Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інші завершальні будівельні роботи по об`єкту: «Капітальний ремонт системи опалення Агайманської ЗОШ І-ІІІ ступенів за адресою: Херсонська область, Іванівський район, с. Агаймани, вул. Українська, 2. І пусковий комплекс»
Очікувана вартість
1 841 030,00 UAH
UA-2020-07-15-001500-a bdbed28a17ea4e9f9f459a9e65ad377d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гнідаш Наталія Олексіївна

+380553131391 iv.osvita@yandex.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Іванівський районний центр по обслуговуванню закладів освіти, культури, молоді та спорту" Іванівської районної ради Херсонської області
Код ЄДРПОУ: 40208276
Місцезнаходження: 75401, Україна , Херсонська обл., смт Іванівка, вул.Миру,1
Контактна особа: Гнідаш Наталія Олексіївна
+380553131391
iv.osvita@yandex.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2020 14:59
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2020 15:04
Оскарження умов закупівлі: до 26 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2020 15:04
Початок аукціону: 31 липня 2020 12:42
Очікувана вартість: 1 841 030,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 205,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Капітальний ремонт системи опалення Агайманської ЗОШ І-ІІІ ступенів за адресою: Херсонська область, Іванівський район, с. Агаймани, вул. Українська, 2. І пусковий комплекс» (ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013; CPV за ДК 021:2015 - 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75401, Україна, Херсонська область, смт Іванівка, Херсонська область, Іванівський район, с. Агаймани, вул. Українська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті, визначається в межах вартості робіт, передбачених твердою договірною ціною, із урахуванням виконаних обсягів робіт та їх вартості за одиницю виміру Пiсляоплата 10 Робочі 70
Виконання робіт Можлива попередня оплата Замовником, після пред'явлення Підрядником рахунка на аванс для придбання матеріалів в розмірі до 30% від обсягу фінансування робіт, які доручаються Підряднику у поточному бюджетному році, виходячи з вимог Постанови КМУ в тому числі п.6 від 04 грудня 2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядником (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року №1764 Аванс 10 Робочі 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 липня 2020 15:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 15:01
Додаток_7_проект_договору (1).doc
15 липня 2020 15:01
Додаток_6_-технiчне_завдання.doc
15 липня 2020 15:01
Тендерна_документацiя (1).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 16 липня 2020 13:18
Дата відповіді: 17 липня 2020 11:39
Чи можливо ознайомитися з проектом?
Відповідь: Технічна можливість опублікування зазначеної документації у Замовника відсутня. З проектною документацією можна ознайомитись за адресою : вул.Миру,1, смт Іванівка, Іванівський район, Херсонська область,75401.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-15-001500-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНТАЖНИК", Код ЄДРПОУ:21291875
Дата подання: 07 серпня 2020 09:54
ВИМОГА
Незаконне рішення про дискваліфікацію
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 серпня 2020 13:57
Підстави для скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Монтажник» відсутні.

Документи подані скаржником

07 серпня 2020 09:54
ВИМОГА.pdf

Документи

10 серпня 2020 13:57
Відповідь на вимогу

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2020 13:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДТЕХМОНТАЖ №1" 1 444 000,00
UAH з ПДВ
1 444 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНТАЖНИК" 1 564 875,50
UAH з ПДВ
1 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА СМАРТХАУС" 1 564 875,50
UAH з ПДВ
1 564 875,50
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЮРБУД" 1 564 875,50
UAH з ПДВ
1 564 875,50
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОТЛОМОНТАЖНАЛАДКА - ІНВЕСТ" 1 805 664,00
UAH з ПДВ
1 650 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 липня 2020 12:46
Електронний підпис
30 липня 2020 08:58
Електронний підпис
30 липня 2020 08:57
договірна ціна.pdf
30 липня 2020 08:57
опис Статуту.pdf

Публічні документи

30 липня 2020 09:03
Електронний підпис
30 липня 2020 09:00
Реєстр документів.pdf

Публічні документи

22 серпня 2020 15:29
Електронний підпис
20 серпня 2020 13:53
Електронний підпис
20 серпня 2020 13:42
Електронний підпис
18 серпня 2020 22:11
Електронний підпис
16 серпня 2020 13:44
Договірна ціна.pdf
16 серпня 2020 13:33
Договірна ціна.pdf
16 серпня 2020 13:33
Тендерна пропозиція.pdf
15 липня 2020 20:55
Електронний підпис
15 липня 2020 20:53
Проект договору.pdf
15 липня 2020 20:53
Договірна ціна.pdf
15 липня 2020 20:53
Агаймани-ДЦ.zip
15 липня 2020 20:53
Технічне завдання.pdf
15 липня 2020 20:53
Довідка-погодження.pdf
15 липня 2020 20:53
Тендерна пропозиція.pdf
15 липня 2020 20:53
Договiр_№_73-Т.pdf
15 липня 2020 20:53
3._Статут.pdf
15 липня 2020 20:53
Реєстр документів.pdf
15 липня 2020 20:53
Загальні відомості.pdf
15 липня 2020 20:53
Копія виписки з ЄДР.pdf

Публічні документи

30 липня 2020 12:28
21.Календарний графік.pdf
30 липня 2020 12:28
19.Лист про печатку.pdf

Публічні документи

30 липня 2020 10:17
Електронний підпис
30 липня 2020 10:12
27. Підтвердження МТБ.PDF
30 липня 2020 10:12
23. Витяг з ЄДР.PDF
30 липня 2020 10:12
22. Ліцензія.PDF
30 липня 2020 10:12
20. Доручення.PDF
30 липня 2020 10:12
19. Статут.PDF
30 липня 2020 10:12
14. Проект договору.PDF
30 липня 2020 10:12
3. Рохрахункидо ДЦ.rar
30 липня 2020 10:12
2. Договірна ціна.PDF
30 липня 2020 10:12
30. Реєстр документів.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДТЕХМОНТАЖ №1"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНТАЖНИК"

Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА СМАРТХАУС"

ПП "ЮРБУД"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОТЛОМОНТАЖНАЛАДКА - ІНВЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДТЕХМОНТАЖ №1"
#41341630
Відхилено 1 444 000,00
UAH з ПДВ
04 серпня 2020 11:31
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНТАЖНИК"
#21291875
Відхилено 1 500 000,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2020 13:55
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА СМАРТХАУС"
#41849445
Переможець 1 564 875,50
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 14:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2020 14:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА СМАРТХАУС"
#41849445
1 564 875,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 11:30
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2020 13:43
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
29 жовтня 2020 13:41
Електронний підпис укладений
03 вересня 2020 16:45
додаткова угода 03 вересня.jpg зміни до договору
03 вересня 2020 16:43
Електронний підпис укладений
03 вересня 2020 16:41
додаткова угода опалення.jpg зміни до договору
02 вересня 2020 16:50
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 13:50
договір зміни до договору
27 серпня 2020 13:47
договір зміни до договору
27 серпня 2020 13:47
договір зміни до договору
27 серпня 2020 13:47
договір зміни до договору
27 серпня 2020 13:47
договір зміни до договору
27 серпня 2020 13:47
договір зміни до договору
27 серпня 2020 13:47
договір зміни до договору
27 серпня 2020 13:47
договір зміни до договору
27 серпня 2020 13:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна банківських реквізитів "Замовника"
Номер договору про закупівлю: 154
Договір:
Номер додаткової угоди: бн
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна банківських реквізитів "Замовника"
Номер договору про закупівлю: 154
Договір:
Номер додаткової угоди: бн
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Затримка поставки обладнання
Номер договору про закупівлю: 154
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2020 — 28 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 564 875,50
UAH (в тому числі ПДВ 260 812,58 UAH)