Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фотохімікати
Очікувана вартість
52 986,00 UAH
UA-2020-07-15-001298-c ● 8a14d2fb5fa74c5e807dfd1698630fc2
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕРНІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ТЕРНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01987445 |
Вебсайт: | http://dz.prom.ua |
Місцезнаходження: | 51500, Україна , Дніпропетровська обл., м. Тернівка, вул. Маяковського, буд. 22 |
Контактна особа: |
Крістіна Сергієнко +380665677535 kristina093@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 липня 2020 10:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 липня 2020 00:00 |
Очікувана вартість: | 52 986,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 264,93 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24930000-2: Фотохімікати
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 порція
Рентген плівка, проявник, фіксаж, термальний носій для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51500, Україна, Дніпропетровська область, г. Терновка, вул. Маяковського, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 серпня 2020
ДК 021:2015: 24930000-2 — Фотохімікати
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 липня 2020 15:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 липня 2020 15:18 |
Додаток 5 Квіліфікаційні вимоги.doc | |
15 липня 2020 10:18 |
Додаток 2 Цінова пропозиція.doc | |
15 липня 2020 10:18 |
Додаток 3 Відомості про учасника.doc | |
15 липня 2020 10:18 |
Додаток 6 Згода на обробку даних.doc | |
15 липня 2020 10:18 |
Додаток 1Технічні вимоги.doc | |
15 липня 2020 10:18 |
Додаток 4.Проект договору.doc | |
15 липня 2020 10:18 |
Оголошення .doc |
15 липня 2020 15:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
15 липня 2020 15:18 |
Додаток 5 Квіліфікаційні вимоги.doc
|
||||||
15 липня 2020 10:18 |
Додаток 2 Цінова пропозиція.doc
|
||||||
15 липня 2020 10:18 |
Додаток 3 Відомості про учасника.doc
|
||||||
15 липня 2020 10:18 |
Додаток 6 Згода на обробку даних.doc
|
||||||
15 липня 2020 10:18 |
Додаток 1Технічні вимоги.doc
|
||||||
15 липня 2020 10:18 |
Додаток 4.Проект договору.doc
|
||||||
15 липня 2020 10:18 |
Оголошення .doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
порушення Закону
Дата подання: 17 липня 2020 11:07
Дата відповіді: 17 липня 2020 14:52
Шановний Замовник! В ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» є також частина 5, згідно якої оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. А ще цей Закон в цілому застосовується і до замовників в спрощених процедурах (п. 3 ч. 1 ст. 3). Предметом закупівлі є товар за кодом ДК 021:2015: 24930000-2 – Фотохімікати, які представлені на ринку України не лише плівкою виробництва Carestream Health та хімреагентами виробництва ЛЮКС РЕЙ. То поясніть, будь-ласка, яким чином Вами дотримані принципи закупівель, чому Ви закуповуєте саме те найменування товару, що визначено в медико-технічних вимогах та де в Законі передбачено право замовника забороняти надання аналогічної продукції? Кращою відповіддю буде внесення змін, що дозволить запропонувати продукцію від інших виробників аналогічної якості та за меншу ціну.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, дякуємо за ваше звернення та наголошуємо наступне:
Закупівля не передбачає аналогів та/ або еквівалентів товарів. Це переважне право Замовника в Спрощеній (Допороговій) закупівлі. Відповідно до Закону України Про публічні закупівлі (Документ 922-VIII, нова редакція від 19.04.2020, підстава - 114-IX), розділ III загальні умови здійснення закупівлі, Стаття 14, пункт 4 у разі здійснення спрощеної закупівлі (придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону) у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Зазначати наявність чи відсутність еквіваленту товару в (спрощених) допорогових закупівлях є правом(!) замовника, а не обов'язком. Тобто замовник (спрощеної) допорогової закупівлі має право посилатися на певну торговельну марку або виробника. Замовник має законне право зазначати інформацію щодо конкретного виробника (марки, фірми т.д) продукції при цьому не порушуючи законодавство, яке регулює порядок проведення спрощених (допорогових) закупівель. Зазначення конкретного виробника продукції в даній процедурі закупівлі обумовлено позитивним досвідом її використання. Дана процедура закупівлі організовувалася та проводиться з врахуванням принципів максимальної економії та ефективності. Він є один із ключових принципів закупівель. При витрачанні бюджетних коштів Замовник усвідомлює необхідність економії, а тому зроблено зважений підхід до формування технічних вимог, оскільки: обладнання, яке функціонує в КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕРНІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ТЕРНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"не перший рік налагоджене на роботу з даними матеріалами. Замовник звертає увагу не лише на ціну, але й на якість товару, його технічні характеристики та те, як він показав себе на практиці, а закупівля менш якісного товару дає результат низької ефективності закупівлі, а в тривалішому періоді часу може й зумовити надмірне витрачання коштів.
Закупівля не передбачає аналогів та/ або еквівалентів товарів. Це переважне право Замовника в Спрощеній (Допороговій) закупівлі. Відповідно до Закону України Про публічні закупівлі (Документ 922-VIII, нова редакція від 19.04.2020, підстава - 114-IX), розділ III загальні умови здійснення закупівлі, Стаття 14, пункт 4 у разі здійснення спрощеної закупівлі (придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону) у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Зазначати наявність чи відсутність еквіваленту товару в (спрощених) допорогових закупівлях є правом(!) замовника, а не обов'язком. Тобто замовник (спрощеної) допорогової закупівлі має право посилатися на певну торговельну марку або виробника. Замовник має законне право зазначати інформацію щодо конкретного виробника (марки, фірми т.д) продукції при цьому не порушуючи законодавство, яке регулює порядок проведення спрощених (допорогових) закупівель. Зазначення конкретного виробника продукції в даній процедурі закупівлі обумовлено позитивним досвідом її використання. Дана процедура закупівлі організовувалася та проводиться з врахуванням принципів максимальної економії та ефективності. Він є один із ключових принципів закупівель. При витрачанні бюджетних коштів Замовник усвідомлює необхідність економії, а тому зроблено зважений підхід до формування технічних вимог, оскільки: обладнання, яке функціонує в КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕРНІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ТЕРНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"не перший рік налагоджене на роботу з даними матеріалами. Замовник звертає увагу не лише на ціну, але й на якість товару, його технічні характеристики та те, як він показав себе на практиці, а закупівля менш якісного товару дає результат низької ефективності закупівлі, а в тривалішому періоді часу може й зумовити надмірне витрачання коштів.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ПОТІЙ О.М. #2865310637 |
Переможець |
52 230,00
UAH з ПДВ
|
28 липня 2020 09:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 серпня 2020 10:21
|
File0001.PDF | укладений |
03 серпня 2020 10:19
|
File.PDF | укладений |
03 серпня 2020 10:19
|