Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівництво двох АЗС контейнерного типу К2 об’ємом по 40м3 кожна на території Тролейбусного депо №4 за адресою: м. Маріуполь, вул. Бахчиванджи, 55, відповідно до ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Очікувана вартість
7 496 815,20 UAH
UA-2020-07-15-002113-a ● a2632b24eb9b4c4c9558f4d34d66ce2a
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРІУПОЛЬСЬКЕ ТРАМВАЙНО-ТРОЛЕЙБУСНЕ УПРАВЛІННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 05393725 |
Місцезнаходження: | 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, ВУЛИЦЯ МИКОЛАЇВСЬКА, будинок 92 |
Контактна особа: |
Баранова Анастасія Олександрівна +380629334247 mttu.baranova@mariupolrada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 липня 2020 17:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 липня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 серпня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 05 серпня 2020 15:46 |
Очікувана вартість: | 7 496 815,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,53% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська
Математична формула, яка буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки: не застосовується
Математична формула, яка буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки: не застосовується
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Будівництво двох АЗС контейнерного типу К2 об’ємом по 40м3 кожна на території Тролейбусного депо №4 за адресою: м. Маріуполь, вул. Бахчиванджи, 55, відповідно до ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Бахчиванджи, 55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45250000-4 — Будівництво заводів / установок, гірничодобувних і переробних об’єктів та об’єктів нафтогазової інфраструктури
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | з дати отримання банківської гарантії авансового платежу | Аванс | 7 | Банківські | 30 |
Iнша подія | після підписання довідки про вартість виконаних підрядних робіт, складеної за формою КБ-3 та акту виконаних підрядних робіт, складеного за формою КБ-2в | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 липня 2020 17:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 липня 2020 17:13 |
3.4. Технічне завдання.pdf | |
15 липня 2020 17:13 |
3. Тендерна документація - будівництво АЗС.doc | |
15 липня 2020 17:13 |
3.6. Проєкт договору КАЗС 15.07.2020.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-15-002113-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, Код ЄДРПОУ:03341641
Дата подання: 20 липня 2020 13:22
Порушення Закону України " Про публічні закупівлі" ст.27
Незаконне вимагання забезпечення виконання договору : Перед початком виконання робіт (відповідно до п.4.1.1.) та до отримання Підрядником попередньої оплати за договором, Підрядник надає Замовнику банківську гарантію у розмірі 30% ціни договору (п.2.1.). Строк дії банківської гарантії до 31.12.2020. У випадку несвоєчасного використання отриманої попередньої оплати, або неналежного підтвердження такого використання, Замовник має право звернутися до банку, що надав банківську гарантію з вимогою щодо отримання банківського забезпечення, та отримати забезпечення надане банківською гарантією у повному обсязі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 липня 2020 10:49
Доброго дня. Вашу вимогу про усунення порушення отримано та розглянуто. За результатами розгляду вимоги до тендерної документації буде внесено зміни.
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 28 липня 2020 13:31 |
Кінець періоду оскарження: | 08 серпня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 08 серпня 2020 00:02 |
Причина відміни: | неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили |
Коментар щодо відміни: | Керуючись п.п. 1 п. 5 статті 32 Закону визнати тендер таким, що не відбувся (здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії непереборної сили |
Документи:
28 липня 2020 13:31
|
Електронний підпис |
28 липня 2020 13:30
|
6. Протокол щодо визнання процедури такою, що не відбулась.pdf |