Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО - КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА |
Код ЄДРПОУ: | 03350597 |
Місцезнаходження: | 67300, Україна , Одеська обл., м Березівка, вул Побєди № 27 |
Контактна особа: |
Беркатюк Наталія Михайлівна +380485621747 berpgkh@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 липня 2020 16:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 липня 2020 16:45 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 липня 2020 16:45 |
Початок аукціону: | 30 липня 2020 12:12 |
Очікувана вартість: | 51 706 212,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 258 531,06 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 258530.56 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом 30 -ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ - 2 в) та довідки (Форма КБ-3),рахунки на оплату,шляхом проміжних платежів ,та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному обєкту . | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 липня 2020 16:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 липня 2020 16:41 |
Новий Документ Microsoft Office Word (3).docx | |
14 липня 2020 16:41 |
Новий Документ Microsoft Office Word (2) (1).docx | |
14 липня 2020 16:41 |
Календ. графік Додаток _8.xls | |
14 липня 2020 16:41 |
Новий Документ Microsoft Office Word (4).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-08-11-000005 ● 1fc97e55e39d40b5bbf977d838cbbae7
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 серпня 2020 14:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.08.2020 Одеса № 257
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедури закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 11.08.2020.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 11.08.2020 № 257
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
1. UA-2020-07-14-007568-c 14.07.2020 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-08-11 14:26:44
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі відкритих торгів за предметом ДК 021:2015: 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг, яка проводиться ВИРОБНИЧИМ УПРАВЛІННЯМ ЖИТЛОВО - КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-07-14-007568-c, дата оприлюднення 14.07.2020) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника, а саме:
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам пункту 1 розділу 3 тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» щодо надання інформації/документів згідно додатків 6, 7 та 8 до цієї документації, тоді як додатком 8 до тендерної документації «Календарний графік» передбачається надання інформації учасником щодо виконання робіт з капітального ремонту? Проте учасником ТОВ «Березівкаагрошляхбуд» у складі тендерної пропозиції надана сканована копія календарного графіку з інформацією про виконання робіт з поточного та середнього ремонту.
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-08-12 14:10:09
Пояснення
Виробниче управлінння житлово-комунального господарства м.Березівка надає розяснення від 11.08.2020 р. щодо обгрунтування рішення про відповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ "Березівкаагрошляхбуд" вимогам пункту1 розділ з тендерної документації "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" по предмету закупівлі "Капітальний ремонт дорожнього покриття та тротуарів по вул.Пристанційна,вул.Пушкінська,вул.М.Грушевського,пл.Шевченка,вул.Побєди м.Березівка Одеської області (45233000-9-Будівництво,влаштування фундаменту та покриття шосе,доріг)".(оголошення про проведення процедури закупівлі UA -2020-07-14-007568-с,дата оприлюднення 14.07.2020.)щодо надання Календарного графіку виконання робіт.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-08-12 16:40:20
Пояснення з власної ініціативи
На Ваш запит про надання роз’яснень від 11.08.2020р. щодо обґрунтування рішення про відповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «Березівкаагрошляхбуд» вимогам пункту 1 розділу 3 тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» по предмету закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття та тротуарів по вул.Пристанційна,вул.Пушкінська, вул.М.Грушевського,пл.Шевченка,вул.Побєди м.Березівка Одеської області (45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)» (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-07-14-007568-c, дата оприлюднення 14.07.2020) щодо надання Календарного графіку виконання робіт, повідомляємо наступне,що крім назви (формальна помилка),календарний графік Учасника повністю відповідає вимогам Тендерної документації,та враховуючи ,що всі інші подані документи Учасника відповідають вимогам Тендерної документації,Замовник визнав ТОВ "Березівкаагрошляхбуд" переможцем даної процедури.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-08-13 11:38:08
Пояснення з власної ініціативи
Учасником процедури закупівлі ТОВ "Березівкаагрошляхбуд" було надано Замовнику Виробничому управлінню житлово-комунального господарства м.Березівка ,Календарний графік з виправленням (формальної несуттєвої помилки) в назві.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 серпня 2020 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 липня 2020 12:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Березівкаагрошляхбуд |
50 584 130,40
UAH з ПДВ
|
50 584 130,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ" |
51 353 694,00
UAH з ПДВ
|
51 353 694,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Березівкаагрошляхбуд #03579041 |
Переможець |
50 584 130,40
UAH з ПДВ
|
31 липня 2020 09:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2022 15:42
|
Акт | укладений |
31 січня 2022 15:39
|
Акт | укладений |
31 січня 2022 15:39
|
Електронний підпис | укладений |
18 серпня 2020 13:09
|
Договір .PDF | зміни до договору |
18 серпня 2020 13:06
|
Електронний підпис | укладений |
17 серпня 2020 10:58
|
Договір | укладений |
17 серпня 2020 10:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сума фінансування даного договору в 2020 р. складатиме 34796000.00грн.в т.ч.ПДВ.Сума всього даного договору складає 50584130.40грн. в т.ч. ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 17/208 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |