Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182: Поточний середній ремонт (влаштування) світлофорного об’єкту на км 30+875 автомобільної дороги загального користування державного значення М-07 Київ – Ковель – Ягодин (на Люблін) у Київській області (розробка проектної документації з поточного середнього ремонту автомобільних доріг, інженерних споруд, її експертиза, виконання будівельних робіт)
Очікувана вартість
2 612 776,00 UAH
UA-2020-07-14-007992-c ace6c4fe206646a5bbfd63582b0f9fca
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Субчак

+380442570231 tender.fininpro@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Фінансування інфраструктурних проектів"
Код ЄДРПОУ: 37264503
Місцезнаходження: 03118, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Хотівська, буд. 4-А
Контактна особа: Роман Субчак
+380442570231
tender.fininpro@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 липня 2020 17:15
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2020 15:00
Початок аукціону: 31 липня 2020 15:34
Очікувана вартість: 2 612 776,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 063,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13063.88 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182: Поточний середній ремонт (влаштування) світлофорного об’єкту на км 30+875 автомобільної дороги загального користування державного значення М-07 Київ – Ковель – Ягодин (на Люблін) у Київській області (розробка проектної документації з поточного середнього ремонту автомобільних доріг, інженерних споруд, її експертиза, виконання будівельних робіт)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата вартості наданих послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця, на підставі оформлених належним чином документів, підписаних уповноваженими представниками Сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст. ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України, впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту їх підписання. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані послуги здійснюється впродовж 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій рахунок. За умови наявності відповідного бюджетного призначення у Замовника виникають зобов'язання Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 липня 2020 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 17:15
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2020 16:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альфаметрік" 1 690 000,00
UAH з ПДВ
1 588 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Дорстрой Монтаж Київ 2 500 000,00
UAH з ПДВ
1 589 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ" 2 064 090,00
UAH з ПДВ
2 064 090,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 серпня 2020 16:39
Електронний підпис
18 серпня 2020 16:27
Електронний підпис
13 серпня 2020 09:39
Електронний підпис
05 серпня 2020 17:07
Електронний підпис
30 липня 2020 12:36
Електронний підпис

Публічні документи

30 липня 2020 10:27
Електронний підпис
30 липня 2020 10:27
Протокол НР.7Z
30 липня 2020 10:27
Наказ Фролова Ю.М.7Z
30 липня 2020 10:27
Лист для клієнтів.7z
30 липня 2020 10:27
Гарантія 3308-20.7z
30 липня 2020 10:27
Витяг із Статуту.7z
30 липня 2020 10:27
Банківська ліцензія.7z
30 липня 2020 10:27
8. ВИТЯГ ПДВ.pdf
30 липня 2020 10:27
6. ПОВНОВАЖЕННЯ.pdf
30 липня 2020 10:27
3. ДОВІДКА ТЯК.pdf
30 липня 2020 10:26
21. ВИПИСКА 3308-20.pdf
30 липня 2020 10:26
20. ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
30 липня 2020 10:26
2. СТАТУТ.pdf
30 липня 2020 10:26
19. ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.pdf
30 липня 2020 10:26
18. ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.pdf
30 липня 2020 10:26
15. НАЯВНІСТЬ МТБ.pdf
30 липня 2020 10:26
14. НАЯВНІСТЬ ДОСВІДУ.pdf
30 липня 2020 10:26
12 ВІДПОВІДНІСТЬ СТ 17.pdf
30 липня 2020 10:26
10. ПЕРСОНАЛЬНІ ДАННІ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Альфаметрік"

ТОВ Дорстрой Монтаж Київ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альфаметрік"
#36150592
Переможець 1 588 998,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 17:44
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 серпня 2020 17:40

Вимога про усунення невідповідностей

1. Учасником в складі тендерної пропозиції не надано інвентарні картки обліку об’єктів основних засобів, зазначених у рядках 1-12 «Інформації про перелік основних машин та механізмів», а саме: - набір ручного інструменту; - базовий комплект вишки-тури; - дриль-шуруповерт акумуляторний; - електроперфоратор; - електроперфоратор; - драбина універсальна; - дриль; - інвертор зварювальний; - компресор ремінний 2,2кВт, 8бар, 2 циліндра; - кутова шліфувальна машина; - напівавтомат інвер.; - торцова пила. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - у пункті 1 Інформації про перелік основних машин та механізмів Додатку № 3 тендерної документації вимагається: «1. Для підтвердження наявності власних машин та механізмів Учасник у складі пропозиції на кожну одиницю зазначену в Таблиці № 2 надає: - на машини та механізми, які підлягають обов’язковій державній реєстрації, копії технічних паспортів або свідоцтв про їх реєстрацію; - на інше обладнання (машини та механізми), реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України, інвентарну картку обліку об’єкта основних засобів». Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати інвентарні картки обліку об’єктів основних засобів для підтвердження: - набору ручного інструменту; - базового комплекту вишки-тури; - дриль-шуруповерта акумуляторного; - електроперфоратора; - електроперфоратора; - драбини універсальної; - дриль; - інвертора зварювального; - компресора ремінного 2,2кВт, 8бар, 2 циліндра; - кутової шліфувальної машини; - напівавтомати інвер.; - торцової пили. 2. Учасником в складі тендерної пропозиції надано інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. В пункті 8 зазначеної інформації вказаний працівник Яворський Андрій Сергійович, при цьому в наданій копії наказу про призначення на посаду зазначено Яворський Андрій Васильович, а з наказом ознайомлений А.С. Яворський. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: у пункті 2 Інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вимагається: Інформація про працівників відповідної кваліфікації для надання Послуг відповідно до технічного завдання обов’язково повинна містити графи встановлені Таблицею № 3. Таблиця № 3 ІНФОРМАЦІЯ про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № з/п Прізвище, ім`я та по батькові Посада, розряд (при наявності) Освіта (вища, середня тощо) Стаж роботи на займаній посаді (на даному підприємстві), років 1 2 3 4 5 Включаються працівники, необхідні для надання послуг за предметом закупівлі (інженери, виконроби, майстри, водії механізмів, дорожні робітники, водії та інші працівники) з відповідними розрядами в стовпці № 3 таблиці (при наявності). Якщо працівник працює за сумісництвом, після визначення посади у дужках зазначається - сум. Для підтвердження кваліфікації та досвіду працівників мають бути надані наступні документи на кожну особу зазначену в Таблиці № 3: 1. Для штатних працівників - копії наказів про призначення на посаду, або інші документи, що підтверджують трудові відносини з працівниками. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен привести у відповідність надану інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та/або копію наказу про призначення на посаду.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2020 17:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альфаметрік"
#36150592
1 588 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 грудня 2020 17:29
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2020 20:00
ДУ №3 до БДР 116-08-20.pdf зміни до договору
19 листопада 2020 19:55
Електронний підпис зміни до договору
09 листопада 2020 17:54
ДУ №2 до БДР 116-08-20.pdf зміни до договору
09 листопада 2020 17:54
Електронний підпис зміни до договору
09 листопада 2020 17:51
ДУ №1 до БДР 116-08-20.pdf зміни до договору
09 листопада 2020 17:51
Електронний підпис укладений
25 серпня 2020 18:39
БДР 116-08-20.pdf укладений
25 серпня 2020 18:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до Розділів 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 та 16 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-116/08-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до Договору №БДР-116/08-20 від 25.08.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до Додатку 2 та 3 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-116/08-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до Договору №БДР-116/08-20 від 25.08.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 3.1., Додатку 1 та 3 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-116/08-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3 до Договору №БДР-116/08-20 від 25.08.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 серпня 2020 — 21 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 588 459,19
UAH (в тому числі ПДВ 264 743,19 UAH)