Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Обладнання інформаційної системи (за специфікацією), 1 комплект
Information system equipment (according to specification), 1 set
Очікувана вартість
45 086 300,00 UAH
UA-2020-07-15-000423-a 0a6f3ec657c941248ceb24b912af7822
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Прекваліфікація
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бернацький Віталій Борисович

+380444519337 godz_umrl@ukr.net

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба зовнішньої розвідки України
Код ЄДРПОУ: 33240845
Місцезнаходження: 04107, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Нагірна, буд. 24/1
Контактна особа: Бернацький Віталій Борисович
+380444519337
godz_umrl@ukr.net
Додаткові контактні особи: Ковальчук Андрій Володимирович
+380442514276
Замаєв Олександр Васильович
+380442514151
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: FOREIGN INTELLIGENCE SERVICE OF UKRAINE
National ID: 33240845
Contact point: Bernatsky Vitaliy
+380444519337
godz_umrl@ukr.net
Additional contacts: Kovalchuk Andriy Volodymyrovych
+380442514276
Zamaev Olexander Vasylovych
+380442514151

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 15 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2020 12:00
Початок аукціону: 21 вересня 2020 14:31
Очікувана вартість: 45 086 300,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1 352 589,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 225 431,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 15 липня 2020 10:32
Enquiries until: 04 серпня 2020 12:00
Complaints submission until: до 10 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 14 серпня 2020 12:00

Information

Estimated total value: 45 086 300 UAH including VAT
Minimal lowering step: 225 432 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 1 352 589,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Обладнання інформаційної системи (за специфікацією)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04107, Україна, Київська область, м.Київ, за умовами договору про закупівлю
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Information system equipment (according to specification)
CPV: 30210000-4
Період постачання: по 15 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

15 липня 2020 10:40
Електронний цифровий підпис
15 липня 2020 10:32
ТД - ОІС (45 086 300-3110).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-15-000423-a.b1
Статус:
Відхилено
Дата подання: 20 липня 2020 11:14
Усунення дискримінаційних вимог
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу на те, що в п. 1.10. Додатку 3 до Тендерної документації міститься вимога: документальне підтвердження, у вигляді авторизаційного листа (електронна копія) від виробника обладнання або від офіційного представника виробника, щодо партнерських відносин між виробником та Учасником, які необхідні для продажу (поставки) запропонованого Товару, із зазначенням найменування Замовника, найменування запропонованого Товару, номеру та дати оприлюднення оголошення в електронній системі закупівель ProZorro, який повинен містити інформацію про те, що у разі перемоги у процедурі закупівлі учасник-переможець матиме змогу здійснити поставку Товару, а виробник чи офіційний представник, в Україні забезпечить необхідну кількість Товару відповідно до умов тендерної документації.
Зазначена вимога значно звужує коло учасників торгів, обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, чим порушує основні принципи здійснення закупівель відповідно до ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Більшість виробників або представників товаровиробника передбачають видачу лише одного листа авторизації на тендер компанії, яка першою подала відповідний запит. Тобто тільки в одного учасника може бути лист авторизації від виробника або від представника товаровиробника в Україні про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару в Україні у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, в результаті чого інших учасників потрібно буде відхилити за невідповідність вимогам документації конкурсних торгів.
Крім того, виробник обладнання або їх представники мають можливість на власний розсуд надавати певним учасникам зазначені листи авторизації, іншим же учасникам відмовляти в їх наданні, або, зволікаючи час, не надавати їх вчасно. До того ж надання виробником продукції торгів листів авторизації учаснику на участь у конкретних торгах не гарантує своєчасної та належної поставки товару, тому що виконувати зобов'язання стосовно поставки буде безпосередньо Учасник торгів, з яким у разі акцепту буде підписано договір на закупівлю обладнання.
З огляду на зазначене, дані положення ТД призводить до обмеження кола потенційних учасників, створює нерівноцінні умови для суб’єктів господарювання та може спричинити істотне здорожчання предмету закупівлі через відсутність конкуренції безпосередньо при проведенні процедури відкритих торгів. П. 4 ст. 5 Закону встановлено, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону ТД не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Але вимоги, зазначені в ТД, обмежують коло потенційних учасників процедури закупівлі, порушують права та законні інтереси тих суб’єктів господарювання, які з незалежних від них обставин не можуть отримати відповідні листи про повноваження, що в свою чергу призводить до порушення основних принципів, закладених в Законі стосовно недискримінації учасників торгів. Вимагаємо виключити зі складу п. 1.10. Додатку 3 до Тендерної документації документальне підтвердження, у вигляді авторизаційного листа (електронна копія) від виробника обладнання або від офіційного представника виробника, щодо партнерських відносин між виробником та Учасником, які необхідні для продажу (поставки) запропонованого Товару, із зазначенням найменування Замовника, найменування запропонованого Товару, номеру та дати оприлюднення оголошення в електронній системі закупівель ProZorro, який повинен містити інформацію про те, що у разі перемоги у процедурі закупівлі учасник-переможець матиме змогу здійснити поставку Товару, а виробник чи офіційний представник, в Україні забезпечить необхідну кількість Товару відповідно до умов тендерної документації, що в свою чергу забезпечить розширення кола потенційних учасників та суттєво зменшить вартість закупівлі обладнання.
Дякуємо!

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 липня 2020 14:54
Шановний учаснику!
Зазначена вимога (документальне підтвердження, у вигляді авторизаційного листа (електронна копія) від виробника обладнання або від офіційного представника виробника, щодо партнерських відносин між виробником та Учасником, які необхідні для продажу (поставки) запропонованого Товару, із зазначенням найменування Замовника, найменування запропонованого Товару, номеру та дати оприлюднення оголошення в електронній системі закупівель ProZorro, який повинен містити інформацію про те, що у разі перемоги у процедурі закупівлі учасник-переможець матиме змогу здійснити поставку Товару, а виробник чи офіційний представник, в Україні забезпечить необхідну кількість Товару відповідно до умов тендерної документації)
не обмежує коло учасників, оскільки Замовником не вимагається постачання обладнання конкретних торговельних марок чи фірм, а "Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі", наведені у додатку 3 Тендерної документації, не містять посилання на джерело походження продукції/товару або виробника.
Включення до Тендерної документації вищезазначеної вимоги відповідає повноваженням Замовника щодо встановлення якісних характеристик предмета закупівлі, передбаченими частиною 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме "Тендерна документація може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації".
Зазначення у Тендерній документації вимоги щодо надання учасниками торгів авторизаційного листа (електронна копія) від виробника обладнання або від офіційного представника виробника, щодо партнерських взаємовідносин між виробником та Учасником, не призводить до штучного обмеження кола потенційних учасників торгів у зв'язку із умисним ненаданням виробників продукції або їх офіційних представників (дистриб'юторів) необхідних листів.
Така вимога встановлена з метою уникнення можливості постачання фальсифікованих або контрафактних товарів та запобігає можливим поставкам неякісних та неоригінальних (підроблених) товарів в обхід офіційних каналів, що в майбутньому може призвести до незворотних наслідків, наприклад виходу з ладу високотехнологічного обладнання або його зняття з гарантійного (сервісного) обслуговування, адже виробник або представник, надаючи такого листа авторизації/гарантійного листа, буде ознайомлений з умовами та термінами поставки товару, яке він виробляє, а учасник торгів офіційно ввозить обладнання на територію України
Офіційні виробники якісних товарів, як вітчизняні так і іноземні, зацікавлені у продажі своїх товарів через надійних партнерів, в укладенні з ними відповідних договорів та наданні гарантій щодо належного виконання своїх зобов'язань у майбутньому, тому, виробники чи їх офіційні представники (дистриб'ютори) на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі авторизаційних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію, а надання листів авторизації (гарантійних листів) від виробників чи дистриб'юторів є звичайною та поширеною практикою.
Таким чином Замовник вважає, що наявність вимоги Замовника щодо надання авторизаційного листа не є порушенням законодавства України у сфері публічних закупівель та не створює дискримінаційних умов і перешкод для участі в процедурі закупівель жодному з потенційних учасників, які насправді мають можливість офіційного ввозу обладнання в Україну, надання Замовнику гарантій його поставки та можливості здійснення гарантійного ремонту високотехнологічного обладнання, що є предметом закупівлі.
Одночасно, звертаємо увагу учасників, що рішенням АМКУ № 12514-р/пк-пз від 06.09.2019 року, у задоволенні скарги Учасника про порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі за вищезазначеною причиною (умова щодо документального підтвердження, у вигляді авторизаційного листа (електронна копія) від виробника обладнання або від офіційного представника виробника, щодо партнерських відносин між виробником та Учасником, які необхідні для продажу (поставки) запропонованого Товару, значно звужує коло учасників торгів, обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, чим порушує основні принципи здійснення закупівель відповідно до частини першої статті 3 Закону) було відмовлено.
Наведені вище обставини свідчать про відсутність підстав для задоволення Скарги.
Номер вимоги: UA-2020-07-15-000423-a.c2
Статус:
Відхилено
Дата подання: 01 серпня 2020 20:35
Усунення конкуренції та дискримінація учасників
Вимоги тендерної документації складено таким чином, щоб усунути конкуренцію у торгах та забезпечити безальтернативну закупівлю за найвищою можливою ціною. А саме:

1) Передача контролю над торгами третій стороні.

Відповідно до Тендерної Документації, п1.10. «Спеціальні вимоги» вимагається: «документальне підтвердження, у вигляді авторизаційного листа (електронна копія) від виробника обладнання або від офіційного представника виробника, щодо партнерських відносин між виробником та Учасником, які необхідні для продажу (поставки) запропонованого Товару»

Одночасно, відповідно до п.6 розділу «Технічні характеристики товару» зазначено: «Полиця розширення зовнішнього сховища даних HPE MSA 2050»
Таким чином, та враховуючи, що специфікація п. «Обчислювальний вузол» вказує на обладнання компанії HPE, замовник вимагає у будь-якого учасника, який запропонує альтернативу HPE звернутися до HPE та отримати авторизацію для участі у даній закупівлі. При цьому, ціна полиці HPE складає менше 1% від вартості всього обладнання, що закуповується.

Інакше кажучи, Замовник, за погодженням з компанією HPE передав цій третій стороні повний контроль над закупівлею, оскільки тепер саме компанія HPE буде вирішувати – чи допускати до торгів своїх конкурентів.

Такий метод усунення конкуренції у торгах не передбачений чинним законодавством.
Сподіваємось, це зроблено Замовником не навмисно. Тому Вимагаємо вилучити «Полицю розширення зовнішнього сховища даних HPE MSA 2050» у окрему закупівлю, або лот.

2) Порушення вимог Закону щодо посилання на торгові марки.

Маємо зазначити, що не зважаючи на примітку, що «У разі посилання у Технічних вимогах (технічній специфікації) на конкретну торговельну марку чи фірму, джерело походження продукції/товару або виробника, слід мати на увазі вираз "або еквівалент", замовник надав конструктивні характеристики виробів, які вказав із посиланням на їх торгові назви та марки. Це Стосується виробів AMD, NVIDIA, ASUS та інших, явно прописаних у вимогах. При цьому, замовник взагалі не згадав споживчі характеристики цих компонентів, таких як продуктивність, чи пропускна спроможність, та інше. То яким саме чином буде оцінюватись «еквівалент»? За якими саме критеріями?

Нагадаємо, що Закон містить не лише норми щодо вживання торгових назв. Повністю, ця частина Закону України «Про публічні закупівлі» викладена наступним чином:

«У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".»

Тому вимагаємо: вказати не конструктивні особливості певних моделей певних виробників, а їх споживчі характеристики, тому що саме ці характеристики та властивості обладнання Замовник буде використовувати. Наприклад, щодо процесорів, є визнані світові рейтинги оцінок продуктивності процесорів. (www.spec.org та інші) на які Замовник може послатися у повній відповідності з Законом.

3) Недостатність інформації для підготовки пропозиції

Як сказано вище, специфікації «Обчислювальних вузлів» не містять жодних характеристик їх працездатності, продуктивності, або будь-яких інших вимог до їх функціоналу. Це очікувано ускладнює підготовку альтернативної пропозиції (тобто пропозиції, яка базується на продукції виробників, відмінних від HPE). Тому, додатково до вимогу п.2 вище, просимо зазначити призначення даних обчислювальних вузлів: математичні обчислення, масове обслуговування великої кількості клієнтських запитів, інтенсивна обробка даних у СУБД, тощо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 серпня 2020 15:12
01.08.2020, 20:35. ID: UA-2020-07-15-000423-A.C2 Вимога (Скарга)
Усунення конкуренції та дискримінація учасників
Вимоги тендерної документації складено таким чином, щоб усунути конкуренцію у торгах та забезпечити безальтернативну закупівлю за найвищою можливою ціною. А саме:
1) Передача контролю над торгами третій стороні.
Відповідно до Тендерної Документації, п 1.10. «Спеціальні вимоги» вимагається: «документальне підтвердження, у вигляді авторизаційного листа (електронна копія) від виробника обладнання або від офіційного представника виробника, щодо партнерських відносин між виробником та Учасником, які необхідні для продажу (поставки) запропонованого Товару»
Одночасно, відповідно до п.6 розділу «Технічні характеристики товару» зазначено: «Полиця розширення зовнішнього сховища даних НРЕ MSA 2050»
Таким чином, та враховуючи, що специфікація п. «Обчислювальний вузол» вказує на обладнання компанії НРЕ, замовник вимагає у будь-якого учасника, який запропонує альтернативу НРЕ звернутися до НРЕ та отримати авторизацію для участі у даній закупівлі. При цьому, ціна полиці НРЕ складає менше 1% від вартості всього обладнання, що закуповується.
Інакше кажучи, Замовник, за погодженням з компанією НРЕ передав цій третій стороні повний контроль над закупівлею, оскільки тепер саме компанія НРЕ буде вирішувати - чи допускати до торгів своїх конкурентів.
Такий метод усунення конкуренціїу торгах не передбачений чинним законодавством.
Сподіваємось, це зроблено Замовником не навмисно. Тому Вимагаємо вилучити «Полицю розширення зовнішнього сховища даних НРЕ MSA 2050» у окрему закупівлю, або лот.
ВІДПОВІДЬ:
Виходячи з надрукованого у тендерній документації, ніде не вказано що специфікація «Обчислювальний вузол» відноситься до обладнання компанії НРЕ.
Щодо «Полиця розширення зовнішнього сховища даних HPE MSA 2050», то у тендерній документації вказано що дана «Полиця» повинна нарощувати функціональність (розширювати), наявного у Замовника зовнішнього сховища даних НРЕ MSA 2050 шляхом збільшення дискового простору. Виходячи з цього повинна бути забезпечена їх взаємна функціональна сумісність. Замовником допускається пропозиція (з боку Учасника) еквівалентного товару (відповідна Примітка тендерної документації), що забезпечить вимогу розширення зовнішнього сховища даних НРЕ MSA 2050 природнім чином.
Отже, учасник в змозі запропонувати обладнання з відповідними технічними характеристиками будь-якого іншого виробника з наданням відповідного авторизаційного листа. Крім того, кількість авторизаційних листів не обмежується (від кожного виробника окремий).
Таким чином, не існує передачі контролю над торгами третій стороні і не має потреби змінювати наявну тендерну документація.

2) Порушення вимог Закону щодо посилання на торгові марки.
Маємо зазначити, що не зважаючи на примітку, що «У разі посилання у Технічних вимогах (технічній специфікації) на конкретну торговельну марку чи фірму, джерело походження продукції/товару або виробника, спід мати на увазі вираз "або еквівалент", замовник надав конструктивні характеристики виробів, які вказав із посиланням на їх торгові назви та марки. Це Стосується виробів AMD, NVIDIA, ASUS та інших, явно прописаних у вимогах. При цьому, замовник взагалі не згадав споживні характеристики цих компонентів, таких як продуктивність, чи пропускна спроможність, та інше. То яким саме чином буде оцінюватись «еквівалент»? За якими саме критеріями?
Нагадаємо, що Закон містить не лише норми щодо вживання торгових назв. Повністю, ця частина Закону України «Про публічні закупівлі» викладена наступним чином:
«У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".»
Тому вимагаємо: вказати не конструктивні особливості певних моделей певних виробників, а їх споживчі характеристики, тому що саме ці характеристики та властивості обладнання Замовник буде використовувати. Наприклад, щодо процесорів, є визнані світові рейтинги оцінок продуктивності процесорів, (www.spec.org та інші) на які Замовник може послатися у повній відповідності з Законом.
ВІДПОВІДЬ:
Саме, зважаючи на вимоги Закону щодо вживання торгових назв, Замовник у тендерній документації надав примітку «У разі посилання у Технічних вимогах (технічній специфікації) на конкретну торговельну марку чи фірму, джерело походження продукції/товару або виробника, слід мати на увазі вираз "або еквівалент"». Крім того, в тендерній документації не міститься прямого вказування на конкретний товар, а лише «умовні позначення та термінологія, пов’язана з товаром» (дозволено згідно Закону).
Поняття еквівалентності розповсюджується також і на «споживчі характеристики». Учасник в змозі оцінити «Споживчі характеристики» компонентів обладнання скориставшись визнаними світовими рейтингами.
Отже, дублювання у тендерній документації результатів світових рейтингів щодо «споживчих характеристик» кожної складової обладнання є недоцільним.

3) Недостатність інформації для підготовки пропозиції
Як сказано вище, специфікації «Обчислювальних вузлів» не містять жодних характеристик їх працездатності, продуктивності, або будь-яких інших вимог до їх функціоналу. Це очікувано ускладнює підготовку альтернативної пропозиції (тобто пропозиції, яка базується на продукції виробників, відмінних від НРЕ). Тому, додатково до вимогу п.2 вище, просимо зазначити призначення даних обчислювальних вузлів: математичні обчислення, масове обслуговування великої кількості клієнтських запитів, інтенсивна обробка даних у, СУ БД, тощо.

ВІДПОВІДЬ:
Щодо характеристик обладнання «Обчислювальний вузол», то вони визначаються для кожної складової (форм-фактор, ЦПУ, пам’ять, жорсткий диск тощо) окремо, на основі поданої у тендерній документації інформації. Продуктивність також визначається для кожної складової окремо на основі переліченого у тендерній документації.
Допускається пропозиція обладнання з еквівалентними складовими (для кожної переліченої у тендерній документації), кожна з яких не гірша (по кожній з свої характеристик) ніж вказані у тендерній документації.
Призначення даного обладнання визначається конкретними умовами експлуатації у Замовника і не відноситься до компетенції Учасника.

Документи

20 липня 2020 14:54
Шановний учаснику (1).doc

Документи

05 серпня 2020 15:12
vidpovid.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

UA-2020-07-15-000423-a0a6f3ec657c941248ceb24b912af7822
Найменування: Служба зовнішньої розвідки України
Код ЄДРПОУ: 33240845
Місцезнаходження: 04107, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Нагірна, буд. 24/1
Учасник Документи Рішення
ТОВ "АНВІ-КОМ" Документи
Очікується рішення
Документи
ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС" Документи
Очікується рішення
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТАЮР" Документи
Очікується рішення
Документи

Документи

Публічні документи

14 серпня 2020 10:16
sign.p7s
14 серпня 2020 10:11
Назначение директора.pdf
14 серпня 2020 10:11
Довідка ст. 17.pdf
14 серпня 2020 10:11
Довідка санкції.pdf
14 серпня 2020 10:11
Довідка працівники.pdf
14 серпня 2020 10:11
Довідка повноваження.pdf
14 серпня 2020 10:11
Довідка МВС.pdf
14 серпня 2020 10:11
Довідка матер. база.pdf
14 серпня 2020 10:11
Довідка довкілля.pdf
14 серпня 2020 10:11
Аналогічні договори.pdf
14 серпня 2020 10:11
Рішення зборів.pdf
14 серпня 2020 10:11
Банк гарантия.rar
14 серпня 2020 10:11
Авторизаційні листи.rar

Документи

Документи

Публічні документи

14 серпня 2020 11:37
sign.p7s
14 серпня 2020 11:37
20380 ТОВ АЛТАЮР p7s.zip
14 серпня 2020 11:37
Інші документи.pdf

Інформація про відміну

Період оскарження
Дата оприлюднення: 21 серпня 2020 11:50
Кінець періоду оскарження: 01 вересня 2020 00:00
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Відповідно до пункту першого частини першої статті 32 Закону України "Про публічні закупівлі" (у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг).
Документи:
21 серпня 2020 11:50
Електронний цифровий підпис
21 серпня 2020 11:47
Відміна торгів017.pdf
Скарги:
Номер скарги: UA-2020-07-15-000423-a.a3
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ "АНВІ-КОМ", Код ЄДРПОУ:39526219
Дата подання: 26 серпня 2020 12:49
Оскарження рішення замовника
Деталі у файлі з текстом скарги
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 31 серпня 2020 19:18
рішення від 31.08.2020 № 16321 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 31 серпня 2020 19:18
рішення від 08.09.2020 № 16908 .pdf
Дата публікації: 11 вересня 2020 23:37

Документи подані скаржником

26 серпня 2020 11:26
Скарга від 26.08.2020.pdf

Документи подані замовником

02 вересня 2020 15:41
До АМКУ на UA-2020-07-15-000423-a.a3.pdf
02 вересня 2020 15:41
До АМКУ на UA-2020-07-15-000423-a.a3.doc

Актуальні тендери

До пошуку