Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Суміш бетонна
Очікувана вартість
3 200 000,00 UAH
UA-2020-07-14-007700-c e0a7268ea02c4ff3aea01cb5bc2da370
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Олександрович Дьомочкін

+380933778912 demochkin.dor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА "ШЛЯХРЕМБУД"
Код ЄДРПОУ: 03359182
Вебсайт: http://drs.kh.ua
Місцезнаходження: 61004, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Москалівська, 20
Контактна особа: Олег Олександрович Дьомочкін
+380933778912
demochkin.dor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 липня 2020 16:48
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2020 10:00
Початок аукціону: 31 липня 2020 13:15
Очікувана вартість: 3 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 90000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені української мовою. Більш детально у тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1600 метр кубічний
Суміш бетонна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м. Харків, за адресою бази відвантаження учасника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються після настання події – поставки відповідної партії Товару. Розрахунки проводяться шляхом перерахування Покупцем на рахунок Постачальника грошових коштів згідно видаткових накладних по типу післяоплати у розмірі 100 % вартості відповідної партії Товару. Пiсляоплата 60 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Обсяг закупівлі
Дата подання: 16 липня 2020 00:13
Дата відповіді: 17 липня 2020 10:40
Доброго дня. Уточніть будьласка обсяг закупівлі, оскільки згідно Вашої документації обсяг закупівлі становить від 1600м.к. до 1900м.к.. Заздалегідь вдячні.
Відповідь: З урахуванням Вашого звернення, відповідно до частини другої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», (далі - Закон), до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни з метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, установлених Законом

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-14-007700-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДАБЛ-ТАБ", Код ЄДРПОУ:43038671
Дата подання: 10 серпня 2020 11:34
неправомірна дискваліфікація учасника закупівлі
Голові тендерного комітету комунального підрядного спеціалізованого підприємства по ремонту і будівництву автошляхів
м. Харкова «ШЛЯХРЕМБУД».

Протоколом №202 від 07.08.2020 р. відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ДАБЛ-ТАБ».
Уважно ознайомившись з протоколом №202 від 07.08.2020 р., повідомляємо наступне.
1. …. «Відповідно до вимог підпункту 7.1 пункту 7 розділу І тендерної документації документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені українською мовою. Документи, що подаються учасником у складі тендерної пропозиції іншою мовою, аніж українська потребують наявність перекладу, засвідченого підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником).
Якщо учасник торгів не є резидентом України, він може додатково подавати документи своєї тендерної пропозиції, що викладені англійською/російською мовою.
Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. За таких умов тендерної документації учасником - ТОВ «ДАБЛ-ТАБ» у складі тендерної пропозиції подано (завантажено через електронну систему закупівель у файлі: «лист відгук_уточнений_2.pdf): лист від «ООО «ГРАНИТ БЕТОН», який викладено іншою мовою, аніж українська, а саме російською мовою, а тендерна пропозиція не містить переклад, що не відповідає умовам тендерної пропозиції в цій частині, а учасник процедури закупівлі - ТОВ «ДАБЛ-ТАБ» не відповідає встановленим вимогам до учасника відповідно до законодавства.» ….
Листи відгуки про виконання учасником умов договору це документи сторонніх організацій, а відповідно до вимог підпункту 7.1 пункту 7 розділу І тендерної документації документи повинні бути викладені українською мовою ті, що складені безпосередньо учасником.
Тому дані документи не мають містити переклад, що в свою чергу відповідає умовам тендерної пропозиції в цій частині, а учасник процедури закупівлі - ТОВ «ДАБЛ-ТАБ» відповідає встановленим вимогам до учасника відповідно до законодавства
2. …. «Відповідно до вимог підпункту 1.1.2 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та завантаження файлів, зокрема, з інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону, відповідно до пункту 5 розділу ІІІ цієї тендерної документації.
У свою чергу, у відповідності до вимог підпункту 5.4 пункту 5 розділу ІІІ цієї тендерної документації учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, у вигляді довідок (узагальненої (зведеної) довідки), складених (складеної) учасником у довільній формі, зміст яких (якої) підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі.
Учасником - ТОВ «ДАБЛ-ТАБ», за вищевказаних умов тендерної документації, у складі тендерної пропозиції подано довідку (завантажено через електронну систему закупівель у файлі: «довідка_ст 17.pdf »): «Довідка (у довільній формі) щодо ст. 17», зміст якої не підтверджує відсутності підстави передбаченої частиною другою статті 17 Закону; тендерна пропозиція не відповідає вимогам підпункту 5.4 пункту 5 розділу ІІІ цієї тендерної документації, а учасник процедури закупівлі - ТОВ «ДАБЛ-ТАБ» не відповідає встановленим вимогам до учасника відповідно до законодавства.» ….
Частина друга статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає, що замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
Учасником - ТОВ «ДАБЛ-ТАБ», подано (завантажено) документ, а саме: довідка щодо порядності учасника , яка містить наступну інформацію: ТОВ «ДАБЛ - ТАБ» наступною довідкою повідомляє. що у процесі господарської діяльності підприємства не було жодного випадку дострокового розірвання договорів поставки продукції з вини ТОВ «ДАБЛ - ТАБ» (невиконання своїх зобов’язань за договором, непоставка продукції або ненадання послуг, поставка продукції неналежної якості тощо)
Отже, тендерна пропозиція відповідає вимогам підпункту 5.4 пункту 5 розділу ІІІ цієї тендерної документації, а учасник процедури закупівлі - ТОВ «ДАБЛ-ТАБ» відповідає встановленим вимогам до учасника відповідно до законодавства.
3. …. «Технічний опис предмета закупівлі: товару, що пропонується учасником для постачання за договором про закупівлю, у відповідності до вимог, визначених у додатку 1 до тендерної документації на виконання вимог підпункту 6.2.1 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації. Учасником - ТОВ «ДАБЛ-ТАБ», подано (завантажено) документ, а саме: «ТЕХНІЧНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», який містить: «ТАБЛИЦЯ: «ВИМОГИ ЗАМОВНИКА ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» (далі – ТАБЛИЦЯ І). Друга графа ТАБЛИЦІ І містить інформацію про кількість бетонної суміші, тобто «1900 м3», а це не відповідає кількості, зазначеній замовником у ТАБЛИЦІ: «ВИМОГИ ЗАМОВНИКА ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ додатку 1 до тендерної документації, а це – 1600 м3, що не відповідає умовам підпункту 6.2.1 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації.» ….
У файлі тендерній документації, що завантажений замовником процедури закупівлі 14.07.2020р. в додатку 1 до тендерної документації – Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ у ТАБЛИЦІ: «ВИМОГИ ЗАМОВНИКА ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ вказано об’єм закупівлі 1900 м3 бетонної суміші. В період уточнень, передбачений державною закупівлею замовнику задали питання щодо уточнення об’єму предмету закупівлі, на що замовник відповів «З урахуванням Вашого звернення, відповідно до частини другої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», (далі - Закон), до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни з метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, установлених Законом». Замовником було завантажено файл 20.07.20_ТД_НОВА РЕДАКЦІЯ_БЕТОН СУМІШ_Укр.doc 20.07 в 15:31.
при підготовці тендерної пропозиції ТОВ «ДАБЛ ТАБ» також допустив технічну описку в довідці «ТЕХНІЧНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», а саме: замість 1600 м3 вказано 1900 м3. Крім цього, звертаємо увагу, що у всіх інших довідках вказаний об’єм предмету закупівлі 1600 м3 ТОВ «ДАБЛ ТАБ» наголошує на тому, що дану технічну описку слід віднести до формальних (несуттєвих) технічних помилок, згідно п. 1.5 розділу III тендерної документації, що в свою чергу не може привести до дискваліфікації учасника торгів.
4. …. «Гарантійний лист, складений у довільній формі, згідно з яким учасник гарантує постачання товару, що є предметом закупівлі, в обсягах та у строки, що визначені замовником у тендерній документації, згідно з підпунктом 6.2.3 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації, але тендерна пропозиція учасника - ТОВ «ДАБЛ-ТАБ», не містить такого окремого гарантійного листа, що не відповідає вимогам підпункту 6.2.3 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації» ….
Учасником - ТОВ «ДАБЛ-ТАБ», подано (завантажено) документ, а саме: довідка про виконання умов доставки, яка містить наступну інформацію: Ми, ТОВ «ДАБЛ ТАБ» у разі перемоги в торгах гарантуємо поставку товару згідно заявок замовника у повному обсязі на адресу, погоджену в момент замовлення та в зручний для замовника час. Відвантаження можливе цілодобово у тому числі у вихідні та святкові дні..
Замовником не вимагалось конкретної форм гарантійного листа, тому Учасником - ТОВ «ДАБЛ-ТАБ» гарантійний лист складений в довільній формі у вигляді довідки, але зміст її відповідає вимогам підпункту 6.2.3 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації.
3.3) інші документи, передбачені додатком 1 до тендерної документації на виконання вимог підпункту 6.2.4 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації. Згідно з вимогами пункту 3 ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ додатку 1 до тендерної документації зазначено: «Обсяг поставки товару: 1600 м3. Відвантажування товару учасником замовнику повинно здійснюватися у цілодобовому режимі, у тому числі у вихідні та у святкові дні, партіями протягом 1 (однієї) доби з дня подання заявки замовником за допомогою телефонного зв’язку та/або заявки, направленої учаснику факсимільним зв’язком чи електронною поштою.
Обсяг поставки товару визначається замовником згідно з його фактичною потребою:
учасник повинен мати можливість забезпечувати відвантажування суміші бетонної, - від 2 м3 до 50 м3, за добу.
Приймання партій товару здійснюється замовником, за адресою бази відвантаження учасника, що знаходиться в межах м. Харкова шляхом завантаження у транспортні засоби замовника.
Строк поставки загального обсягу товару - з дати укладення договору про закупівлю до 30 квітня 2021 року (на протязі строку його дії). У якості гарантій для підтвердження виконання вимог замовника щодо вказаних умов поставки (відвантажування) товару, наведених у цьому пункті 3, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати відповідний гарантійний лист.»
Учасником - ТОВ «ДАБЛ-ТАБ», подано (завантажено) документ: «Довідка про виконання умов доставки» (далі – Довідка І). Довідка І містить інформацію: « Ми «ТОВ «ДАБЛ-ТАБ» у разі перемоги в торгах гарантуємо поставку товару згідно заявок замовника у повному обсязі на адресу, погоджену в момент замовлення та в зручний час. Відвантаження можливе цілодобово у тому числі у вихідні та святкові дні.», яка не відповідає вимогам пункту 3 ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ додатку 1 до тендерної документації, в частині підтвердження виконання вимог замовника щодо умов поставки (відвантажування) товару, а саме: обсяг поставки, можливість відвантаження суміші бетонної, - від 2 м3 до 50 м3, за добу, що не відповідає вимогам підпункту 6.2.4 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації.
Учасником - ТОВ «ДАБЛ-ТАБ», подано (завантажено) документ, а саме: довідка про виконання умов доставки, яка містить наступну інформацію: Ми, ТОВ «ДАБЛ ТАБ» у разі перемоги в торгах гарантуємо поставку товару згідно заявок замовника у повному обсязі на адресу, погоджену в момент замовлення та в зручний для замовника час. Відвантаження можливе цілодобово у тому числі у вихідні та святкові дні..
Замовником не вимагалось конкретної форм гарантійного листа, тому Учасником - ТОВ «ДАБЛ-ТАБ» гарантійний лист складений в довільній формі у вигляді довідки, але зміст її відповідає вимогам підпункту 6.2.4 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації.

Враховуючи вищевказане ТОВ «ДАБЛ ТАБ» вважає неправомірною дискваліфікацію тендерної пропозиції та просить замовника переглянути її.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 серпня 2020 16:05
Шановний запитувач! У відповідності до частини третьої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (в редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019) (далі – Закон), 10 серпня 2020 (11:34) через електронну систему закупівель було отримано звернення учасника - ТОВ «ДАБЛ-ТАБ» (код згідно з ЄДРПОУ – 43038671) стосовно відхилення тендерної пропозиції цього учасника процедури закупівлі – відкриті торги щодо закупівлі: код ДК 021:2015 – 44110000-4 - Конструкційні матеріали (суміш бетонна), з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, (далі – Звернення). При цьому слід звернути увагу на те, що відповідно до частини першої статті 24 Закону, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Водночас, саме згідно з частиною третьою статті 31 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. У зв’язку з чим, надаємо відповідь на Звернення про нижченаведене, що розміщується в окремо прикріпленому файлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2020 13:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДАБЛ-ТАБ" 3 040 000,00
UAH з ПДВ
3 040 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРКІНГ+" 3 171 200,00
UAH з ПДВ
3 091 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "РУБЕЦЬ ГАННА ВІКТОРІВНА" 3 200 000,00
UAH з ПДВ
3 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2020 09:48
Електронний підпис
30 липня 2020 09:42
Електронний підпис
30 липня 2020 09:40
цінова пропозиція.pdf
30 липня 2020 09:40
устав.pdf
30 липня 2020 09:40
посвідчення якості.pdf
30 липня 2020 09:40
наказ_директор.pdf
30 липня 2020 09:40
довідка_ст 17.pdf
30 липня 2020 09:40
Довідка.pdf
30 липня 2020 09:40
гарантійний лист.pdf
30 липня 2020 09:40
витяг НДС.pdf
30 липня 2020 09:40
виписка з ЕДРПОУ.pdf
30 липня 2020 09:40
аналогічні договора.pdf

Публічні документи

17 серпня 2020 17:34
Електронний підпис
17 серпня 2020 17:27
банковская гарантия.pdf
17 серпня 2020 17:27
банкрутство.pdf
17 серпня 2020 17:27
довідки.pdf
30 липня 2020 09:25
Електронний підпис
30 липня 2020 09:22
Відповідальна особа.7z
29 липня 2020 17:06
Електронний підпис
29 липня 2020 17:01
Інші документи.7z
29 липня 2020 17:01
Банківська гарантія.7z
29 липня 2020 17:01
Проект договору.PDF
29 липня 2020 17:01
Стаття 17.PDF
29 липня 2020 17:01
Технчний опис.PDF
29 липня 2020 17:01
Ф-II.7z
29 липня 2020 17:01
Форма І.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДАБЛ-ТАБ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРКІНГ+"

ФОП "РУБЕЦЬ ГАННА ВІКТОРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ДАБЛ-ТАБ"
#43038671
Відхилено 3 040 000,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 12:41
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 серпня 2020 12:26
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРКІНГ+"
#32868719
Переможець 3 091 200,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 16:36

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником процедури закупівлі - ТОВ «ДАБЛ-ТАБ» у тендерній пропозиції, виявлених замовником під час розгляду тендерної пропозиції цього учасника Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ДАБЛ-ТАБ» (код згідно з ЄДРПОУ - 43038671) (далі – ТОВ «ДАБЛ-ТАБ»), що за результатами аукціону визначена найбільш економічно вигідною, згідно з частиною шістнадцятою статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (в редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019) (далі – Закон) виявлено невідповідності в поданих цим учасником інформації та/або документах у тендерній пропозиції, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, а саме: 1). Згідно з вимогами підпункту 5.2.1.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації для підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку учасника про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для здійснення постачання товару, що є предметом закупівлі, складену та заповнену за табличною формою І, наведеною у підпункті 5.2.1.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації. Учасником - ТОВ «ДАБЛ-ТАБ», за вищевказаних умов тендерної документації, у складі тендерної пропозиції подано довідку у табличному вигляді, що містить інформацію, передбачену для заповнення формою І, наведеною у підпункті 5.2.1.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації (завантажено через електронну систему закупівель у файлі: «довідка про наявність матеріально технічної бази.pdf»), а саме: «Довідка про наявність обладнання та матеріально технічної бази», (далі – Довідка І). У другій графі таблиці форми І, наведеної у підпункті 5.2.1.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, передбачено, заповнення наступної інформації: наявність обладнання та матерiально-технiчної бази, необхідних для здійснення постачання товару, що є предметом закупівлі (найменування, місцезнаходження). Проте, друга графа таблиці Довідки І не містить місцезнаходження зазначеного учасником процедури закупівлі, ТОВ «ДАБЛ-ТАБ, обладнання, що встановлено для заповнення табличною формою І, наведеною у підпункті 5.2.1.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, і що не відповідає умовам підпункту 5.2.1.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації. Для подальшого розгляду тендерної пропозиції та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду згідно із Законом, учаснику - ТОВ «ДАБЛ-ТАБ» відповідно до частини дев’ятої статті 26 Закону необхідно виправити невідповідності у Довідці І, що подана ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, а саме: у другій графі рядку за № 1-3 таблиці Довідки І зазначити місцезнаходження кожного найменування обладнання. 2). Згідно з вимогами підпункту 5.2.2.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації для документального підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку щодо виконання учасником аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше двох), у табличному вигляді, складену та заповнену за формою ІІ, наведеною у підпункті 5.2.2.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації. Учасником - ТОВ «ДАБЛ-ТАБ» надано у складі тендерної пропозиції (завантажено через електронну систему закупівель у файлі: «довідка аналогічний договір.pdf»): «ДОВІДКА про досвід виконання аналогічного договору», (далі – Довідка ІІ), подану у табличному вигляді, що містить інформацію, передбачену для заповнення формою ІІ, наведеною у підпункті 5.2.2.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації. Однак, Довідка ІІ не містить інформації щодо ціни договору, строку дії договору, адреси замовника/покупця за договором, що встановлено для заповнення табличною формою ІІ, наведеною у підпункті 5.2.2.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, і що не відповідає умовам підпункту 5.2.2.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації. Згідно з вимогами підпункту 5.2.2.4 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації для документального підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: оригінал листа-відгуку від замовника/покупця за кожним наданим аналогічним договором, інформація про які наведена учасником у таблиці за формою ІІ, про належне виконання учасником кожного з відповідних наданих аналогічних договорів, з обов’язковим зазначенням у цьому листі-відгуку: номеру договору та дати його укладення, предмету договору, ціни договору, строку дії договору, посади, П.І.Б. і номеру телефону контактної особи замовника/покупця за вказаним договором. Відповідно до вимог підпункту 5.2.2.4 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації учасник - ТОВ «ДАБЛ-ТАБ» надав у складі тендерної пропозиції (завантажено через електронну систему закупівель у файлі: «аналогічні договора.pdf») скановані кольорові копії оригіналів документів, а саме: лист щодо постачання бетону за підписом директора «ФОРМУЛА БЕТОНА» Маравський Д. В. (далі - Лист І) та лист щодо доставки бетону від ООО «ГРАНИТ БЕТОН» (далі - Лист ІІ). Проте, у Листі І та Листі ІІ не зазначено номеру договору та дати його укладення, ціни договору, строку дії договору, номеру телефону контактної особи замовника/покупця, що не відповідає умовам підпункту 5.2.2.4 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації. Для подальшого розгляду тендерної пропозиції та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду згідно із Законом, учаснику - ТОВ «ДАБЛ-ТАБ» відповідно до частини дев’ятої статті 26 Закону необхідно виправити невідповідності у Довідці ІІ, у Листі І та Листі ІІ, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, а саме: 1) таблицю Довідки ІІ заповнити за формою ІІ, наведеною у підпункті 5.2.2.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації; 2) у Листі І та Листі ІІ зазначити інформацію згідно з умовам підпункту 5.2.2.4 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації. 3). Згідно з умовами підпункту 1.1.4 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, та завантаження файлів, з документами, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю відповідно до підпункту 1.2 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. Згідно з вимогами підпункту 1.2 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору про закупівлю для службової (посадової) особи учасника, яку уповноважено підписувати документи тендерної пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчого (установчих) документа (документів), підтверджуються оригіналом чи копією протоколу установчих/загальних зборів або випискою з протоколу установчих/загальних зборів або оригіналом чи копією рішення засновника та наказом (копією наказу/витягом з наказу)/розпорядженням (копією розпорядження/ витягом з розпорядження) про призначення або про вступ на посаду; довіреністю/дорученням, у разі підписання документів тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю особою, чиї повноваження не визначені установчим (установчими) документом (документами) та документальним підтвердженням повноважень особи, яка видала довіреність/доручення, щодо видачі довіреності/доручення. У складі тендерної пропозиції учасником - ТОВ «ДАБЛ-ТАБ» надано (завантажено через електронну систему закупівель у файлі: «довідка щодо підпису документації.pdf»): «Довідка щодо підпису документації» (далі – Довідка ІІІ), в якій зазначена інформація про уповноваженого на підписання договору про закупівлю. Учасником - ТОВ «ДАБЛ-ТАБ» у складі тендерної пропозиції надано (завантажено через електронну систему закупівель у файлі: «наказ_директор.pdf»): «Наказ № 1 від 10.06.2019», в якому зазначена інформація про вступ на посаду директора ТОВ «ДАБЛ-ТАБ». На виконання вимог підпункту 1.2 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасником процедури закупівлі не надано документи про повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору про закупівлю для службової (посадової) особи учасника, яку уповноважено підписувати документи тендерної пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчого (установчих) документа (документів). Для подальшого розгляду тендерної пропозиції та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду згідно із Законом, учаснику - ТОВ «ДАБЛ-ТАБ» відповідно до частини дев’ятої статті 26 Закону необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, а саме: оригіналу чи копії протоколу установчих/загальних зборів або виписки з протоколу установчих/загальних зборів або оригіналу чи копії рішення засновника.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2020 16:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРКІНГ+"
#32868719
3 091 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
06 травня 2021 17:12
Дод угода № 1 до дог № 126_ бетон.pdf зміни до договору
06 травня 2021 17:10
Електронний підпис укладений
21 серпня 2020 12:45
Договір № 126_БЕТОН СУМІШ_укр.pdf укладений
21 серпня 2020 12:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; ціна Договору становить: 1 856 845,20 грн. з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 126
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML