Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2020-07-15-001616-a cb4f0deec3c846dbbf70dc632da5345c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Назіна Ірина Леонідівна

+380577251572 ruo_mos@kharkivosvita.net.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146334
Місцезнаходження: 61146, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Валентинівська, 27-г
Контактна особа: Назіна Ірина Леонідівна
+380577251572
ruo_mos@kharkivosvita.net.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2020 15:20
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2020 23:00
Початок аукціону: 31 липня 2020 14:38
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,67%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
165 шт
Меблі для нового комп’ютерного класу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м.Харків, за адресою закладів загальної середньої освіти Московського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться Замовником після отримання Товару за накладною в термін до 20 (двадцяти) банківських днів з моменту її підписання шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюватиметься протягом 15 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 липня 2020 15:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 15:21
ТПРОЕКТ ДОГОВОРУ МЕБЕЛЬ для НКК 2020.doc
15 липня 2020 15:21
ТД МЕБЕЛЬ для НКК 2020.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2020 14:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛУЗАНОВА ЛІДІЯ ВОЛОДИМИРІВНА 299 000,00
UAH з ПДВ
296 975,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа підприємець Русанова Людмила Валеріївна 299 950,00
UAH з ПДВ
297 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 16:21
Електронний підпис
07 серпня 2020 16:18
Моск.НКК-ст17.pdf
30 липня 2020 18:16
Електронний підпис
30 липня 2020 18:09
Моск.меблі НКК-ч3.pdf
30 липня 2020 18:09
Моск.меблі НКК-ч2.pdf
30 липня 2020 18:09
Моск.меблі НКК-ч1.pdf
30 липня 2020 18:09
Гарантія.rar

Публічні документи

28 липня 2020 19:50
Паспорт та РНОКПП.pdf
28 липня 2020 19:50
Пакет 1.pdf
28 липня 2020 19:50
Фінризики_Ліцензія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛУЗАНОВА ЛІДІЯ ВОЛОДИМИРІВНА

Фізична особа підприємець Русанова Людмила Валеріївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛУЗАНОВА ЛІДІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
#2217301305
Переможець 296 975,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2020 12:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2020 12:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛУЗАНОВА ЛІДІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
#2217301305
296 975,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 08:44
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2020 18:09
ДУ 3 МЕБЕЛЬ для НКК.jpg зміни до договору
05 жовтня 2020 18:08
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2020 17:58
ДУ 2 для МЕБЕЛЬ НКК.jpg зміни до договору
28 серпня 2020 14:25
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 15:30
ДУ 2 МЕБЕЛЬ для НКК.jpg зміни до договору
27 серпня 2020 14:53
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 14:37
ДУ 1 МЕБЕЛЬ для НКК.jpg зміни до договору
27 серпня 2020 14:36
Електронний підпис укладений
19 серпня 2020 11:00
Договір _ 204 від 19.08.2020 Шкільні меблі Лузанова.pdf укладений
19 серпня 2020 10:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п.10.2. Договору за взаємною згодою внести зміни до пунктів 2.3., 3.1. Договору та викласти їх в наступній редакції: «2.3. Поставка товарів здійснюється за адресою: 61000, Україна, Харківська область, м.Харків, за адресою закладів загальної середньої освіти Московського району (додаток 3 до Договору) « 3.1. Постачальник зобов’язаний передати уповноваженій особі Замовника Товар, якість і комплектність якого відповідає технічним характеристикам (Додаток 2 до Договору).
Номер договору про закупівлю: 204
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п.10.2. Договору за взаємною згодою внести зміни до пункту 2.3. Договору та викласти його в наступній редакції: « 2.3. Датою передачі товару вважається дата його введення в експлуатацію за адресою визначеною п.2.4, але не пізніше ніж до 30 вересня 2020 року»
Номер договору про закупівлю: 204
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ДОДАТКОВО РОЗМІЩЕННЯ ДОПУГОДИ
Номер договору про закупівлю: 204
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п.10.2. Договору за взаємною згодою внести зміни до пункту 2.3. Договору та викласти його в наступній редакції: « 2.3. Датою передачі товару вважається дата його введення в експлуатацію за адресою визначеною п.2.4, але не пізніше ніж до 30.10.2020 року»
Номер договору про закупівлю: 204
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 296 975,00
UAH