Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп'ютерне обладнання та приладдя для закладів загальносередньої освіти Золочівського району
Очікувана вартість
470 000,00 UAH
UA-2020-07-15-000450-b ● ae749eaa4a294d5a9756f28de73b8071
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Золочівської районної державної адміністрації Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 39297986 |
Місцезнаходження: | 80700, Україна , Львівська обл., Золочів, вул. Івасюка,12, м. Золочів, Львівська обл. |
Контактна особа: |
Дубенюк Леся Степанівна +380326542224 rvo.zolochiv@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 липня 2020 09:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 липня 2020 09:46 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 липня 2020 09:46 |
Початок аукціону: | 03 серпня 2020 12:26 |
Очікувана вартість: | 470 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 14000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 найменувань
Комп'ютерне обладнання та приладдя для закладів загальносередньої освіти Золочівського району
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80700, Україна, Львівська область, Заклади освіти Золочівського району, Заклади освіти Золлочівського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | оплата здійснюється згідно виставленої накладної | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 липня 2020 09:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 липня 2020 09:40 |
Зміни до тендерної документації.docx комп.тех..від 21.07.20.docx | |
21 липня 2020 09:40 |
Тендерна документація компютери із змінами від 21.07.20.docx |
21 липня 2020 09:43 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
21 липня 2020 09:40 |
Зміни до тендерної документації.docx комп.тех..від 21.07.20.docx
|
||||||
21 липня 2020 09:40 |
Тендерна документація компютери із змінами від 21.07.20.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-15-000450-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 17 липня 2020 17:57
Вимога
Шановний Замовнику!
Згідно Додатку 1, вимога надати Довідку про виконання аналогічного договору на суму не менше 200 000 грн (протягом 2-х останніх років) та копії видаткових накладних або копії актів приймання-передачі (з усіма додатками, специфікацією, додатковими угодами, якщо вони передбачені договором).
Скажіть будь-ласка яким чином очікувана вартість закупівлі впливає на сумму аналогічних договорів раніше укладених?
Вимога надання аналогічних договорів саме на суму не менше 200 000 грн (протягом 2-х останніх років) є прямим порушенням Закону та дискримінацією,учасник який не має можливості надати аналогічні договори саме на таку суму .Встановлення цієї вимоги є обмеженням конкуренції і порушує принципи закупівлі.Врахоуючи вище зазначене ,ці вимоги мають бути виключені з Документації.
Шановний замовнику. У вимогах тендерної документації Вами вказано, що учасники торгів повинні надати гарантійний лист наявності у м.Злочів Львівської області або м. Львів , який забезпечить гарантійну підтримку товару протягом визначеного гарантійного терміну (не менше 12 місяців) області сервісного центру виробника запропонованого учасником товару для здійснення гарантійного та післягарантійного обслуговування товару. На нашу думку, ця вимога значно звужує коло можливих учасників та суперечить основним принципам публічних закупівель: недискримінація учасників та свободи надання послуг. У зв'язку з вищевикладеним, просимо внести зміни до тендерної документації . Адже для виконання ремонту чи обслуговування обладнання Постачальник в будь якому разі за власний рахунок проводить доставку товару до місця ремонту і назад, в незалежності від місця знаходження Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Згідно Додатку 1, вимога надати Довідку про виконання аналогічного договору на суму не менше 200 000 грн (протягом 2-х останніх років) та копії видаткових накладних або копії актів приймання-передачі (з усіма додатками, специфікацією, додатковими угодами, якщо вони передбачені договором).
Скажіть будь-ласка яким чином очікувана вартість закупівлі впливає на сумму аналогічних договорів раніше укладених?
Вимога надання аналогічних договорів саме на суму не менше 200 000 грн (протягом 2-х останніх років) є прямим порушенням Закону та дискримінацією,учасник який не має можливості надати аналогічні договори саме на таку суму .Встановлення цієї вимоги є обмеженням конкуренції і порушує принципи закупівлі.Врахоуючи вище зазначене ,ці вимоги мають бути виключені з Документації.
Шановний замовнику. У вимогах тендерної документації Вами вказано, що учасники торгів повинні надати гарантійний лист наявності у м.Злочів Львівської області або м. Львів , який забезпечить гарантійну підтримку товару протягом визначеного гарантійного терміну (не менше 12 місяців) області сервісного центру виробника запропонованого учасником товару для здійснення гарантійного та післягарантійного обслуговування товару. На нашу думку, ця вимога значно звужує коло можливих учасників та суперечить основним принципам публічних закупівель: недискримінація учасників та свободи надання послуг. У зв'язку з вищевикладеним, просимо внести зміни до тендерної документації . Адже для виконання ремонту чи обслуговування обладнання Постачальник в будь якому разі за власний рахунок проводить доставку товару до місця ремонту і назад, в незалежності від місця знаходження Замовника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 липня 2020 09:26
Шановний учаснику!
Повідомляємо, що в тендерній документації не вимагається наявність в м. Золочів Львівської області або м. Львів сервісного центру виробника або постачальника запропонованого учасником товару. Вимагається лише наявність сервісного(-их) центру(-ів), або представництва, або представника у м. Золочів Львівської області або м. Львів , які забезпечать гарантійну підтримку товару протягом визначеного гарантійного терміну. Це у свою черу надасть можливість Замовнику оперативно передавати і отримувати техніку з гарантійного обслуговування. Дана вимога не є дискримінаційною та не обмежує коло учасників.
Що стосується надання підтвердження виконання аналогічних договорів не менше ніж на 200 тис. грн. , тендерним комітетом внесені відповідні зміни у тендерну документацію.
Повідомляємо, що в тендерній документації не вимагається наявність в м. Золочів Львівської області або м. Львів сервісного центру виробника або постачальника запропонованого учасником товару. Вимагається лише наявність сервісного(-их) центру(-ів), або представництва, або представника у м. Золочів Львівської області або м. Львів , які забезпечать гарантійну підтримку товару протягом визначеного гарантійного терміну. Це у свою черу надасть можливість Замовнику оперативно передавати і отримувати техніку з гарантійного обслуговування. Дана вимога не є дискримінаційною та не обмежує коло учасників.
Що стосується надання підтвердження виконання аналогічних договорів не менше ніж на 200 тис. грн. , тендерним комітетом внесені відповідні зміни у тендерну документацію.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 12:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу" |
468 481,20
UAH з ПДВ
|
468 481,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРДСОФТ" |
468 990,12
UAH з ПДВ
|
468 990,12
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу" #19331194 |
Переможець |
468 481,20
UAH з ПДВ
|
05 серпня 2020 16:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 вересня 2020 14:54
|
Електронний підпис | укладений |
04 вересня 2020 19:04
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
04 вересня 2020 19:02
|
Електронний підпис | укладений |
21 серпня 2020 17:53
|
Договір | укладений |
21 серпня 2020 17:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна терміну поставки товару |
Номер договору про закупівлю: | 2108293 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |