Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання (Багатофункціональні друкуючі пристрої)
Computer-related equipment (Multifunction printing devices)
Очікувана вартість
9 599 800,00 UAH
UA-2020-07-14-007696-c 2e4c543b95434b1aa2d987fef622f76e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Панченко Ольга Олександрівна

380442986950 PANCHENKO-OA@TSOUA.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42795490
Вебсайт: https://tsoua.com/
Місцезнаходження: 01010, Україна , Київська область обл., Київ, 01010, м.Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7, ПОВЕРХ 16
Контактна особа: Панченко Ольга Олександрівна
380442986950
PANCHENKO-OA@TSOUA.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Limited Liability Company Gas Transmission System Operator of Ukraine
National ID: 42795490
Contact point: Panchenko Olga
380442986950
PANCHENKO-OA@TSOUA.COM

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 14 липня 2020 16:51
Звернення за роз’ясненнями: до 04 вересня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 вересня 2020 18:00
Початок аукціону: 15 жовтня 2020 12:20
Очікувана вартість: 9 599 800,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 95 998,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 96000 UAH
Publication date: 14 липня 2020 16:51
Enquiries until: 04 вересня 2020 18:00
Complaints submission until: до 10 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 14 вересня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 9 599 800 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 95 998 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Scope of the procurement
Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-07-10-000380-a, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%.
Розгорнути Згорнути
This purchase is in accordance with the https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-07-10-000380-a, in accordance with quality and technical specifications purchase.
Purchasing financing: Own budget (funds from business activity of the enterprise).
The language (s) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender offer may be submitted in both Ukrainian and Russian.
Evaluation criteria - the price is 100%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
620 шт.
Багатофункціональні друкуючі пристрої
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Multifunction printing devices
CPV: 30230000-0
Період постачання: по 31 липня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару відповідно до умов договору Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 вересня 2020 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2020 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 15:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2020 16:38
20_847_т-тд_т_Перелік змін_03.09.2020 р..docx
29 липня 2020 16:09
20_847_т-тд_т_Перелік змін_29.07.2020 р..docx
03 вересня 2020 16:38
20_847_т_Додаток 1 - Технічні,якісні і та кількісні характеристики предмета заку.docx
14 серпня 2020 15:00
20_847_т_Додаток_1_ТЗ_від 14.08.2020 р..docx
29 липня 2020 16:09
20_847_т_Додаток_1_ТЗ_від 29.07.2020 р..docx
14 липня 2020 16:48
20_847_т_Додаток_1_ТЗ.docx
03 вересня 2020 16:38
20_847_т_ТД_від 03.09.2020 р..docx
14 серпня 2020 15:00
20_847_т_ТД_від 14.08.2020 р..docx
14 липня 2020 16:48
20_847_т_ТД_.docx
27 серпня 2020 15:48
20_847_т-тд_т_Перелік змін_27.08.2020 р..docx
14 серпня 2020 15:00
20_847_т-тд_т_Перелік змін_14.08.2020 р..docx
27 серпня 2020 15:48
20_847_6_1_забезпечення_ua.docx
14 липня 2020 16:48
20_847_т_6_1_забезпечення_ua.docx
14 липня 2020 16:48
20_847_т_Додаток 5 ФОРМА ОЦІНКИ ukr.pdf
14 липня 2020 16:48
20_847_т_Додаток 4 Проект договору_.doc
14 липня 2020 16:48
20_847_т_Додаток 1.1. - Гарантійний лист.docx
14 липня 2020 16:48
20_847_т_Додаток_2 перелік інформації.docx
14 липня 2020 16:48
20_847_т_Додаток_3 вимоги до переможця.docx
14 липня 2020 16:48
20_847_т_6_2_забезпечення_ua.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні характеристики обладнання
Дата подання: 24 липня 2020 18:38
Дата відповіді: 28 липня 2020 11:19
Шановний Замовник! В технічних та якісних вимогах до предмета закупівлі (Багатофункціональний друкуючий пристрій монохромний, формат А4 ) вимагається наявність в комплекті поставки двох оригінальних (від виробника пристрою) тонер-картриджів з ресурсом не менше 10 000 сторінок формату А4 при 5% заповненні сторінки . Чи буде прийнятним для Замовника, якщо Учасником буде запропонований один оригінальний (від виробника пристрою) тонер-картриджів з ресурсом 20 000 сторінок формату А4 при 5% заповненні сторінки ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Ваше питання розглянуто та будуть внесені зміни, які будуть оприлюдненні відповідно до чинного законодавства.
щодо внесення змін до технічних вимог
Дата подання: 06 серпня 2020 14:57
Дата відповіді: 10 серпня 2020 09:24
Шановний Замовник, В технічних та якісних вимогах до предмета закупівлі (Багатофункціональний друкуючий пристрій монохромний, формат А4 кількість- 545 шт) вимагається: «Оригінальний (від виробника пристрою) стартовий тонер-картридж з ресурсом не менше 16 000 сторінок формату А4 при 5% заповненні сторінки або комплект: оригінальний стартовий тонер-картридж та оригінальний тонер-картридж з сукупним ресурсом не менше 16 000 сторінок формату А4 при 5% заповненні сторінки». Більшість виробників обладнання (під клас обладнання, що вказано в ТД за сукупними характеристиками) пропонують тонер-картридж з ресурсом 10 000-13 000 сторінок формату А4 при 5% заповненні. Можливо це помилка, що на Багатофункціональний друкуючий пристрій монохромний, формат А3 вимагається тонер з ресуросм на 13,000 сторінок, а на Багатофункціональний друкуючий пристрій монохромний, формат А4 – 16,000 сторінок. Просимо внести зміни щодо ресурсу тонер-картриджу, вирівнявши вимогу ресурс тонер-картриджу для Багатофункціональний друкуючий пристрій монохромний, формат А4 кількість- 545 шт з вимогою по ресурсу тонер-картриджу по формату А3, а саме: «Оригінальний (від виробника пристрою) стартовий тонер-картридж з ресурсом не менше 13 000 сторінок формату А4 при 5% заповненні сторінки або комплект: оригінальний стартовий тонер-картридж та оригінальний тонер-картридж з сукупним ресурсом не менше 13 000 сторінок формату А4 при 5% заповненні сторінки». Це буде симетрична вимога щодо БФП формату А3 та БФП формату А4 формату та буде зваженою з точки зору наявної ринкової пропозиції та дозволить вам збільшити коло потенційних учасників та отримати Вам більше пропозицій та вибрати кращу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Ваше питання розглянуто та будуть внесені зміни, які будуть оприлюдненні відповідно до чинного законодавства.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-14-007696-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ БМС ТЕХНО, Код ЄДРПОУ:22945907
Дата подання: 04 серпня 2020 17:34
Вимога до Замовника щодо усунення порушень у ТД
Шановний замовник!
Товариство з обмеженою відповідальністю «БМС ТЕХНО» (далі – ТОВ «БМС ТЕХНО» або Учасник або Скаржник) має намір прийняти участь у процедурі відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю Комп’ютерне обладнання (Багатофункціональні друкуючі пристрої) (далі – Процедура закупівлі або Торги), оголошення проведення якої було оприлюднене 14.07.2020 року ТОВ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" (далі – Замовник) на веб сайті https://prozorro.gov.ua, відповідно до ідентифікатору закупівлі: UA-2020-07-14-007696-c.
Проте, незважаючи на спроможність якісно виконати поставку, ТОВ «БМС ТЕХНО» не має можливості подати відповідну пропозицію та стати переможцем Торгів, з огляду на специфічні вимоги тендерної документації встановлені Замовником.
Вважаємо, що встановлені Замовником вимоги тендерної документації не відповідають Закону «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) , а також порушують принципи проведення закупівель товарів за державні кошти, та спрямовани на штучне обмеження конкуренції при здійсненні закупівлі з наступних підстав:
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг регулюються виключно цим Законом. Закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобіганню корупційним діям і зловживанням.
Так, у статті 23 Закону встановлено, що Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Замовник вимагає наступні технічні характеристики щодо предмета закупівлі:
У тендерній документації (Додаток 1) у технічних вимогах до "Багатофункціональний друкуючий пристрій монохромний, формат А3 Кількість - 75 шт." та "Багатофункціональний друкуючий пристрій монохромний, формат А4, Кількість - 545 шт." зазначено "Мови управління друком - PCL6, Adobe PostScipt (не емуляція)". Слід зазначити, що усім технічним характеристикам, відповідають тільки пристрої торгівельної марки Canon. Змінивши параметр "Adobe PostScipt (не емуляція)" на " Adobe PostScipt (не емуляція) або PostScipt (емуляція)" дасть змогу прийняти участь більшій кількості учасників з іншими торговими марками та моделями, що може значно зекономити кошти. Вимагаємо виправити дискримінаційні вимоги відносно інших виробників та внести відповідні зміни, щоб допускалися принтери із PostScript (емуляція).
Отже, вимоги тендерної документації викладено таким чином, що фактично, призводить до відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, з огляду на технічні вимоги до предмету закупівлі.
Скаржник, незважаючи на спроможність прийняти участь у відповідних конкурсних торгахне не має можливості подати пропозицію, з огляду на дискримінаційні вимоги тендерної документації встановлені Замовником.
З огляду на зазначене, Замовником штучно обмежено конкуренцію при здійсненні закупівлі шляхом встановлення необґрунтованих технічних вимог, що обмежує можливість інших потенційних учасників в участі у закупівлі та призводить до дискримінації учасників.
Вважаємо, що вимоги встановлені Замовником до тендерної документації, обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, як такі, що не відповідають ч.4 ст.22 та ч.4 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» та підлягають скасуванню з вищезазначених підстав як таких, що порушують Закон.
На підставі викладеного, керуючись статтею 3, 22, 23, 24, Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо внести зміни у тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 серпня 2020 11:09
Доброго дня. Ваша вимога розглянута та будуть внесені зміни в тендерну документацію, які будуть оприлюдненні відповідно до чинного законодавства.
Номер вимоги: UA-2020-07-14-007696-c.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТДВ "ІБФ ЛДС", Код ЄДРПОУ:22906244
Дата подання: 20 серпня 2020 13:51
Вимога до Замовника щодо усунення порушень у ТД
Шановний замовнику!

Відповідно до опублікованих Вами змін від 14.08.2020р., у Додатку №1 до тендерної закупівлі №UA-2020-07-14-007696-c присутня наступна вимога до предмету закупівлі, яка у попередній версії Додатку №1 була відсутня: «Тип витратних матеріалів: Картридж – нероздільний витратний матеріал, який складається з фоторецептора та тонера в одному нерозбірному корпусі».
На сьогодні є два типи витратних матеріалів: або тонер-картридж як єдиний нерозбірний вузол з тонером (порошком) та фотобарабаном в середині, або як окремі два вузли - туба з тонером та фотобарабан. При цьому останній є більш економічно вигідним з точки зору собівартості друку не тільки серед традиційних пристроїв формату А3, а й формату А4. Тому виробники друкарської техніки можуть запропонувати фотобарабани зі значно більшим ресурсом друку (наприклад, 100-500 тис.стр. А4 при 5% заповненні стор.), ніж тонер-картриджі як єдиний нерозбірний вузол, де ресурс тонеру відповідає ресурсу фотобарабану і має суттєво менший ресурс.
Зважаючи на вище зазначене, виробники друкарської техніки усе частіше впроваджують саме роздільний тип картриджів у своїх продуктивних пристроях друку аби зробити пристрої більш конкурентоздатними.
Тобто своєю вимогою щодо тонер-картриджу як єдиного нерозбірного вузла для БФП формату А4 вами суттєво обмежується конкуренція і не допускаються до торгів більшість відомих виробників. Оскільки також має місце вимога щодо поставки усіх пристроїв від одного виробника, вони не можуть запропонувати свої пристрої також і формату А3 (75 шт.), де ця вимога відсутня.
Узагальнюючи все вище зазначене, прохання внести зміни в тендерну документацію, прибравши вимогу щодо картриджу як нероздільного витратного матеріалу, що збільшить конкуренцію серед виробників і, як наслідок, зменшить витрати бюджету на придбання предмету закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 серпня 2020 09:07
Доброго дня! Виробники друкуючих пристроїв використовують як роздільну так і не роздільну конструкцію витратних матеріалів. Кожний варіант конструкції має свої переваги та недоліки. Існує конкурентний ринок моделей від різних виробників, що відповідають вимогам тендерної документації. Таким чином, встановлені Замовником вимоги не можуть вважатися дискримінаційними. Замовник має право обирати оптимальний варіант технічних характеристик предмета закупівлі саме для своїх умов і потреб. За результатами проведеного аналізу існуючої потреби Замовника, визначено найбільш оптимальний тип конструкції витратних матеріалів.
Вимога щодо поставки усіх пристроїв від одного виробника обґрунтована принципом стандартизації та уніфікації, так як закупівля друкуючих пристроїв від одного виробника значно спростить експлуатацію та обслуговування обладнання, дозволить персоналу замовника швидше навчитись користуванню апаратним інтерфейсом та програмним забезпеченням, яке ідентичне або подібне для пристроїв одного виробника.

Документи подані скаржником

04 серпня 2020 17:34
Вимога до Замовника

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 08 жовтня 2020
UA-2020-07-14-007696-c2e4c543b95434b1aa2d987fef622f76e
Найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42795490
Місцезнаходження: 01010, Україна, Київська область обл., Київ, 01010, м.Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7, ПОВЕРХ 16
Учасник Документи Рішення Додатково
ПП "ЛанТек" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ БМС ТЕХНО Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ВС Технолоджі"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" Документи
Відхилено
Документи

Документи

14 вересня 2020 18:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

14 вересня 2020 12:03
Електронний підпис
14 вересня 2020 12:03
Електронний підпис
14 вересня 2020 12:03
Технічна частина.pdf.zip
14 вересня 2020 11:43
Електронний підпис
14 вересня 2020 11:43
Електронний підпис
14 вересня 2020 11:43
ФОРМА ОЦІНКИ.pdf.zip
14 вересня 2020 11:43
Свідоцтво 30.06.20.rar.zip
14 вересня 2020 11:43
Наказ на призначення.pdf.zip
14 вересня 2020 11:43
Довідка по ст. 17.pdf.zip
14 вересня 2020 11:43
Гарантійний лист.pdf.zip
14 вересня 2020 11:43
Витяг 21.08.2020 завірений.pdf.zip
14 вересня 2020 11:43
виписка.pdf.zip
14 вересня 2020 11:43
Аналогічний договір.pdf.zip
14 вересня 2020 11:43
+Довідка форми 4ОПП.pdf.zip

Документи

14 вересня 2020 18:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

29 жовтня 2020 20:46
Електронний підпис
26 жовтня 2020 15:58
Електронний підпис
20 жовтня 2020 11:16
Електронний підпис
20 жовтня 2020 11:13
Довідка Ст.17
20 жовтня 2020 11:13
Довідка ДФС
20 жовтня 2020 11:13
Довідка МВС
14 вересня 2020 15:41
Електронний підпис
14 вересня 2020 15:41
Електронний підпис
14 вересня 2020 12:18
Фінансова звітність.PDF.zip
14 вересня 2020 12:18
Установчі документи.pdf.zip
14 вересня 2020 12:18
Технічна частина.pdf.zip
14 вересня 2020 12:18
Протокол зборів.PDF.zip
14 вересня 2020 12:18
Пропозиція.pdf.zip
14 вересня 2020 12:18
Проект договору.pdf.zip
14 вересня 2020 12:18
Лист НБУ по ліцензії.pdf.zip
14 вересня 2020 12:18
Інформаційні листи.pdf.zip
14 вересня 2020 12:18
Довідка _рахунки.pdf.zip
14 вересня 2020 12:18
Авторизація.pdf.zip

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ВС Технолоджі" #30574751

№ рішення у справі

62-р/тк

Дата рішення у справі

04.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

14 вересня 2020 18:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

14 вересня 2020 12:48
Електронний підпис
14 вересня 2020 12:48
Електронний підпис
14 вересня 2020 12:47
Протокол НР.7z
14 вересня 2020 12:47
Наказ Фролова Ю.М.7z
14 вересня 2020 12:47
Лист для клієнтів.7z
14 вересня 2020 12:47
Зміни до БГ.rar
14 вересня 2020 12:47
Гарантія 7113-20.7z
14 вересня 2020 12:47
Витяг із Статуту.7z
14 вересня 2020 12:47
Банківська ліцензія.7z
14 вересня 2020 12:47
9 Print, Scan, MFP 2019.pdf.zip
14 вересня 2020 12:47
9 MF 440 - Declarations.pdf.zip
14 вересня 2020 12:47
9 Doc - iR2425 - RTTE.PDF.zip
14 вересня 2020 12:47
9 DoC - iR2425 - RTTE certficate.PDF.zip
14 вересня 2020 12:47
9 Cartridge 2018.pdf.zip
14 вересня 2020 12:47
9 Cartridge 2018.pdf (1).zip
14 вересня 2020 12:47
4 ОПИС до СТАТУТУ.pdf.zip
14 вересня 2020 12:47
3 ЛИСТ-ЗГОДА Степанюк.pdf.zip
14 вересня 2020 12:47
3 ЛИСТ-ЗГОДА Коровай.pdf.zip
14 вересня 2020 12:47
2 КМУ_дог+накл копия.pdf.zip
14 вересня 2020 12:47
10 Довідка ст 17 -(Нов ЗУ).pdf.zip
14 вересня 2020 12:47
1 Гарантійний лист.pdf.zip

Документи

14 вересня 2020 18:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

14 вересня 2020 14:40
Електронний підпис
14 вересня 2020 14:40
Електронний підпис
14 вересня 2020 14:38
Форма оцінки Додаток 5.pdf
14 вересня 2020 14:38
Свідоцтво 30.06.20.rar
14 вересня 2020 14:38
Проект договору.pdf
14 вересня 2020 14:38
Порівняльна таблиця.pdf
14 вересня 2020 14:38
Довідка про ВПВ ст.17.pdf
14 вересня 2020 14:38
Гарантійний лист.pdf
14 вересня 2020 14:38
13.9. копія Статуту_2020.pdf

Документи

14 вересня 2020 18:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

14 вересня 2020 15:27
Електронний підпис
14 вересня 2020 15:26
Електронний підпис
14 вересня 2020 15:24
оригінали.rar
14 вересня 2020 15:24
БГ.rar
14 вересня 2020 15:24
Технічна частина.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ЛанТек"

ТОВ БМС ТЕХНО

ТОВ "ВС Технолоджі"

ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2020 12:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ БМС ТЕХНО 8 330 000,00
UAH
6 600 000,00
UAH
Документи
ТОВ "ВС Технолоджі" 7 498 265,00
UAH
6 899 999,04
UAH
Документи
ПП "ЛанТек" 7 526 010,00
UAH
7 526 010,00
UAH
Документи
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ" 9 119 810,00
UAH
9 119 810,00
UAH
Документи

Публічні документи

29 жовтня 2020 20:46
Електронний підпис
26 жовтня 2020 15:58
Електронний підпис
20 жовтня 2020 11:16
Електронний підпис
20 жовтня 2020 11:13
Довідка Ст.17
20 жовтня 2020 11:13
Довідка ДФС
20 жовтня 2020 11:13
Довідка МВС
14 вересня 2020 15:41
Електронний підпис
14 вересня 2020 15:41
Електронний підпис
14 вересня 2020 12:18
Фінансова звітність.PDF.zip
14 вересня 2020 12:18
Установчі документи.pdf.zip
14 вересня 2020 12:18
Технічна частина.pdf.zip
14 вересня 2020 12:18
Протокол зборів.PDF.zip
14 вересня 2020 12:18
Пропозиція.pdf.zip
14 вересня 2020 12:18
Проект договору.pdf.zip
14 вересня 2020 12:18
Лист НБУ по ліцензії.pdf.zip
14 вересня 2020 12:18
Інформаційні листи.pdf.zip
14 вересня 2020 12:18
Довідка _рахунки.pdf.zip
14 вересня 2020 12:18
Авторизація.pdf.zip

Публічні документи

14 вересня 2020 12:48
Електронний підпис
14 вересня 2020 12:48
Електронний підпис
14 вересня 2020 12:47
Протокол НР.7z
14 вересня 2020 12:47
Наказ Фролова Ю.М.7z
14 вересня 2020 12:47
Лист для клієнтів.7z
14 вересня 2020 12:47
Зміни до БГ.rar
14 вересня 2020 12:47
Гарантія 7113-20.7z
14 вересня 2020 12:47
Витяг із Статуту.7z
14 вересня 2020 12:47
Банківська ліцензія.7z
14 вересня 2020 12:47
9 Print, Scan, MFP 2019.pdf.zip
14 вересня 2020 12:47
9 MF 440 - Declarations.pdf.zip
14 вересня 2020 12:47
9 Doc - iR2425 - RTTE.PDF.zip
14 вересня 2020 12:47
9 DoC - iR2425 - RTTE certficate.PDF.zip
14 вересня 2020 12:47
9 Cartridge 2018.pdf.zip
14 вересня 2020 12:47
9 Cartridge 2018.pdf (1).zip
14 вересня 2020 12:47
4 ОПИС до СТАТУТУ.pdf.zip
14 вересня 2020 12:47
3 ЛИСТ-ЗГОДА Степанюк.pdf.zip
14 вересня 2020 12:47
3 ЛИСТ-ЗГОДА Коровай.pdf.zip
14 вересня 2020 12:47
2 КМУ_дог+накл копия.pdf.zip
14 вересня 2020 12:47
10 Довідка ст 17 -(Нов ЗУ).pdf.zip
14 вересня 2020 12:47
1 Гарантійний лист.pdf.zip

Публічні документи

14 вересня 2020 12:03
Електронний підпис
14 вересня 2020 12:03
Електронний підпис
14 вересня 2020 12:03
Технічна частина.pdf.zip
14 вересня 2020 11:43
Електронний підпис
14 вересня 2020 11:43
Електронний підпис
14 вересня 2020 11:43
ФОРМА ОЦІНКИ.pdf.zip
14 вересня 2020 11:43
Свідоцтво 30.06.20.rar.zip
14 вересня 2020 11:43
Наказ на призначення.pdf.zip
14 вересня 2020 11:43
Довідка по ст. 17.pdf.zip
14 вересня 2020 11:43
Гарантійний лист.pdf.zip
14 вересня 2020 11:43
Витяг 21.08.2020 завірений.pdf.zip
14 вересня 2020 11:43
виписка.pdf.zip
14 вересня 2020 11:43
Аналогічний договір.pdf.zip
14 вересня 2020 11:43
+Довідка форми 4ОПП.pdf.zip

Публічні документи

14 вересня 2020 14:40
Електронний підпис
14 вересня 2020 14:40
Електронний підпис
14 вересня 2020 14:38
Форма оцінки Додаток 5.pdf
14 вересня 2020 14:38
Свідоцтво 30.06.20.rar
14 вересня 2020 14:38
Проект договору.pdf
14 вересня 2020 14:38
Порівняльна таблиця.pdf
14 вересня 2020 14:38
Довідка про ВПВ ст.17.pdf
14 вересня 2020 14:38
Гарантійний лист.pdf
14 вересня 2020 14:38
13.9. копія Статуту_2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БМС ТЕХНО

ТОВ "ВС Технолоджі"

ПП "ЛанТек"

ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ БМС ТЕХНО
#22945907
Переможець 6 600 000,00
UAH
20 жовтня 2020 09:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 жовтня 2020 09:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БМС ТЕХНО
#22945907
6 600 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 червня 2021 15:12
Електронний підпис зміни до договору
13 травня 2021 10:02
ДУ №5 до договору №2011000049 (1) (1).pdf зміни до договору
13 травня 2021 10:02
Електронний підпис зміни до договору
30 квітня 2021 13:52
ДУ4_29.04.2021 (1) (1).pdf зміни до договору
30 квітня 2021 13:52
Електронний підпис зміни до договору
29 квітня 2021 11:41
ДУ№3 до договору №2011000049 (1) (1).pdf зміни до договору
29 квітня 2021 11:41
Електронний підпис зміни до договору
23 лютого 2021 09:53
Додаткова угода №2 від 22.02.2021 (1).pdf зміни до договору
23 лютого 2021 09:52
Електронний підпис зміни до договору
10 лютого 2021 09:38
Додаткова угода №1 _2011000049 (1) (1).pdf зміни до договору
10 лютого 2021 09:38
Електронний підпис укладений
06 листопада 2020 15:47
Договір №2011000049 від 06.11.2020.pdf укладений
06 листопада 2020 15:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): в зв'язку зі зміною курсу іноземної валюти
Номер договору про закупівлю: 2011000049
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю , продовження строку строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 2011000049
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни курсу іноземної валюти
Номер договору про закупівлю: 2011000049
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна курсу іноземної валюти
Номер договору про закупівлю: 2011000049
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.7 ч.5 ст. 41
Номер договору про закупівлю: 2011000049
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 листопада 2020 — 31 липня 2021
Сума оплати за договором: 8 052 087,11
UAH (в тому числі ПДВ 1 342 014,52 UAH)