Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт буд. № 100/77 (їдальня) військової частини А1619 м. Гайсин Вінницької обл., вул. Першотравнева, 64
Очікувана вартість
14 382 178,00 UAH
UA-2020-07-15-002069-a cd2409d20db14280ba94ff6d5f7edf22
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Уманський Олександр Борисович

+380677002187 kevvinnicha@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Квартирно - експлуатаційний відділ м. Вінниця
Код ЄДРПОУ: 08320218
Місцезнаходження: 21007, Україна , Вінницька обл., Vinnitsa, vul.Striletska 87
Контактна особа: Уманський Олександр Борисович
+380677002187
kevvinnicha@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2020 16:55
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2020 16:59
Оскарження умов закупівлі: до 27 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2020 16:59
Початок аукціону: 03 серпня 2020 13:37
Очікувана вартість: 14 382 178,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,04%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місце знаходження замовника - 21007, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Стрілецька, буд. 87. Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт буд. № 100/77 (їдальня) військової частини А1619 м. Гайсин Вінницької обл., вул. Першотравнева, 64
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23700, Україна, Вінницька область, м. Гайсин, вул. Першотравнева, 64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт джерело фінансування - кошти Державного бюджету Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт джерело фінансування - кошти Державного бюджету Пiсляоплата 30 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 липня 2020 17:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 16:55
дефектні акти (Додаток 3 до ТД).pdf
15 липня 2020 16:55
Проект договору.docx
15 липня 2020 16:55
ТД на капремонт їдальні Гайсин А1619.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 14:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Олеріт" 12 224 700,00
UAH з ПДВ
12 224 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" 12 699 000,00
UAH з ПДВ
12 545 777,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТБС-ПРОФ" 12 830 000,00
UAH з ПДВ
12 680 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Виробничо-будівельна компанія "Містобуд" 13 022 621,45
UAH з ПДВ
13 022 621,45
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ УКРАЇНИ" 14 215 541,08
UAH з ПДВ
14 215 541,08
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2020 17:18
Електронний підпис
04 вересня 2020 17:14
Довідка з ДПС України
01 вересня 2020 16:19
Електронний підпис
01 вересня 2020 16:07
1. Довідка МВС несудимість
31 липня 2020 15:40
Електронний підпис
31 липня 2020 15:35
22. Договірна ціна.PDF
31 липня 2020 15:35
38. Свідоцтво ПДВ.pdf
31 липня 2020 15:34
4. Штатний розпис.PDF
31 липня 2020 15:34
33. Дозвіл 2.pdf
31 липня 2020 15:34
32. Дозвіл 1.pdf

Публічні документи

31 липня 2020 16:27
Електронний підпис
31 липня 2020 16:25
39. Сертифікат ISO.pdf
31 липня 2020 16:25
38. Проект договору.pdf
31 липня 2020 16:25
31. Витяг з ЄДР.pdf
31 липня 2020 16:25
29. Статут учасника.pdf
31 липня 2020 16:25
12.2 Лист-відгук ВПУ-12.PDF
31 липня 2020 16:25
7. Лист-пояснення.pdf
31 липня 2020 16:25
6. Копії дипломів ІТП.PDF

Публічні документи

30 липня 2020 22:32
Електронний підпис
29 липня 2020 14:30
Електронний підпис
29 липня 2020 14:26
Електронний підпис
29 липня 2020 14:25
довідка приват 24.pdf
29 липня 2020 12:32
Електронний підпис
29 липня 2020 12:31
Fwd_ гарантія ТБС-ПРОФ.zip
29 липня 2020 12:04
00.Реєстр.pdf
29 липня 2020 12:04
працівники.zip
29 липня 2020 12:04
69.стаття 17.pdf
29 липня 2020 12:04
67.про субпідрядника.pdf
29 липня 2020 12:04
57.довідка працівники.pdf
29 липня 2020 12:04
53.Витяг Банкрутство.pdf
29 липня 2020 12:04
52.МВС.pdf
29 липня 2020 12:04
48.1 дф за 1 квартал 2020.pdf
29 липня 2020 12:04
41.Яблоков Диплом.pdf
29 липня 2020 12:04
40.Диплом Чеков.pdf
29 липня 2020 12:04
39.Диплом Нестерук.pdf
29 липня 2020 12:04
20.Відгук Бабчинці.pdf
29 липня 2020 12:04
19.Бабчинці договір.pdf
29 липня 2020 12:04
10.Витяг З ЄДР.pdf
29 липня 2020 12:04
05.приват довiдка_21,07.pdf
29 липня 2020 12:04
ЗВВ та адмін.витрати.pdf
29 липня 2020 12:04
Кошторис.imd

Публічні документи

31 липня 2020 10:40
Електронний підпис
31 липня 2020 10:39
ДСНС Наказ _ 442.pdf
31 липня 2020 10:39
Договірна ціна.pdf
31 липня 2020 10:39
Тендерна пропозиція.pdf
31 липня 2020 10:39
Дефектні акти.pdf
31 липня 2020 10:39
договір _80 ДСС Ялинка.pdf
31 липня 2020 10:39
Гарантія.zip
31 липня 2020 10:39
План фінансування.pdf
31 липня 2020 10:39
витяг з ПДВ.pdf
31 липня 2020 10:39
диплом Хмелівський.pdf
31 липня 2020 10:39
диплом Чепусов.pdf
31 липня 2020 10:39
Витяг з ЄДР.pdf
31 липня 2020 10:39
диплом Гемба.pdf
31 липня 2020 10:39
Накази на сумісників.pdf
31 липня 2020 10:38
Штатний розклад.pdf
31 липня 2020 10:38
Ліцензія.pdf
31 липня 2020 10:38
Reestr electronuy_august 2017 (1).xls
31 липня 2020 10:38
оборотно-сальдова.pdf
31 липня 2020 10:38
Реєстр.pdf

Публічні документи

31 липня 2020 14:07
опалення.pdf
31 липня 2020 14:07
каналізація.pdf
31 липня 2020 14:07
договірна ціна.pdf
31 липня 2020 14:07
водопостачання.pdf
31 липня 2020 14:07
Реєстр документів.pdf
31 липня 2020 14:07
Тендерна пропозиція.pdf
31 липня 2020 14:07
Статут ТБКУ 2020.pdf
31 липня 2020 14:07
ПАСПОРТ ПІХА А.І. (1).pdf
31 липня 2020 14:07
Ліцензія і дозвіл.pdf
31 липня 2020 14:07
Витяг з ЄДР.pdf
31 липня 2020 14:07
Баланс 2019 р..pdf
31 липня 2020 14:07
Re_ G0720_0585.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Олеріт"

ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД"

ТОВ "ТБС-ПРОФ"

ТОВ Виробничо-будівельна компанія "Містобуд"

ТОВ "ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ УКРАЇНИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Олеріт"
#31836183
Переможець 12 224 700,00
UAH з ПДВ
26 серпня 2020 12:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 серпня 2020 12:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Олеріт"
#31836183
12 224 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 березня 2022 14:53
додаткова угода 11.pdf зміни до договору
29 березня 2022 14:51
Електронний підпис укладений
23 грудня 2021 18:10
додаткова угода 10.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 18:08
Електронний підпис укладений
19 листопада 2021 14:52
додаткова угода 9.pdf зміни до договору
19 листопада 2021 14:50
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2021 16:13
додаткова угода 8.pdf зміни до договору
25 жовтня 2021 15:27
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2021 17:34
додаткова угода 7.pdf зміни до договору
07 жовтня 2021 17:29
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2021 18:07
додаткова угода 6.pdf зміни до договору
05 жовтня 2021 18:05
Електронний підпис укладений
06 квітня 2021 14:13
додаткова угода 5.PDF зміни до договору
06 квітня 2021 14:12
Електронний підпис укладений
18 березня 2021 15:32
додаткова угода 4.PDF зміни до договору
18 березня 2021 15:30
Електронний підпис укладений
10 грудня 2020 11:38
додаткова угода 3.PDF зміни до договору
10 грудня 2020 11:34
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 15:02
додаткова угода 2.PDF зміни до договору
30 листопада 2020 15:00
Електронний підпис укладений
30 вересня 2020 15:07
додаткова угода.PDF зміни до договору
30 вересня 2020 14:50
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 18:31
договір укладений
21 вересня 2020 18:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1519
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 1519
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1519
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку з недофінансуванням у поточному році
Номер договору про закупівлю: 1519
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1519
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 1519
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): завантаження оновленої сканкопії додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 1519
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1519
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1519
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1519
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку з недофінансуванням у поточному році
Номер договору про закупівлю: 1519
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML