Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Монітори, комплекти «клавіатура і миша»
Очікувана вартість
400 128,00 UAH
UA-2020-07-14-007275-c 9b30fd3c92904956832e633b0074d687
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Гунько

+380567565611 ufzbodnepr126@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції в Дніпропетровській області
Код ЄДРПОУ: 40108866
Вебсайт: http://dp.npu.gov.ua
Місцезнаходження: 49101, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Троїцька, 20 А
Контактна особа: Юлія Гунько
+380567565611
ufzbodnepr126@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 липня 2020 16:23
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2020 16:05
Оскарження умов закупівлі: до 27 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2020 16:05
Початок аукціону: 03 серпня 2020 14:32
Очікувана вартість: 400 128,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,65 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання



Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником-резидентом, повинні бути складені українською мовою. Детальна інформація зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації. Категорія Замовника:відповідно п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
288 штуки
Монітори, комплекти «клавіатура і миша»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49101, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Троїцька 20-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні характеристики
Дата подання: 21 липня 2020 13:30
Дата відповіді: 22 липня 2020 16:37
Шановний Замовнику, у Додатку 4 «Технічна специфікація» Вами зазначені вимоги до габаритних розмірів на клавіатуру, але хочемо зазначити, що згідно офіційного сайту виробника комплекту «клавіатура і миша» Crown CMMK-520B, black, USB гарарибні розміри клавіатури відрізняються від зазначених Вами. Підкажіть, будь ласка, на які габаритні розміри орієнтуватися і чи можливе відхилення +/- 20 мм у запропонованому товарі, так як +/- 20 мм у розмірах ніяк не призведе до погіршення якості товару. Дякуємо за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відхилення можливе на +/- 20 мм. Внесемо зміни до тендерної документації

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-14-007275-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "СІЕС-ЛАЙН", Код ЄДРПОУ:37460544
Дата подання: 21 липня 2020 15:58
Кваліфікаційні критерії
Вимагаємо прибрати вимогу, щодо надання відгуку з указанням договору (дата укладання, номер за наявності), предмет договору, суму договору, iнформацiю про якiсть поставки товару, дотримання термінів виконання.Оскільки такі документи видаються у довільній формі.та у складі пропозиції учасника буде надана довідка та аналогічний договір з усіма параметрами.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 липня 2020 16:40
Доброго дня! Внесемо зміни до тендерної документації, а саме надати позитивний лист відгук

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 15:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАЗІЛЄЄВ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 399 600,00
UAH з ПДВ
326 880,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІМ-2000" 339 102,72
UAH з ПДВ
331 750,08
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧА ФІРМА «СЕРВІС» 358 560,00
UAH з ПДВ
331 776,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 362 638,08
UAH з ПДВ
341 268,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 343 872,00
UAH з ПДВ
341 280,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 368 582,40
UAH з ПДВ
364 953,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СІЕС-ЛАЙН" 365 870,13
UAH з ПДВ
365 870,13
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 388 800,00
UAH з ПДВ
388 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІСІ ЛІНК" 390 528,00
UAH з ПДВ
390 528,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 серпня 2020 11:55
Договір__01-08-1.pdf
31 липня 2020 13:59
159618787390257.pdf
31 липня 2020 13:59
159618787391003.pdf
31 липня 2020 13:59
159618787391660.pdf
31 липня 2020 13:59
159618787392234.pdf
31 липня 2020 13:59
159618787392777.pdf
31 липня 2020 13:59
159618787393328.jfif
31 липня 2020 13:59
159618787393936.jfif

Публічні документи

31 липня 2020 13:17
Електронний підпис
31 липня 2020 13:16
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
31 липня 2020 13:16
монітори Philips.zip

Публічні документи

12 серпня 2020 12:51
Електронний підпис
12 серпня 2020 12:51
Електронний підпис
07 серпня 2020 17:46
Електронний підпис
07 серпня 2020 17:29
Електронний підпис
06 серпня 2020 16:56
Електронний підпис
06 серпня 2020 16:56
Електронний підпис
31 липня 2020 13:36
Електронний підпис
31 липня 2020 13:35
Проект Договору.pdf
31 липня 2020 13:35
Лист-відгук.pdf
31 липня 2020 13:35
Довідка до ст 17.pdf
31 липня 2020 13:35
Аналогічний договір.pdf
31 липня 2020 13:35
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

31 липня 2020 09:41
Електронний підпис
31 липня 2020 09:40
Проект договору.pdf
31 липня 2020 09:40
Технічний опис.7z

Публічні документи

31 липня 2020 12:00
Електронний підпис
27 липня 2020 16:06
Електронний підпис
27 липня 2020 14:43
Цінова пропозиція.pdf
27 липня 2020 14:43
Ст 17.pdf
27 липня 2020 14:43
Проект договору.pdf
27 липня 2020 14:43
Мат.тех. база.zip
27 липня 2020 14:43
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

31 липня 2020 12:33
Електронний підпис
31 липня 2020 12:32
Цінова пропозиція .pdf
31 липня 2020 12:32
Статут.pdf
31 липня 2020 12:32
Проект договору .pdf
31 липня 2020 12:32
Витяг з ЄДР 10.07.2020.pdf
31 липня 2020 12:32
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

29 липня 2020 17:03
Електронний підпис
29 липня 2020 16:59
Витяг з ЄДР.pdf
29 липня 2020 16:59
Витяг з ПДВ.pdf
29 липня 2020 16:58
Висновок 2Е.pdf
29 липня 2020 16:58
Цінова пропозиція.pdf
29 липня 2020 16:58
Статут ТОВ В.М..pdf
29 липня 2020 16:58
Проект договору.pdf

Публічні документи

30 липня 2020 15:20
Електронний підпис
30 липня 2020 15:10
Пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАЗІЛЄЄВ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІМ-2000"

Товариство з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧА ФІРМА «СЕРВІС»

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

ТОВ "КОМЕЛ"

ТОВ "СІЕС-ЛАЙН"

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

ТОВ "ДІСІ ЛІНК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАЗІЛЄЄВ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2700012431
Відхилено 326 880,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2020 12:33
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 серпня 2020 14:43
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІМ-2000"
#30695862
Відхилено 331 750,08
UAH з ПДВ
06 серпня 2020 13:21
Товариство з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧА ФІРМА «СЕРВІС»
#25021641
Переможець 331 776,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 16:29
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 серпня 2020 14:36
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей пропозиція учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАЗІЛЄЄВ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ (остаточна пропозиція 326 880,00 грн. з ПДВ), яка за результатами оцінки визнана пропозицією найбільш економічно вигідною, вона булла розглянута тендерним комітетом на відповідність умовам тендерної документації та критеріям, встановленим статтею 16 Закону. За результатами розгляду наданих учасником документів виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, а саме: - сканкопiєю(ями) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці; - сканкопiєю(ями) видаткових накладних/актів приймання-передачі по договору(ах), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці; - сканкопiєю(ями) позитивного(их) відгуку(ів), від замовника(ів), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці. Учасником ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАЗІЛЄЄВ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ не надано вищезазначену інформацію відповідно до Додатку 2 тендерної документації. Відповідно до вимог статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

06 серпня 2020 12:33
Електронний підпис
06 серпня 2020 12:31
Протокол 50..pdf

Документи

06 серпня 2020 13:21
Електронний підпис
06 серпня 2020 13:20
Протокол 51.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей пропозиція учасника Товариство з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧА ФІРМА «СЕРВІС» (остаточна пропозиція 331 776,00 грн. з ПДВ), яка за результатами оцінки визнана наступною найкращою пропозицією, була розглянута тендерним комітетом на відповідність умовам тендерної документації та критеріям, встановленим статтею 16 Закону. За результатами розгляду наданих учасником документів виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, а саме: на виконання вимог Додатку № 2 до тендерної документації про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (их) договору(ів), що документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами: - - сканкопiєю(ями) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці; - - сканкопiєю(ями) видаткових накладних/актів приймання-передачі по договору(ах), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці - - сканкопiєю(ями) позитивного(их) відгуку(ів), від замовника(ів), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці. - Лист-відгук повинен бути оформлений на фірмовому бланку (за наявності) підприємства, організації, яка його видає, за підписом керівника або уповноваженої особи, та містити інформацію про реквізити договору (дата укладання, номер за наявності), предмет договору, суму договору, iнформацiю про якiсть поставки товару, дотримання термінів виконання. Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧА ФІРМА «СЕРВІС» надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. В довідці зазначено інформацію про укладений та виконаний договір № 49 від 28.11.2018р. з КП «Безпечна та інноваційна освіта» ДМР, але не вказано адресу та телефон КП «Безпечна та інноваційна освіта» ДМР, що вимагалось у Додатку 2. Відповідно до вимог статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧА ФІРМА «СЕРВІС» #25021641

№ рішення у справі

54/16-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

54/17-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2020 16:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧА ФІРМА «СЕРВІС»
#25021641
331 776,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 10:10
Електронний підпис укладений
20 серпня 2020 11:37
Договір № 388.pdf укладений
20 серпня 2020 11:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 331 776,00
UAH (в тому числі ПДВ 55 296,00 UAH)