Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Прилади для вимірювання величин
Прилади для вимірювання величин
Очікувана вартість
4 196 280,00 UAH
UA-2020-07-15-000241-b 2d27888ab4fb4ecba1a4f432aecedb9f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чугай Лариса Петрівна

03636-62-8-26 SheYN@rnpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: відокремлений підрозділ "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 05425046
Місцезнаходження: 34400, Україна , Рівненська область обл., Вараш, Промзона
Контактна особа: Чугай Лариса Петрівна
03636-62-8-26
SheYN@rnpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Separated division "Rivne NPP" of the state enterprise “National nuclear energy generating company "Energoatom"
National ID: 05425046
Contact point: Chuhai Larisa
03636-62-8-26
SheYN@rnpp.atom.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 15 липня 2020 09:13
Звернення за роз’ясненнями: до 15 серпня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 серпня 2020 14:00
Початок аукціону: 17 вересня 2020 11:51
Очікувана вартість: 4 196 280,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH
Publication date: 15 липня 2020 09:13
Enquiries until: 15 серпня 2020 14:00
Complaints submission until: до 21 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 25 серпня 2020 14:00

Information

Estimated total value: 4 196 280 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 22 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,52 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38340000-0: Прилади для вимірювання величин


Scope of the procurement
Прилади для вимірювання величин
Прилади для вимірювання величин
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 шт.
Прилади для вимірювання величин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 38340000-0 — Прилади для вимірювання величин

Прилади для вимірювання величин
CPV: 38340000-0
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлену продукцію здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно з видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатну продукцію згідно СОУ НАЕК 038:2017 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для АЕС». Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем оформлення ярлика на придатну продукцію. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 серпня 2020 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 16:36
Додаток_5.docx
04 серпня 2020 16:36
Додаток_4.doc
04 серпня 2020 16:36
Додаток_3.docx
04 серпня 2020 16:36
Додаток_2.doc
04 серпня 2020 16:36
Додаток_1.docx
04 серпня 2020 16:36
6053-20-ВТ-ТД_зм.doc
04 серпня 2020 16:36
6053-20-ВТ_ПО_зм.doc
04 серпня 2020 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 09:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 16:36
Додаток_5.docx
15 липня 2020 09:10
Додаток_5.docx
04 серпня 2020 16:36
Додаток_4.doc
15 липня 2020 09:10
Додаток_4.doc
04 серпня 2020 16:36
Додаток_3.docx
15 липня 2020 09:10
Додаток_3.docx
04 серпня 2020 16:36
Додаток_2.doc
15 липня 2020 09:10
Додаток_2.doc
04 серпня 2020 16:36
Додаток_1.docx
15 липня 2020 09:10
Додаток_1.docx
04 серпня 2020 16:36
6053-20-ВТ-ТД_зм.doc
15 липня 2020 09:10
6053-20-ВТ-ТД-ЄП.doc
04 серпня 2020 16:36
6053-20-ВТ_ПО_зм.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Проплата
Дата подання: 15 липня 2020 10:57
Дата відповіді: 17 липня 2020 09:41
А чому ви затрумуєте проплати по виконаних поставках на декілька місяців ? Ми поставили товар в лютому і чекаємо проплати з квітня. Невже після такої низької платіжної дісциплини в когось є бажання з вами працювати ?
Відповідь: Система Прозорро, на якій відбувається здійснення даної закупівлі, передбачає можливість звернення до замовника закупівлі з вимогою або запитанням. Проте, такі вимоги та запитання повинні стосуватись самої закупівлі, як у матеріальній так і процесуальній правовій площині. Дане твердження, зокрема, обґрунтовується приписами абзацу 1 частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», яка вказує, що: Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Дані можливості передбачені системою Прозорро з метою вирішення будь яких можливих непорозумінь, суперечностей, неточностей медіаційними шляхами щодо конкретної процедури закупівлі.
ВП РАЕС є добросовісним замовником, який здійснює свою діяльність виключно у правовому полі законодавства України.
З тексту Вашого звернення випливає наступне:
- воно не стосується вказаної закупівлі;
- неможливо ідентифікувати, а отже проаналізувати, з яких саме правовідносин виникли Ваші твердження і чи відповідають вони дійсності.
У випадку наявності правових підстав для такий тверджень, Ви можете звернутись до нас шляхами, які передбачені законодавством та правилами ділової етики. Гарантуємо, що Ваші вимоги будуть належно розглянуті.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-15-000241-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОНЕЛ", Код ЄДРПОУ:42993565
Дата подання: 16 липня 2020 09:21
Відповідно до Закону України Про технічні регламенти та оцінку відповідності
Відповідно до Закону України Про технічні регламенти та оцінку відповідності, 2015. Ст.2 п.2 Дія цього Закону поширюється на всі види продукції… Ст.11.П.1 Відповідність введеної в обіг, наданої на ринку або введеної в експлуатацію в Україні продукції вимогам усіх чинних технічних регламентів, які застосовуються до такої продукції, є обов’язковою. Відповідно до Постанови КМУвід 16 грудня 2015 р. № 1067 КиївПро затвердження Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання П.2. Дія цього Технічного регламенту (далі - ТР) поширюється на електрообладнання, призначене для використання за номінальної напруги від 50 до 1000 В змінного струму та від 75 до 1500 В постійного струму, крім обладнання та явищ, зазначених у додатку 1. П.4. Електрообладнання може бути надано на ринку України тільки у разі, коли після виготовлення відповідно до належної інженерної практики з питань безпечності, що застосовується в Україні, воно не становить загрози здоров’ю та безпеці людей і свійських тварин або майну за умови належного монтажу, обслуговування та застосування за своїм призначенням. П.8. Виробники проводять процедуру оцінки відповідності і якщо відповідність електрообладнання цілям, пов’язаним з безпечністю, була доведена виробники складають декларацію про відповідність і наносять знак відповідності технічним регламентам. 38. Декларація про відповідність складається державною мовою, а у разі, коли вона була складена іншою мовою, - перекладається на державну мову. Виходячи з вище зазначеного, відсутні вимоги щодо ТР низьковольтного електричного обладнання стосовно наявності декларацій про відповідність Просимо зазначити їх та внести відповідні зміни до документації!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 липня 2020 16:53
Будуть внесені зміни до ТД.
Номер вимоги: UA-2020-07-15-000241-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОНЕЛ", Код ЄДРПОУ:42993565
Дата подання: 16 липня 2020 09:22
Відповідно до Закону України Про технічні регламенти та оцінку відповідності
Відповідно до Закону України Про технічні регламенти та оцінку відповідності, 2015. Ст.2 п.2 Дія цього Закону поширюється на всі види продукції… Ст.11.П.1 Відповідність введеної в обіг, наданої на ринку або введеної в експлуатацію в Україні продукції вимогам усіх чинних технічних регламентів, які застосовуються до такої продукції, є обов’язковою. Відповідно до Постанови КМУ від 16 грудня 2015 р. № 1077 Про затвердження Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання П.2. Дія цього Технічного регламенту (далі - ТР) поширюється на будь-яку апаратуру або стаціонарну установку. П.7. Обладнання може бути надано на ринку та/або введено в експлуатацію тільки в разі, коли воно відповідає вимогам цього ТР за умови належного встановлення, обслуговування та використання за призначенням. П.13., П.4 Виробники проводять відповідну процедуру оцінки відповідності, зазначену в пункті 39 цього ТР та при відповідності вимогам даного ТР складають декларацію про відповідність і наносять знак відповідності технічним регламентам. П.41. Декларація про відповідність складається державною мовою, а в разі, коли вона була складена іншою мовою, - перекладається на державну мову. Виходячи з вище зазначеного, відсутні вимоги щодо ТР з електромагнітної сумісності та Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" стосовно наявності декларацій про відповідність. Просимо зазначити їх та внести відповідні зміни до документації!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 липня 2020 16:53
Будуть внесені зміни до ТД.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-22-000037 ● ba5845a00ace484891377da5c4e552d4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 вересня 2020 15:45
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

