Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
266 300,00 UAH
UA-2020-07-14-007375-c 8c56e250e16146dfa110545236fe2aaf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Вишнева

+380664701115 vrz.kirov@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції в Кіровоградській області
Код ЄДРПОУ: 40108709
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. В. Чміленка, 41
Контактна особа: Любов Вишнева
+380664701115
vrz.kirov@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 липня 2020 16:29
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2020 10:00
Початок аукціону: 03 серпня 2020 15:40
Очікувана вартість: 266 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 331,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3225 пачка
Папір офісний для друку формату А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. В. Чміленка,41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару розрахунок за Договором проводиться Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту підписання видаткової накладної на передачу Товару. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-14-007375-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ", Код ЄДРПОУ:39417349
Дата подання: 17 липня 2020 15:33
приведення у відповідність вимог ТД
Шановний Замовнику в п.3. Додатку №2 до ТД, вами визначено необхідність надання: "б) завірені мокрою печаткою виробника, або його офіційного представника в Україні копії сертифікатів ISO – 9001, виданих виробнику паперу на його власне виробництво товару, що є предметом даної закупівлі." Звертаємо вашу увагу на той, факт що дана вимога є дискримінаційною у відношенні вітчизняних українських виробників, бо отримання міжнароднного сертифікату ISO не передбачено українським законодавством, в той же час якість товару підтверджується висновками Державної СЕС та паспортами (сертифікатами) виробників. Більш того, варто зазначити, що вами вимагається сертифікат ISO виданий саме виробнику товару, при цьому в закупівлі участь приймають учасники, які можуть і не бути виробниками товару. ISO 9001 універсальний міжнародний стандарт - так як передбачає контроль якості на підприємствах будь-якого типу, розміру і виду діяльності. Але під час сертифікації перевіряється виробництво, а не сам продукт. Надалі впроваджений стандарт дає право на відповідне маркування продукції. Тобто наявність такого сертифікату у виробника свідчить лише про відповідність його виробництва визнаним стандартам, але жодним разом не гарантує якість тієї чи іншої партії товару, яка виготовляється на такому сертифікованому виробництві, для цього існує відділ контролю якості на виробництвах, які і фіксують певні технічні параметри кожної партії в залежності від сировини яку використовували та інших факторів. Враховуючи викладене вище та зважаючи на той факт, що наявність або відсутність сертифікату ISO 9001 жодним чином не гарантує якість товару, вимагаємо внести уточнення до підпункту б) п.3.Додатку №2 до ТД та викласти його в наступній редакції: "б) завірені мокрою печаткою виробника, або його офіційного представника в Україні копії сертифікатів ISO – 9001, виданих виробнику паперу на його власне виробництво товару, що є предметом даної закупівлі (за наявності)."
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 липня 2020 14:38
Дякуємо за запитання, Ваше звернення вивчено, повідомляємо наступне, відповідно до вимог тендерної документації в разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний складати будь-який із документів зазначених в цій документації, такий Учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів.
Номер вимоги: UA-2020-07-14-007375-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ", Код ЄДРПОУ:39417349
Дата подання: 20 липня 2020 13:42
технічні допуски за ISO
Шановний Замовнику, просимо вас внести в Додаток №2 відповідні посилання на технологічні допуски, які виникають при будь-якому виробництві товарів, в тому числі і паперу офісного. Так, для параметрів "базова вага", "товщина", "білизна по СІЕ" - повинні бути зазначені технологічні допуски на рівні +/- 3.
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 липня 2020 14:42
Доброго дня, дякуємо за запитання, Ваша вимога вивчена, відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 16:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 240 327,00
UAH з ПДВ
222 525,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 230 071,50
UAH з ПДВ
228 717,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 17:18
Електронний підпис
13 серпня 2020 17:18
документи переможця.rar
30 липня 2020 16:45
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
Відхилено 222 525,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2020 15:38
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 228 717,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 14:31
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

05 серпня 2020 15:38
Електронний підпис
05 серпня 2020 15:37
Протокол №55.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2020 14:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
228 717,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2020 16:54
Електронний підпис укладений
28 серпня 2020 10:13
317-20.PDF укладений
28 серпня 2020 10:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 228 717,00
UAH (в тому числі ПДВ 38 119,50 UAH)