Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов'язані з програмним забезпеченням (послуга: Адаптація та впровадження програмного модулю «Електронний журнал дефектів (ЕЖД)» на 4 енергоблоці)
«State Classifier Code 021:2015: 72260000-5 — Software related services (service: Adaptation and implementation of software module “Electronic logbook for malfunctions (ELM)” at Power Unit 4)»
Очікувана вартість
629 974,66 UAH
UA-2020-07-15-002015-a 41a5d0ccf2ca4cc9bce2202ebbedf704
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Голуб Олександр Валентинович

+380613957392 ootp31632@mgw.npp.zp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ЗАПОРІЗЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 19355964
Вебсайт: http://npp.zp.ua
Місцезнаходження: 71504, Україна , Запорізька область обл., Енергодар, вул. Промислова, 133
Контактна особа: Голуб Олександр Валентинович
+380613957392
ootp31632@mgw.npp.zp.ua
Додаткові контактні особи: Колесник Руслан
(06139) 5-73-48
ootp7697@mgw.npp.zp.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Separated Entity Zaporizhzhya NPP State Enterprise National Nuclear Energy Generating Company "Energoatom"
National ID: 19355964
Contact point: Golub Olexandr
+380613957392
ootp31632@mgw.npp.zp.ua
Additional contacts: Ruslan Kolesnyk
(06139) 5-73-48
ootp7697@mgw.npp.zp.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 15 липня 2020 16:43
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2020 09:00
Початок аукціону: 31 серпня 2020 15:05
Очікувана вартість: 629 974,66 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1000 UAH
Publication date: 15 липня 2020 16:43
Enquiries until: 07 серпня 2020 09:00
Complaints submission until: до 13 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 17 серпня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 629 975 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 3 800 UAH
Minimal lowering step, %: 0,60 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Scope of the procurement
Код ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов'язані з програмним забезпеченням (послуга: Адаптація та впровадження програмного модулю «Електронний журнал дефектів (ЕЖД)» на 4 енергоблоці) (Згідно із Технічною специфікацією до предмета закупівлі)
«State Classifier Code 021:2015: 72260000-5 — Software related services (service: Adaptation and implementation of software module “Electronic logbook for malfunctions (ELM)” at Power Unit 4)»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Код ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов'язані з програмним забезпеченням (послуга: Адаптація та впровадження програмного модулю «Електронний журнал дефектів (ЕЖД)» на 4 енергоблоці) ПРИМІТКИ: Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: тендерні пропозиції викладаються українською мовою (детальніше у пункті 7 Загальних положень тендерної документації)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

«State Classifier Code 021:2015: 72260000-5 — Software related services (service: Adaptation and implementation of software module “Electronic logbook for malfunctions (ELM)” at Power Unit 4)»
CPV: 72260000-5
Період постачання: з 30 вересня 2020 по 20 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих послуг за договором здійснюється за фактично наданий обсяг послуг протягом 60 (шестидесяти) календарних днів з моменту підписання Сторонами акту здачі-приймання наданих послуг, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

умови оплати
Дата подання: 03 серпня 2020 15:20
Дата відповіді: 05 серпня 2020 09:09
Пропонуємо пункт 2.2 проекту договору викласти в наступній редакції: 2.2 Оплата наданих послуг за договором здійснюється за фактично наданий обсяг послуг протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з моменту підписання Сторонами акту здачі-приймання наданих послуг, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Оплата Замовником частини вартості товару у розмірі суми ПДВ здійснюється після отримання ним від Постачальника податкової накладної, оформленої та зареєстрованої в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) у встановлених ПК України випадках та порядку. (зазначається якщо Виконавець є платником ПДВ) або на: Оплата наданих послуг за договором здійснюється за фактично наданий обсяг послуг протягом 30-ти робочих днів з дати підписання Акту але за умови затвердження фінансового плану Замовника на відповідний рік. Оплата Замовником частини вартості товару у розмірі суми ПДВ здійснюється після отримання ним від Постачальника податкової накладної, оформленої та зареєстрованої в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) у встановлених ПК України випадках та порядку. (зазначається якщо Виконавець є платником ПДВ)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На наступному засіданні тендерного комітету планується розгляд питання щодо внесення змін до тендерної документації.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 25 серпня 2020
UA-2020-07-15-002015-a41a5d0ccf2ca4cc9bce2202ebbedf704
Найменування: ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ЗАПОРІЗЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 19355964
Місцезнаходження: 71504, Україна, Запорізька область обл., Енергодар, вул. Промислова, 133
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "ПРОАТОМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 серпня 2020 14:10
ТОВ НВП "АСОТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 серпня 2020 14:11

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Перелік виявлених невідповідностей: 1) Умовами тендерної документації (п.5.1.1 р.3) передбачено надання учасником: «Довідки в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника, що містить інформацію щодо наявності (як власних так і можливих співвиконавців) обладнання, матеріально-технічної бази та технологій з додаванням відповідних підтверджуючих документів, наявність у нього локальної обчислюваної мережі, парку ПЕОМ, сервера з ліцензійним програмним забезпеченням, постійного доступу до мережі Інтернет, засобів телефонного зв'язку». Учасником надано зазначену довідку, при цьому не надано відповідних підтверджуючих документів, що не відповідає умовам п.5.1.1 розділу 3 тендерної документації. 2) Умовами тендерної документації (п.5.2.1 р.3) передбачено надання учасником: «Довідки в довільній формі про чисельність та склад працюючих (як власних так і можливих співвиконавців) з підтвердженням їх відповідної кваліфікації, знання та досвіду надання послуги з адаптації, впровадження та супроводу програмних модулів АСУ УБДН, з додаванням відповідних підтверджуючих документів, за підписом уповноваженої особи учасника». Учасником надано довідку про кваліфікацію та досвід працівників, в якій відсутня інформація щодо досвіду надання послуги з адаптації, впровадження та супроводу програмних модулів АСУ УБДН. Крім цього, учасником не надано відповідних підтверджуючих документів, що не відповідає умовам п. 5.2.1 розділу 3 тендерної документації. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: невідповідності в інформації та/або документах згідно з вимогами 5.1.1 та 5.2.1 р.3 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Учасником надано довідку про основні види обладнання та матеріально-технічної бази, при цьому не надано відповідних підтверджуючих документів, що не відповідає умовам п.5.1.1 розділу 3 тендерної документації. Для усунення цієї невідповідності, у відповідності з вимогами п.5.1.1 р.3 тендерної документації учасник повинен надати відповідні підтверджуючі документи. 2) Учасником надано довідку про кваліфікацію та досвід працівників, в якій відсутня інформація щодо досвіду надання послуги з адаптації, впровадження та супроводу програмних модулів АСУ УБДН. Крім цього, учасником не надано відповідних підтверджуючих документів, що не відповідає умовам п. 5.2.1 розділу 3 тендерної документації. Для усунення цієї невідповідності, учасник повинен надати довідку у відповідності з вимогами п.5.2.1 р.3 тендерної документації, а також додати відповідні підтверджуючі документи.

Документи

Публічні документи

09 вересня 2020 09:03
Електронний підпис
09 вересня 2020 09:01
СТАТУТ.pdf.p7s
09 вересня 2020 09:01
СТАТУТ.pdf
09 вересня 2020 09:01
Протокол повноважень 2018.pdf
09 вересня 2020 09:01
ДВ.0088-2020 Довідка.pdf.p7s
09 вересня 2020 09:01
ДВ.0088-2020 Довідка.pdf
21 серпня 2020 14:40
Електронний підпис
11 серпня 2020 10:07
Електронний підпис
11 серпня 2020 10:07
Електронний підпис
11 серпня 2020 10:04
Свідоцтво ПДВ.pdf.p7s
11 серпня 2020 10:04
Свідоцтво ПДВ.pdf
11 серпня 2020 10:04
Лист відгук Проатом.pdf.p7s
11 серпня 2020 10:04
Лист відгук Проатом.pdf
11 серпня 2020 10:04
ДВ.0065-2020 Заявка.pdf.p7s
11 серпня 2020 10:04
ДВ.0065-2020 Заявка.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Учасником надано довідку щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, при цьому не надано відповідних підтверджуючих документів, що не відповідає умовам п.5.1.1 розділу 3 тендерної документації. Для усунення цієї невідповідності, у відповідності з вимогами п.5.1.1 р.3 тендерної документації учасник повинен надати відповідні підтверджуючі документи. 2) Учасником надано довідку щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, в якій відсутня інформація щодо досвіду надання послуги з адаптації, впровадження та супроводу програмних модулів АСУ УБДН. Крім цього, учасником не надано відповідних підтверджуючих документів, що не відповідає умовам п. 5.2.1 розділу 3 тендерної документації. Для усунення цієї невідповідності, учасник повинен надати довідку у відповідності з вимогами п.5.2.1 р.3 тендерної документації, а також додати відповідні підтверджуючі документи.

Документи

Публічні документи

22 серпня 2020 09:55
Електронний підпис
22 серпня 2020 09:55
Електронний підпис
22 серпня 2020 09:52
3_2_2_DOVIDKA_PERSONAL.pdf
22 серпня 2020 09:52
3_1_2_DOVIDKA_MTB.pdf
13 серпня 2020 16:55
Електронний підпис
13 серпня 2020 16:55
Електронний підпис
13 серпня 2020 16:53
LIST_ZAJAVKA.pdf
13 серпня 2020 16:53
5_6_STATUT_ASOT.pdf
13 серпня 2020 16:53
5_5_LIST_KALKUL.pdf
13 серпня 2020 16:53
5_4_LIST_DOGOVIR.pdf
13 серпня 2020 16:53
5_3_LIST_MATERIALI.pdf
13 серпня 2020 16:53
5_2_PROTOCOL_NAKAZ_DYRECTOR.pdf
13 серпня 2020 16:53
5_1_VYTJAG_PDV.pdf
13 серпня 2020 16:53
4_CINOVA_PROP_ASOT.pdf
13 серпня 2020 16:53
3_4_DOVIDKA_VIDS_PIDSTAV.pdf
13 серпня 2020 16:53
3_3_DOVIDKA_DOSVID.pdf
13 серпня 2020 16:53
3_3 VIDGUKI.pdf
13 серпня 2020 16:53
3_2_DOVIDKA_PERSONAL.pdf
13 серпня 2020 16:53
3_1_DOVIDKA_MTB.pdf
13 серпня 2020 16:53
2_PLATIGNE_DOR113.pdf
13 серпня 2020 16:53
2_DOGOVIR_STRAHOVA.pdf
13 серпня 2020 16:53
1_STRAHOVA_GARANT.ZIP

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОАТОМ"

ТОВ НВП "АСОТ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОАТОМ" 622 374,66
UAH
622 374,66
UAH
Документи
ТОВ НВП "АСОТ" 626 000,00
UAH
626 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

09 вересня 2020 09:03
Електронний підпис
09 вересня 2020 09:01
СТАТУТ.pdf.p7s
09 вересня 2020 09:01
СТАТУТ.pdf
09 вересня 2020 09:01
Протокол повноважень 2018.pdf
09 вересня 2020 09:01
ДВ.0088-2020 Довідка.pdf.p7s
09 вересня 2020 09:01
ДВ.0088-2020 Довідка.pdf
21 серпня 2020 14:40
Електронний підпис
11 серпня 2020 10:07
Електронний підпис
11 серпня 2020 10:07
Електронний підпис
11 серпня 2020 10:04
Свідоцтво ПДВ.pdf.p7s
11 серпня 2020 10:04
Свідоцтво ПДВ.pdf
11 серпня 2020 10:04
Лист відгук Проатом.pdf.p7s
11 серпня 2020 10:04
Лист відгук Проатом.pdf
11 серпня 2020 10:04
ДВ.0065-2020 Заявка.pdf.p7s
11 серпня 2020 10:04
ДВ.0065-2020 Заявка.pdf

Публічні документи

22 серпня 2020 09:55
Електронний підпис
22 серпня 2020 09:55
Електронний підпис
22 серпня 2020 09:52
3_2_2_DOVIDKA_PERSONAL.pdf
22 серпня 2020 09:52
3_1_2_DOVIDKA_MTB.pdf
13 серпня 2020 16:55
Електронний підпис
13 серпня 2020 16:55
Електронний підпис
13 серпня 2020 16:53
LIST_ZAJAVKA.pdf
13 серпня 2020 16:53
5_6_STATUT_ASOT.pdf
13 серпня 2020 16:53
5_5_LIST_KALKUL.pdf
13 серпня 2020 16:53
5_4_LIST_DOGOVIR.pdf
13 серпня 2020 16:53
5_3_LIST_MATERIALI.pdf
13 серпня 2020 16:53
5_2_PROTOCOL_NAKAZ_DYRECTOR.pdf
13 серпня 2020 16:53
5_1_VYTJAG_PDV.pdf
13 серпня 2020 16:53
4_CINOVA_PROP_ASOT.pdf
13 серпня 2020 16:53
3_4_DOVIDKA_VIDS_PIDSTAV.pdf
13 серпня 2020 16:53
3_3_DOVIDKA_DOSVID.pdf
13 серпня 2020 16:53
3_3 VIDGUKI.pdf
13 серпня 2020 16:53
3_2_DOVIDKA_PERSONAL.pdf
13 серпня 2020 16:53
3_1_DOVIDKA_MTB.pdf
13 серпня 2020 16:53
2_PLATIGNE_DOR113.pdf
13 серпня 2020 16:53
2_DOGOVIR_STRAHOVA.pdf
13 серпня 2020 16:53
1_STRAHOVA_GARANT.ZIP

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОАТОМ"

ТОВ НВП "АСОТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРОАТОМ"
#33911005
Переможець 622 374,66
UAH
01 вересня 2020 15:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 вересня 2020 15:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОАТОМ"
#33911005
622 374,66
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 квітня 2021 15:12
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 13:43
Договір.pdf укладений
15 вересня 2020 13:42

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 вересня 2020 — 31 травня 2021
Сума оплати за договором: 622 374,66
UAH