Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Банер та єврофлаєри
Очікувана вартість
2 930,00 UAH
UA-2020-07-15-000828-a 09d7eceb667b40b1971cf07ae3169c5c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Клочко Тетяна Олександрівна

+380967414125 tenderschool48@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ МАРІУПОЛЬСЬКА ШКОЛА МИСТЕЦТВ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02218915
Вебсайт: http://artschool.ucoz.com
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, просп. Миру, буд. 48
Контактна особа: Клочко Тетяна Олександрівна
+380967414125
tenderschool48@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22460000-2: Рекламні матеріали, каталоги товарів та посібники


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Ціна за одиницю: 603UAH без ПДВ
Банер. Розмір 1500 х 2000 мм, літий з люверсами по периметру
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87515, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, пр. Миру, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2020
ДК 021:2015: 22460000-2 — Рекламні матеріали, каталоги товарів та посібники
2000 шт
Ціна за одиницю: 1.15UAH без ПДВ
Єврофлаєри. Розмір 210х99мм, друк 4+4, папір -130 г/м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87515, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, пр. Миру, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2020
ДК 021:2015: 22460000-2 — Рекламні матеріали, каталоги товарів та посібники

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

15 липня 2020 12:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Костюченко Олександр Анатолійович
#2484605552
Переможець 2 930,00
UAH
15 липня 2020 16:05

Документи

15 липня 2020 16:04
Електронний підпис
15 липня 2020 16:02
повідомлення
15 липня 2020 16:02
протокол 55 2 стор
15 липня 2020 16:02
протокол 55 1 стор

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 вересня 2020 17:22
повідомлення 2 стор укладений
16 вересня 2020 17:07
повідомлення укладений
16 вересня 2020 17:06
протокол укладений
16 вересня 2020 17:06
Електронний підпис укладений
16 вересня 2020 16:48
повідомлення зміни.JPG зміни до договору
15 вересня 2020 17:50
Договор 13- стор.5 Специфікация.PDF зміни до договору
15 вересня 2020 17:28
Договор 13 - стор. 4.PDF зміни до договору
15 вересня 2020 17:28
Електронний підпис укладений
15 липня 2020 16:18
договор 13 5 стор укладений
15 липня 2020 16:14
договор 13 4 стор укладений
15 липня 2020 16:14
договор 13 3 стор укладений
15 липня 2020 16:14
договор 13 2 стор укладений
15 липня 2020 16:14
договор 13 1 стор укладений
15 липня 2020 16:14

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Банер. Розмір 1500 х 2000 мм, літий з люверсами по периметру 1 шт 603,00
UAH
Єврофлаєри. Розмір 210х99мм, друк 4+4, папір -130 г/м2 2000 шт 1,15
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівл
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: додаток
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: -
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Банер. Розмір 1500 х 2000 мм, літий з люверсами по периметру 1 шт 603,00
UAH
Єврофлаєри. Розмір 210х99мм, друк 4+4, папір -130 г/м2 2000 шт 1,15
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 930,00
UAH