Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ГБН Г.1-218-182:2011. Капітальний ремонт автомобільної дороги М-06 Київ – Чоп (на м. Будапешт через мм. Львів, Мукачево, Ужгород). Під'їзд до м. Житомира з боку м. Львова км 0+187 – км 6+175. Влаштування примикань з перехідно-швидкісними смугами, відігнаних лівоповоротних з'їздів та зовнішнього освітлення, Житомирська область (45233000-9. Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
GBN G.1-218-182: 2011. Overhaul of the M-06 Kyiv-Chop highway (in the city of Budapest via Lviv, Mukachevo, Uzhhorod). Entrance to the city of Zhytomyr from the city of Lviv km 0 + 187 - km 6 + 175. Arrangement of junctions with transition-speed lanes, driven left-turn exits and external lighting, Zhytomyr region (45233000-9. Construction, foundation and surface works for highways, roads)
GBN G.1-218-182: 2011. Overhaul of the M-06 Kyiv-Chop highway (in the city of Budapest via Lviv, Mukachevo, Uzhhorod). Entrance to the city of Zhytomyr from the city of Lviv km 0 + 187 - km 6 + 175. Arrangement of junctions with transition-speed lanes, driven left-turn exits and external lighting, Zhytomyr region (45233000-9. Construction, foundation and surface works for highways, roads)
Очікувана вартість
222 396 225,20 UAH
UA-2020-07-15-002123-b ● b8676b6211d944a790ea0d9b41a08383
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Житомирській області |
Код ЄДРПОУ: | 03451526 |
Вебсайт: | http://zt.ukravtodor.gov.ua |
Місцезнаходження: | 10029, Україна , Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 16 |
Контактна особа: |
Рудюк Вікторія Олексіївна 380412470529 rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Zhytomyr Oblast |
National ID: | 03451526 |
Contact point: |
Rudyuk Viktoriya Oleksiivna 380412470529 rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 15 липня 2020 12:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 серпня 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 серпня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 22 вересня 2020 14:11 |
Очікувана вартість: | 222 396 225,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 111 981,13 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1111981.13 UAH |
Publication date: | 15 липня 2020 12:34 |
Enquiries until: | 07 серпня 2020 09:00 |
Complaints submission until: | до 13 серпня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 17 серпня 2020 09:00 |
Information
Estimated total value: | 222 396 225 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 111 981 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Scope of the procurement
Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (згідно ст. 2 ч. 1 п. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 №114-ІХ): юридична особа є одержувачем бюджетних коштів; не є суб'єктом господарювання.
Місцезнаходження замовника: вул. Покровська, 16, м. Житомир, 10029.
Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (відповідно до тендерної документації).
Розгорнути
Згорнути
Місцезнаходження замовника: вул. Покровська, 16, м. Житомир, 10029.
Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (відповідно до тендерної документації).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ГБН Г.1-218-182:2011. Капітальний ремонт автомобільної дороги М-06 Київ – Чоп (на м. Будапешт через мм. Львів, Мукачево, Ужгород). Під'їзд до м. Житомира з боку м. Львова км 0+187 – км 6+175. Влаштування примикань з перехідно-швидкісними смугами, відігнаних лівоповоротних з'їздів та зовнішнього освітлення, Житомирська область (45233000-9. Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10029, Україна, Житомирська область, автомобільна дорога М-06 Київ – Чоп (на м. Будапешт через мм. Львів, Мукачево, Ужгород). Під'їзд до м. Житомира з боку м. Львова км 0+187 – км 6+175, _____
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
GBN G.1-218-182: 2011. Overhaul of the M-06 Kyiv-Chop highway (in the city of Budapest via Lviv, Mukachevo, Uzhhorod). Entrance to the city of Zhytomyr from the city of Lviv km 0 + 187 - km 6 + 175. Arrangement of junctions with transition-speed lanes, driven left-turn exits and external lighting, Zhytomyr region (45233000-9. Construction, foundation and surface works for highways, roads)
Розгорнути
Згорнути
CPV: 45233000-9
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | замовник може здійснювати попередню оплату робіт у розмірі що не перевищує 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт при отриманні погодження від головного розпорядника державних коштів на строк до 12 місяців (Постанова Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070). Підрядник отриману попередню оплату використовує на придбання і поставку необхідних для виконання робіт матеріальних ресурсів. При використанні отриманого авансу Підрядник повинен надати Замовнику підтверджуючі документи щодо закупівлі матеріальних ресурсів на об’єкт. Попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю робіт | Аванс | 5 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник повідомляє про це Підрядника. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним Договором в розумінні п.2 ч.1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами форми №КБ-2в і форми №КБ-3. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 липня 2020 15:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 липня 2020 15:18 |
Проект договору зі змінами.doc | |
31 липня 2020 15:18 |
Додатки до ТД зі змінами.pdf | |
31 липня 2020 15:18 |
ТД_примикання М-06 зі змінами 31.07.pdf | |
31 липня 2020 15:16 |
перелік змін до ТД.pdf | |
31 липня 2020 11:36 |
Протишумові стор.3.jpeg | |
31 липня 2020 11:36 |
Протишумові стор.1.jpeg | |
31 липня 2020 11:36 |
Протишумові стор.2.jpeg | |
31 липня 2020 11:36 |
95 В.21. Відом. влашт. протиш.екрану.doc | |
29 липня 2020 09:42 |
Додаток 2 до ТД.doc | |
29 липня 2020 09:42 |
Додатки 3-5 до ТД.doc | |
29 липня 2020 09:42 |
ТД_примикання М-06 без додатків.doc | |
29 липня 2020 09:42 |
Додаток 1 до ТД.doc | |
29 липня 2020 09:29 |
М-06 Підходи з боку Львова (креслення).rar | |
29 липня 2020 09:28 |
зведена відомсть обсягів.pdf | |
15 липня 2020 17:34 |
ТД_примикання М-06 2.pdf | |
15 липня 2020 17:34 |
Додатки до ТД.pdf | |
15 липня 2020 14:49 |
Проект договору.doc | |
15 липня 2020 12:35 |
оголошення примикання.pdf | |
15 липня 2020 12:35 |
Підсумкова відомість ресурсів М-06 примикання.rtf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо переліку техніки у тендерній документації
Дата подання: 24 липня 2020 12:44
Дата відповіді: 28 липня 2020 16:44
Доброго дня!
У переліку техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), яка необхідна для виконання робіт (у кількості, не менше зазначених нижче одиниць техніки) в п. 1 додатку 3 тендерної документації вказано обов’язкову наявність наступних механізмів:
Крани баштові – 1 шт.
Крани стрілові на рейковому ходу, вантажопідйомністю 50-100 тон або еквівалент – 1шт.
Проаналізувавши Технічне завдання, Додаток 6 до тендерної документації, та підсумкову відомість ресурсів вбачається, що вказані крани будуть задіяні для влаштування громадської вбиральні та автопавільйону, максимальний час використання складатиме: крани баштові - 23,09 маш/год та крани стрілові на рейковому ходу, вантажопідйомністю 50-100 тон або еквівалент 0,22184 маш/год .
Але хочемо зазначити, що максимальна вага плит перекриття для влаштування громадської вбиральні складатиме лише 4 т, а максимальна вага автопавільйону не перевищує 14т.
Отже вказані роботи можливо виконати кранами на автомобільному ходу вантажопідйомністю 6,3-16 т, які також зазначені в п.1 додатку 3 тендерної документації .
Таким чином, враховуючи вищенаведене, використання кранів баштових – 1 шт. та кранів стрілових на рейковому ходу, вантажопідйомністю 50-100 тон або еквівалент – 1шт. для влаштування громадської вбиральні та автопавільйону є недоцільним та необхідно виключити їх з переліку техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), яка необхідна для виконання робіт (у кількості, не менше зазначених нижче одиниць техніки).Оскільки дані вимоги стосовно не основних видів робіт за предметом закупівлі суттєво звужують коло потенційних учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником буде переглянуто переліку техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), яка необхідна для виконання робіт та внесено відповідні зміни до тендерної документації
Тендерна документація
Дата подання: 27 липня 2020 13:49
Дата відповіді: 29 липня 2020 09:23
Прохання викласти тендерну документацію та додатки до неї в форматі ворд, для можливості заповнення.
Відповідь: Замовником буде додатково завантажено тендерну документацію та додатки до неї в форматі word
Вимоги ТД
Дата подання: 27 липня 2020 14:39
Дата відповіді: 29 липня 2020 09:24
Чи буде підтвердження наявного досвіду в обсязі щебенево-піщаної суміші якщо щебенево-піщаної суміші укріпленої цементом набагато більше ніж щпс та щпс укріпленої цементом разом? Також аналогічне питання і стосовно верхнього шару покриття, чи буде підтвердження якщо замість верхнього шару є велика кількість щма? Ще питання стосовно техніки там де не прописано або еквівалент (фреза 2100) чи не буде порушення якщо є в наявності (фреза 2000)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі не менше ніж 100 % від об’ємів основних робіт в натуральних величинах.
Основними видами робіт є:
- фрезерування існуючого асфальтобетонного покриття - 2 660 м2;
- земляні роботи - 15 180 м3;
- влаштування основи з щебенево - пiщаної сумiшi - 52 800 м2;
- влаштування основи з щебенево - пiщаної
сумiшi,обробленої цементом - 18 060 м2;
- влаштування нижніх шарів покриття з
асфальтобетонної сумiшi - 16 820 м2;
- влаштування верхніх шарів покриття з
асфальтобетонної суміші - 26 090 м2;
- влаштування верхнього шару покриття з
щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА) - 19 210 м2;
- нанесення горизонтальної розмітки - 42 300 м.п;
Замовником буде переглянуто переліку техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), яка необхідна для виконання робіт та внесено відповідні зміни до тендерної документації
Основними видами робіт є:
- фрезерування існуючого асфальтобетонного покриття - 2 660 м2;
- земляні роботи - 15 180 м3;
- влаштування основи з щебенево - пiщаної сумiшi - 52 800 м2;
- влаштування основи з щебенево - пiщаної
сумiшi,обробленої цементом - 18 060 м2;
- влаштування нижніх шарів покриття з
асфальтобетонної сумiшi - 16 820 м2;
- влаштування верхніх шарів покриття з
асфальтобетонної суміші - 26 090 м2;
- влаштування верхнього шару покриття з
щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА) - 19 210 м2;
- нанесення горизонтальної розмітки - 42 300 м.п;
Замовником буде переглянуто переліку техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), яка необхідна для виконання робіт та внесено відповідні зміни до тендерної документації
Вимоги ТД
Дата подання: 27 липня 2020 15:28
Дата відповіді: 29 липня 2020 09:25
Прохання надати доцільність застосування стрілового рейкового та баштового крану? Проаналізувавши технічне завдання застосування кранів даного типу взагалі недоцільні і несумісні з даними видами робіт. Прохання надати креслення конструктивів дорожнього одягу, так як затосування геосинтетичної сітки перед влаштуванням верхнього шару нелогічне. Також прохання надати креслення влаштування труб та інших конструкцій (Туалет) для детального підбору ж/б виробів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником буде переглянуто переліку техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), яка необхідна для виконання робіт та внесено відповідні зміни до тендерної документації. Креслення додатково завантажені Замовником.Для більш детального ознайомлення з проектною документацією Учасник може звернутися до тендерно-договірного відділу Служби автомобільних доріг у Житомирській області за тел. (0412) 47-05-29, rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua.
Рудюк Вікторія Олексіївна – начальник тендерно-договірного відділу.
Рудюк Вікторія Олексіївна – начальник тендерно-договірного відділу.
Технічне завдання
Дата подання: 27 липня 2020 15:30
Дата відповіді: 29 липня 2020 09:26
Так як деякі позиції технічного завдання розмиті та нечитабельні прохання надати кошторис в форматі імс для більш детального обрахунку та підготування тендерної пропозиції.
Відповідь: Для більш детального обрахунку та підготування тендерної пропозиції Замовником буде додатково заавантажено відомість обсягів робіт
Щодо переліку техніки у тендерній документації
Дата подання: 29 липня 2020 16:11
Дата відповіді: 31 липня 2020 13:45
На питання Учасника з наступним змістом:
У переліку техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), яка необхідна для виконання робіт (у кількості, не менше зазначених нижче одиниць техніки) в п. 1 додатку 3 тендерної документації вказано обов’язкову наявність наступних механізмів: Крани баштові – 1 шт. Крани стрілові на рейковому ходу, вантажопідйомністю 50-100 тон або еквівалент – 1шт. Проаналізувавши Технічне завдання, Додаток 6 до тендерної документації, та підсумкову відомість ресурсів вбачається, що вказані крани будуть задіяні для влаштування громадської вбиральні та автопавільйону, максимальний час використання складатиме: крани баштові - 23,09 маш/год та крани стрілові на рейковому ходу, вантажопідйомністю 50-100 тон або еквівалент 0,22184 маш/год . Але хочемо зазначити, що максимальна вага плит перекриття для влаштування громадської вбиральні складатиме лише 4 т, а максимальна вага автопавільйону не перевищує 14т. Отже вказані роботи можливо виконати кранами на автомобільному ходу вантажопідйомністю 6,3-16 т, які також зазначені в п.1 додатку 3 тендерної документації . Таким чином, враховуючи вищенаведене, використання кранів баштових – 1 шт. та кранів стрілових на рейковому ходу, вантажопідйомністю 50-100 тон або еквівалент – 1шт. для влаштування громадської вбиральні та автопавільйону є недоцільним та необхідно виключити їх з переліку техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), яка необхідна для виконання робіт (у кількості, не менше зазначених нижче одиниць техніки).Оскільки дані вимоги стосовно не основних видів робіт за предметом закупівлі суттєво звужують коло потенційних учасників.
Замовник надав наступну відповідь:
Замовником буде переглянуто переліку техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), яка необхідна для виконання робіт та внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Але Замовником не були внесені зміни, та у переліку наявності у Учасника обов’язкових механізмів залашилися наступні механізми: Крани баштові – 1 шт. Крани стрілові на рейковому ходу, вантажопідйомністю 50-100 тон або еквівалент – 1шт.
Просимо надати відповідь на наступні питання:
1) чи будуть вказані у питанні механізми переглянуті Замовником?
2) чи має право Учасник надати замість такого механізму, як "Кран баштовий" - еквівалент? Якщо так, яким механізмом Учасник може замінити цей кран?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником переглянуто перелік техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), яка необхідна для виконання робіт та внесено відповідні зміни до тендерної документації. 31.07.2020 р. Замовником розміщено перелік змін до тендерної документації
Технічне завдання
Дата подання: 30 липня 2020 11:11
Дата відповіді: 31 липня 2020 13:44
Прохання додати креслення влаштування шумозахисних екранів.
Відповідь: Замовником додатково завантажено відомість влаштування протишумового екрану
Вимоги ТД
Дата подання: 31 липня 2020 09:54
Дата відповіді: 31 липня 2020 13:45
Прохання внести зміни до сновних обсягів з можливістю підтвердження основи з ЩПС основою укріпленою цементом так як це така ж основа навіть за складністю робіт похожі, так само прохання внести зміни до можливості підтвердження верхнього шару покриття з ДЗЩ шаром з ЩМА так як роботи по влаштуванню верхнього шару в більшості доріг державного значення застосовується ЩМА.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником внесено відповідні зміни до тендерної документації. 31.07.2020 р. розміщено перелік змін до тендерної документації
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Житомирській області |
Код ЄДРПОУ: | 03451526 |
Місцезнаходження: | 10029, Україна, Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 16 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ростдорстрой" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ростдорстрой" | — | Документи | |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" | — | Документи | |
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” | — | Документи | |
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 | — | Документи | |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | — | Документи |
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 10 вересня 2020 13:33 |
Кінець періоду оскарження: | 21 вересня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 21 вересня 2020 00:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути (протокол №350 від 10.9.2020р.) |
Документи:
10 вересня 2020 13:30
|
Електронний підпис |
10 вересня 2020 13:28
|
відміна М-06 примикання.pdf |