Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проєктної документації на об’єкт: «Капітальний ремонт спортивного майданчика по вул. Зіньківська, 36, 36а у місті Полтава» (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
75 097,20 UAH
UA-2020-07-14-007745-c dace9a0551684b1b9a0802a3c70500eb
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павленко Олександра Сергіївна

(0532)609432 PAVLEN4IK@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365854
Місцезнаходження: 36020, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Стрітенська, 19, м. Полтава
Контактна особа: Павленко Олександра Сергіївна
(0532)609432
PAVLEN4IK@UKR.NET
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 липня 2020 16:53
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2020 10:00
Очікувана вартість: 75 097,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,93%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Учасники закупівлі повинні надати у складі своєї пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі та умовам, визначених в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, установлених замовником. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі надаюся учаснику у вигляді технічного завдання, зазначені в Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Переможець вносить забезпечення виконання договору про закупівлю . Вид забезпечення виконання договору про закупівлю грошова застава; Строк дії забезпечення виконання договору з моменту укладання договору до моменту повного виконання договору. Умови надання: Переможець зобов’язаний не пізніше дати укладення договору про закупівлю надати забезпечення виконання договору у вигляді грошової застави у розмірі 4,95 % ціни договору ( у разі проведення аукціону - у розмірі 4,95 % ціни договору визначеної за результатами аукціону). Підрядник перераховує забезпечення виконання договору на депозитний рахунок Замовника UA988201720355189002001041201 ДКСУ м. Київ, МФО 820172. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: - після виконання переможцем спрощеної закупівлі договору про закупівлю; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених статтею 43 Закону; - згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у наступних випадках: - якщо договір про закупівлю був розірваний достроково з ініціативи Підрядника до закінчення встановленого строку дії даного Договору; - Підрядник відмовився від виконання робіт по даному Договору; - Підрядник допускав систематичного неякісного виконання робіт.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Розробка проєктної документації на об’єкт: «Капітальний ремонт спортивного майданчика по вул. Зіньківська, 36, 36а у місті Полтава» 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, Полтава, Зіньківська 36, 36а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 вересня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює оплату за фактично виконані роботи на умовах передбачених проєктом Договру підряду. Можливе відстрочення платежу за виконані роботи, відповідно до пропозиції Підрядника Пiсляоплата 241 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Відстрочення оплати за виконані роботи: 30%
на строк від 241 і більше днів: 30%
на строк від 181 по 240 днів: 15%
на строк від 121 по 180 днів: 10%
на строк від 61 по 120 днів: 5%
на строк, що складає менш ніж 60 днів: 0%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ФОП Мурза Яна Геннадіївна 63 831,58
UAH з ПДВ
63 831,58
UAH з ПДВ
1.4285714286 44 682.11 Документи

Публічні документи

23 липня 2020 19:52
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Мурза Яна Геннадіївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Мурза Яна Геннадіївна
#3339200680
Переможець 63 831,58
UAH з ПДВ
31 липня 2020 14:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2020 14:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Мурза Яна Геннадіївна
#3339200680
63 831,58
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2020 13:19
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2020 13:18
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2020 13:12
звіт про виконання.pdf укладений
20 жовтня 2020 13:11
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 10:38
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 15:09
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 15:08
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 15:05
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 15:03
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 14:54
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 14:46
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 14:46
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 14:40
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 14:35
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 14:35
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 14:22
Договір підряду 001_compressed.pdf укладений
12 серпня 2020 17:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 серпня 2020 — 20 жовтня 2020
Сума оплати за договором: 63 831,58
UAH (в тому числі ПДВ 0,01 UAH)