Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стіл учнівський, стілець учнівський, модульна стінка, код ДК 021:2015 - 39160000-1 «Шкільні меблі»
Очікувана вартість
324 513,20 UAH
UA-2020-07-14-008622-c d2511fda46f141698a38399f41f190ae
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Верхоламова

+380573416217 zakupka_osvita_rogan@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ РОГАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 41285901
Вебсайт: http://rogan-osvita.gov.ua
Місцезнаходження: 62481, Україна , Харківська обл., Харківський р-н., смт. Рогань, вул. 1-го Травня, буд. 1
Контактна особа: Тетяна Верхоламова
+380573416217
zakupka_osvita_rogan@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 липня 2020 22:32
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 30 липня 2020 14:12
Очікувана вартість: 324 513,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 622,57 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9700 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
135 штуки
стіл учнівський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
135 штуки
стілець учнівський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
5 штуки
модульна стінка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: страхова гарантія, гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною та підтверджувати дію страхового захисту фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником тендерної пропозиції. Умови оплати післяоплата впродовж 10 банківських днів, після поставки товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 липня 2020 22:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 22:32
проект договору Шкільні меблі.doc
14 липня 2020 22:32
Оголошення про відкриті торги Шкільні меблі.pdf
14 липня 2020 22:32
ТД Шкільні меблі 14072020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо технічних характеристик
Дата подання: 17 липня 2020 17:46
Дата відповіді: 22 липня 2020 17:21
Шановний Замовник, в ГОСТ 11015-93 вказано: 2.5 Столы типа II должны регулироваться по высоте: на пять номеров - 3-7; на три номера - 3-5 и 5-7. Высота рабочей плоскости ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) Столы ученические. Типы и функциональные размеры (с Изменением N 1) и расстояние от пола до нижней кромки элементов, выступающих под крышкой стола у ее края (высота пространства для ног) ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) Столы ученические. Типы и функциональные размеры (с Изменением N 1), должны изменяться в соответствии с таблицей 2. Остальные размеры столов должны соответствовать: в столах номеров 3-7 и 5-7 - размерам для стола номера 7 (таблица 2); в столах номеров 3-5 - размерам для стола номера 5 (таблица 2). В ТЗ ви вказуєте регулювання по висоті за ростовими групами 4-6, чим порушуєте ГОСТ який самі вказуєте в ТЗ. Крім того, на Фото, що є орієнтовним без врахування пластикового пеналу та стаканчика, також слід вказати - приладу для регулювання куту нахилу, адже Вами не описан механізм цього регулювання, що є дуже сутєвим при складанні технічного опису предмета Закупівлі. Також доводимо до Вашого відома, що деякі виробники використвують у складі своєї продукції складові виробництва РФ, а саме механізми регулювання, на підставі викладенного, прошу доповнити технінчий описи вимогою надати документи на механізм регулювання куту нахилу столешниці та висоти парти і стільців. Дякуємо за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Технічні вимоги до шкільних меблів, що закуповуються за даною процедурою вказані в Додатку 4 до тендерної документації. Технічною специфікацією на дану закупівлю передбачено придбання столів учнівських та стільців учнівських ростові групи №4-6, що відповідає вимогам діючих нормативно – правових актів. Щодо фотографії столу учнівського то в тендерній документації вказано, що фото є орієнтовним.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2020 14:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СЕКТОР ТРЕЙД" 317 130,00
UAH з ПДВ
317 130,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАКІ СЕЙЛЗ" 324 513,00
UAH з ПДВ
324 513,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2020 15:51
Електронний підпис
12 серпня 2020 22:12
Електронний підпис
12 серпня 2020 22:11
Довідка банкрутство.pdf
07 серпня 2020 14:31
Електронний підпис
07 серпня 2020 14:30
Довідка ч.2 ст. 17.pdf
07 серпня 2020 14:30
Довідка п.12 ч. 1 ст.17.pdf
07 серпня 2020 14:30
Dovidka_20189783110300948054.pdf.p7s
07 серпня 2020 14:30
Dovidka_20189783110300948054.pdf
29 липня 2020 15:38
Електронний підпис
29 липня 2020 15:37
Протокол №35.pdf.(2).P7S
29 липня 2020 15:37
Протокол №35.pdf.(1).P7S
29 липня 2020 15:37
Протокол №35.pdf
29 липня 2020 15:37
Ліцензія.PDF.(2).P7S
29 липня 2020 15:37
Ліцензія.PDF.(1).P7S
29 липня 2020 15:37
Ліцензія.PDF
29 липня 2020 15:37
Статут.pdf
29 липня 2020 15:37
Рішення засновника.pdf
29 липня 2020 15:37
Опис.pdf
29 липня 2020 15:37
Наказ.pdf
29 липня 2020 15:37
Витяг ПДВ.pdf
29 липня 2020 15:37
Виписка ЄДРПОУ.pdf
29 липня 2020 15:37
12. Фото товару.pdf
29 липня 2020 15:37
2.Довідка ст. 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЕКТОР ТРЕЙД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАКІ СЕЙЛЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СЕКТОР ТРЕЙД"
#42990391
Переможець 317 130,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 09:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2020 09:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СЕКТОР ТРЕЙД"
#42990391
317 130,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2021 11:39
Електронний підпис укладений
25 серпня 2020 16:08
Договір ШМ.pdf укладений
25 серпня 2020 16:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 317 130,00
UAH (в тому числі ПДВ 52 855,00 UAH)