Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Суміш бетонна
Очікувана вартість
3 200 000,00 UAH
UA-2020-07-14-007700-c ● e0a7268ea02c4ff3aea01cb5bc2da370
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА "ШЛЯХРЕМБУД" |
Код ЄДРПОУ: | 03359182 |
Вебсайт: | http://drs.kh.ua |
Місцезнаходження: | 61004, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Москалівська, 20 |
Контактна особа: |
Олег Олександрович Дьомочкін +380933778912 demochkin.dor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 липня 2020 16:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 липня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 липня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 31 липня 2020 13:15 |
Очікувана вартість: | 3 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 90000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені української мовою. Більш детально у тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1600 метр кубічний
Суміш бетонна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61000, Україна, Харківська область, м. Харків, за адресою бази відвантаження учасника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2021
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки здійснюються після настання події – поставки відповідної партії Товару. Розрахунки проводяться шляхом перерахування Покупцем на рахунок Постачальника грошових коштів згідно видаткових накладних по типу післяоплати у розмірі 100 % вартості відповідної партії Товару. | Пiсляоплата | 60 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 липня 2020 10:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 липня 2020 10:30 |
22.07.20_ТД_НОВА РЕДАКЦІЯ-2_БЕТОН СУМІШ_Укр.doc | |
22 липня 2020 10:30 |
22.07.2020_ПЕРЕЛІК ЗМІН-2_БЕТОН СУМІШ_укр.doc | |
20 липня 2020 15:31 |
20.07.2020_ПЕРЕЛІК ЗМІН_БЕТОН СУМІШ_укр.doc | |
20 липня 2020 15:31 |
20.07.20_ТД_НОВА РЕДАКЦІЯ_БЕТОН СУМІШ_Укр.doc | |
20 липня 2020 15:31 |
20.07.20_ПРОЄКТ ДОГОВОРУ_НОВА РЕД._БЕТОН СУМІШ_Укр.doc | |
14 липня 2020 16:48 |
20_НА ПОРТАЛ_ОГОЛОШЕННЯ_БЕТОННА СУМІШ_укр.doc | |
14 липня 2020 16:48 |
20_ПРОЄКТ ДОГОВОРУ_БЕТОН СУМІШ_УКР.doc | |
14 липня 2020 16:48 |
20_ТД_БЕТОН СУМІШ_Укр.doc |
22 липня 2020 10:31 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
22 липня 2020 10:30 |
22.07.20_ТД_НОВА РЕДАКЦІЯ-2_БЕТОН СУМІШ_Укр.doc
|
||||||
22 липня 2020 10:30 |
22.07.2020_ПЕРЕЛІК ЗМІН-2_БЕТОН СУМІШ_укр.doc
|
||||||
20 липня 2020 15:31 |
20.07.2020_ПЕРЕЛІК ЗМІН_БЕТОН СУМІШ_укр.doc
|
||||||
20 липня 2020 15:31 |
20.07.20_ТД_НОВА РЕДАКЦІЯ_БЕТОН СУМІШ_Укр.doc
|
||||||
20 липня 2020 15:31 |
20.07.20_ПРОЄКТ ДОГОВОРУ_НОВА РЕД._БЕТОН СУМІШ_Укр.doc
|
||||||
14 липня 2020 16:48 |
20_НА ПОРТАЛ_ОГОЛОШЕННЯ_БЕТОННА СУМІШ_укр.doc
|
||||||
14 липня 2020 16:48 |
20_ПРОЄКТ ДОГОВОРУ_БЕТОН СУМІШ_УКР.doc
|
||||||
14 липня 2020 16:48 |
20_ТД_БЕТОН СУМІШ_Укр.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Обсяг закупівлі
Дата подання: 16 липня 2020 00:13
Дата відповіді: 17 липня 2020 10:40
Доброго дня.
Уточніть будьласка обсяг закупівлі, оскільки згідно Вашої документації обсяг закупівлі становить від 1600м.к. до 1900м.к..
Заздалегідь вдячні.
Відповідь: З урахуванням Вашого звернення, відповідно до частини другої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», (далі - Закон), до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни з метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, установлених Законом
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-14-007700-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДАБЛ-ТАБ", Код ЄДРПОУ:43038671
Дата подання: 10 серпня 2020 11:34
неправомірна дискваліфікація учасника закупівлі
Голові тендерного комітету комунального підрядного спеціалізованого підприємства по ремонту і будівництву автошляхів
м. Харкова «ШЛЯХРЕМБУД».
Протоколом №202 від 07.08.2020 р. відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ДАБЛ-ТАБ».
Уважно ознайомившись з протоколом №202 від 07.08.2020 р., повідомляємо наступне.
1. …. «Відповідно до вимог підпункту 7.1 пункту 7 розділу І тендерної документації документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені українською мовою. Документи, що подаються учасником у складі тендерної пропозиції іншою мовою, аніж українська потребують наявність перекладу, засвідченого підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником).
Якщо учасник торгів не є резидентом України, він може додатково подавати документи своєї тендерної пропозиції, що викладені англійською/російською мовою.
Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. За таких умов тендерної документації учасником - ТОВ «ДАБЛ-ТАБ» у складі тендерної пропозиції подано (завантажено через електронну систему закупівель у файлі: «лист відгук_уточнений_2.pdf): лист від «ООО «ГРАНИТ БЕТОН», який викладено іншою мовою, аніж українська, а саме російською мовою, а тендерна пропозиція не містить переклад, що не відповідає умовам тендерної пропозиції в цій частині, а учасник процедури закупівлі - ТОВ «ДАБЛ-ТАБ» не відповідає встановленим вимогам до учасника відповідно до законодавства.» ….
Листи відгуки про виконання учасником умов договору це документи сторонніх організацій, а відповідно до вимог підпункту 7.1 пункту 7 розділу І тендерної документації документи повинні бути викладені українською мовою ті, що складені безпосередньо учасником.
Тому дані документи не мають містити переклад, що в свою чергу відповідає умовам тендерної пропозиції в цій частині, а учасник процедури закупівлі - ТОВ «ДАБЛ-ТАБ» відповідає встановленим вимогам до учасника відповідно до законодавства
2. …. «Відповідно до вимог підпункту 1.1.2 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та завантаження файлів, зокрема, з інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону, відповідно до пункту 5 розділу ІІІ цієї тендерної документації.
У свою чергу, у відповідності до вимог підпункту 5.4 пункту 5 розділу ІІІ цієї тендерної документації учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, у вигляді довідок (узагальненої (зведеної) довідки), складених (складеної) учасником у довільній формі, зміст яких (якої) підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі.
Учасником - ТОВ «ДАБЛ-ТАБ», за вищевказаних умов тендерної документації, у складі тендерної пропозиції подано довідку (завантажено через електронну систему закупівель у файлі: «довідка_ст 17.pdf »): «Довідка (у довільній формі) щодо ст. 17», зміст якої не підтверджує відсутності підстави передбаченої частиною другою статті 17 Закону; тендерна пропозиція не відповідає вимогам підпункту 5.4 пункту 5 розділу ІІІ цієї тендерної документації, а учасник процедури закупівлі - ТОВ «ДАБЛ-ТАБ» не відповідає встановленим вимогам до учасника відповідно до законодавства.» ….
Частина друга статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає, що замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
Учасником - ТОВ «ДАБЛ-ТАБ», подано (завантажено) документ, а саме: довідка щодо порядності учасника , яка містить наступну інформацію: ТОВ «ДАБЛ - ТАБ» наступною довідкою повідомляє. що у процесі господарської діяльності підприємства не було жодного випадку дострокового розірвання договорів поставки продукції з вини ТОВ «ДАБЛ - ТАБ» (невиконання своїх зобов’язань за договором, непоставка продукції або ненадання послуг, поставка продукції неналежної якості тощо)
Отже, тендерна пропозиція відповідає вимогам підпункту 5.4 пункту 5 розділу ІІІ цієї тендерної документації, а учасник процедури закупівлі - ТОВ «ДАБЛ-ТАБ» відповідає встановленим вимогам до учасника відповідно до законодавства.
3. …. «Технічний опис предмета закупівлі: товару, що пропонується учасником для постачання за договором про закупівлю, у відповідності до вимог, визначених у додатку 1 до тендерної документації на виконання вимог підпункту 6.2.1 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації. Учасником - ТОВ «ДАБЛ-ТАБ», подано (завантажено) документ, а саме: «ТЕХНІЧНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», який містить: «ТАБЛИЦЯ: «ВИМОГИ ЗАМОВНИКА ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» (далі – ТАБЛИЦЯ І). Друга графа ТАБЛИЦІ І містить інформацію про кількість бетонної суміші, тобто «1900 м3», а це не відповідає кількості, зазначеній замовником у ТАБЛИЦІ: «ВИМОГИ ЗАМОВНИКА ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ додатку 1 до тендерної документації, а це – 1600 м3, що не відповідає умовам підпункту 6.2.1 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації.» ….
У файлі тендерній документації, що завантажений замовником процедури закупівлі 14.07.2020р. в додатку 1 до тендерної документації – Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ у ТАБЛИЦІ: «ВИМОГИ ЗАМОВНИКА ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ вказано об’єм закупівлі 1900 м3 бетонної суміші. В період уточнень, передбачений державною закупівлею замовнику задали питання щодо уточнення об’єму предмету закупівлі, на що замовник відповів «З урахуванням Вашого звернення, відповідно до частини другої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», (далі - Закон), до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни з метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, установлених Законом». Замовником було завантажено файл 20.07.20_ТД_НОВА РЕДАКЦІЯ_БЕТОН СУМІШ_Укр.doc 20.07 в 15:31.
при підготовці тендерної пропозиції ТОВ «ДАБЛ ТАБ» також допустив технічну описку в довідці «ТЕХНІЧНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», а саме: замість 1600 м3 вказано 1900 м3. Крім цього, звертаємо увагу, що у всіх інших довідках вказаний об’єм предмету закупівлі 1600 м3 ТОВ «ДАБЛ ТАБ» наголошує на тому, що дану технічну описку слід віднести до формальних (несуттєвих) технічних помилок, згідно п. 1.5 розділу III тендерної документації, що в свою чергу не може привести до дискваліфікації учасника торгів.
4. …. «Гарантійний лист, складений у довільній формі, згідно з яким учасник гарантує постачання товару, що є предметом закупівлі, в обсягах та у строки, що визначені замовником у тендерній документації, згідно з підпунктом 6.2.3 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації, але тендерна пропозиція учасника - ТОВ «ДАБЛ-ТАБ», не містить такого окремого гарантійного листа, що не відповідає вимогам підпункту 6.2.3 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації» ….
Учасником - ТОВ «ДАБЛ-ТАБ», подано (завантажено) документ, а саме: довідка про виконання умов доставки, яка містить наступну інформацію: Ми, ТОВ «ДАБЛ ТАБ» у разі перемоги в торгах гарантуємо поставку товару згідно заявок замовника у повному обсязі на адресу, погоджену в момент замовлення та в зручний для замовника час. Відвантаження можливе цілодобово у тому числі у вихідні та святкові дні..
Замовником не вимагалось конкретної форм гарантійного листа, тому Учасником - ТОВ «ДАБЛ-ТАБ» гарантійний лист складений в довільній формі у вигляді довідки, але зміст її відповідає вимогам підпункту 6.2.3 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації.
3.3) інші документи, передбачені додатком 1 до тендерної документації на виконання вимог підпункту 6.2.4 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації. Згідно з вимогами пункту 3 ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ додатку 1 до тендерної документації зазначено: «Обсяг поставки товару: 1600 м3. Відвантажування товару учасником замовнику повинно здійснюватися у цілодобовому режимі, у тому числі у вихідні та у святкові дні, партіями протягом 1 (однієї) доби з дня подання заявки замовником за допомогою телефонного зв’язку та/або заявки, направленої учаснику факсимільним зв’язком чи електронною поштою.
Обсяг поставки товару визначається замовником згідно з його фактичною потребою:
учасник повинен мати можливість забезпечувати відвантажування суміші бетонної, - від 2 м3 до 50 м3, за добу.
Приймання партій товару здійснюється замовником, за адресою бази відвантаження учасника, що знаходиться в межах м. Харкова шляхом завантаження у транспортні засоби замовника.
Строк поставки загального обсягу товару - з дати укладення договору про закупівлю до 30 квітня 2021 року (на протязі строку його дії). У якості гарантій для підтвердження виконання вимог замовника щодо вказаних умов поставки (відвантажування) товару, наведених у цьому пункті 3, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати відповідний гарантійний лист.»
Учасником - ТОВ «ДАБЛ-ТАБ», подано (завантажено) документ: «Довідка про виконання умов доставки» (далі – Довідка І). Довідка І містить інформацію: « Ми «ТОВ «ДАБЛ-ТАБ» у разі перемоги в торгах гарантуємо поставку товару згідно заявок замовника у повному обсязі на адресу, погоджену в момент замовлення та в зручний час. Відвантаження можливе цілодобово у тому числі у вихідні та святкові дні.», яка не відповідає вимогам пункту 3 ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ додатку 1 до тендерної документації, в частині підтвердження виконання вимог замовника щодо умов поставки (відвантажування) товару, а саме: обсяг поставки, можливість відвантаження суміші бетонної, - від 2 м3 до 50 м3, за добу, що не відповідає вимогам підпункту 6.2.4 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації.
Учасником - ТОВ «ДАБЛ-ТАБ», подано (завантажено) документ, а саме: довідка про виконання умов доставки, яка містить наступну інформацію: Ми, ТОВ «ДАБЛ ТАБ» у разі перемоги в торгах гарантуємо поставку товару згідно заявок замовника у повному обсязі на адресу, погоджену в момент замовлення та в зручний для замовника час. Відвантаження можливе цілодобово у тому числі у вихідні та святкові дні..
Замовником не вимагалось конкретної форм гарантійного листа, тому Учасником - ТОВ «ДАБЛ-ТАБ» гарантійний лист складений в довільній формі у вигляді довідки, але зміст її відповідає вимогам підпункту 6.2.4 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації.
Враховуючи вищевказане ТОВ «ДАБЛ ТАБ» вважає неправомірною дискваліфікацію тендерної пропозиції та просить замовника переглянути її.
Розгорнути
Згорнути
м. Харкова «ШЛЯХРЕМБУД».
Протоколом №202 від 07.08.2020 р. відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ДАБЛ-ТАБ».
Уважно ознайомившись з протоколом №202 від 07.08.2020 р., повідомляємо наступне.
1. …. «Відповідно до вимог підпункту 7.1 пункту 7 розділу І тендерної документації документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені українською мовою. Документи, що подаються учасником у складі тендерної пропозиції іншою мовою, аніж українська потребують наявність перекладу, засвідченого підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником).
Якщо учасник торгів не є резидентом України, він може додатково подавати документи своєї тендерної пропозиції, що викладені англійською/російською мовою.
Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. За таких умов тендерної документації учасником - ТОВ «ДАБЛ-ТАБ» у складі тендерної пропозиції подано (завантажено через електронну систему закупівель у файлі: «лист відгук_уточнений_2.pdf): лист від «ООО «ГРАНИТ БЕТОН», який викладено іншою мовою, аніж українська, а саме російською мовою, а тендерна пропозиція не містить переклад, що не відповідає умовам тендерної пропозиції в цій частині, а учасник процедури закупівлі - ТОВ «ДАБЛ-ТАБ» не відповідає встановленим вимогам до учасника відповідно до законодавства.» ….
Листи відгуки про виконання учасником умов договору це документи сторонніх організацій, а відповідно до вимог підпункту 7.1 пункту 7 розділу І тендерної документації документи повинні бути викладені українською мовою ті, що складені безпосередньо учасником.
Тому дані документи не мають містити переклад, що в свою чергу відповідає умовам тендерної пропозиції в цій частині, а учасник процедури закупівлі - ТОВ «ДАБЛ-ТАБ» відповідає встановленим вимогам до учасника відповідно до законодавства
2. …. «Відповідно до вимог підпункту 1.1.2 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та завантаження файлів, зокрема, з інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону, відповідно до пункту 5 розділу ІІІ цієї тендерної документації.
У свою чергу, у відповідності до вимог підпункту 5.4 пункту 5 розділу ІІІ цієї тендерної документації учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, у вигляді довідок (узагальненої (зведеної) довідки), складених (складеної) учасником у довільній формі, зміст яких (якої) підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі.
Учасником - ТОВ «ДАБЛ-ТАБ», за вищевказаних умов тендерної документації, у складі тендерної пропозиції подано довідку (завантажено через електронну систему закупівель у файлі: «довідка_ст 17.pdf »): «Довідка (у довільній формі) щодо ст. 17», зміст якої не підтверджує відсутності підстави передбаченої частиною другою статті 17 Закону; тендерна пропозиція не відповідає вимогам підпункту 5.4 пункту 5 розділу ІІІ цієї тендерної документації, а учасник процедури закупівлі - ТОВ «ДАБЛ-ТАБ» не відповідає встановленим вимогам до учасника відповідно до законодавства.» ….
Частина друга статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає, що замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
Учасником - ТОВ «ДАБЛ-ТАБ», подано (завантажено) документ, а саме: довідка щодо порядності учасника , яка містить наступну інформацію: ТОВ «ДАБЛ - ТАБ» наступною довідкою повідомляє. що у процесі господарської діяльності підприємства не було жодного випадку дострокового розірвання договорів поставки продукції з вини ТОВ «ДАБЛ - ТАБ» (невиконання своїх зобов’язань за договором, непоставка продукції або ненадання послуг, поставка продукції неналежної якості тощо)
Отже, тендерна пропозиція відповідає вимогам підпункту 5.4 пункту 5 розділу ІІІ цієї тендерної документації, а учасник процедури закупівлі - ТОВ «ДАБЛ-ТАБ» відповідає встановленим вимогам до учасника відповідно до законодавства.
3. …. «Технічний опис предмета закупівлі: товару, що пропонується учасником для постачання за договором про закупівлю, у відповідності до вимог, визначених у додатку 1 до тендерної документації на виконання вимог підпункту 6.2.1 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації. Учасником - ТОВ «ДАБЛ-ТАБ», подано (завантажено) документ, а саме: «ТЕХНІЧНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», який містить: «ТАБЛИЦЯ: «ВИМОГИ ЗАМОВНИКА ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» (далі – ТАБЛИЦЯ І). Друга графа ТАБЛИЦІ І містить інформацію про кількість бетонної суміші, тобто «1900 м3», а це не відповідає кількості, зазначеній замовником у ТАБЛИЦІ: «ВИМОГИ ЗАМОВНИКА ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ додатку 1 до тендерної документації, а це – 1600 м3, що не відповідає умовам підпункту 6.2.1 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації.» ….
У файлі тендерній документації, що завантажений замовником процедури закупівлі 14.07.2020р. в додатку 1 до тендерної документації – Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ у ТАБЛИЦІ: «ВИМОГИ ЗАМОВНИКА ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ вказано об’єм закупівлі 1900 м3 бетонної суміші. В період уточнень, передбачений державною закупівлею замовнику задали питання щодо уточнення об’єму предмету закупівлі, на що замовник відповів «З урахуванням Вашого звернення, відповідно до частини другої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», (далі - Закон), до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни з метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, установлених Законом». Замовником було завантажено файл 20.07.20_ТД_НОВА РЕДАКЦІЯ_БЕТОН СУМІШ_Укр.doc 20.07 в 15:31.
при підготовці тендерної пропозиції ТОВ «ДАБЛ ТАБ» також допустив технічну описку в довідці «ТЕХНІЧНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», а саме: замість 1600 м3 вказано 1900 м3. Крім цього, звертаємо увагу, що у всіх інших довідках вказаний об’єм предмету закупівлі 1600 м3 ТОВ «ДАБЛ ТАБ» наголошує на тому, що дану технічну описку слід віднести до формальних (несуттєвих) технічних помилок, згідно п. 1.5 розділу III тендерної документації, що в свою чергу не може привести до дискваліфікації учасника торгів.
4. …. «Гарантійний лист, складений у довільній формі, згідно з яким учасник гарантує постачання товару, що є предметом закупівлі, в обсягах та у строки, що визначені замовником у тендерній документації, згідно з підпунктом 6.2.3 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації, але тендерна пропозиція учасника - ТОВ «ДАБЛ-ТАБ», не містить такого окремого гарантійного листа, що не відповідає вимогам підпункту 6.2.3 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації» ….
Учасником - ТОВ «ДАБЛ-ТАБ», подано (завантажено) документ, а саме: довідка про виконання умов доставки, яка містить наступну інформацію: Ми, ТОВ «ДАБЛ ТАБ» у разі перемоги в торгах гарантуємо поставку товару згідно заявок замовника у повному обсязі на адресу, погоджену в момент замовлення та в зручний для замовника час. Відвантаження можливе цілодобово у тому числі у вихідні та святкові дні..
Замовником не вимагалось конкретної форм гарантійного листа, тому Учасником - ТОВ «ДАБЛ-ТАБ» гарантійний лист складений в довільній формі у вигляді довідки, але зміст її відповідає вимогам підпункту 6.2.3 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації.
3.3) інші документи, передбачені додатком 1 до тендерної документації на виконання вимог підпункту 6.2.4 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації. Згідно з вимогами пункту 3 ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ додатку 1 до тендерної документації зазначено: «Обсяг поставки товару: 1600 м3. Відвантажування товару учасником замовнику повинно здійснюватися у цілодобовому режимі, у тому числі у вихідні та у святкові дні, партіями протягом 1 (однієї) доби з дня подання заявки замовником за допомогою телефонного зв’язку та/або заявки, направленої учаснику факсимільним зв’язком чи електронною поштою.
Обсяг поставки товару визначається замовником згідно з його фактичною потребою:
учасник повинен мати можливість забезпечувати відвантажування суміші бетонної, - від 2 м3 до 50 м3, за добу.
Приймання партій товару здійснюється замовником, за адресою бази відвантаження учасника, що знаходиться в межах м. Харкова шляхом завантаження у транспортні засоби замовника.
Строк поставки загального обсягу товару - з дати укладення договору про закупівлю до 30 квітня 2021 року (на протязі строку його дії). У якості гарантій для підтвердження виконання вимог замовника щодо вказаних умов поставки (відвантажування) товару, наведених у цьому пункті 3, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати відповідний гарантійний лист.»
Учасником - ТОВ «ДАБЛ-ТАБ», подано (завантажено) документ: «Довідка про виконання умов доставки» (далі – Довідка І). Довідка І містить інформацію: « Ми «ТОВ «ДАБЛ-ТАБ» у разі перемоги в торгах гарантуємо поставку товару згідно заявок замовника у повному обсязі на адресу, погоджену в момент замовлення та в зручний час. Відвантаження можливе цілодобово у тому числі у вихідні та святкові дні.», яка не відповідає вимогам пункту 3 ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ додатку 1 до тендерної документації, в частині підтвердження виконання вимог замовника щодо умов поставки (відвантажування) товару, а саме: обсяг поставки, можливість відвантаження суміші бетонної, - від 2 м3 до 50 м3, за добу, що не відповідає вимогам підпункту 6.2.4 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації.
Учасником - ТОВ «ДАБЛ-ТАБ», подано (завантажено) документ, а саме: довідка про виконання умов доставки, яка містить наступну інформацію: Ми, ТОВ «ДАБЛ ТАБ» у разі перемоги в торгах гарантуємо поставку товару згідно заявок замовника у повному обсязі на адресу, погоджену в момент замовлення та в зручний для замовника час. Відвантаження можливе цілодобово у тому числі у вихідні та святкові дні..
Замовником не вимагалось конкретної форм гарантійного листа, тому Учасником - ТОВ «ДАБЛ-ТАБ» гарантійний лист складений в довільній формі у вигляді довідки, але зміст її відповідає вимогам підпункту 6.2.4 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації.
Враховуючи вищевказане ТОВ «ДАБЛ ТАБ» вважає неправомірною дискваліфікацію тендерної пропозиції та просить замовника переглянути її.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 серпня 2020 16:05
Шановний запитувач! У відповідності до частини третьої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (в редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019) (далі – Закон), 10 серпня 2020 (11:34) через електронну систему закупівель було отримано звернення учасника - ТОВ «ДАБЛ-ТАБ» (код згідно з ЄДРПОУ – 43038671) стосовно відхилення тендерної пропозиції цього учасника процедури закупівлі – відкриті торги щодо закупівлі: код ДК 021:2015 – 44110000-4 - Конструкційні матеріали (суміш бетонна), з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, (далі – Звернення). При цьому слід звернути увагу на те, що відповідно до частини першої статті 24 Закону, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Водночас, саме згідно з частиною третьою статті 31 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. У зв’язку з чим, надаємо відповідь на Звернення про нижченаведене, що розміщується в окремо прикріпленому файлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 липня 2020 13:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ДАБЛ-ТАБ" |
3 040 000,00
UAH з ПДВ
|
3 040 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРКІНГ+" |
3 171 200,00
UAH з ПДВ
|
3 091 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "РУБЕЦЬ ГАННА ВІКТОРІВНА" |
3 200 000,00
UAH з ПДВ
|
3 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДАБЛ-ТАБ" #43038671 |
Відхилено |
3 040 000,00
UAH з ПДВ
|
07 серпня 2020 12:41
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 серпня 2020 12:26
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРКІНГ+" #32868719 |
Переможець |
3 091 200,00
UAH з ПДВ
|
10 серпня 2020 16:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 травня 2021 17:12
|
Дод угода № 1 до дог № 126_ бетон.pdf | зміни до договору |
06 травня 2021 17:10
|
Електронний підпис | укладений |
21 серпня 2020 12:45
|
Договір № 126_БЕТОН СУМІШ_укр.pdf | укладений |
21 серпня 2020 12:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; ціна Договору становить: 1 856 845,20 грн. з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 126 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |