Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, «Капітальний ремонт їдальні та санвузлів Комунального закладу освіти «Навчально-виховний комплекс № 130 «загальноосвітній навчальний заклад І ступеня – гімназія» Дніпровської міської ради, за адресою: м. Дніпро, проспект Героїв, буд. 38». Коригування» (ДК 021:2015 – 45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
3 337 775,00 UAH
UA-2020-07-14-007921-c ● 2e4faac6ee6e47f8ad4ed1418a8e163d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40506248 |
Вебсайт: | https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75А |
Контактна особа: |
Наталія Олексіївна Гомзякова +380964362090 gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 липня 2020 17:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 липня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 серпня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 10 серпня 2020 12:51 |
Очікувана вартість: | 3 337 775,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 688,88 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 16688 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Місцезнаходження замовника - м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75А;
Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону;
Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
Вид забезпечення тендерних пропозицій - електронна банківська гарантія;
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій - відповідно до умов тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону;
Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
Вид забезпечення тендерних пропозицій - електронна банківська гарантія;
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій - відповідно до умов тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, «Капітальний ремонт їдальні та санвузлів Комунального закладу освіти «Навчально-виховний комплекс № 130 «загальноосвітній навчальний заклад І ступеня – гімназія» Дніпровської міської ради, за адресою: м. Дніпро, проспект Героїв, буд. 38». Коригування»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект Героїв, буд. 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 15 | Робочі | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 липня 2020 17:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 липня 2020 17:16 |
перелік змін 31.07.20.docx | |
31 липня 2020 17:15 |
Тендерна документація нова редакція 2.doc | |
22 липня 2020 15:13 |
перелік змін 22.07.20.docx | |
14 липня 2020 17:08 |
Додаток 7 - Підсумкова відомість ресурсів.rtf | |
14 липня 2020 17:08 |
Додаток 6 - зведений кошторисний розрахунок.rtf | |
14 липня 2020 17:08 |
Додаток 8 - Відомість обсягу робіт.rtf | |
14 липня 2020 17:08 |
Додаток 4 - Проект договору.docx |
31 липня 2020 17:16 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
31 липня 2020 17:16 |
перелік змін 31.07.20.docx
|
||||||
31 липня 2020 17:15 |
Тендерна документація нова редакція 2.doc
|
||||||
22 липня 2020 15:13 |
перелік змін 22.07.20.docx
|
||||||
14 липня 2020 17:08 |
Додаток 7 - Підсумкова відомість ресурсів.rtf
|
||||||
14 липня 2020 17:08 |
Додаток 6 - зведений кошторисний розрахунок.rtf
|
||||||
14 липня 2020 17:08 |
Додаток 8 - Відомість обсягу робіт.rtf
|
||||||
14 липня 2020 17:08 |
Додаток 4 - Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Підтверджуючі право власності документи на власне обладнання
Дата подання: 22 липня 2020 16:08
Дата відповіді: 27 липня 2020 17:33
1) вимогами тендерної документації передбачено надання на власне обладнання підтверджуючих право власності документів. Разом з цим відсутній перелік таких документів. Отже, чи вважається івентаризаційний опис документом який підтверджує право власності на обладнання? Або просимо надати вичерпаний перелік таких документів.
Відповідь: відповідно до п. 5 розділу ІІІ тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надає підтверджуючі документи щодо права власності або договір оренди, або договір про надання послуг /користування/ експлуатації на вказані у відповідній довідці про наявність матеріально-технічної бази машини, механізми та інструменти, строком дії не менше ніж до 31.12.2020 року, та скановані копії технічних паспортів або керівництв з експлуатації, або накладних. На машини учасник надає свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-14-007921-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ДНІПРО - БУДСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:40594397
Дата подання: 22 липня 2020 16:12
1) щодо надання у разі залучення техніки за договором інформації про водія та його медичної книжки, а також документів на техніку.
2) щодо надання у складі тендерної пропозиції проекту виконання робіт.
1) тендерною документації встановлено вимогу щодо надання у разі залучення техніки за договором інформації про водія та його медичної книжки, а також документів на техніку. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки у разі укладання договору надання послуг з юридичною особою, вона несе відповідальність за виконання договору та може залучати різних водіїв не погоджуючи це із замовником послуг. Також умовами договору не передбачено надання замовнику за договором документів на техніку та водіїв, у тому числі медичних книжок. Отже вимагання даної інформації та документів у надавача послуг не є некоректним та неможливим, оскільки він не зобов'язаний їх надавати, та до моменту виконання робіт за предметом закупівлі склад працівників та техніки може змінитись. Отже дана вимога є дискримінаційною та має бути видалена з тендерної документації.
2) вимогами тендерної документації передбачено надання проекту виконання робіт. При цьому замовник не надав усієї необхідної для цього інформації, креслень та ін. Проект виконання робіт розробляється на підставі проекту організації будівництва який також має надаватись замовником. Враховуючи відсутність відкритого доступу до цієї інформації в учасників зазначена вимога є дискримінаційною та обмежує можливість учасникам підготувати свою пропозицію відповідно до вимог тендерної документації. Крім того у діючому законодавстві відсутні вимоги щодо складання проекту виконання робіт для участі у тендері. Згідно оприлюднених документів у цих торгах можливо зробити та надати розрахунки передбачені додатком 3 тендерної документації та відсутня можливіть розробити ПВР. Відповідно вимагаємо прибрати вимогу стосовно надання у складі тендерної пропозиції проекту виконання робіт.
Розгорнути
Згорнути
2) вимогами тендерної документації передбачено надання проекту виконання робіт. При цьому замовник не надав усієї необхідної для цього інформації, креслень та ін. Проект виконання робіт розробляється на підставі проекту організації будівництва який також має надаватись замовником. Враховуючи відсутність відкритого доступу до цієї інформації в учасників зазначена вимога є дискримінаційною та обмежує можливість учасникам підготувати свою пропозицію відповідно до вимог тендерної документації. Крім того у діючому законодавстві відсутні вимоги щодо складання проекту виконання робіт для участі у тендері. Згідно оприлюднених документів у цих торгах можливо зробити та надати розрахунки передбачені додатком 3 тендерної документації та відсутня можливіть розробити ПВР. Відповідно вимагаємо прибрати вимогу стосовно надання у складі тендерної пропозиції проекту виконання робіт.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 липня 2020 17:31
1. У складі пропозиції учасник надає договір про надання послуг та лист пояснення до нього. Водій повинен мати медичну довідку .
2. Претендент може звернутися до замовника письмово з метою отримання проектно-кошторисної документації пославшись на пункт тендерної документації про безперешкодний доступ до ПКД.
2. Претендент може звернутися до замовника письмово з метою отримання проектно-кошторисної документації пославшись на пункт тендерної документації про безперешкодний доступ до ПКД.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-07-14-007921-c.c2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "ДНІПРО - БУДСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:40594397
Причина: Період оскарження закінчився
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДНІПРО - БУДСЕРВІС" #40594397 |
Переможець |
3 321 085,00
UAH з ПДВ
|
13 серпня 2020 10:28
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 серпня 2020 08:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 13:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 вересня 2020 16:55
|
Додаткова угода № 1 від 01.09.2020.pdf | зміни до договору |
02 вересня 2020 16:55
|
Електронний підпис | укладений |
02 вересня 2020 09:30
|
Банківська гарантія вик.договору.FR12.pdf | укладений |
02 вересня 2020 09:30
|
Додатки до Договору № 24ПД-20.pdf | укладений |
02 вересня 2020 09:30
|
Додатки до Договору № 24ПД-20 - 2.pdf | укладений |
02 вересня 2020 09:29
|
Договір № 24ПД-20 від 01.09.2020.pdf | укладений |
02 вересня 2020 09:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін до преамбули договору, та зазначення, що попередня оплата Підряднику не передбачена |
Номер договору про закупівлю: | 24ПД/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |