04 серпня 2020 13:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 вересня 2020 12:08
|
Електронний підпис | укладений |
17 серпня 2020 11:31
|
скан.6.pdf | укладений |
17 серпня 2020 11:30
|