Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
266 300,00 UAH
UA-2020-07-14-007375-c ● 8c56e250e16146dfa110545236fe2aaf
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Національної поліції в Кіровоградській області |
Код ЄДРПОУ: | 40108709 |
Місцезнаходження: | 25006, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. В. Чміленка, 41 |
Контактна особа: |
Любов Вишнева +380664701115 vrz.kirov@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 липня 2020 16:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 липня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 липня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 03 серпня 2020 15:40 |
Очікувана вартість: | 266 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 331,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3225 пачка
Папір офісний для друку формату А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. В. Чміленка,41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | розрахунок за Договором проводиться Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту підписання видаткової накладної на передачу Товару. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 липня 2020 15:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 липня 2020 15:50 |
Додаток 4 Договір.docx | |
21 липня 2020 15:50 |
Тендерна документація папір зі змінами (нова редакція).docx | |
21 липня 2020 15:50 |
Перелік змін до тендерної документації кількість.docx | |
21 липня 2020 15:11 |
Перелік змін до тендерної документації.docx | |
21 липня 2020 15:11 |
Тендерна документація папір зі змінами (нова редакція).docx | |
14 липня 2020 16:29 |
Тендерна документація папір.docx |
21 липня 2020 15:52 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
21 липня 2020 15:50 |
Додаток 4 Договір.docx
|
||||||
21 липня 2020 15:50 |
Тендерна документація папір зі змінами (нова редакція).docx
|
||||||
21 липня 2020 15:50 |
Перелік змін до тендерної документації кількість.docx
|
||||||
21 липня 2020 15:11 |
Перелік змін до тендерної документації.docx
|
||||||
21 липня 2020 15:11 |
Тендерна документація папір зі змінами (нова редакція).docx
|
||||||
14 липня 2020 16:29 |
Тендерна документація папір.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-14-007375-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ", Код ЄДРПОУ:39417349
Дата подання: 17 липня 2020 15:33
приведення у відповідність вимог ТД
Шановний Замовнику в п.3. Додатку №2 до ТД, вами визначено необхідність надання: "б) завірені мокрою печаткою виробника, або його офіційного представника в Україні копії сертифікатів ISO – 9001, виданих виробнику паперу на його власне виробництво товару, що є предметом даної закупівлі." Звертаємо вашу увагу на той, факт що дана вимога є дискримінаційною у відношенні вітчизняних українських виробників, бо отримання міжнароднного сертифікату ISO не передбачено українським законодавством, в той же час якість товару підтверджується висновками Державної СЕС та паспортами (сертифікатами) виробників. Більш того, варто зазначити, що вами вимагається сертифікат ISO виданий саме виробнику товару, при цьому в закупівлі участь приймають учасники, які можуть і не бути виробниками товару. ISO 9001 універсальний міжнародний стандарт - так як передбачає контроль якості на підприємствах будь-якого типу, розміру і виду діяльності. Але під час сертифікації перевіряється виробництво, а не сам продукт. Надалі впроваджений стандарт дає право на відповідне маркування продукції. Тобто наявність такого сертифікату у виробника свідчить лише про відповідність його виробництва визнаним стандартам, але жодним разом не гарантує якість тієї чи іншої партії товару, яка виготовляється на такому сертифікованому виробництві, для цього існує відділ контролю якості на виробництвах, які і фіксують певні технічні параметри кожної партії в залежності від сировини яку використовували та інших факторів. Враховуючи викладене вище та зважаючи на той факт, що наявність або відсутність сертифікату ISO 9001 жодним чином не гарантує якість товару, вимагаємо внести уточнення до підпункту б) п.3.Додатку №2 до ТД та викласти його в наступній редакції: "б) завірені мокрою печаткою виробника, або його офіційного представника в Україні копії сертифікатів ISO – 9001, виданих виробнику паперу на його власне виробництво товару, що є предметом даної закупівлі (за наявності)."
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 липня 2020 14:38
Дякуємо за запитання, Ваше звернення вивчено, повідомляємо наступне, відповідно до вимог тендерної документації в разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний складати будь-який із документів зазначених в цій документації, такий Учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів.
Номер вимоги: UA-2020-07-14-007375-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ", Код ЄДРПОУ:39417349
Дата подання: 20 липня 2020 13:42
технічні допуски за ISO
Шановний Замовнику, просимо вас внести в Додаток №2 відповідні посилання на технологічні допуски, які виникають при будь-якому виробництві товарів, в тому числі і паперу офісного. Так, для параметрів "базова вага", "товщина", "білизна по СІЕ" - повинні бути зазначені технологічні допуски на рівні +/- 3.
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 липня 2020 14:42
Доброго дня, дякуємо за запитання, Ваша вимога вивчена, відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" #39417349 |
Відхилено |
222 525,00
UAH з ПДВ
|
05 серпня 2020 15:38
|
|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
228 717,00
UAH з ПДВ
|
10 серпня 2020 14:31
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 жовтня 2020 16:54
|
Електронний підпис | укладений |
28 серпня 2020 10:13
|
317-20.PDF | укладений |
28 серпня 2020 10:12
|