Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуга з монтажу системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу на об’єкті Новоданилівська ЗОШ І-ІІІ ст., Запорізька обл., Якимівський р-н, с. Новоданилівка, вул.Центральна,14
Очікувана вартість
623 000,00 UAH
UA-2020-07-15-002115-c ● 9a8485f49e864372b57b54205e1c1392
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЯКИМІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 02136198 |
Місцезнаходження: | 72503, Україна , Запорізька обл., смт Якимівка, вул. Ігоря Щербини, 13 |
Контактна особа: |
Наталя Блюдник +380681843612 osvita2357@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 липня 2020 11:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 липня 2020 10:14 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 липня 2020 10:14 |
Початок аукціону: | 03 серпня 2020 13:02 |
Очікувана вартість: | 623 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 230,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга з монтажу системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу на об’єкті Новоданилівська ЗОШ І-ІІІ ст., Запорізька обл., Якимівський р-н, с. Новоданилівка, вул.Центральна,14
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
72520, Україна, Запорізька область, с. Новоданилівка, вул. Центральна, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 липня 2020 16:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 липня 2020 12:03 |
Тендерна документація.doc |
15 липня 2020 16:30 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
15 липня 2020 12:03 |
Тендерна документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
SA 8000-2014
Дата подання: 20 липня 2020 15:39
Дата відповіді: 22 липня 2020 11:22
Доброго дня! Шановний Замовнику, у тендерній документації наявна вимога щодо надання сертификату SA 8000-2014 на систему менеджменту соціальної відповідальності стосовно:
- електромонтажних робіт;
- інших спеціальних будівельних робіт, н.в.і.у;
- обслуговування систем безпеки;
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки отримання вказаного сертифікату не передбачено жодним нормативно-правовим актом і є виключно добровільною справою кожного підприємства. Ще можна було б зрозуміти, якби Замовником було комерційне підприємство, проте для отримання ліцензії з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення таких вимог не передбачено, таким чином не повинно бути передбачено і в тендерній документації державного підриємства.
Просимо виключити зазначену дискримінаційну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення ! Шановний Учасник , наявність Сертификату SA 8000-2014 на систему менеджменту соціальної відповідальності стосовно: електромонтажних робіт; інших спеціальних будівельних робіт, н.в.і.у; обслуговування систем безпеки не є дискримінаційною умовою, а є бажанням Замовника отримати переможцем торгів компанію, яка дійсно має можливість надати послуги якісно, безпечно та на належному рівні. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі, Замовник встановлює вимоги у тендерній документації, які вважає за необхідним зазначити, дотримуючись при цьому всіх принципів проведення закупівлі, в тому числі відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій.
працівники
Дата подання: 20 липня 2020 15:42
Дата відповіді: 22 липня 2020 11:26
Доброго дня, шановний Замовнику! У Вашій тендерній пропозиції міститься вимога щодо кількості працівників:
- не менше 5 (п`яти) електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) повинен мати кваліфікацію не нижче 3-го розряду;
- не менше 3(трьох) налагоджувальників приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) повинен мати кваліфікацію не нижче 4-го розряду.
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки відповідно п. 15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб». Тобто відповідно до законодавства таких працівників має бути не менше 2х (1 електромонтер та 1 налагоджувальник). Звертаємо увагу, що законодавець встановлює лише конкретну мінімальну межу для кількості працівників, і є не зрозумілим, чому Замовник забирає на себе законодавчі функції та встановлює свою мінімальну межу.
Зважаючи на вищевикладене, просимо Замовника прибрати зазначену дискримінаційну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, Дякуємо за звернення!
Враховуючи що, термін виконання робіт зазначений Замовником у тендерній документації 60 днів та враховучи об`єми майбутніх робіт, згідно норм ДСТУ БД 1.1-3:2013 приблизна кошторисна трудомісткість може скласти 3750 людино-годин,
мінімальна кількість працівників виконуючих даний вид робіт, враховуючи восьми часовий робочий день та їх середній розряд 3,8 - складає 8 осіб.
Також слід зазначити, що у відповідності з вимогами охорони праці повинно бути не меньш ніж 2 особи на кожній робочій точці, при умовах виконані робіт на кількох етапах,
Таким чином, Замовником для своєчасного та якісного виконання робіт, в тендерній документації і була висунута вимога до Учасника мати зазначену в тендерній документації кількість працівників.
Враховуючи що, термін виконання робіт зазначений Замовником у тендерній документації 60 днів та враховучи об`єми майбутніх робіт, згідно норм ДСТУ БД 1.1-3:2013 приблизна кошторисна трудомісткість може скласти 3750 людино-годин,
мінімальна кількість працівників виконуючих даний вид робіт, враховуючи восьми часовий робочий день та їх середній розряд 3,8 - складає 8 осіб.
Також слід зазначити, що у відповідності з вимогами охорони праці повинно бути не меньш ніж 2 особи на кожній робочій точці, при умовах виконані робіт на кількох етапах,
Таким чином, Замовником для своєчасного та якісного виконання робіт, в тендерній документації і була висунута вимога до Учасника мати зазначену в тендерній документації кількість працівників.
інженер з охорони праці та головний інженер
Дата подання: 20 липня 2020 15:50
Дата відповіді: 22 липня 2020 11:28
Шановний Замовнику, у ТД передбачена вимога щодо наявності Інженера з техніки безпеки та охорони праці або головного інженера – 1(одна ) особа.
Звертаємо вашу увагу, що в організаціях з кількістю працівників менше 20 функції служби охорони праці та тахніки безпеки виконуються Директором підприємства. Чому Замовником ставиться дискримінаційна вимога щодо наявності в штаті Інженера з охорони праці.
Крім того, згідно ч. 1 Наказу від 23.03.2012 р. № 122 Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України «Про внесення змін до Порядку розроблення проектної документації на будівництво об’єктів»: головний інженер проекту - інженер, який має кваліфікаційний сертифікат та виконує роботу з інженерно-будівельного проектування, очолює та/або координує розроблення окремих розділів проектної документації. Отже, законодавством не встановлено та не обмежено конкретних умов для працевлаштування головного інженера проекту.
Зважаючи на вищевикладене, просимо видалити з ТД дискримінаційну вимогу щодо наявності Інженера з техніки безпеки та охорони праці або головного інженера – 1(одна ) особа, так як наше підприємтво не зобов'язане мати такиї працівників у штаті.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення! Шановний Учаснику, звертаємо Вашу увагу, що законодавство у сфері закупівель не містить жодного вичерпного переліку документів/інформації, які повинні вимагатися від Учасників чи обов’язково надаватися ними для того чи іншого виду закупівель! Тому, Замовник, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі, встановлює вимоги, які вважає за необхідне зазначити, дотримуючись при цьому всіх принципів проведення закупівлі, в тому числі відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій. Вимога Замовника щодо наявності Інженера з техніки безпеки та охорони праці або головного інженера – не являється дискримінаційною.
Також слід зазначити, що у відповідності до абзацу 3 ст.15 Закону України «Про охорону праці на підприємстві з кількістю працюючих менше 20 осіб для виконання функцій служби охорони праці можуть залучатися сторонні спеціалісти на договорних засадах, які мають відповідну підготовку.
Також слід зазначити, що у відповідності до абзацу 3 ст.15 Закону України «Про охорону праці на підприємстві з кількістю працюючих менше 20 осіб для виконання функцій служби охорони праці можуть залучатися сторонні спеціалісти на договорних засадах, які мають відповідну підготовку.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 13:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Інженерно-проектно-виробнича компанія "Спецзахист" |
622 073,33
UAH з ПДВ
|
622 073,33
UAH з ПДВ
|
Документи |
ЗАПОРІЗЬКЕ ОБЛАСНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ОРЕНДНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОТИПОЖЕЖНИХ РОБІТ |
622 992,00
UAH з ПДВ
|
622 992,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Інженерно-проектно-виробнича компанія "Спецзахист" #37778452 |
Переможець |
622 073,33
UAH з ПДВ
|
04 серпня 2020 13:43
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 листопада 2020 11:31
|
Електронний підпис | укладений |
18 серпня 2020 14:08
|
дод1.pdf | укладений |
18 серпня 2020 14:03
|
дод2.pdf | укладений |
18 серпня 2020 14:03
|
123.pdf | укладений |
18 серпня 2020 14:03
|