Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДБН А.2.2-3:2014 - Поточний ремонт приміщення в ЗДО № 488, вул. Марії Капніст, 10, м. Київ (ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
497 000,00 UAH
UA-2020-07-15-000008-b b8e8cc9d5a224b2c807bcc2eb974a2e1
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Леся Аркадіївна

tender@shevruo.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37470086
Вебсайт: http://www.shevruo.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., Київ, Зоологічна, 6-а
Контактна особа: Коваленко Леся Аркадіївна
tender@shevruo.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2020 04:00
Звернення за роз’ясненнями: до 01 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 11 серпня 2020 11:35
Очікувана вартість: 497 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 485,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Усі документи тендерної пропозиції, що готуються Учасником, викладаються українською мовою. У разі надання документів складених мовою іншою ніж українська, тоді документи повинні супроводжуватися перекладом на українську мову.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДБН А.2.2-3:2014 - Поточний ремонт приміщення в ЗДО № 488, вул. Марії Капніст, 10, м. Київ (ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Марії Капніст, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 21 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 серпня 2020 03:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2020 03:28
ЗМІНИ до ТД.docx
02 серпня 2020 03:28
ТД в новій редакції.docx
02 серпня 2020 03:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 02:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2020 03:28
ЗМІНИ до ТД.docx
02 серпня 2020 03:28
ТД в новій редакції.docx
16 липня 2020 02:40
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-15-000008-b.c2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ", Код ЄДРПОУ:40239718
Дата подання: 05 жовтня 2020 22:44
неправомірне визначення переможця
Вимога про усунення порушень
11.08.2020 р. відбувся електронний аукціон на закупівлю ДБН А.2.2-3:2014 – Поточний ремонт приміщення в ЗДО № 488, вул. Марії Капніст, 10, м. Київ (ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-15-000008-b)
29.09.2020р. за результатами розгляду пропозицій, Управлінням освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації (далі - Замовник) було прийнято рішення про визначення переможцем торгів ТОВ «Український виробничо-будівельний Альянс «Центр» (ціна – 389 998 грн).

Уважно вивчивши документи ТОВ «Український виробничо-будівельний Альянс «Центр», ТОВ “Київська будівельно – монтажна компанія” не погоджується з рішенням Замовника та вимагає скасувати рішення про визначення переможцем торгів ТОВ «Український виробничо-будівельний Альянс «Центр», оскільки пропозиція ТОВ «Український виробничо-будівельний Альянс «Центр» підпадає під дію ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме:

1. Відповідно до вимог ч.1 розділу 3 тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у ст. 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів у форматі PDF (Portable Document Format), що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:
…..-
- заповнений та підписаний проект договору про закупівлю (Додаток № 4 до цієї документації);
- …..

Всупереч зазначеній вимозі тендерної документації, пропозиція ТОВ «Український виробничо-будівельний Альянс «Центр» містить незаповнений проект договору, а саме незаповнені дата та номер договору, п. 3.1 та відсутні кошторисні розрахунки, які є невід’ємною частиною договору.

2. Відповідно до вимог Додатку 5 до тендерної документації, Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника, якщо той підпадає під дію ст. 17 Закону.
Інформацію, що підтверджує відсутність нижчезазначених підстав, надається Учасниками у довільній формі за підписом уповноваженої особи:
…9)
10) учасник процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції";
11) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми;
12) ….
В тендерній пропозиції учасника міститься Довідка № Т-06/09 від 21.07.2020 року, в якій відсутня інформація що учасник не підпадає під дію Закону України "Про санкції" та про те, що службова особа учасника не була притягнута до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.

Отже, пропозиція ТОВ «Український виробничо-будівельний Альянс «Центр» не містить довідки що підтверджує той факт, що учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції" та те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.

3. Відповідно до вимог п.3.2 Додатку 1 до тендерної документації, для підтвердження виконання аналогічного/их договору/ів, необхідно надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного/их договору/ів, а саме: в повному обсязі договір/ори та акт/и виконаних робіт з підписами та печатками з обох сторін, які зазначені у довідці.
Пропозиція ТОВ «Український виробничо-будівельний Альянс «Центр» містить Договір № 671 від 05.08.2019р, в п.12.1 якого зазначено, що невід’ємною частиною даного договору є додатки (в т.ч. Додаток № 5 – графік надання послуг).

Всупереч вищезазначеній вимозі тендерної документації, в пропозиції ТОВ «Український виробничо-будівельний Альянс «Центр» відсутній Додаток №5 до аналогічного договору № 671 від 05.08.2019р
Крім цього, відповідно до умов додаткової угоди №1 до договору №671, ціна договору становить 633 094,80 грн, а сума виконаних робіт, відповідно до актів - 632 784,00 грн., отже ТОВ «Український виробничо-будівельний Альянс «Центр» не підтвердив факт виконання аналогічного договору.

4. Відповідно до вимог п.2.1 Додатку 1 до тендерної документації, учасники повинні надати довідку, складену у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, які вказані в Додатку № 2 ТД, згідно таблиці:

№ Посада Прізвище, ім’я, по - батькові Строк роботи на посаді Освіта, спеціалізація по диплому

В тендерній пропозиції учасника міститься Довідка № Т-06/06 від 21.07.2020 року, в якій зазначено, що в учасника наявні всього 5 працівників, які будуть виконувати роботи: інженер з проектно-кошторисної роботи, інженер, підсобний робітник та 2 виконавці робіт. При цьому, враховуючи освіту вищезазначених працівників, ТОВ «Український виробничо-будівельний Альянс «Центр» не довів, що вони мають необхідні знання для виконання робіт, передбачених у Додатку №2 до тендерної документації.

Відповідно до ч. 1 ст. 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.

Оскільки пропозиція ТОВ «Український виробничо-будівельний Альянс «Центр» не відповідає вимогам тендерної документації, ви як Замовник торгів, повинні відхилити пропозицію ТОВ «Український виробничо-будівельний Альянс «Центр» як таку, що підпадає під дію ст. 31 Закону.

Також, доводимо до вашого відома, що відповідно до ст. 10 Закону, Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю, а саме:
- протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження;
- повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Протокол розгляду пропозиції ТОВ «Український виробничо-будівельний Альянс «Центр» № 6 від 25.09.2020 р. оприлюднений вами в електронній системі закупівель 29.09.2020 р., отже оприлюднення інформації проведено з грубим порушенням вимог ст. 10 Закону.

Виходячи із викладеного вище, керуючись нормами Закону, з метою проведення об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, недискримінації учасників та усунення порушень, які виявлені при проведенні даної закупівлі

п р о с и м о:

1. Скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів ТОВ «Український виробничо-будівельний Альянс «Центр», зазначене у протоколі № 6 від 25.09.2020 р.
2. Визначити переможцем торгів пропозиції ТОВ “Київська будівельно – монтажна компанія”.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

