Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Плата підсилювача потужності ВЧ генератора для Атомно-емісійного спектрометра моделі iCAP 6300 Duo
Очікувана вартість
340 000,00 UAH
UA-2020-07-14-008464-c 1e057461cc2d4fec9fc5bdce59b0ab6a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іван Михайлович Сахацький

+380472637683 toten@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Черкаська регіональна державна лабораторія Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів
Код ЄДРПОУ: 00720616
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Смілянська, 120
Контактна особа: Іван Михайлович Сахацький
+380472637683
toten@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 липня 2020 19:22
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 30 липня 2020 12:11
Очікувана вартість: 340 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори


Тендерна документація додається (ТД_ПЛАТА). Кількість (одиниці) найменувань зазначено в Додатку 1 до тендерної документації «Технічна специфікація».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Плата підсилювача потужності ВЧ генератора для Атомно-емісійного спектрометра моделі iCAP 6300 Duo
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ СМІЛЯНСЬКА, будинок 120
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Здійснення оплати відбувається шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів з дня фактичного постачання Товару на адресу Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за наданий Товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Місцезнаходження замовника - 18000, Черкаська обл., місто Черкаси, ВУЛИЦЯ СМІЛЯНСЬКА, будинок 120. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 липня 2020 19:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 19:22
ТД_ПЛАТА.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2020 12:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕРТЕК-УКРАЇНА" 336 300,00
UAH з ПДВ
336 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАРВІЛОН" 338 400,00
UAH з ПДВ
338 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 серпня 2020 17:21
Електронний підпис
05 серпня 2020 17:21
Dovidka_20217374590920607026.pdf.p7s
05 серпня 2020 17:21
Dovidka_20217374590920607026.pdf
05 серпня 2020 17:21
Документи ст.17.pdf
03 серпня 2020 15:06
Електронний підпис
03 серпня 2020 15:05
Електронний підпис
28 липня 2020 15:32
Електронний підпис
28 липня 2020 15:32
документи.pdf

Публічні документи

28 липня 2020 21:52
Тендерна пропозиція.pdf
28 липня 2020 21:52
Витяг ПДВ.pdf
28 липня 2020 21:52
Статут.pdf
28 липня 2020 21:52
ОПИС 236320924545.pdf
28 липня 2020 21:52
Наказ №3 від 01.10.19.pdf
28 липня 2020 21:52
Рішення №1 від 28.09.19.pdf
28 липня 2020 21:52
Дог_Мравілон.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНТЕРТЕК-УКРАЇНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАРВІЛОН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ІНТЕРТЕК-УКРАЇНА"
#34349840
Переможець 336 300,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2020 16:24
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 серпня 2020 12:29

Вимога про усунення невідповідностей

Згідно п. 1.5. розділу «інструкція з підготовки тендерної пропозиції» нової редакції тендерної документації затвердженої рішенням тендерного комітету від 14.07.2020 перебдачено, що повноваження щодо підпису документів пропозиції учасника закупівлі (а так само особи, що наклала електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) на пропозицію) підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів (в тому числі підписувати договір про закупівлю за результатами торгів) – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи із зазначенням її повноважень в такому документі - наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо, а так само разом із копією установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи; для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, а так само разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала вказану довіреність; для фізичних осіб-підприємців, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – паспорт або інший документ, що посвідчує особу фізичної особи-підприємця згідно чинного законодавства; Учасником у складі тендерної пропозиції не надано документів, що підтверджують повноваження щодо підпису документів пропозиції учасника закупівлі (а так само особи, що наклала електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) на пропозицію). Для усунення невідповідностей пункту 1.5. розділу «інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Учаснику необхідно надати, у строк визначений законом, додаткову інформацію та/або документи, а саме для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів (в тому числі підписувати договір про закупівлю за результатами торгів) – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи із зазначенням її повноважень в такому документі - наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо, а так само разом із копією установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2020 16:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕРТЕК-УКРАЇНА"
#34349840
336 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 18:08
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 12:45
Договір_Інтертек-Україна.pdf укладений
18 серпня 2020 12:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 336 300,00
UAH (в тому числі ПДВ 56 050,00 UAH)