Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Brake shoe type "C"
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Контактна особа: |
Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку +38044-309-73-53 pk_tend@uz.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Нікитенко Віктор Володимирович +38 (096) 944-87-58 |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Branch "Passenger Company" JSC "Ukrzaliznytsya" |
National ID: | 41022900 |
Contact point: |
Duma Alexander provision +38044-309-73-53 pk_tend@uz.gov.ua |
Additional contacts: |
Nikitenko, Victor Vladimirovich +38 (096) 944-87-58 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 липня 2020 12:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 серпня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 серпня 2020 18:00 |
Очікувана вартість: | 7 878 420,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 15 липня 2020 12:05 |
Enquiries until: | 07 серпня 2020 18:00 |
Complaints submission until: | до 13 серпня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 17 серпня 2020 18:00 |
Information
Estimated total value: | 7 878 420 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації
Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 17.08.2020 18:00
Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується;
Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації.
Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону.
Застосовані критерії оцінки - ціна.
Quantity of goods or volume of work performed or services provided: in accordance with the terms of Annex №1 of the tender documentation.
Place of delivery of goods or place of performance of works or provision of services. Ukraine, in accordance with Annex №1 of the tender documentation
Language (languages) in which the tender proposals should be prepared: Ukrainian in accordance with the terms of the tender documentation
Date and time of opening of tender offers, if the announcement of open bidding is published in accordance with Part 3 of Art. 10 of the Law "On Public Procurement": 17.08.2020 18:00
Mathematical formula for calculating the present price (in case of its application) - is not applied;
Other information: other conditions according to the tender documentation.
Type of procurement - procurement procedure - for customers defined in paragraphs 1-3 of the first part of Article 2 of the Law.
Applied evaluation criteria - price.
Тендерна документація
15 липня 2020 12:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 липня 2020 12:02 |
ТД_371-20_ Колодка гальмівна типу «С» (1).doc | |
15 липня 2020 12:02 |
Оголошенння (1).doc | |
15 липня 2020 12:02 |
Проект Договору (1).docx | |
15 липня 2020 12:02 |
ADVERTISEMENT (1).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Додаток 6. ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ, а саме:
1) Розділ. 7. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ, з п.п. 7.1. видалити наступне: - з дати реєстрації ПОСТАЧАЛЬНИКОМ податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Даний п.п. 7.1. викласти в наступній редакції:
- ЗАМОВНИК здійснює оплату поставленого Товару після пред’явлення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунка-фактури на оплату Товару протягом 10 (десяти) банківських днів з дати поставки. Датою поставки Товару вважається дата підписання Сторонами Акту приймання-передачі Товару. Оплатити саме за Товар, про який іде мова в Розділі. 1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ, в п.п. 1.1. ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язується у 2020 році поставити виробничим підрозділам ЗАМОВНИКА Товар, ..…., а ЗАМОВНИК зобов’язується здійснити оплату в строки та на умовах, визначені цим Договором.
Адже із контрагентами, які не є платниками ПДВ, ЗАМОВНИК здійснює розрахунок за поставлений Товар у термін відстрочки платежу _______(_______) банківських днів від дати отримання Товару.
Не в компетенції ЗАМОВНИКА і ПОСТАЧАЛЬНИКА коригувати Податковий кодекс України, в якому все чітко і ясно прописано. Податкова накладна повинна бути зареєстрована ПОСТАЧАЛЬНИКОМ в обумовлені Податковим кодексом України строки. Зазначена норма передбачена п. 201.1, п. 201.10 ст. 201 ПКУ та п. 3 «Порядку ведення єдиного реєстру податкових накладних», затвердженого постановою КМУ 29.12.2010 року №1246.
ЗАМОВНИК отримує Товар без передоплати, з відстрочкою платежу, яким одразу починаєте користуватись і який з першого дня його використання починає приносити ЗАМОВНИКУ прибуток. Тому ЗАМОВНИК повинен в термін протягом 10 (десяти) банківських днів з дати поставки розрахуватись за Товар, а не шукати причини для неоплати.
Не дискримінуйте платників ПДВ і неплатників ПДВ. Адже виходячи з некоригованого тексту ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ, платник ПДВ протягом 10 (десяти) банківських днів від дати отримання Товару не отримає нічого, а неплатник ПДВ отримує кошти без суми ПДВ. Таким чином Ви підтримуєте виробника і економіку іншої країни. Якщо це не навмисно і тут дійсно відсутня корупційна складова, то ДЕ ЛОГІКА???
2) Розділ 9. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН, п.п. 9.2. Сторони відповідно до ч. 2. ст. 625 Цивільного кодексу України встановили, що розмір відповідальності ЗАМОВНИКА за прострочення виконання грошового зобов'язання за цим Договором становить 0,1 % (нуль цілих одна десята відсотка ) річних від простроченої суми грошових зобов’язань за цим Договором, викласти в новій редакції, так як Сторони нічого не встановлювали і це бажання особисто ЗАМОВНИКА, який ніяких обговорень чи перемовин з ПОСТАЧАЛЬНИКОМ, з даного приводу не вів.
Викладена редакція п.п. 9.2. ставить ПОСТАЧАЛЬНИКА у нерівне становище з ЗАМОВНИКОМ та порушує баланс прав та обов’язків Сторін за Договором, тому п.п. 9.2. необхідно викласти в наступній редакції: - Сторони відповідно до частини другої статті 625 Цивільного кодексу України встановили, що розмір відповідальності ЗАМОВНИКА за прострочення виконання грошового зобов’язання за цим Договором становить 20% (двадцять) відсотків річних від простроченої суми грошових зобов’язань за цим Договором. Тому що, якщо залишити цей пункт без змін то ЗАМОВНИК може рік не платити за отриманий Товар і за це не понесе ніякої відповідальності…, при тому, що ПОСТАЧАЛЬНИК повинен виконати всі умови Договору.
3) Розділ. 9. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН п.п 9.5. викласти в новій редакції – У випадку поставки Товару неналежної якості, ПОСТАЧАЛЬНИК, у погоджений термін, але не більше 10 календарних днів з моменту складання відповідного Акту, власними силами та за власний рахунок проводить заміну Товару, з приводу якого отримано повідомлення у порядку та в строки, які визначено у п.п.2.8., та п.п.2.10. даного Договору. У разі порушення термінів заміни неякісного Товару, ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ЗАМОВНИКУ штраф у розмірі 20% від вартості поставленого неякісного Товару.
4) З РОЗДІЛУ 9. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН п.п.9.13. (в ПРОЕКТІ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ два рази вказаний п.п.9.11.) видалити взагалі, так як він повністю протирічить РОЗДІЛУ 4. п. п. 4.2. та РОЗДІЛУ 5. п. п. 5.5. ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.
ЗАМОВНИК відправивши ПОСТАЧАЛЬНИКУ письмову рознарядку на поставку Товару яка отримана ПОСТАЧАЛЬНИКОМ, знімає з себе відповідальність та зобов’язання по оплаті Товару, який повинен бути поставлений ПОСТАЧАЛЬНИКОМ і прийнятий ЗАМОВНИКОМ належним чином, відповідно до необхідного переліку документів.
До вище викладеного повідомляємо: - ПОСТАЧАЛЬНИК не наділений повноваженнями перевірки справжності підписів чи компетенції підписанта заявки, це компетенція зовсім інших органів…!!!
Додаток 6. ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ, а саме:
1) Розділ. 7. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ, з п.п. 7.1. видалити наступне: - з дати реєстрації ПОСТАЧАЛЬНИКОМ податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Даний п.п. 7.1. викласти в наступній редакції:
- ЗАМОВНИК здійснює оплату поставленого Товару після пред’явлення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунка-фактури на оплату Товару протягом 10 (десяти) банківських днів з дати поставки. Датою поставки Товару вважається дата підписання Сторонами Акту приймання-передачі Товару. Оплатити саме за Товар, про який іде мова в Розділі. 1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ, в п.п. 1.1. ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язується у 2020 році поставити виробничим підрозділам ЗАМОВНИКА Товар, ..…., а ЗАМОВНИК зобов’язується здійснити оплату в строки та на умовах, визначені цим Договором.
Адже із контрагентами, які не є платниками ПДВ, ЗАМОВНИК здійснює розрахунок за поставлений Товар у термін відстрочки платежу _______(_______) банківських днів від дати отримання Товару.