05 жовтня 2020 22:42
вимога.zip
05 жовтня 2020 22:43
Вимога.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-15-000008-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр, Код ЄДРПОУ:34280208
Дата подання: 01 вересня 2020 15:50
Скарга на рішення Замовника
«15» липня 2020 року Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації (надалі — Замовник) оприлюднило Оголошення про заплановану закупівлю ДБН А.2.2-3:2014 - Поточний ремонт приміщення в ЗДО № 488, вул. Марії Капніст, 10, м. Київ (ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт), UA-2020-07-15-000008-b – відкриті торги. Аукціон відбувся 11.08.2020 р. на який подали пропозиції чотири учасника, а саме: 1. ФОП Тутенко Надія Вікторівна; 2. ФОП Максюта Владислав Вікторович; 3. ТОВ «Київська Будівельно-Монтажна Компанія»; 4. ТОВ «Український Виробничо-Будівельний Альянс «Центр». За результатами аукціону найнижча пропозиція була запропонована ФОП Тутенко Н.В., яка запропонувала найменшу ціну 317 515,00 грн. Проте, протоколом від 19.08.20 р. пропозицію ФОП Тутенко Н.В. було відхилено. Наступний учасник, який запропонував меншу ціну є ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАКСЮТА ВЛАДИСЛАВ ВІКТОРОВИЧ (надалі – ФОП Максюта В.В.) – 325 000,00грн. На підставі протоколу від 28.08.2020 №5 Учасника ФОП Максюта В.В. визнано переможцем. ТОВ Український Виробничо-Будівельний Альянс «Центр» (надалі - Скаржник) – категорично не погоджується із рішенням Замовника та зазначає наступне. Відповідно до п. 1.2. Додатку № 1 до Тендерної документації, Учасники повинні були подати інформаційну довідку про підприємство (реквізити, адреса, телефони, керівництво, тощо). Учасник Фізична особа-підприємець Максюта Владислав Вікторович надав інформаційну довідку про підприємство у якій зазначив недостовірну інформацію, а саме розрахунковий рахунок не у форматі IBAN. Для України IBAN складається із 29 літерно-цифрових символів: коду країни, контрольного розряду, коду банку та номера рахунку. Проте учасник надав розрахунковий рахунк, який складається з 16 цифрових символів. Отже, Учасник подавши недостовірну інформацію, не виконав вимог замовника у частині надання інформаційної довідки про підприємство, яка включає інформацію про реквізити Учасника. Відповідно до п. 2.1. Додатку № 1 до Тендерної документації, Учасники повинні були подати довідку, складену у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, які вказані в Додатку № 2 ТД, згідно таблиці: № Посада Прізвище, ім’я, по - батькові Строк роботи на посаді Освіта, спеціалізація по диплому Учасник, Фізична особа-підприємець Максюта Владислав Вікторович, надав довідку, яка не відповідає встановленій Замовником таблиці, та не містить інформації щодо строку роботи на посаді поданих працівників. Отже, Учасник не виконав вимог Замовника та не підтвердив наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт. Відповідно до п. 4.3. Додатку № 1 до Тендерної документації, Учасники повинні були подати копію фінансової звітності за останній звітній період з відміткою органу статистики (або копія квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді): • балансу підприємства учасника; • звіту про фінансові результати Учасника; • звіту про рух грошових коштів (у разі наявності); Декларація про доходи або звіт суб’єкта малого підприємництва за останній звітній період (для фізичних осіб-підприємців) з відміткою органу статистики або з підтверджуючими документами про передачу та прийняття електронної звітності засобами зв’язку. У разі якщо Учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, такий Учасник подає інші фінансові документи, що є документами фінансовій звітності та зазначає інформацію про законодавчі підстави для їх ведення. Учасник, Фізична особа-підприємець Максюта Владислав Вікторович, надав Податкову декларацію платника єдиного податку – фізичної особи-підприємця та Квитанцію №1 і №2 на підтвердження подачі звітності в електронному вигляді. Проте, Квитанція №1 і №2 підтверджує подання звітності до ГУ ДПС у м. Києві (Солом’янський р-н м. Києва), а не до органу Статистики, як того вимагав Замовник. Також, учасник не надав довідку із зазначенням законодавчих підстав щодо ведення інших фінансових документів, що є документами фінансової звітності. Отже, Учасник, Фізична особа-підприємець Максюта Владислав Вікторович, не виконав вимог Замовника та не підтвердив своєї фінансової спроможності. Відповідно до Додатку №2 Замовник вимагав надати в пропозиції: кошторисну документацію (пропечатана та підписана учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника) яка складена відповідно до норм чинного законодавства із застосуванням Програмного комплексу АВК-5, а саме: • договірна ціна; • зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою; • локальні кошториси; • підсумкова відомість ресурсів. Учасник, Фізична особа-підприємець Максюта Владислав Вікторович, надав шошторисну документацію у складі договірної ціни, зведеного кошторисного розрахунку вартості ремонту з пояснювальною запискою, локального кошторису, підсумкової відомості ресурсів. Проте, Учасник до зведеного кошторисного розрахунку вартості ремонту включив кошти на здійснення технічного нагляду (1,5 %), що відноситься до утримання служби замовника. Включення даних витрат Замовником не вимагалося, а тому Учасник порушив вимоги Замовника про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію. Отже, Учасник не підтвердив відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (відповідно до Додатку № 2 ТД). Відповідно до п.7 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Замовником вимагалося надання учасником інформації про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю). Учасник, Фізична особа-підприємець Максюта Владислав Вікторович, не надав жодної інформації щодо залучення чи не залучення субпідрядника/співвиконавця, чим порушив вимоги Тендерної Документації. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі UA-2020-07-15-000008-b. 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення Переможця ФОП Максюта В.В. та згідно Закону України «Про публічні закупівлі» перейти до розгляду наступної пропозиції Учасника.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 вересня 2020 19:01
рішення від 04.09.2020№16671+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 04 вересня 2020 19:01
інформація про перенесення розгляду скарги № 14460.pdf
Дата публікації: 14 вересня 2020 21:37
рішенння від 22.09.2020 № 17828.pdf
Дата публікації: 25 вересня 2020 20:45
Коментар замовника щодо усунення порушення: Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації скасувало рішення про визначення фізичної особи-підприємця МАКСЮТИ ВЛАДИСЛАВА ВІКТОРОВИЧА переможцем процедури закупівлі. Буде проведено повторну оцінку тендерних пропозицій.
Дата виконання рішення замовником: 28 вересня 2020 17:33
Номер скарги: UA-2020-07-15-000008-b.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ", Код ЄДРПОУ:40239718
Дата подання: 08 жовтня 2020 10:25
неправомірне визначення переможця
Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Адреса: 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ" код ЄДРПОУ: 38632904 Адреса: провулок Радищева, 6, м. Київ, Україна, 03124 електронна пошта: 7979ap@ukr.net телефон: 38 (044) 2293222 Замовник: Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації код ЄДРПОУ 37470086 Адреса: 04119, м. Київ, Зоологічна, 6-а Інформація про закупівлю: ID: b8e8cc9d5a224b2c807bcc2eb974a2e1 Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-15-000008-b Скарга на рішення тендерного комітету відповідно до ст.18 Закону України “Про публічні закупівлі” Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником - Управлінням освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації було проведено процедуру ID b8e8cc9d5a224b2c807bcc2eb974a2e1, ідентифікатор: UA-2020-07-15-000008-b на закупівлю: ДБН А.2.2-3:2014 – Поточний ремонт приміщення в ЗДО № 488, вул. Марії Капніст, 10, м. Київ (ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) Відповідно до реєстру отриманих тендерних пропозицій участь в закупівлі прийняли наступні учасники: 1. ФОП Тутенко Надія Вікторівна; 2. ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАКСЮТА ВЛАДИСЛАВ ВІКТОРОВИЧ; 3. ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр; 4. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ" 11.08.2020 р. відбувся електронний аукціон на вищезазначену закупівлю. 29.09.2020р. в електронній системі закупівель було розміщено Протокол № 6 від 25.09.2020 року, відповідно до якого було прийнято рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «Український виробничо-будівельний Альянс «Центр» та опубліковано повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «Український виробничо-будівельний Альянс «Центр». З таким рішенням Замовника не погоджуємося, вважаємо його незаконним з наступних підстав: 1. Відповідно до вимог ч.1 розділу 3 тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у ст. 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів у форматі PDF (Portable Document Format), що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: …..- - заповнений та підписаний проект договору про закупівлю (Додаток № 4 до цієї документації); - ….. Всупереч зазначеній вимозі тендерної документації, пропозиція ТОВ «Український виробничо-будівельний Альянс «Центр» містить незаповнений проект договору, а саме незаповнені дата та номер договору, п. 3.1 та відсутні кошторисні розрахунки, які є невід’ємною частиною договору. 2. Відповідно до вимог Додатку 5 до тендерної документації, Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника, якщо той підпадає під дію ст. 17 Закону. Інформацію, що підтверджує відсутність нижчезазначених підстав, надається Учасниками у довільній формі за підписом уповноваженої особи: …9) 10) учасник процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"; 11) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми; 12) …. В тендерній пропозиції учасника міститься Довідка про відсутність підстав про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі, визначених у частинах першій і другій ст. 17 Закону № Т-06/09 від 21.07.2020 р., в якій відсутня інформація що учасник не підпадає під дію Закону України "Про санкції" та про те, що службова особа учасника не була притягнута до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Отже, пропозиція ТОВ «Український виробничо-будівельний Альянс «Центр» не містить довідки що підтверджує той факт, що учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції" та те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. 3. Відповідно до вимог п.3.2 Додатку 1 до тендерної документації, для підтвердження виконання аналогічного/их договору/ів, необхідно надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного/их договору/ів, а саме: в повному обсязі договір/ори та акт/и виконаних робіт з підписами та печатками з обох сторін, які зазначені у довідці. Пропозиція ТОВ «Український виробничо-будівельний Альянс «Центр» містить Договір № 671 від 05.08.2019р. на закупівлю поточного ремонту харчоблоку в закладі дошкільної освіти №787, вул. Сімферопольська, 6, Дарницького району міста Києва, в п.12.1 якого зазначено, що невід’ємною частиною даного договору є додатки (в т.ч. Додаток № 5 – графік надання послуг). Всупереч вищезазначеній вимозі тендерної документації, в пропозиції ТОВ «Український виробничо-будівельний Альянс «Центр» відсутній Додаток №5 до аналогічного договору № 671 від 05.08.2019р Крім цього, відповідно до умов додаткової угоди №1 до договору №671, ціна договору становить 633 094,80 грн, а сума виконаних робіт, відповідно до актів - 632 784,00 грн., отже ТОВ «Український виробничо-будівельний Альянс «Центр» не підтвердив факт виконання аналогічного договору. 4. Відповідно до вимог п.2.1 Додатку 1 до тендерної документації, учасники повинні надати довідку, складену у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, які вказані в Додатку № 2 ТД, згідно таблиці: № Посада Прізвище, ім’я, по - батькові Строк роботи на посаді Освіта, спеціалізація по диплому В тендерній пропозиції учасника міститься Довідка про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт № Т-06/06 від 21.07.2020 року, в якій зазначено, що в учасника наявні всього 5 працівників, які будуть виконувати роботи: інженер з проектно-кошторисної роботи, інженер, підсобний робітник та 2 виконавці робіт. При цьому, враховуючи освіту вищезазначених працівників, ТОВ «Український виробничо-будівельний Альянс «Центр» не довів, що його працівники мають необхідні знання для виконання робіт, передбачених у Додатку №2 до тендерної документації. Відповідно до частини 1 ст. 31 Закон, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону; 2) тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; є такою, строк дії якої закінчився; 3) переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Отже, тендерна пропозиція ТОВ «Український виробничо-будівельний Альянс «Центр» підлягає відхиленню на підставі п.п 1 та 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищезазначене, Замовник при проведенні процедури закупівлі незаконного визначив переможцем торгів ТОВ «Український виробничо-будівельний Альянс «Центр», пропозиція якого підлягає відхиленню. Такими діями Замовник порушив основні принципи здійснення публічних закупівель визначених ст. 5 Закону, а саме: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, максимальна економія, ефективність та пропорційність, що дискредитує систему електронних закупівель в цілому. Разом з тим, порядок оскарження процедур закупівель визначений Законом. Зокрема ст.18 Закону передбачено, що скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Відповідно до частини першої ст. 18 Закону скарга повинна містити найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються; ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження; підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати; обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Аналіз наведених норм свідчить, що до суб’єкта оскарження може звернутись особа з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. У своєму Рішенні №18-рп/2004 від 01.12.2004 р. Конституційний суд України визначив, що охоронюваний законом інтерес – це прагнення до користування конкретним матеріальним та/або нематеріальним благом, зумовлений загальним змістом об’єктивного і прямо не опосередкований у суб’єктивному праві простий легітимний дозвіл, що є самостійним об’єктом судового захисту та інших засобів правової охорони з метою задоволення індивідуальних і колективних потреб, які не суперечать Конституції і законам України, суспільним інтересам, справедливості, добросовісності, розумності та іншим загальноправовим засадам. Отже, передбачений законом механізм оскарження процедури закупівлі – є способом захисту прав та інтересів учасників процедури закупівлі. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції найкращою, та укладення Договору з Замовником у майбутньому. Також, такими рішеннями Замовника було порушено право та охоронювані законом інтереси ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ", яке понесло затрати на підготовку пропозиції, стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність направлену на отримання прибутку. Виходячи вищезазначене та керуючись статтями 5, 18, 31 Закону України “Про публічні закупівлі” ПРОСИМО: Прийняти скаргу до розгляду. 1. Встановити факт порушення Замовником Управлінням освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації процедури закупівлі. 2. Задовольнити скаргу ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ" та зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ «Український виробничо-будівельний Альянс «Центр» переможцем процедури закупівлі. Додатки: 1. Підтвердження оплати за подання скарги; 2. Тендерна документація в новій редакції щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю ДБН А.2.2-3:2014 – "Поточний ремонт приміщення в ЗДО № 488, вул. Марії Капніст, 10, м. Київ" код ДК 021:2015: 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт 3. Незаповнений проект договору 4. Довідка про відсутність підстав про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі, визначених у частинах першій і другій ст. 17 Закону № Т-06/09 від 21.07.2020 року 5. Договір № 671 від 05.08.2019р на закупівлю поточного ремонту харчоблоку в закладі дошкільної освіти №787, вул. Сімферопольська, 6, Дарницького району міста Києва 6. Довідка про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт № Т-06/06 від 21.07.2020 року Директор Похила А.А.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 жовтня 2020 10:42
Рішення від 12.10.2020 № 19106 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 13 жовтня 2020 10:42
Рішення від 03.11.2020 № 20412.pdf
Дата публікації: 06 листопада 2020 22:14
Коментар замовника щодо усунення порушення: Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації скасувало рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Український виробничо-будівельний Альянс Центр" переможцем процедури закупівлі та проведе повторну оцінку
Дата виконання рішення замовником: 13 листопада 2020 17:24

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

07 жовтня 2020 22:38
Скарга.pdf
07 жовтня 2020 22:38
ТД в новій редакції.docx
07 жовтня 2020 22:38
Проект договору.pdf
07 жовтня 2020 22:38
ДУ _ 1 до договору _ 671.pdf
07 жовтня 2020 22:38
Договір _ 671 (3).pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-15-000023 ● 225d9a896ef94347bcce55b292f2eb29
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 січня 2021 09:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

15.01.2021 № 10
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 15.01.2021 № 10

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2020-07-15-000008-b 15.07.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві щодо на порушення UA-M-2021-01-15-000023 повідомляє наступне. На вимогу ТОВ «КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ» від 05.10.20 щодо усунення порушення під час проведення тендеру не було надано відповідь у зв'язку з тим, що 07.10.2020 року ТОВ «КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ»подала скаргу з вимогам щодоусунення порушення під час проведення тендеру. Так як Замовник повинен надати відповідь або роз'яснення на вимоги Учасників протягом 3 діб, але цей термін ще прошов коли була подана скарга до АМКУ, тому відповіді не було надано. Усунути порушення на даному етапі неможливо. Всі порушення та зауваження ретельно вивчено та взято до уваги для недопущення цих недоліків у подальшій роботі.

2021-02-09 02:53:38


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 16 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення частини 1 статті 24 Закону № 922-VIII.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 серпня 2020 12:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Тутенко Надія Вікторівна 390 080,94
UAH з ПДВ
317 515,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАКСЮТА ВЛАДИСЛАВ ВІКТОРОВИЧ 479 579,00
UAH з ПДВ
325 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр 434 536,00
UAH з ПДВ
389 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ"" 443 000,00
UAH з ПДВ
390 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 08:30
Проект договора.pdf
07 серпня 2020 08:30
паспорт_2-3стр.pdf
07 серпня 2020 08:30
паспорт_10-11стр.pdf
07 серпня 2020 08:30
паспорт_1стр.pdf
07 серпня 2020 08:30
Локальний кошторис.pdf
07 серпня 2020 08:30
Інформаційна довідка.pdf
07 серпня 2020 08:30
Лист гарантія МВС.pdf
07 серпня 2020 08:30
Договірна ціна.pdf
07 серпня 2020 08:30
Зведений кошторис.pdf
07 серпня 2020 08:30
Довідка робітники.pdf
07 серпня 2020 08:30
иден.код.pdf
07 серпня 2020 08:30
Довідка.pdf
07 серпня 2020 08:30
Довідка відс.заб.pdf
07 серпня 2020 08:30
виписка_фоп-.pdf
07 серпня 2020 08:30
витяг фоп тутенко.pdf
07 серпня 2020 08:30
Виписка з банку.pdf
07 серпня 2020 08:30
Аванс.pdf
07 серпня 2020 08:30
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

29 серпня 2020 13:17
Електронний підпис
29 серпня 2020 13:16
Електронний підпис
10 серпня 2020 12:31
Електронний підпис
10 серпня 2020 12:31
Електронний підпис
10 серпня 2020 12:30
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
10 серпня 2020 12:30
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ 488.pdf
10 серпня 2020 12:30
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА.pdf
10 серпня 2020 12:30
Паспорт 10-11 стр.pdf
10 серпня 2020 12:30
Локальний кошторис .pdf
10 серпня 2020 12:30
Лист-гарантія МВД.pdf
10 серпня 2020 12:30
ПАспорт 1 стр.pdf
10 серпня 2020 12:30
Паспорт 2-3.pdf
10 серпня 2020 12:30
Лист - підтвердження.pdf
10 серпня 2020 12:30
Квалициф сертификатю.pdf
10 серпня 2020 12:30
Договір попередній.pdf
10 серпня 2020 12:30
Акт попередній.pdf
10 серпня 2020 12:30
Договірна ціна.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2020 17:37
Електронний підпис
02 жовтня 2020 17:34
Довідка МВС
02 жовтня 2020 17:34
Довідка банкрутство
02 жовтня 2020 17:34
Довідка щодо корупції
02 жовтня 2020 17:34
Довідка щодо корупції
02 жовтня 2020 17:34
Довідка та пропозиція
10 серпня 2020 18:34
Електронний підпис
10 серпня 2020 18:33
Увба про кред_24072020162656.pdf
10 серпня 2020 18:33
Тендерна пропозиція.pdf
10 серпня 2020 18:33
Статут.pdf
10 серпня 2020 18:33
Фінансова звітність.pdf
10 серпня 2020 18:33
Лист щодо працівників.pdf
10 серпня 2020 18:33
Сертификат Кийко (2).pdf
10 серпня 2020 18:33
Лист з кодом доступу.pdf
10 серпня 2020 18:32
ДУ _ 1 до договору _ 671.pdf
10 серпня 2020 18:32
Проект договору.pdf
10 серпня 2020 18:32
Ліцензія ДАБІ України.pdf
10 серпня 2020 18:32
Договір _ 671 (3).pdf
10 серпня 2020 18:32
Довідка мтб.pdf
10 серпня 2020 18:32
Витяг ПДВ.pdf
10 серпня 2020 18:32
Акти.pdf

Публічні документи

25 листопада 2020 20:50
Електронний підпис
25 листопада 2020 20:49
податкова.pdf
17 листопада 2020 12:02
Тендерна пропозиція.pdf
17 листопада 2020 12:02
довідка МВС.zip
07 серпня 2020 13:13
Електронний підпис
07 серпня 2020 13:12
6 інші документи.zip
07 серпня 2020 13:12
5 проект договору.pdf
07 серпня 2020 13:12
2 по ст 17.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Тутенко Надія Вікторівна

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАКСЮТА ВЛАДИСЛАВ ВІКТОРОВИЧ

ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ""

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Тутенко Надія Вікторівна
#3368812406
Рішення скасоване 317 515,00
UAH з ПДВ
28 вересня 2020 17:03
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАКСЮТА ВЛАДИСЛАВ ВІКТОРОВИЧ
#3233419171
Рішення скасоване 325 000,00
UAH з ПДВ
28 вересня 2020 17:03
ФОП Тутенко Надія Вікторівна
#3368812406
Рішення скасоване 317 515,00
UAH з ПДВ
13 листопада 2020 14:19
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАКСЮТА ВЛАДИСЛАВ ВІКТОРОВИЧ
#3233419171
Рішення скасоване 325 000,00
UAH з ПДВ
13 листопада 2020 14:19
ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр
#34280208
Рішення скасоване 389 998,00
UAH з ПДВ
13 листопада 2020 14:19
ФОП Тутенко Надія Вікторівна
#3368812406
Відхилено 317 515,00
UAH з ПДВ
13 листопада 2020 16:24
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАКСЮТА ВЛАДИСЛАВ ВІКТОРОВИЧ
#3233419171
Відхилено 325 000,00
UAH з ПДВ
13 листопада 2020 17:04
ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр
#34280208
Відхилено 389 998,00
UAH з ПДВ
13 листопада 2020 17:22
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ""
#40239718
Переможець 390 000,00
UAH з ПДВ
16 листопада 2020 21:47

Документи

20 серпня 2020 04:27
Електронний підпис
20 серпня 2020 04:26
протокол розгляду.pdf
19 серпня 2020 01:50
Електронний підпис

Документи

28 вересня 2020 17:26
Електронний підпис
28 вересня 2020 17:25
протокол розгляду.pdf
28 вересня 2020 17:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

29 вересня 2020 00:56
Електронний підпис
29 вересня 2020 00:53
протокол розгляду.pdf
28 вересня 2020 17:29
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

13 листопада 2020 16:19
Електронний підпис
13 листопада 2020 16:18
протокол розгляду.pdf
13 листопада 2020 14:19
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

13 листопада 2020 16:32
Електронний підпис
13 листопада 2020 16:31
протокол розгляду.pdf
13 листопада 2020 16:26
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

13 листопада 2020 17:21
Електронний підпис
13 листопада 2020 17:20
протокол розгляду.pdf
13 листопада 2020 17:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 листопада 2020 21:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ""
#40239718
390 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 червня 2021 18:54
Звіт про виконання договору 826.pdf укладений
02 червня 2021 18:54
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2020 09:45
д-у 1 до дог 826.pdf зміни до договору
30 листопада 2020 09:44
Key-6.dat зміни до договору
30 листопада 2020 09:43
Електронний підпис укладений
27 листопада 2020 14:11
826 договір.pdf укладений
27 листопада 2020 14:10
д-у 1 до дог 826.pdf укладений
27 листопада 2020 14:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 826
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 390 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 65 000,00 UAH)