Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Прилади для вимірювання величин
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | відокремлений підрозділ "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 05425046 |
Місцезнаходження: | 34400, Україна , Рівненська область обл., Вараш, Промзона |
Контактна особа: |
Чугай Лариса Петрівна 03636-62-8-26 SheYN@rnpp.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Separated division "Rivne NPP" of the state enterprise “National nuclear energy generating company "Energoatom" |
National ID: | 05425046 |
Contact point: |
Chuhai Larisa 03636-62-8-26 SheYN@rnpp.atom.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 липня 2020 09:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 серпня 2020 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 серпня 2020 14:00 |
Початок аукціону: | 17 вересня 2020 11:51 |
Очікувана вартість: | 4 196 280,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,52% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 50000 UAH |
Publication date: | 15 липня 2020 09:13 |
Enquiries until: | 15 серпня 2020 14:00 |
Complaints submission until: | до 21 серпня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 25 серпня 2020 14:00 |
Information
Estimated total value: | 4 196 280 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 22 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,52 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38340000-0: Прилади для вимірювання величин
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлену продукцію здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно з видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатну продукцію згідно СОУ НАЕК 038:2017 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для АЕС». Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем оформлення ярлика на придатну продукцію. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 серпня 2020 16:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 серпня 2020 16:36 |
Додаток_5.docx | |
04 серпня 2020 16:36 |
Додаток_4.doc | |
04 серпня 2020 16:36 |
Додаток_3.docx | |
04 серпня 2020 16:36 |
Додаток_2.doc | |
04 серпня 2020 16:36 |
Додаток_1.docx | |
04 серпня 2020 16:36 |
6053-20-ВТ-ТД_зм.doc | |
04 серпня 2020 16:36 |
6053-20-ВТ_ПО_зм.doc |
04 серпня 2020 16:37 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 серпня 2020 16:36 |
Додаток_5.docx
|
|||
04 серпня 2020 16:36 |
Додаток_4.doc
|
|||
04 серпня 2020 16:36 |
Додаток_3.docx
|
|||
04 серпня 2020 16:36 |
Додаток_2.doc
|
|||
04 серпня 2020 16:36 |
Додаток_1.docx
|
|||
04 серпня 2020 16:36 |
6053-20-ВТ-ТД_зм.doc
|
|||
04 серпня 2020 16:36 |
6053-20-ВТ_ПО_зм.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дані можливості передбачені системою Прозорро з метою вирішення будь яких можливих непорозумінь, суперечностей, неточностей медіаційними шляхами щодо конкретної процедури закупівлі.
ВП РАЕС є добросовісним замовником, який здійснює свою діяльність виключно у правовому полі законодавства України.
З тексту Вашого звернення випливає наступне:
- воно не стосується вказаної закупівлі;
- неможливо ідентифікувати, а отже проаналізувати, з яких саме правовідносин виникли Ваші твердження і чи відповідають вони дійсності.
У випадку наявності правових підстав для такий тверджень, Ви можете звернутись до нас шляхами, які передбачені законодавством та правилами ділової етики. Гарантуємо, що Ваші вимоги будуть належно розглянуті.
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-22-000037 ● ba5845a00ace484891377da5c4e552d4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 вересня 2020 15:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.09.2020 № 65
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 22.09.2020 № 65
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
UA-2020-07-15-000241-b, 15.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-11-11 16:05:47
Відкрито провадження
Категорія справи № 640/27118/20: Адміністративні справи (з 01.01.2019); Справи з приводу
реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема
щодо; організації господарської діяльності, з них.
Надіслано судом: 09.11.2020. Зареєстровано: 10.11.2020. Оприлюднено: 10.11.2020.
Номер судового провадження: не визначено
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення по висновку про результати моніторингу процедури закупівлі . 1. Сума, що зазначена в річному плані закупівель вказана з урахуванням ПДВ. Закупівля створена з рядка плану закупівель і очікувана вартість закупівлі в оголошенні вказана без врахування ПДВ (в системі передбачено вибір даного параметру) для того щоб не було дискримінації учасників – платників ПДВ, не платників ПДВ, нерезидентів та для більш зрозумілого і прозорого порівняння цін. Внаслідок чого на аукціоні створюються рівні умови для учасників процедури закупівлі. Крім того, в пункті 1 Розділу V описана методика оцінки тендерної пропозиції, де чітко прописано, що Учасник зазначає загальну ціну на аукціон без ПДВ. Аукціон буде відбуватися за цінами без ПДВ. Учасник заповнює форму документу «Тендерна пропозиція (цінова)» згідно додатку 1 до ТД, зазначаючи, зокрема, розмір ПДВ, якщо учасник є платником ПДВ. 2. Розміщення інформації в електронній системі закупівель (ЕСЗ) здійснюється Замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в ЕСЗ, та завантаження відповідних документів через авторизоване робоче місце замовника. На момент оприлюднення замовником оголошення та на сьогоднішній день в ЕСЗ не реалізована можливість та відсутні для заповнення замовником поля «мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції» та «умови надання забезпечення тендерних пропозицій». Більше того, Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (чинний на дату оголошення процедури закупівлі) не передбачає заповнення замовником вищезазначено інформації. При цьому в пункті 7 Розділу І та в пункті 2 Розділу ІІІ тендерної документації, яка є невід’ємною частиною оголошення, наявна «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» та інформація про «Забезпечення тендерної пропозиції» де зазначено розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
2020-10-22 15:05:54
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Оскарження в суді
Опис: | Позовна заява про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі, вих. від 30.10.2020 №16233/001 |
Дата публікації: | 02 листопада 2020 |
Документи:
02 листопада 2020 11:22
|
Електронний підпис |
02 листопада 2020 11:18
|
6053 Позовна заява.pdf |
02 листопада 2020 11:18
|
6053 Квитанція.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | відокремлений підрозділ "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 05425046 |
Місцезнаходження: | 34400, Україна, Рівненська область обл., Вараш, Промзона |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛТРАНС УКРАЇНА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "Торговий Дім Технолліон" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОГІКЛАБГРУПА" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛТРАНС УКРАЇНА" #39380838 |
Переможець |
4 196 200,00
UAH
|
22 вересня 2020 16:33
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 травня 2022 16:31
|
Електронний підпис | укладений |
07 жовтня 2020 16:36
|
6053-20-ВТ_договір.pdf | укладений |
07 жовтня 2020 16:36
|