Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво двох АЗС контейнерного типу К2 об’ємом по 40м3 кожна на території Тролейбусного депо №4 за адресою: м. Маріуполь, вул. Бахчиванджи, 55, відповідно до ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Очікувана вартість
7 496 815,20 UAH
UA-2020-07-15-002113-a a2632b24eb9b4c4c9558f4d34d66ce2a
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Баранова Анастасія Олександрівна

+380629334247 mttu.baranova@mariupolrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРІУПОЛЬСЬКЕ ТРАМВАЙНО-ТРОЛЕЙБУСНЕ УПРАВЛІННЯ"
Код ЄДРПОУ: 05393725
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, ВУЛИЦЯ МИКОЛАЇВСЬКА, будинок 92
Контактна особа: Баранова Анастасія Олександрівна
+380629334247
mttu.baranova@mariupolrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2020 17:16
Звернення за роз’ясненнями: до 25 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 05 серпня 2020 15:46
Очікувана вартість: 7 496 815,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,53%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська
Математична формула, яка буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки: не застосовується
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Будівництво двох АЗС контейнерного типу К2 об’ємом по 40м3 кожна на території Тролейбусного депо №4 за адресою: м. Маріуполь, вул. Бахчиванджи, 55, відповідно до ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Бахчиванджи, 55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45250000-4 — Будівництво заводів / установок, гірничодобувних і переробних об’єктів та об’єктів нафтогазової інфраструктури

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія з дати отримання банківської гарантії авансового платежу Аванс 7 Банківські 30
Iнша подія після підписання довідки про вартість виконаних підрядних робіт, складеної за формою КБ-3 та акту виконаних підрядних робіт, складеного за формою КБ-2в Пiсляоплата 30 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 липня 2020 17:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 17:13
3.4. Технічне завдання.pdf
15 липня 2020 17:13
3. Тендерна документація - будівництво АЗС.doc
15 липня 2020 17:13
3.6. Проєкт договору КАЗС 15.07.2020.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-15-002113-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, Код ЄДРПОУ:03341641
Дата подання: 20 липня 2020 13:22
Порушення Закону України " Про публічні закупівлі" ст.27
Незаконне вимагання забезпечення виконання договору : Перед початком виконання робіт (відповідно до п.4.1.1.) та до отримання Підрядником попередньої оплати за договором, Підрядник надає Замовнику банківську гарантію у розмірі 30% ціни договору (п.2.1.). Строк дії банківської гарантії до 31.12.2020. У випадку несвоєчасного використання отриманої попередньої оплати, або неналежного підтвердження такого використання, Замовник має право звернутися до банку, що надав банківську гарантію з вимогою щодо отримання банківського забезпечення, та отримати забезпечення надане банківською гарантією у повному обсязі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 липня 2020 10:49
Доброго дня. Вашу вимогу про усунення порушення отримано та розглянуто. За результатами розгляду вимоги до тендерної документації буде внесено зміни.

Документи подані скаржником

20 липня 2020 13:22
Вимога.docx

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 28 липня 2020 13:31
Кінець періоду оскарження: 08 серпня 2020 00:00
Дата відміни: 08 серпня 2020 00:02
Причина відміни: неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили
Коментар щодо відміни: Керуючись п.п. 1 п. 5 статті 32 Закону визнати тендер таким, що не відбувся (здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії непереборної сили