Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мініекскаватор гусеничний
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2020-07-14-007512-c d63a4459c0ce4aa886f4c62654dfbb54
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Савчин

+380991300649 kpsvk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРИЙВОДОКАНАЛ"
Код ЄДРПОУ: 05432968
Місцезнаходження: 82400, Україна , Львівська обл., м. Стрий, вул. Нижанківського, буд. 49
Контактна особа: Андрій Савчин
+380991300649
kpsvk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 липня 2020 16:37
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2020 10:00
Початок аукціону: 31 липня 2020 14:06
Очікувана вартість: 2 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка


Категорія замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначена у пункті 4 частині першій статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»; Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська, згідно тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Мініекскаватор гусеничний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82400, Україна, Львівська область, місто Стрий, вулиця НИЖАНКІВСЬКОГО, будинок 49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 липня 2020 17:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2020 17:02
Додаток 1.docx
22 липня 2020 17:02
Додаток 2.docx
22 липня 2020 17:02
Додаток 3.docx
22 липня 2020 17:02
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 22.07.2020.docx
22 липня 2020 17:01
ТД нова редакція від 22.07.2020.docx
20 липня 2020 15:15
Додаток 1.docx
20 липня 2020 15:15
ТД нова редакція від 20.07.2020.docx
20 липня 2020 15:15
Додаток 2.docx
20 липня 2020 15:15
Додаток 3.docx
20 липня 2020 15:15
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 20.07.2020.docx
14 липня 2020 16:38
ОГОЛОШЕННЯ.docx
14 липня 2020 16:38
Додаток 3.docx
14 липня 2020 16:38
Додаток 2.docx
14 липня 2020 16:38
Додаток 1.docx
14 липня 2020 16:38
ТД.docx
22 липня 2020 17:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2020 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 17:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2020 17:02
Додаток 1.docx
22 липня 2020 17:02
Додаток 2.docx
22 липня 2020 17:02
Додаток 3.docx
22 липня 2020 17:02
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 22.07.2020.docx
22 липня 2020 17:01
ТД нова редакція від 22.07.2020.docx
20 липня 2020 15:15
Додаток 1.docx
20 липня 2020 15:15
ТД нова редакція від 20.07.2020.docx
20 липня 2020 15:15
Додаток 2.docx
20 липня 2020 15:15
Додаток 3.docx
20 липня 2020 15:15
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 20.07.2020.docx
14 липня 2020 16:38
ОГОЛОШЕННЯ.docx
14 липня 2020 16:38
Додаток 3.docx
14 липня 2020 16:38
Додаток 2.docx
14 липня 2020 16:38
Додаток 1.docx
14 липня 2020 16:38
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-14-007512-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть", Код ЄДРПОУ:36549406
Дата подання: 16 липня 2020 17:40
Вимога щодо змін у ТД
Доброго дня, Шановна тендерна комісія! Наша компанія бажає прийняти участь у Закупівлі, яку проводить Ваше підприємство, та запропонувати мініекскаватор. Наша компанія має багаторічний досвід у поставці та обслуговуванні спецтехніки, такої як бульдозери, навантажувачі, екскаватори-навантажувачі, та інш. Техніка належить до Коду ДК021: 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка. Просимо внести зміни, та викласти пункт "1.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір на закупівлю Мініекскаватора гусеничного." у наступній редакції: "1.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір на закупівлю за Кодом ДК021: 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка."
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 липня 2020 14:36
Дякуємо за Ваше звернення. З метою уникнення неоднакового застосування норм (умов) тендерної документації повідомляємо, що будуть внесені відповідні зміни
Номер вимоги: UA-2020-07-14-007512-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІТС", Код ЄДРПОУ:41921290
Дата подання: 16 липня 2020 17:55
Внесення змін до ТД
Шановний Замовник, просимо внести зміни до Технічного завдання до закупівлі та змінити вимогу: "Максимальна глибина копання екскаватора по кромці зубів ковша, не менше 3500 мм", на: "Максимальна глибина копання екскаватора по кромці зубів ковша, не менше 3450 мм". "Енергетичний клас (гідромолота), не менше 550 Дж", змінити на: "Енергетичний клас (гідромолота), не менше 500 Дж". Різниця не є значною та не вплине на якісні характеристики мініекскаватора та його експлуатаційні можливості. Але дозволить розширити коло учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 липня 2020 14:40
Дякуємо за Ваше звернення. Учасники процедури закупівлі повинні забезпечити постачання товару у відповідності до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. Відповідно п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені Замовником в Додатку 2 до тендерної документації з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Відповідно до практики АМКУ, дискримінаційними вважаються вимоги, якщо виконати їх може тільки один виробник, як наслідок, відсутня конкуренція. Визначені Замовником в Додатку 2 до тендерної документації необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі, в сукупності притаманні товару багатьох виробників, тому не можуть вважатися дискримінаційними. Тому, немає необхідності для внесення міни до тендерної документації в цій частині.
Номер вимоги: UA-2020-07-14-007512-c.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТВП ПРОМТЕХСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:41227462
Дата подання: 20 липня 2020 09:14
ПРОСИМО: 1. Просимо Замовника (КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРИЙВОДОКАНАЛ") розглянути можливість внесення змін в технічні характеристики, що розширить коло потенційних учасників процедури закупівлі. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки. Дякуємо
Доброго дня шановна тендерна комісія. Серед принципів здійснення державних закупівель є недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Згідно з ч.4 ст.5 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРИЙВОДОКАНАЛ" було оголошено закупівлю (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-14-007512-c) «Мініекскаватор гусеничний»:

1. Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено деяких кваліфікаційних вимог, передбачених Додатком 1 та технічних вимог, передбачених Додатком 2 до ТД, що обмежують наше право брати участь у закупівлі. Це всього декілька показників, розбіжність в них невелика та на якість роботи міні-екскаватору гусеничного не впливає. Внесення змін в цю частину надасть Замовнику вибрати більш дешевший та не менш якісний екскаватор-навантажувач, а саме:

ДОДАТОК 1
до тендерної документації

Увага!!! Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен накласти електронний цифровий підпис (ЕЦП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти ЕЦП/КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без ЕЦП/КЕП на документі) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документу (окрім документів, виданих іншими підприємствами/ установами/ організаціями).
Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.

1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”:

№ п/п Кваліфікаційні критерії Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям**
1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 1.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору).
Аналогічним вважається договір на закупівлю Мініекскаватора гусеничного по ДК 021:2015: 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
Інформація та документи надаються про виконаний/і договір/и.
1.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
- не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору),
- позитивний* відгук (або рекомендаційний лист, тощо) від замовника згідно аналогічного договору, інформацію та копію договору про виконання якого надано у складі тендерної пропозиції щодо виконання учасником умов такого договору, що має бути складений на фірмовому бланку Замовника (за наявності), датований, завірений підписом уповноваженої посадової особи Замовника та містити інформацію про реквізити відповідного аналогічного договору, щодо виконання якого надається зазначений відгук – номер (за наявності) аналогічного договору та дата його укладення. (*позитивним відгуком в розумінні Замовника – є відгук зміст якого підтверджує відсутність обґрунтованих претензій, позовів, щодо порушення учасником умов договору/ів).
Інформація може надаватися про частково виконаний договір, дія, якого не закінчена.
**У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації…….

ДОДАТОК 2
до тендерної документації
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ
В місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз «або еквівалент».
У зв’язку із тим, що вичерпний опис усіх необхідних характеристик щодо предмету закупівлі скласти неможливо, то в місцях де технічна специфікація містить посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, біля кожного такого посилання вважати вираз «або еквівалент». Таким чином вважається, що до кожного посилання додається вираз «або еквівалент».
Замовник здійснює закупівлю даного виду товару, оскільки він за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника, а так само пов’язане з особливостями виробничого процесу та функціями покладеними на підприємство.
Якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільні формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквіваленту товару має відповідати якості, що заявлена у технічній специфікації Замовника.
1. Фактом подання тендерної пропозиції учасник підтверджує відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним, функціональним характеристикам до предмета закупівлі, у тому числі технічній специфікації (у разі потреби – планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) та іншим вимогам до предмету закупівлі, що містяться в тендерній документації та цьому додатку, а також підтверджує можливість поставки товару, у відповідності до вимог, визначених згідно з умовами тендерної документації.
2. Для підтвердження спроможності поставити товар згідно вимог цієї документації, учасник, який не є безпосереднім виробником товару, у складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист від виробника товару, або його представника, дилера, дистриб’ютора чи покупця адресованого Замовнику цих торгів, в якому зазначено, що організація, яка надає такий лист, гарантує можливість постачання товару, який є предметом даної закупівлі відповідно до технічних, якісних та кількісних характеристик до предмета закупівлі згідно технічної специфікації Додатку 2 тендерної документації, на користь учасника, для його подальшої реалізації Замовнику цих торгів, та протягом встановленого цією документацією строку поставки. Вказаний гарантійний лист оформлюється на фірмовому бланку організації (за наявності), що надає такий лист, а також завіряється підписом керівника такої організації.
3. Технічні вимоги Міні-екскаватора гусеничного
І. Загальні положення
1. Машина нова, в заводському виконанні, виробництва 2020р.
ІІ. Технічні положення
1. Гусеничний мініекскаватор, на спеціальному шасі на гусеничному резиновому ходу
2. На шасі екскаватора попереду змонтований відвал.
3. Дизельний двигун, з прямим вприском палива, (не нижче ЄВРО 3), потужністю не меншою 23 кВт, робочим об’ємом 1600-2190 см куб.
4. Двигун оснащений змінними повнопоточними масляними і паливними фільтрами, сепаратором для відділення води від дизельного палива, повітряним фільтром циклонного типу з сухим елементом.
5. Двигун обладнаний пристроєм холодного пуску.
6. Мініекскаватор має джойстикове сервокерування
7. Повна експлуатаційна маса не менше 3600 кг.
8. Ширина мініекскаватора не більше 2000 мм
9. Ш Ширина колії мініекскаватора не більше 1860 мм
10. Об’єм паливного бака – не менше 40 л.
11. Ширина гусениці не менше 300 мм
12. Комплект з чотирьох ковшів (доукомплектувати кожен ковш зйомними зубами ): шириною 300-350 мм, 400-450 мм, 600-650 мм і 1100-1200 мм.
13. Замок для швидкої заміни ковшів з гідравлічним поворотом у вертикальній площині не менше 800 в кожну зі сторін (ротатор).
14. Зусилля відриву на ковші не менше 26,4 кН.
15. Зусилля відриву на рукояті не менше 20 кН.
16. Стріла екскаватора має кути повертання від поздовжньої вісі кабіни:
- Вліво не менше 44 град
- Вправо не менше 60 град
17. Стріла екскаватора довжиною не менше 2,1 м
18. Рукоять екскаватора довжиною не менше 1,45 м
19. Максимальна глибина копання екскаватора по кромці зубів ковша не менше 3120 мм.
20. Максимальна висота завантаження за стандартними нормами (при закритому ковші) по кромці зубів ковша не менше 3400 мм.
21. Трансмісія екскаватора має гідростатичний привід і коробку з двома швидкостями передачі.
22. Коробка має два режими пересування. Максимальна швидкість пересування не менше 4,0 км/год.
23. Тягове зусилля не менше 30,7 кН.
24. Загальна продуктивність гідравлічної системи не менше 88 літрів за хвилину.
25. Максимальний тиск в гідравлічній системі не менше 235 Бар
26. Мініекскаватор обладнаний двохпотоковою системою трубопроводів для підключення додаткового навісного обладнання.
27. Кабіна повністю засклена з захистом ROPS&FOPS. Доступ в кабіну здійснюється через бокові двері. Переднє вікно, яке піднімається. В склад кабіни входить: зовнішні дзеркала заднього виду, внутрішнє освітлення, обдув/обігрів вікон, склоочисники та омивачі переднього вікна, передній звуковий сигнал; підвісне сидіння оператора з підлокітниками та ременем безпеки; система кондиціювання.
28. Кабіна обладнана системою підігріву повітря
29. В кабіні має бути встановлено уклономір.
30. Робоче освітлення, змонтоване на кабіні.
31. Гарантія 12 місяців без обмеження мото-годин.
32. Період сервісного обслуговування, який рекомендований виробником – 500 мото-годин (з базовим проведенням сервісно ремонтних робіт без вартості матеріалів в період сервісного обслуговування).
33. Додатково з мініекскаватором має бути гідравлічний молот:
- Маса не менше 180 кг.
- Діаметр піки, не менше 35 мм.
- Енергетичний клас, не менше 550 Дж.
- Кількість ударів на хвилину – 600-1500
34. Додатково з мініекскаватором має бути гідравлічна вібраційна плита:
- Маса 180-200 кг.
- Розміри трамбувальної поверхні не менше 280х700 мм.
- Сила ущільнення не менше 15 кН. ??? видалити або розширити характеристики
ІІІ. Організаційні положення
1 Учасник повинен мати не менше ніж трьохрічний досвід поставок техніки відповідного типу та виробництва, який пропонуються.
2 Учасник повинен мати базу з відповідними умовами для зберігання, гарантійного, сервісного обслуговування та продажу машин.
3 Учасник повинен забезпечити передпродажну підготовку, введення машини в експлуатацію та навчання обслуговуючого персоналу на базі Замовника (вартість цих робіт враховується в ціну машини)
4 Учасник здійснює післяпродажне обслуговування машини протягом гарантійного терміну експлуатації:
-Учасник повинен забезпечувати виїзд мобільної сервісної бригади для усунення поломок на базі Замовника;
- Учасник повинен мати склад запасних частин для забезпечення їх швидкої заміни.


Ми маємо дилерські повноваження на представництво інтересів виробника у тендері щодо закупівлі міні-екскаваторів та матимемо змогу в найкоротші строки доставити Замовнику відповідну техніку.
Ми можемо та хочемо запропонувати якісну техніку, дешевшу та не гіршу за показниками від тої, що хоче Замовник. Зміна кількох показників в технічних характеристиках, дозволять нам, потенційним учасникам, прийняти участь в закупівлі, та не будуть суперечить частині третій статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та частині 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».

ПРОСИМО:
1. Просимо Замовника (КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРИЙВОДОКАНАЛ") розглянути можливість внесення змін в технічні характеристики, що розширить коло потенційних учасників процедури закупівлі.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.

Дякуємо


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 липня 2020 14:43
Дякуємо за Ваше звернення. Щодо Додатку 1 тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Щодо Додатку 2 тендерної документації. Визначені Замовником в Додатку 2 до тендерної документації необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі не можуть вважатися дискримінаційними, оскільки в сукупності притаманні товару багатьох виробників. За своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідають вимогам та потребам замовника, а так само особливостям виробничого процесу та функціями покладеними на замовника.
Тому, зміни до Додатку 2 тендерної документації в цій частині вноситись не будуть.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2020 14:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Констракшн Машинері" 1 990 000,00
UAH з ПДВ
1 990 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЗАПЧАСТИНА АВТО СЕРВІС" 1 999 934,00
UAH з ПДВ
1 999 934,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 13:38
Електронний підпис
07 серпня 2020 13:37
Довідка.pdf.p7s
07 серпня 2020 13:37
Довідка.pdf
07 серпня 2020 13:37
Довідка_Нонєв.pdf.p7s
07 серпня 2020 13:37
Довідка_Нонєв.pdf
05 серпня 2020 14:30
Електронний підпис
05 серпня 2020 14:30
public_doc.pdf
05 серпня 2020 14:30
public_doc.p7s
05 серпня 2020 14:30
Dovidka_20189499500840167311.pdf.p7s
05 серпня 2020 14:30
Dovidka_20189499500840167311.pdf
30 липня 2020 09:16
Електронний підпис
30 липня 2020 09:16
GUARANTEE_20 000,00 UAH.pdf.p7s.p7s
30 липня 2020 09:16
GUARANTEE_20 000,00 UAH.pdf
30 липня 2020 09:16
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s.p7s
30 липня 2020 09:16
banking_licence_ПУМБ.pdf
30 липня 2020 09:16
5_Інші документи.pdf

Публічні документи

29 липня 2020 15:12
Електронний підпис
29 липня 2020 15:12
Уставні документи.pdf
29 липня 2020 15:12
Ст 17.pdf
29 липня 2020 15:12
Фін звітність.pdf
29 липня 2020 15:12
Договір оренди.pdf
29 липня 2020 15:12
Виписка ЄДРПОУ, ЄДР.pdf
29 липня 2020 15:12
Тех частина.pdf
29 липня 2020 15:12
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Констракшн Машинері"

ТОВ "ЗАПЧАСТИНА АВТО СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Констракшн Машинері"
#32828388
Переможець 1 990 000,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2020 12:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2020 12:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Констракшн Машинері"
#32828388
1 990 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 11:24
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2020 16:48
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
31 серпня 2020 16:46
Електронний підпис укладений
20 серпня 2020 14:04
специфікація.jpg укладений
20 серпня 2020 13:56
договір поставк.jpg укладений
20 серпня 2020 13:56
договір поставк 005.jpg укладений
20 серпня 2020 13:55
договір поставк 004.jpg укладений
20 серпня 2020 13:55
договір поставк 003.jpg укладений
20 серпня 2020 13:55
договір поставк 002.jpg укладений
20 серпня 2020 13:55
договір поставк 001.jpg укладений
20 серпня 2020 13:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку з відсутність технічної можливості на майданчику обрати підставу для внесення змін до договору - зміна реквізитів, Додаткову угоду №1 щодо зміни реквізитів оприлюднено з обранням підстави - покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 20/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 990 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 331 666,67 UAH)