Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі медичні: 11 найменувань
Очікувана вартість
199 800,00 UAH
UA-2020-07-14-007400-c 67071d7e54e74d52a966a6fafa0fd025
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Романська Оксана

+380999193646 cpmkdd.zakupki@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ І КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНОЇ ДОПОМОГИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 42352786
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ПРИВОКЗАЛЬНА, будинок 17
Контактна особа: Романська Оксана
+380999193646
cpmkdd.zakupki@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 липня 2020 16:30
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2020 17:00
Початок аукціону: 31 липня 2020 14:30
Очікувана вартість: 199 800,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 998,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 штуки
Кушетка оглядова 1890*600*560 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, м.Івано-Франківськ, вул. Тичини, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2020  —  21 серпня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 38458 — Стіл для огляду / терапевтичних процедур, механічний
2 штуки
Кушетка оглядова 1600*530*560/580 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул.Тичини, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2020  —  21 серпня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 38458 — Стіл для огляду / терапевтичних процедур, механічний
1 штуки
Кушетка діагностична ( для ендоскопії)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Тичини, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2020  —  21 серпня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 38458 — Стіл для огляду / терапевтичних процедур, механічний
3 штуки
Кушетка діагностична
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Тичини, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2020  —  21 серпня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 38458 — Стіл для огляду / терапевтичних процедур, механічний
8 штуки
Столик пеленальний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Тичини, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2020  —  21 серпня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 43544 — Стіл пеленальний, стаціонарний
5 штуки
Столик маніпуляційний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Тичини, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2020  —  21 серпня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 13959 — Стіл для хірургічних інструментів
10 штуки
Столик інструментальний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Тичини, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2020  —  21 серпня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 13959 — Стіл для хірургічних інструментів
5 штуки
Шафа медична
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Тичини, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2020  —  21 серпня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 10535 — Медична шафа
3 штуки
Стелаж медичний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Тичини, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2020  —  21 серпня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 62151 — Стелаж для стерилізатора / мийно-дезінфекційної машини
4 штуки
Стілець медичний зі спинкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Тичини, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2020  —  21 серпня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 34833 — Стілець загального призначення
3 штуки
Східці медичні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Тичини, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2020  —  21 серпня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 37048 — Підставка для ніг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару ЗАМОВНИК здійснює оплату вартості ТОВАРУ, що постачається, перерахуванням коштів на розрахунковий рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА на підставі видаткової(их) накладної(их) при наявності фінансування, протягом 10 (десяти) банківських днів з дня поставки ТОВАРУ (партії ТОВАРУ) ЗАМОВНИКУ. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 липня 2020 16:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 16:30
Форма оголошення про проведення відкритих торгів.docx
14 липня 2020 16:30
ОГОЛОШЕННЯ.docx
14 липня 2020 16:30
Проект договору про закупівлю.docx
14 липня 2020 16:30
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-14-007400-c.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "АРМАТО", Код ЄДРПОУ:41799955
Дата подання: 12 серпня 2020 11:02
Вимога щодо усунення порушень та скасування рішення
Детальний опис у завантаженому файлі
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

12 серпня 2020 11:02
вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2020 14:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП АСЛАНОВ РУСТАМ ФАЛАКЕТ ОГЛИ 194 999,00
UAH
189 002,00
UAH
Документи
ТОВ "АРМАТО" 196 110,85
UAH
190 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

15 серпня 2020 23:20
Електронний підпис
15 серпня 2020 23:19
Довідка 3.pdf
15 серпня 2020 23:19
file _1_ _1_.pdf
15 серпня 2020 23:19
ст 17.pdf
05 серпня 2020 12:46
Електронний підпис
30 липня 2020 14:58
Електронний підпис
30 липня 2020 14:57
Документ 4.pdf
30 липня 2020 14:57
Сан.епд.вис.pdf
30 липня 2020 14:57
Виписка.pdf
30 липня 2020 14:57
гарантійний лист 7.pdf
30 липня 2020 14:57
Аналог накладної.pdf
30 липня 2020 14:57
Паспорт столик СПЛ.pdf
30 липня 2020 14:57
гарантійний лист 6.pdf
30 липня 2020 14:57
Лист щодо ліцензії.pdf
30 липня 2020 14:57
Документ 7.pdf
30 липня 2020 14:57
Документ 5.pdf
30 липня 2020 14:57
Документ 8.pdf
30 липня 2020 14:57
гарантійний лист 2.pdf
30 липня 2020 14:57
гарантійний лист 1.pdf
30 липня 2020 14:57
Документ 9.pdf
30 липня 2020 14:57
цінова пропозиція.pdf
30 липня 2020 14:57
Паспорт і код.pdf
30 липня 2020 14:57
Свідоцтво.pdf
30 липня 2020 14:57
Витяг.pdf
30 липня 2020 14:57
Лист відгук 2.pdf
30 липня 2020 14:57
Документ 1.pdf
30 липня 2020 14:57
договір.pdf
30 липня 2020 14:57
Документ 6.pdf
30 липня 2020 14:57
Меблі.pdf
30 липня 2020 14:57
Сан.епд. заключення.pdf
30 липня 2020 14:57
Відомість.pdf
30 липня 2020 14:57
письмова згода.pdf
30 липня 2020 14:57
гарантійний лист ст17.pdf
30 липня 2020 14:57
Сертифікат ISO 9001 АТОН.pdf
30 липня 2020 14:57
Декл.відп-ті Атон.PDF
30 липня 2020 14:57
Лист відгук 1.pdf
30 липня 2020 14:57
гарантійний лист 3.pdf
30 липня 2020 14:57
гарантійний лист 4.pdf
30 липня 2020 14:57
Аналог договору 1.pdf
30 липня 2020 14:57
Аналог договору 2.pdf
30 липня 2020 14:57
Документ 3.pdf
30 липня 2020 14:57
Документ 2.pdf
30 липня 2020 14:57
гарантійний лист 5.pdf

Публічні документи

21 серпня 2020 16:33
Електронний підпис
19 серпня 2020 17:22
Електронний підпис
19 серпня 2020 17:20
МВС ОТ 01.08 (6).zip
19 серпня 2020 17:20
довідки ст17.pdf
30 липня 2020 15:09
Електронний підпис
30 липня 2020 15:04
Статут 2020.pdf
30 липня 2020 15:04
сертифікати.rar
30 липня 2020 15:04
проект договору.pdf
30 липня 2020 15:04
паспорти продукції.pdf
30 липня 2020 15:04
Витяг від 23.07.2020.pdf
30 липня 2020 15:04
233. лист-згода.pdf
30 липня 2020 15:04
229. лист згода ПД.pdf
30 липня 2020 15:04
225. поставка товару.pdf
30 липня 2020 15:04
208-218 довідки ст17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП АСЛАНОВ РУСТАМ ФАЛАКЕТ ОГЛИ

ТОВ "АРМАТО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП АСЛАНОВ РУСТАМ ФАЛАКЕТ ОГЛИ
#3277113958
Рішення скасоване 189 002,00
UAH
17 серпня 2020 15:37
ФОП АСЛАНОВ РУСТАМ ФАЛАКЕТ ОГЛИ
#3277113958
Відхилено 189 002,00
UAH
17 серпня 2020 15:44
ТОВ "АРМАТО"
#41799955
Переможець 190 000,00
UAH
18 серпня 2020 11:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 серпня 2020 11:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АРМАТО"
#41799955
190 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 11:08
Електронний підпис укладений
31 серпня 2020 15:27
Договір 230.PDF укладений
31 серпня 2020 15:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 190 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 31 666,67 UAH)