Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали різні
Очікувана вартість
590 869,93 UAH
UA-2020-07-14-007507-c 96d20642fa6146a5b35c324b15cfc185
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Богданівна Добрянська

+380354821609 bercrl@ber.te.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕРЕЖАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" БЕРЕЖАНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02000435
Місцезнаходження: 47501, Україна , Тернопільська обл., місто Бережани, ВУЛ.СТЕПАНА БАНДЕРИ будинок 21
Контактна особа: Ірина Богданівна Добрянська
+380354821609
bercrl@ber.te.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 липня 2020 16:37
Звернення за роз’ясненнями: до 24 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 03 серпня 2020 12:33
Очікувана вартість: 590 869,93 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 954,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Найменування та код згідно Національного класифікатора НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів", а також асортимент (кількість) та вимоги до товару зазначено в Додатку 3 до тендерної документації (технічне завдання).
Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Специфікація щодо технічних показників товару може бути викладена англійською або російською мовою із зазначенням за потреби загальновживаних абревіатур або скорочень англійською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
76 найменувань
Медичні матеріали різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 47501, Україна, Тернопільська область, Бережанський район, м. Бережани, вул. Степана Бандери, буд. 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: власні кошти та кошти Національної служби здоров`я України Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 липня 2020 22:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 липня 2020 22:52
Перелік змін до тендерної документаці.pdf
25 липня 2020 22:52
ТД_медичні матеріали_3 зміни.pdf
25 липня 2020 22:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 липня 2020 22:52
Перелік змін до тендерної документаці.pdf
25 липня 2020 22:52
ТД_медичні матеріали_3 зміни.pdf
14 липня 2020 16:57
ТД_медичні матеріали_3.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Немає тендорної документації
Дата подання: 14 липня 2020 16:49
Дата відповіді: 14 липня 2020 16:58
Немає тендорної документації
Відповідь: Доброго дня, тендерну документацію оприлюднено разом з оголошенням
ДОКУМЕНТАЦІЯ НЕ НАЛЕЖНИМ ЧИНОМ
Дата подання: 15 липня 2020 12:39
Дата відповіді: 20 липня 2020 12:48
Спроможність учасника поставити товар повинна підтверджуватись оригіналами листів авторизації від виробника - будь-ласка в тендерну документвцію Ви повинні жожоти 3-х стороній договор (поставщик-постачальник- больница). И видалити "Документальне підтвердження відсутності обставин для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених статтею 17 Закону" - тому, що суперечить Вище наведенному данним.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Уважно ознайомившись зі змістом Вашого запитання, повідомляємо про наступне
Замовником у Документації чітко визначені вимоги щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.
Окрім того, Документація містить вимогу про те, що учасник повинен надати гарантії можливості поставки предмета закупівлі у кількості, гарантійними строками та в терміни, визначені цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів. У якості таких гарантій учасник надає: оригінали листів авторизації від виробника (уповноваженого представника, представництва, філії виробника, дилера, тощо з належним документальним підтвердженням відповідних повноважень), яким підтверджується можливість учасника здійснити поставку (продаж) предмету закупівлі у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів та номером закупівлі, що оприлюднене в електронній системі закупівель Prozorro.

Додатком 2 до Документації встановлено документальне підтвердження відсутності обставин для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених статтею 17 Закону, що є обов’язковми вимогами процедури закупівлі.
Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, відсутності документального підтвердження підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі встановленими статтею 17 Закону.
Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок (зведеної довідки, тощо), складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої статті 17 Закону.
Зазначена вимога встановлена в межах чинного законодавства.
Замовник не вбачає необхідності внесення змін до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 12:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІАМАНТ-ФАРМ" 590 756,33
UAH з ПДВ
590 756,33
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КСН ІНТЕРНЕШНЛ 590 824,75
UAH з ПДВ
590 824,75
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 серпня 2020 17:43
Електронний підпис
06 серпня 2020 14:54
Електронний підпис
29 липня 2020 14:24
Електронний підпис

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІАМАНТ-ФАРМ"

ТОВ КСН ІНТЕРНЕШНЛ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІАМАНТ-ФАРМ"
#41404407
Переможець 590 756,33
UAH з ПДВ
05 серпня 2020 22:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2020 22:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІАМАНТ-ФАРМ"
#41404407
590 756,33
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 19:43
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 16:12
Додаткова угода 2.232 (2).pdf зміни до договору
29 грудня 2020 16:08
Електронний підпис зміни до договору
08 вересня 2020 15:46
Додаткова угода 1 мед. матеріали.pdf зміни до договору
08 вересня 2020 15:42
Електронний підпис укладений
17 серпня 2020 22:29
Договір 232.pdf укладений
17 серпня 2020 22:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни ціни у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок
Номер договору про закупівлю: № 232
Договір:
Номер додаткової угоди: № 232/ДУ № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: № 232
Договір:
Номер додаткової угоди: № 232/ДУ № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 441 873,38
UAH (в тому числі ПДВ 73 645,56 UAH)