Не в компетенції ЗАМОВНИКА і ПОСТАЧАЛЬНИКА коригувати Податковий кодекс України, в якому все чітко і ясно прописано. Податкова накладна повинна бути зареєстрована ПОСТАЧАЛЬНИКОМ в обумовлені Податковим кодексом України строки. Зазначена норма передбачена п. 201.1, п. 201.10 ст. 201 ПКУ та п. 3 «Порядку ведення єдиного реєстру податкових накладних», затвердженого постановою КМУ 29.12.2010 року №1246.
ЗАМОВНИК отримує Товар без передоплати, з відстрочкою платежу, яким одразу починаєте користуватись і який з першого дня його використання починає приносити ЗАМОВНИКУ прибуток. Тому ЗАМОВНИК повинен в термін протягом 10 (десяти) банківських днів з дати поставки розрахуватись за Товар, а не шукати причини для неоплати.
Не дискримінуйте платників ПДВ і неплатників ПДВ. Адже виходячи з некоригованого тексту ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ, платник ПДВ протягом 10 (десяти) банківських днів від дати отримання Товару не отримає нічого, а неплатник ПДВ отримує кошти без суми ПДВ. Таким чином Ви підтримуєте виробника і економіку іншої країни. Якщо це не навмисно і тут дійсно відсутня корупційна складова, то ДЕ ЛОГІКА???
2) Розділ 9. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН, п.п. 9.2. Сторони відповідно до ч. 2. ст. 625 Цивільного кодексу України встановили, що розмір відповідальності ЗАМОВНИКА за прострочення виконання грошового зобов'язання за цим Договором становить 0,1 % (нуль цілих одна десята відсотка ) річних від простроченої суми грошових зобов’язань за цим Договором, викласти в новій редакції, так як Сторони нічого не встановлювали і це бажання особисто ЗАМОВНИКА, який ніяких обговорень чи перемовин з ПОСТАЧАЛЬНИКОМ, з даного приводу не вів.
Викладена редакція п.п. 9.2. ставить ПОСТАЧАЛЬНИКА у нерівне становище з ЗАМОВНИКОМ та порушує баланс прав та обов’язків Сторін за Договором, тому п.п. 9.2. необхідно викласти в наступній редакції: - Сторони відповідно до частини другої статті 625 Цивільного кодексу України встановили, що розмір відповідальності ЗАМОВНИКА за прострочення виконання грошового зобов’язання за цим Договором становить 20% (двадцять) відсотків річних від простроченої суми грошових зобов’язань за цим Договором. Тому що, якщо залишити цей пункт без змін то ЗАМОВНИК може рік не платити за отриманий Товар і за це не понесе ніякої відповідальності…, при тому, що ПОСТАЧАЛЬНИК повинен виконати всі умови Договору.
3) Розділ. 9. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН п.п 9.5. викласти в новій редакції – У випадку поставки Товару неналежної якості, ПОСТАЧАЛЬНИК, у погоджений термін, але не більше 10 календарних днів з моменту складання відповідного Акту, власними силами та за власний рахунок проводить заміну Товару, з приводу якого отримано повідомлення у порядку та в строки, які визначено у п.п.2.8., та п.п.2.10. даного Договору. У разі порушення термінів заміни неякісного Товару, ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ЗАМОВНИКУ штраф у розмірі 20% від вартості поставленого неякісного Товару.
4) З РОЗДІЛУ 9. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН п.п.9.13. (в ПРОЕКТІ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ два рази вказаний п.п.9.11.) видалити взагалі, так як він повністю протирічить РОЗДІЛУ 4. п. п. 4.2. та РОЗДІЛУ 5. п. п. 5.5. ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.
ЗАМОВНИК відправивши ПОСТАЧАЛЬНИКУ письмову рознарядку на поставку Товару яка отримана ПОСТАЧАЛЬНИКОМ, знімає з себе відповідальність та зобов’язання по оплаті Товару, який повинен бути поставлений ПОСТАЧАЛЬНИКОМ і прийнятий ЗАМОВНИКОМ належним чином, відповідно до необхідного переліку документів.
До вище викладеного повідомляємо: - ПОСТАЧАЛЬНИК не наділений повноваженнями перевірки справжності підписів чи компетенції підписанта заявки, це компетенція зовсім інших органів…!!!
2. В частині оплати проекту Договору про закупівлю, Ваша вимога буде опрацьована відповідними фахівцями філії «Пасажирська компанія» та АТ «Укрзалізниця». Остаточна інформація щодо можливості внесення змін буде надана в разі позитивного рішення.
Додаток №1. Розділ ІІ. П.2. Документи що до підтвердження виконання заданих вимог на продукцію, в п.п.2.4.Продукція підлягає інспекторському контролю, визначеної відповідно до наказу АТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 №044, учасник повинен надати один з документів, чи їх копії, завірені виробником:
а) копію договору про надання послуг з інспекторського контролю продукції відповідно до ДСТУ ГОСТ 32894:2016, укладений з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця»;
або
б) копію витягу з договору про надання послуг з інспекторського контролю, який містить першу сторінку, останню сторінку (з підписами), сторінку, яка містить термін дії договору та перелік продукції,
та викласти іх в наступній редакції:
а) копію договору про надання послуг з інспекторського контролю з виробником продукції, відповідно до ДСТУ ГОСТ 32894:2016, укладеного з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця»;
або
б) копію витягу з договору про надання послуг з інспекторського контролю з виробником продукції, який містить першу сторінку, останню сторінку (з підписами), сторінку, яка містить термін дії договору та перелік продукції.
Дякуємо за звернення.
Додаток №1. Розділ ІІ. П.2. Документи що до підтвердження виконання заданих вимог на продукцію, в п.п.2.4.Продукція підлягає інспекторському контролю, визначеної відповідно до наказу АТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 №044, учасник повинен надати один з документів, чи їх копії, завірені виробником:
а) копію договору про надання послуг з інспекторського контролю продукції відповідно до ДСТУ ГОСТ 32894:2016, укладений з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця»;
або
б) копію витягу з договору про надання послуг з інспекторського контролю, який містить першу сторінку, останню сторінку (з підписами), сторінку, яка містить термін дії договору та перелік продукції,
та викласти іх в наступній редакції:
а) копію договору про надання послуг з інспекторського контролю з виробником продукції, відповідно до ДСТУ ГОСТ 32894:2016, укладеного з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця»;
або
б) копію витягу з договору про надання послуг з інспекторського контролю з виробником продукції, який містить першу сторінку, останню сторінку (з підписами), сторінку, яка містить термін дії договору та перелік продукції.
Дякуємо за звернення.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-01-000021 ● 757d3582182d444b9c9cb6de61496b54
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 жовтня 2020 11:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
01.10.2020 № 67
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручень Держаудитслужби від 16.09.2020 № 003100-18/4941-2020 та від 16.09.2020 № 003100-18/4943-2020
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 01.10.2020 № 67
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
UA-2020-07-15-001892-b, 15.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-10-01 13:10:54
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху» 2 лота (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-15-001892-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із питань:
- яким чином обгрунтовується рішення про допущення до аукціону тендерної пропозиції ТОВ «Красилівський ливарний завод» за лотами № 1 та № 2, враховуючи наступне. Відповідно до пункту 1.2. частини 1 розділу ІІ тендерної документації «Документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».» Так, статтею 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» встановлено, що накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Пунктом 12 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» електронний підпис - електронні дані, які додаються підписувачем до інших електронних даних або логічно з ними пов’язуються і використовуються ним як підпис. Проте, тендерна пропозиція ТОВ «Красилівський ливарний завод» за лотами № 1 та № 2 не містить накладеного електронного підпису на всі документи, що надані в її складі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-10-06 11:53:21
Надання пояснень на запит від 01.10.2020 року
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), на ваш запит про надання пояснень від 01.10.2020 року, без номеру щодо предмету дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі відкриті торги предмет закупівлі: 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Колодка гальмівна типу «С») щодо лотів 1 та 2, ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-15-001892-b,із питань:«- яким чином обгрунтовується рішення про допущення до аукціону тендерної пропозиції ТОВ «Красилівський ливарний завод» за лотами № 1 та № 2, враховуючи наступне. Відповідно до пункту 1.2. частини 1 розділу ІІ тендерної документації «Документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».» Так, статтею 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» встановлено, що накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Пунктом 12 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» електронний підпис - електронні дані, які додаються підписувачем до інших електронних даних або логічно з ними пов’язуються і використовуються ним як підпис. Проте, тендерна пропозиція ТОВ «Красилівський ливарний завод» за лотами № 1 та № 2 не містить накладеного електронного підпису на всі документи, що надані в її складі.», замовник надає наступні пояснення:
Пунктом 32 частини першої статті 1 Закону передбачено, що тендерна пропозиція –пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику ВІДПОВІДНО ДО ВИМОГ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.
Частиною 2 статті 22 Закону передбачено, які саме вимоги має містити тендерна документація.
Відповідно до частини 1 статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Відповідно до частини 3 статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
Відповідно до статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» для ідентифікації автора електронного документа МОЖЕ використовуватися електронний підпис.
При цьому ст. 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» – «Електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Склад та порядок розміщення обов’язкових реквізитів електронних документів визначається законодавством.»
Отже, враховуючи вище зазначене, Закони України «Про публічні закупівлі», "Про електронні документи та електронний документообіг", "Про електронні довірчі послуги" не встановлюють обов’язкових вимог щодо накладання електронного підпису інше законодавство також не встановлює такого обов’язку при здійсненні публічних закупівель відповідно до Закони України «Про публічні закупівлі».
Окрім того, пунктом 1.2. частини 1 Розділу ІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації затвердженої рішенням тендерного комітету філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» від 14 липня 2020року (далі – ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ), зокрема встановлено, що:
« Документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
Рекомендується надавати кожний документ та/або данні окремим файлом, який іменується відповідно змісту документа та/або даних. Документи та/або данні рекомендовано завантажувати у вигляді файлів «PDF», «..jpeg.», інших стандартних форматів, які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів, РЕКОМЕНДОВАНО з накладанням електронного підпису або кваліфікованого електронного підпису чи печатки (КЕП)».
З огляду на вищезазначене, норми Законів України «Про публічні закупівлі», "Про електронні документи та електронний документообіг", "Про електронні довірчі послуги" та вимоги ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ не містять ІМПЕРАТИВНИХ (ОБОВ’ЯЗКОВИХ) вимог щодо накладення електронного цифрового підпису, а мають РЕКОМЕНДАЦІЙНИЙ характер, дана вимога тендерної документації зазначена на підставі ч. 3 ст. 22 Законів України «Про публічні закупівлі» з урахуванням чинного Законодавства України.
Аналогічної думки дотримується Уповноважений орган - центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, зокрема у:
Відповіді на запит №244/2017від Красносільська сільська рада Лиманського району Одеської област, що містить посилання на відповідь на запит №281/2016 від Служби автомобільних доріг у Кіровоградській області:
«Чи обов'язкове накладення електронного цифрового підпису учасником при поданні тендерної пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель?
ВІДПОВІДЬ:
Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
При цьому під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”.
Водночас згідно з пунктом 30 частини першої статті 1 Закону тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. При цьому тендерна документація розробляється та затверджується замовником згідно з пунктом 29 частини першої статті 1 Закону.
Статтею 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Зокрема відповідно до пункту 1 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інструкцію з підготовки тендерних пропозицій.
Таким чином, учасник подає тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником самостійно та з дотриманням вимог Закону.
Поряд з цим зазначаємо, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням (стаття 3 Закону).»
Аналогічної позиції дотримується Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Так, у рішенні № 6396-р/пк-пз від 14.09.2017 (оголошення № UA-2017-07-28-000262-а) встановлено:
«У випадку встановлення вимоги в Документації про наявність ЕЦП учасник повинен подати тендерну пропозицію з обов’язковим простановленням ЕЦП. (…) Разом з тим, Документація не містить окремих вимог щодо необхідності накладення на документи, надані у складі Пропозиції, електронного цифрового підпису учасника, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині»
ОТЖЕ, ВІДПОВІДНО ДО ВИЩЕЗАЗНАЧЕНОГО САМЕ ТАКИМ ЧИНОМ ОБҐРУНТОВУЄТЬСЯ РІШЕННЯ ПРО ДОПУЩЕННЯ ДО АУКЦІОНУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ «КРАСИЛІВСЬКИЙ ЛИВАРНИЙ ЗАВОД» ЗА ЛОТАМИ № 1 ТА № 2.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 жовтня 2020 |
Порушення не виявлено
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1 |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 3 461 040,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 34 608,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 103830 UAH |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Умови оплати: Протягом 20-ти банківських днів відповідно до умов Договору.Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 17.08.2020 18:00 Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону. Застосовані критерії оцінки - ціна. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Вимоги про усунення порушення
Додаток 6. ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ, а саме:
1) Розділ. 7. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ, з п.п. 7.1. видалити наступне: - з дати реєстрації ПОСТАЧАЛЬНИКОМ податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Даний п.п. 7.1. викласти в наступній редакції:
- ЗАМОВНИК здійснює оплату поставленого Товару після пред’явлення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунка-фактури на оплату Товару протягом 10 (десяти) банківських днів з дати поставки. Датою поставки Товару вважається дата підписання Сторонами Акту приймання-передачі Товару. Оплатити саме за Товар, про який іде мова в Розділі. 1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ, в п.п. 1.1. ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язується у 2020 році поставити виробничим підрозділам ЗАМОВНИКА Товар, ..…., а ЗАМОВНИК зобов’язується здійснити оплату в строки та на умовах, визначені цим Договором.
Адже із контрагентами, які не є платниками ПДВ, ЗАМОВНИК здійснює розрахунок за поставлений Товар у термін відстрочки платежу _______(_______) банківських днів від дати отримання Товару.
Не в компетенції ЗАМОВНИКА і ПОСТАЧАЛЬНИКА коригувати Податковий кодекс України, в якому все чітко і ясно прописано. Податкова накладна повинна бути зареєстрована ПОСТАЧАЛЬНИКОМ в обумовлені Податковим кодексом України строки. Зазначена норма передбачена п. 201.1, п. 201.10 ст. 201 ПКУ та п. 3 «Порядку ведення єдиного реєстру податкових накладних», затвердженого постановою КМУ 29.12.2010 року №1246.
ЗАМОВНИК отримує Товар без передоплати, з відстрочкою платежу, яким одразу починаєте користуватись і який з першого дня його використання починає приносити ЗАМОВНИКУ прибуток. Тому ЗАМОВНИК повинен в термін протягом 10 (десяти) банківських днів з дати поставки розрахуватись за Товар, а не шукати причини для неоплати.
Не дискримінуйте платників ПДВ і неплатників ПДВ. Адже виходячи з некоригованого тексту ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ, платник ПДВ протягом 10 (десяти) банківських днів від дати отримання Товару не отримає нічого, а неплатник ПДВ отримує кошти без суми ПДВ. Таким чином Ви підтримуєте виробника і економіку іншої країни. Якщо це не навмисно і тут дійсно відсутня корупційна складова, то ДЕ ЛОГІКА???
2) Розділ 9. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН, п.п. 9.2. Сторони відповідно до ч. 2. ст. 625 Цивільного кодексу України встановили, що розмір відповідальності ЗАМОВНИКА за прострочення виконання грошового зобов'язання за цим Договором становить 0,1 % (нуль цілих одна десята відсотка ) річних від простроченої суми грошових зобов’язань за цим Договором, викласти в новій редакції, так як Сторони нічого не встановлювали і це бажання особисто ЗАМОВНИКА, який ніяких обговорень чи перемовин з ПОСТАЧАЛЬНИКОМ, з даного приводу не вів.
Викладена редакція п.п. 9.2. ставить ПОСТАЧАЛЬНИКА у нерівне становище з ЗАМОВНИКОМ та порушує баланс прав та обов’язків Сторін за Договором, тому п.п. 9.2. необхідно викласти в наступній редакції: - Сторони відповідно до частини другої статті 625 Цивільного кодексу України встановили, що розмір відповідальності ЗАМОВНИКА за прострочення виконання грошового зобов’язання за цим Договором становить 20% (двадцять) відсотків річних від простроченої суми грошових зобов’язань за цим Договором. Тому що, якщо залишити цей пункт без змін то ЗАМОВНИК може рік не платити за отриманий Товар і за це не понесе ніякої відповідальності…, при тому, що ПОСТАЧАЛЬНИК повинен виконати всі умови Договору.
3) Розділ. 9. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН п.п 9.5. викласти в новій редакції – У випадку поставки Товару неналежної якості, ПОСТАЧАЛЬНИК, у погоджений термін, але не більше 10 календарних днів з моменту складання відповідного Акту, власними силами та за власний рахунок проводить заміну Товару, з приводу якого отримано повідомлення у порядку та в строки, які визначено у п.п.2.8., та п.п.2.10. даного Договору. У разі порушення термінів заміни неякісного Товару, ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ЗАМОВНИКУ штраф у розмірі 20% від вартості поставленого неякісного Товару.
4) З РОЗДІЛУ 9. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН п.п.9.13. (в ПРОЕКТІ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ два рази вказаний п.п.9.11.) видалити взагалі, так як він повністю протирічить РОЗДІЛУ 4. п. п. 4.2. та РОЗДІЛУ 5. п. п. 5.5. ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.
ЗАМОВНИК відправивши ПОСТАЧАЛЬНИКУ письмову рознарядку на поставку Товару яка отримана ПОСТАЧАЛЬНИКОМ, знімає з себе відповідальність та зобов’язання по оплаті Товару, який повинен бути поставлений ПОСТАЧАЛЬНИКОМ і прийнятий ЗАМОВНИКОМ належним чином, відповідно до необхідного переліку документів.
До вище викладеного повідомляємо: - ПОСТАЧАЛЬНИК не наділений повноваженнями перевірки справжності підписів чи компетенції підписанта заявки, це компетенція зовсім інших органів…!!!
Додаток №1. Розділ ІІ. П.2. Документи що до підтвердження виконання заданих вимог на продукцію, в п.п.2.4.Продукція підлягає інспекторському контролю, визначеної відповідно до наказу АТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 №044, учасник повинен надати один з документів, чи їх копії, завірені виробником:
а) копію договору про надання послуг з інспекторського контролю продукції відповідно до ДСТУ ГОСТ 32894:2016, укладений з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця»;
або
б) копію витягу з договору про надання послуг з інспекторського контролю, який містить першу сторінку, останню сторінку (з підписами), сторінку, яка містить термін дії договору та перелік продукції,
та викласти іх в наступній редакції:
а) копію договору про надання послуг з інспекторського контролю з виробником продукції, відповідно до ДСТУ ГОСТ 32894:2016, укладеного з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця»;
або
б) копію витягу з договору про надання послуг з інспекторського контролю з виробником продукції, який містить першу сторінку, останню сторінку (з підписами), сторінку, яка містить термін дії договору та перелік продукції.
Дякуємо за звернення.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "НДМЗ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 вересня 2020 12:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод" |
3 455 568,00
UAH з ПДВ
|
3 455 568,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НДМЗ" |
3 459 672,00
UAH з ПДВ
|
3 459 672,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод" #36500140 |
Переможець |
3 455 568,00
UAH з ПДВ
|
16 вересня 2020 09:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Звіт про виконання 20496 (КЛЗ).docx | укладений |
07 квітня 2021 12:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 22:47
|
КЛЗ 496 (1).pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 22:47
|
ПОВІДОМЛЕННЯ КЛЗ (1).docx | зміни до договору |
30 грудня 2020 22:47
|
Електронний підпис | укладений |
02 жовтня 2020 12:31
|
Договір УЗ-ЦЛ-20496-Ю Лот 1.pdf | укладений |
02 жовтня 2020 12:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | випадки для внесення змін до істотних умов договору відповідно до цієї статті: пункт 8 частина 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» - зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 ЗУ; 9) опис змін, що внесені до істотних умов договору: пункт 6.2., пункт 12.1 та Додаток №1 до Договору викласти у новій редакції. 10). Номер додаткової угоди:УЗ/ЦЛ-20496/Ю/ДУ-1 11). Сума договору після внесення змін: 4 146 681,60 грн. з ПДВ; |
Номер договору про закупівлю: | УЗ/ЦЛ-20496/Ю |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | УЗ/ЦЛ-20496/Ю/д |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |