Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Будівництво моста через р. Прут на автомобільній дорозі Т-26-06 /Н-03/ Новоселиця - Герца - КПП "Дяківці", км 9+510, Чернівецька область (II черга будівництва) (код за ДК 021:2015 45221111-3 Будівництво автодорожніх мостів) Лот 1 : Будівництво моста через р. Прут на автомобільній дорозі Т-26-06 /Н-03/ Новоселиця – Герца – КПП «Дяківці», км 9+510, Чернівецька область (II черга будівництва) (міст) (код за ДК 021:2015 45221111-3 Будівництво автодорожніх мостів) Лот 2: Будівництво моста через р. Прут на автомобільній дорозі Т-26-06 /Н-03/ Новоселиця – Герца – КПП «Дяківці», км 9+510, Чернівецька область (II черга будівництва) (підходи до мосту) (код за ДК 021:2015 45221111-3 Будівництво автодорожніх мостів)
Очікувана вартість
296 793 131,00 UAH
UA-2020-07-15-000326-b 3b9769a284aa43bdae5fded3696af690
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельничук Андрій Васильович

380372583872 kkt_cv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області
Код ЄДРПОУ: 22843868
Вебсайт: http://cv.ukravtodor.gov.ua/
Місцезнаходження: 58018, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, Головна 205
Контактна особа: Мельничук Андрій Васильович
380372583872
kkt_cv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникнення особливих економічних обставин з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій
Обґрунтування
Відповідно до Протоколу засідання ЕКСПЕРТНОЇ КОМІСІЇ З ВИЗНАЧЕННЯ РІВНІВ ТА КЛАСІВ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ №113-20 від 26 червня 2020 року

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2020
Оскарження наміру укласти договір: 21 липня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-11-000010 ● aa728399f3d04c98b0ed0af551c349bc
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 січня 2021 16:06
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

11.01.2021 № 1

Чернівці

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА


Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 11 січня 2021 року № 1

№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2020-07-15-000326-b від 15.07.2020 – Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-12 13:58:43

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Будівництво моста через р. Прут на автомобільній дорозі Т-26-06 /Н-03/ Новоселиця - Герца - КПП «Дяківці», км 9+510, Чернівецька область (II черга будівництва) (код за ДК 021:2015 45221111-3 Будівництво автодорожніх мостів) Лот 1 : Будівництво моста через р. Прут на автомобільній дорозі Т-26-06 /Н-03/ Новоселиця – Герца – КПП «Дяківці», км 9+510, Чернівецька область (II черга будівництва) (міст) (код за ДК 021:2015 45221111-3 Будівництво автодорожніх мостів) Лот 2: Будівництво моста через р. Прут на автомобільній дорозі Т-26-06 /Н-03/ Новоселиця – Герца – КПП «Дяківці», км 9+510, Чернівецька область (II черга будівництва) (підходи до мосту) (код за ДК 021:2015 45221111-3 Будівництво автодорожніх мостів)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-07-15-000326-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із такого питання:
1) Якими документами (експертними, нормативними, технічними чи іншими), що підтверджують наявність умов для застосування переговорної процедури закупівлі Вами прийнято рішення про застосування переговорної процедури закупівлі за номером ID: UA-2020-07-15-000326-b?

Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-15 16:00:32

Відповідь

Відповідно до п. 3, ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922 (зі змінами та доповненнями), протоколу №113-20 засідання Експертної комісії ДСНС України з визначення рівня та класів надзвичайних ситуацій від 26 червня 2020 року, за наслідками надзвичайної ситуації, що виникла на території Закарпатської, Івано-Франківської, Львівської та Чернівецької областей у червні 2020 року, протоколу №35 обласної комісії ТЕБ та НС Чернівецької обласної державної адміністрації від 22.06.2020 року, через виникнення особливих економічних і соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, Службою автомобільних доріг у Чернівецькій області була проведена переговорна процедура на закупівлю робіт «Будівництво моста через р. Прут на автомобільній дорозі Т-26-06 /Н-03/ Новоселиця - Герца - КПП "Дяківці", км 9+510, Чернівецька область (II черга будівництва).

Надання інформації про усунення порушення замовником

Готуються проекти додаткових угод до Договорів, в яких буде усунуте порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Дані додаткові угоди будуть опубліковані від 01.02.2021 до 05.02.2021 р.р..

2021-01-28 16:41:39


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 06 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог частини п’ятої статті 41 Закону: зазначення у договорі випадки зміни істотних умов договору, що не відповідають випадкам, визначеним Законом, оскільки вони були передбачені нормами Закону, який діяв до 19.04.2020, та випадки, які передбачені для закупівлі товарів, в той час як предметом даної переговорної процедури закупівлі є роботи.)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти

Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 : Будівництво моста через р. Прут на автомобільній дорозі Т-26-06 /Н-03/ Новоселиця – Герца – КПП «Дяківці», км 9+510, Чернівецька область (II черга будівництва) (міст) (код за ДК 021:2015 45221111-3 Будівництво автодорожніх мостів)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 174 109 410,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 роб.
Будівництво моста через р. Прут на автомобільній дорозі Т-26-06 /Н-03/ Новоселиця - Герца - КПП "Дяківці", км 9+510, Чернівецька область (II черга будівництва) (код за ДК 021:2015 45221111-3 Будівництво автодорожніх мостів)
Лот 1 : Будівництво моста через р. Прут на автомобільній дорозі Т-26-06 /Н-03/ Новоселиця – Герца – КПП «Дяківці», км 9+510, Чернівецька область (II черга будівництва) (міст) (код за ДК 021:2015 45221111-3 Будівництво автодорожніх мостів)
Лот 2: Будівництво моста через р. Прут на автомобільній дорозі Т-26-06 /Н-03/ Новоселиця – Герца – КПП «Дяківці», км 9+510, Чернівецька область (II черга будівництва) (підходи до мосту) (код за ДК 021:2015 45221111-3 Будівництво автодорожніх мостів)
Розгорнути Згорнути
ДК 021:2015: 45221111-3 — Будівництво автодорожніх мостів
Доставка: 58008, Україна, Чернівецька область, Чернівці, , Головна 205
Дата доставки: 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" від 23.04.2014р. № 117 та дозволу головного розпорядника бюджетних коштів Замовник може прийняти рішення щодо надання Підряднику авансу в сумі, що не перевищує 30 відсотків від суми бюджетних зобов’язань поточного року на строк не більше одного місяця По закінченню трьохмісячного терміну невикористана сума авансу повертається Замовнику з урахуванням індексу інфляції. З наступного дня після закінчення трьохмісячного строку та неповернення авансу, Підряднику нараховуються проценти за користування чужими грошовими коштами в розмірі 5 % (відсотків) у місяць від суми неповернутого авансу Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт При наявності коштів на рахунку Замовника, оплата проводиться за фактично виконані об'єми робіт, шляхом перерахування Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника протягом 5 робочих днів з дати підписання Сторонами документів визначених п.4.1 Договору Пiсляоплата 5 Робочі 60
Виконання робіт Остаточна оплата у розмірі 10% (від суми Договору) здійснюється Замовником після надання Підрядником висновку комісії, що робіти виконані Підрядником у повному обсязі та у відповідності до проекту на протязі пяти робочих днів Пiсляоплата 5 Робочі 10

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПБС"
#32872788
Переможець 171 900 006,41
UAH з ПДВ
15 липня 2020 16:34

Документи

15 липня 2020 16:33
sign.p7s
15 липня 2020 16:32
ЛОТ1 намір.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 липня 2020 16:34

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПБС"
#32872788
171 900 006,41
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 липня 2020 16:33
sign.p7s
15 липня 2020 16:32
ЛОТ1 намір.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
22 липня 2020 12:52
Договір 27.pdf укладений
22 липня 2020 12:52
sign.p7s зміни до договору
12 лютого 2021 16:25
д.у. 6 до 27.pdf зміни до договору
12 лютого 2021 16:24
sign.p7s зміни до договору
30 грудня 2020 20:51
ду 5 до27.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 20:51
sign.p7s зміни до договору
30 грудня 2020 20:49
ДУ 4 до 27.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 20:48
sign.p7s зміни до договору
27 жовтня 2020 12:40
Д.у. 3 до 27.pdf зміни до договору
27 жовтня 2020 12:39
sign.p7s зміни до договору
27 жовтня 2020 08:38
Д.у. 2 до 27.pdf зміни до договору
27 жовтня 2020 08:37
sign.p7s зміни до договору
13 серпня 2020 08:53
Додаткова угода №1 до 27.pdf зміни до договору
13 серпня 2020 08:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку