Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, «Капітальний ремонт їдальні та санвузлів Комунального закладу освіти «Навчально-виховний комплекс № 130 «загальноосвітній навчальний заклад І ступеня – гімназія» Дніпровської міської ради, за адресою: м. Дніпро, проспект Героїв, буд. 38». Коригування» (ДК 021:2015 – 45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
3 337 775,00 UAH
UA-2020-07-14-007921-c 2e4faac6ee6e47f8ad4ed1418a8e163d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Олексіївна Гомзякова

+380964362090 gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Вебсайт: https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75А
Контактна особа: Наталія Олексіївна Гомзякова
+380964362090
gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 липня 2020 17:08
Звернення за роз’ясненнями: до 29 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 10 серпня 2020 12:51
Очікувана вартість: 3 337 775,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 688,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 16688 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника - м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75А;
Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону;
Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
Вид забезпечення тендерних пропозицій - електронна банківська гарантія;
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій - відповідно до умов тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, «Капітальний ремонт їдальні та санвузлів Комунального закладу освіти «Навчально-виховний комплекс № 130 «загальноосвітній навчальний заклад І ступеня – гімназія» Дніпровської міської ради, за адресою: м. Дніпро, проспект Героїв, буд. 38». Коригування»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект Героїв, буд. 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 15 Робочі 30
Виконання робіт Пiсляоплата 120 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 липня 2020 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2020 15:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 17:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 17:16
перелік змін 31.07.20.docx
31 липня 2020 17:15
перелік змін 31.07.20.docx
31 липня 2020 17:15
Тендерна документація нова редакція 2.doc
22 липня 2020 15:13
Тендерна документація нова редакція.doc
14 липня 2020 17:08
Тендерна документація.doc
22 липня 2020 15:13
перелік змін 22.07.20.docx
14 липня 2020 17:08
Додаток 7 - Підсумкова відомість ресурсів.rtf
14 липня 2020 17:08
Додаток 6 - зведений кошторисний розрахунок.rtf
14 липня 2020 17:08
Додаток 8 - Відомість обсягу робіт.rtf
14 липня 2020 17:08
Додаток 4 - Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Підтверджуючі право власності документи на власне обладнання
Дата подання: 22 липня 2020 16:08
Дата відповіді: 27 липня 2020 17:33
1) вимогами тендерної документації передбачено надання на власне обладнання підтверджуючих право власності документів. Разом з цим відсутній перелік таких документів. Отже, чи вважається івентаризаційний опис документом який підтверджує право власності на обладнання? Або просимо надати вичерпаний перелік таких документів.
Відповідь: відповідно до п. 5 розділу ІІІ тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надає підтверджуючі документи щодо права власності або договір оренди, або договір про надання послуг /користування/ експлуатації на вказані у відповідній довідці про наявність матеріально-технічної бази машини, механізми та інструменти, строком дії не менше ніж до 31.12.2020 року, та скановані копії технічних паспортів або керівництв з експлуатації, або накладних. На машини учасник надає свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-14-007921-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ДНІПРО - БУДСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:40594397
Дата подання: 22 липня 2020 16:12
1) щодо надання у разі залучення техніки за договором інформації про водія та його медичної книжки, а також документів на техніку. 2) щодо надання у складі тендерної пропозиції проекту виконання робіт.
1) тендерною документації встановлено вимогу щодо надання у разі залучення техніки за договором інформації про водія та його медичної книжки, а також документів на техніку. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки у разі укладання договору надання послуг з юридичною особою, вона несе відповідальність за виконання договору та може залучати різних водіїв не погоджуючи це із замовником послуг. Також умовами договору не передбачено надання замовнику за договором документів на техніку та водіїв, у тому числі медичних книжок. Отже вимагання даної інформації та документів у надавача послуг не є некоректним та неможливим, оскільки він не зобов'язаний їх надавати, та до моменту виконання робіт за предметом закупівлі склад працівників та техніки може змінитись. Отже дана вимога є дискримінаційною та має бути видалена з тендерної документації.
2) вимогами тендерної документації передбачено надання проекту виконання робіт. При цьому замовник не надав усієї необхідної для цього інформації, креслень та ін. Проект виконання робіт розробляється на підставі проекту організації будівництва який також має надаватись замовником. Враховуючи відсутність відкритого доступу до цієї інформації в учасників зазначена вимога є дискримінаційною та обмежує можливість учасникам підготувати свою пропозицію відповідно до вимог тендерної документації. Крім того у діючому законодавстві відсутні вимоги щодо складання проекту виконання робіт для участі у тендері. Згідно оприлюднених документів у цих торгах можливо зробити та надати розрахунки передбачені додатком 3 тендерної документації та відсутня можливіть розробити ПВР. Відповідно вимагаємо прибрати вимогу стосовно надання у складі тендерної пропозиції проекту виконання робіт.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 липня 2020 17:31
1. У складі пропозиції учасник надає договір про надання послуг та лист пояснення до нього. Водій повинен мати медичну довідку .
2. Претендент може звернутися до замовника письмово з метою отримання проектно-кошторисної документації пославшись на пункт тендерної документації про безперешкодний доступ до ПКД.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-14-007921-c.c2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "ДНІПРО - БУДСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:40594397
Скарга, щодо внесення змін до тендерної документації
дискримінаційні вимоги
Документи
Причина: Період оскарження закінчився

Документи подані скаржником

28 липня 2020 17:07
Скарга.pdf
29 липня 2020 12:39
Скарга (2).pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 13:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДНІПРО - БУДСЕРВІС" 3 337 775,00
UAH з ПДВ
3 321 085,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛІР ПЛЮС" 3 325 500,00
UAH з ПДВ
3 325 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 серпня 2020 16:48
Електронний підпис
20 серпня 2020 16:24
Довідка 4.pdf
20 серпня 2020 15:43
ТП.jpg
20 серпня 2020 15:43
Довідка.jpg
20 серпня 2020 15:43
Довідка юр. особа.pdf
20 серпня 2020 15:43
Довідка фіз. особа.pdf
20 серпня 2020 15:43
Довідка 3.jpg
20 серпня 2020 15:43
Довідка 2.jpg
11 серпня 2020 16:38
Електронний підпис
11 серпня 2020 16:34
Свідоцтво.jpg
11 серпня 2020 16:34
МТБ.pdf
11 серпня 2020 16:34
Довідка МТБ.pdf
07 серпня 2020 18:48
Електронний підпис
07 серпня 2020 18:06
д-у 3 ДЦ 2020.pdf
07 серпня 2020 17:40
ПIДПИСАНИЙ_gar0530.pdf
07 серпня 2020 17:40
ЛIЦЕНЗIЯ З ЕЦП.pdf
07 серпня 2020 17:40
зміни до гарантії.zip
07 серпня 2020 17:40
ДЦ та розрахунки.pdf
07 серпня 2020 17:40
ДЦ та розрахунки (2).pdf
07 серпня 2020 17:40
ДОВIРЕНIСТЬ З ЕЦП Kovalenko .pdf
07 серпня 2020 17:40
гарантія.rar
07 серпня 2020 17:40
БАНКIВСЬКА ЛIЦЕНЗIЯ.pdf
07 серпня 2020 17:40
G0720-0530-GL1_tender.pdf
07 серпня 2020 17:40
dovir-Mirgorodsky.pdf
07 серпня 2020 17:40
660_19-ПВР.rar
07 серпня 2020 17:40
42 Лист-відгук.pdf
07 серпня 2020 17:40
41 акти.pdf
07 серпня 2020 17:40
40.5 ДЦ до Д. у. №3.pdf
07 серпня 2020 17:40
40.5 ДЦ до Д. у. №3 2.pdf
07 серпня 2020 17:40
39 довдіка налог. дог..pdf
07 серпня 2020 17:40
34-37 працівники.pdf
07 серпня 2020 17:40
30-33 МТБ.pdf
07 серпня 2020 17:40
5 довідка банк.pdf
07 серпня 2020 17:40
2-4 довідки.pdf
07 серпня 2020 17:40
1 ТП.pdf

Публічні документи

06 серпня 2020 17:15
Електронний підпис
06 серпня 2020 17:15
Електронний підпис
06 серпня 2020 17:14
FW_ гарантия АЛІР ПЛЮС.zip
06 серпня 2020 17:11
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
06 серпня 2020 17:11
ВИТЯГ ПЛАТНИКА ЄП.pdf
06 серпня 2020 17:11
Статут ТОВ Алір Плюс.pdf
06 серпня 2020 17:11
ІПН керівника.pdf
06 серпня 2020 17:11
ВИПИСКА з ЄДРПОУ.pdf
06 серпня 2020 17:11
Договірна ціна ч.1.pdf
06 серпня 2020 17:11
Договірна ціна ч.2.pdf
06 серпня 2020 17:11
Проект договору.pdf
06 серпня 2020 17:11
Договірна ціна ч.3.pdf
06 серпня 2020 17:11
Уповноважені особи.pdf
06 серпня 2020 17:10
Тендерна пропозиція.pdf
06 серпня 2020 17:10
Довідка про учасника.pdf
06 серпня 2020 17:10
Довідка про ГІП, ОТ.pdf
06 серпня 2020 17:10
Довідка про місце МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДНІПРО - БУДСЕРВІС"

ТОВ "АЛІР ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ДНІПРО - БУДСЕРВІС"
#40594397
Переможець 3 321 085,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2020 10:28
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 серпня 2020 08:39

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 11.08.2020р. 1. Замовник 1.1. Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради 1.2. ЄДРПОУ: 40506248 1.3. 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75А. 1.4. Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону. 2. Інформація про предмет закупівлі: 2.1. Найменування предмету закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, «Капітальний ремонт їдальні та санвузлів Комунального закладу освіти «Навчально-виховний комплекс № 130 «загальноосвітній навчальний заклад І ступеня – гімназія» Дніпровської міської ради, за адресою: м. Дніпро, проспект Героїв, буд. 38». Коригування» (ДК 021:2015 – 45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація) 2.2. Кількість: 1 робота. 2.3. Місце виконання робіт: м. Дніпро, проспект Героїв, буд. 38. 2.4. Строк виконання робіт: до 30.10.2020 року. 3. Дата оприлюднення та унікальний номер оголошення про проведення закупівлі: UA-2020-07-14-007921-c. 4. Дата та час початку Аукціону: 10.08.2020 12:51 5. Дата та час закінчення Аукціону: 10.08.2020 13:12 6. Учасник, якому направляється повідомлення про усунення невідповідностей. 6.1 Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: ТОВ "ДНІПРО - БУДСЕРВІС" 6.2. Код ЄДРПОУ/ ІПН: 40594397 6.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс: 49000, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, провул. Штурманський, будинок 7, квартира 54, тел.: +380676317529. 7. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 7.1 Учасником на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації надано договір про надання послуг спецтехніки з ФОП Маленіной Т. І. та на підтвердження умови надано технічний паспорт на автомобіль Камаз, який зареєстрований на громадянина Чеснокова В. В., що не відповідає вимогі, так як в тендерній пропозиції не підтверджено будь які відносини між ФОП Малевською та гр. Чесноковим, якому і належить автомобіль Камаз ( АЕ7393ВЕ). Також в даному договорі № 29/07-20/1 від 29.07.2020 року не вірно зазначено назву екскаватора, що не відповідає наданому свідоцтву про реєстрацію транспортного засобу. 7.2 Учасником на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації надано аналогічний договір № 57ПД/19 з додатками до договору, де додатки підписані тільки зі сторони учасника. 7.3 Учасником на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації на підтвердження наявності працівників зазначених в довідці № 06/08-34 від 06.08.2020 року надано наказ на Янковського А. В. датований від 31.01.2020 року, а прийнятий він на роботу з 03.01.2020 року, прослідковується невідповідність умовам тендерної документації. 8. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 8.1. Учасник на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації потрібно надати підтвердження відносини між ФОП Малевською та гр. Чесноковим, якому і належить автомобіль Камаз ( АЕ7393ВЕ). Також в даному договорі № 29/07-20/1 від 29.07.2020 року не вірно зазначено назву екскаватора, що не відповідає наданому свідоцтву про реєстрацію транспортного засобу, тобто учасник має надати оновлений договір про надання послуг. 8.2 Учасник на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації має надати повторно оновлені додатки в повному обсязі за підписом учасника та контрагента за договором. 8.3 Учасник на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації на підтвердження наявності працівників зазначених в довідці № 06/08-34 від 06.08.2020 року має надано оновлений наказ на Янковського А. В. з вірними датами про прийняття на роботу та ознайомленням співробітника з даним наказом. Уповноважена особа Замовника Н. О. Гомзякова

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2020 10:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДНІПРО - БУДСЕРВІС"
#40594397
3 321 085,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 13:22
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2020 16:55
Додаткова угода № 1 від 01.09.2020.pdf зміни до договору
02 вересня 2020 16:55
Електронний підпис укладений
02 вересня 2020 09:30
Банківська гарантія вик.договору.FR12.pdf укладений
02 вересня 2020 09:30
Додатки до Договору № 24ПД-20.pdf укладений
02 вересня 2020 09:30
Додатки до Договору № 24ПД-20 - 2.pdf укладений
02 вересня 2020 09:29
Договір № 24ПД-20 від 01.09.2020.pdf укладений
02 вересня 2020 09:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до преамбули договору, та зазначення, що попередня оплата Підряднику не передбачена
Номер договору про закупівлю: 24ПД/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 311 043,01
UAH