22.09.2020 № 65
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Тетяна ВЕЛЬКО

Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 22.09.2020 № 65

Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
UA-2020-07-15-000241-b, 15.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-11-11 16:05:47

Відкрито провадження

Категорія справи № 640/27118/20: Адміністративні справи (з 01.01.2019); Справи з приводу
реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема
щодо; організації господарської діяльності, з них.
Надіслано судом: 09.11.2020. Зареєстровано: 10.11.2020. Оприлюднено: 10.11.2020.
Номер судового провадження: не визначено

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення по висновку про результати моніторингу процедури закупівлі . 1. Сума, що зазначена в річному плані закупівель вказана з урахуванням ПДВ. Закупівля створена з рядка плану закупівель і очікувана вартість закупівлі в оголошенні вказана без врахування ПДВ (в системі передбачено вибір даного параметру) для того щоб не було дискримінації учасників – платників ПДВ, не платників ПДВ, нерезидентів та для більш зрозумілого і прозорого порівняння цін. Внаслідок чого на аукціоні створюються рівні умови для учасників процедури закупівлі. Крім того, в пункті 1 Розділу V описана методика оцінки тендерної пропозиції, де чітко прописано, що Учасник зазначає загальну ціну на аукціон без ПДВ. Аукціон буде відбуватися за цінами без ПДВ. Учасник заповнює форму документу «Тендерна пропозиція (цінова)» згідно додатку 1 до ТД, зазначаючи, зокрема, розмір ПДВ, якщо учасник є платником ПДВ. 2. Розміщення інформації в електронній системі закупівель (ЕСЗ) здійснюється Замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в ЕСЗ, та завантаження відповідних документів через авторизоване робоче місце замовника. На момент оприлюднення замовником оголошення та на сьогоднішній день в ЕСЗ не реалізована можливість та відсутні для заповнення замовником поля «мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції» та «умови надання забезпечення тендерних пропозицій». Більше того, Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (чинний на дату оголошення процедури закупівлі) не передбачає заповнення замовником вищезазначено інформації. При цьому в пункті 7 Розділу І та в пункті 2 Розділу ІІІ тендерної документації, яка є невід’ємною частиною оголошення, наявна «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» та інформація про «Забезпечення тендерної пропозиції» де зазначено розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій.

2020-10-22 15:05:54


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі»)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Позовна заява про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі, вих. від 30.10.2020 №16233/001
Дата публікації: 02 листопада 2020

Документи:

02 листопада 2020 11:22
Електронний підпис
02 листопада 2020 11:18
6053 Позовна заява.pdf
02 листопада 2020 11:18
6053 Квитанція.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 11 вересня 2020
UA-2020-07-15-000241-b2d27888ab4fb4ecba1a4f432aecedb9f
Найменування: відокремлений підрозділ "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 05425046
Місцезнаходження: 34400, Україна, Рівненська область обл., Вараш, Промзона
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛТРАНС УКРАЇНА"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "Торговий Дім Технолліон" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОГІКЛАБГРУПА" Документи
Відхилено
Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛТРАНС УКРАЇНА" #39380838

№ рішення у справі

№ 54/60-р/к

Дата рішення у справі

10.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

Публічні документи

23 вересня 2020 13:55
Електронний підпис
23 вересня 2020 13:55
Електронний підпис
23 вересня 2020 13:46
1. Довідка МВС.rar
23 вересня 2020 13:46
3. Довідка ДПС.pdf
21 серпня 2020 12:55
Електронний підпис
21 серпня 2020 12:55
Електронний підпис
21 серпня 2020 12:55
Електронний підпис
21 серпня 2020 12:55
Електронний підпис
21 серпня 2020 12:54
8.Порівняльна таблиця.pdf
21 серпня 2020 12:54
1. лист заявка.pdf
21 серпня 2020 12:54
4. Витяг ПДВ.PDF
21 серпня 2020 12:54
5.1.1. Досвід поставок.pdf
21 серпня 2020 12:54
4.1. Витяг ПДВ Завірений.pdf
21 серпня 2020 12:54
Лист для клієнті1.7z
21 серпня 2020 12:54
Протокол НР.7Z
21 серпня 2020 12:54
Гарантія 7354-20.7z
21 серпня 2020 12:54
Наказ Фролова Ю.М.7Z
21 серпня 2020 12:54
Банківська ліцензі.7z
21 серпня 2020 12:54
Витяг із Статуту.7z

Документи

Документи

Публічні документи

25 серпня 2020 11:52
Електронний підпис
25 серпня 2020 11:51
Протокол НР.7Z
25 серпня 2020 11:51
Наказ Фролова Ю.М.7Z
25 серпня 2020 11:51
Лист для клієнті1.7z
25 серпня 2020 11:51
Гарантія 7459-20.7z
25 серпня 2020 11:51
Витяг із Статуту.7z
25 серпня 2020 11:51
Банківська ліцензі1.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛТРАНС УКРАЇНА"

ТОВ "Торговий Дім Технолліон"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОГІКЛАБГРУПА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 вересня 2020 12:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛТРАНС УКРАЇНА" 4 196 200,00
UAH
4 196 200,00
UAH
Документи
ТОВ "Торговий Дім Технолліон" 4 196 280,00
UAH
4 196 280,00
UAH
Документи

Публічні документи

23 вересня 2020 13:55
Електронний підпис
23 вересня 2020 13:55
Електронний підпис
23 вересня 2020 13:46
1. Довідка МВС.rar
23 вересня 2020 13:46
3. Довідка ДПС.pdf
21 серпня 2020 12:55
Електронний підпис
21 серпня 2020 12:55
Електронний підпис
21 серпня 2020 12:55
Електронний підпис
21 серпня 2020 12:55
Електронний підпис
21 серпня 2020 12:54
8.Порівняльна таблиця.pdf
21 серпня 2020 12:54
1. лист заявка.pdf
21 серпня 2020 12:54
4. Витяг ПДВ.PDF
21 серпня 2020 12:54
5.1.1. Досвід поставок.pdf
21 серпня 2020 12:54
4.1. Витяг ПДВ Завірений.pdf
21 серпня 2020 12:54
Лист для клієнті1.7z
21 серпня 2020 12:54
Протокол НР.7Z
21 серпня 2020 12:54
Гарантія 7354-20.7z
21 серпня 2020 12:54
Наказ Фролова Ю.М.7Z
21 серпня 2020 12:54
Банківська ліцензі.7z
21 серпня 2020 12:54
Витяг із Статуту.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛТРАНС УКРАЇНА"

ТОВ "Торговий Дім Технолліон"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛТРАНС УКРАЇНА"
#39380838
Переможець 4 196 200,00
UAH
22 вересня 2020 16:33
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛТРАНС УКРАЇНА" #39380838

№ рішення у справі

№ 54/60-р/к

Дата рішення у справі

10.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 вересня 2020 16:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛТРАНС УКРАЇНА"
#39380838
4 196 200,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 травня 2022 16:31
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2020 16:36
6053-20-ВТ_договір.pdf укладений
07 жовтня 2020 16:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 жовтня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 5 035 440,00
UAH (в тому числі ПДВ 839 240,00 UAH)