Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Енергозберігаючі заходи в Губиниській ЗОШ I-III ступенів № 1 по вул. Берегового, 19 смт. Губиниха, Новомосковського району, Дніпропетровської області (капітальний ремонт - утеплення фасаду)
Очікувана вартість
3 666 325,00 UAH
UA-2020-07-14-006989-c ● 0767cd1af81a4a7c80375fadb87c1af1
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Новомосковської РДА |
Код ЄДРПОУ: | 02142483 |
Місцезнаходження: | 51200, Україна , Дніпропетровська обл., м. Новомосковськ, вул. Гетьманська, 12 |
Контактна особа: |
Марія Заведенко +380973972850 zavedenkomarija@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 липня 2020 16:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 липня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 серпня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 05 серпня 2020 14:34 |
Очікувана вартість: | 3 666 325,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 331,63 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 18000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Енергозберігаючі заходи в Губиниській ЗОШ I-III ступенів № 1 по вул. Берегового, 19 смт. Губиниха, Новомосковського району, Дніпропетровської області (капітальний ремонт - утеплення фасаду)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51251, Україна, Дніпропетровська область, смт Губиниха, Берегового, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 листопада 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником виконаних робіт після підписання Сторонами акта здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, та на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3; проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95% їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються у термін 15 календарних днів після отримання декларації про введення в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкту. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Строк виконання робіт : | 15% |
менше 40 днів: | 15% |
від 40 до 50: | 7% |
більше 50 днів: | 0% |
Гарантійне обслуговування : | 5% |
більше 60 місяців: | 5% |
від 48 до 60 місяців: | 2% |
менше 48 місяців: | 0% |
Досвід виконання аналогічних робіт : | 10% |
більше 40 місяців: | 10% |
від 25 до 40 місяців : | 5% |
менше 25 місяців: | 0% |
28 липня 2020 17:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 липня 2020 17:06 |
28.07.20 -Перелік змін до ТД-Фасад -2.doc | |
28 липня 2020 17:06 |
28.07.-ФАСАД ТД- 2020-Губиниха опорна НОВА РЕДАКЦІЯ (2).docx | |
17 липня 2020 16:25 |
Перелік змін до ТД-Фасад -1.doc | |
14 липня 2020 16:08 |
ДОДАТОК 2 Технічне завдання - Губиниська утеплення фасаду.doc | |
14 липня 2020 16:07 |
Додаток 4 .Проект договору КР- фасад-СІ.doc |
28 липня 2020 17:07 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
28 липня 2020 17:06 |
28.07.20 -Перелік змін до ТД-Фасад -2.doc
|
||||||
28 липня 2020 17:06 |
28.07.-ФАСАД ТД- 2020-Губиниха опорна НОВА РЕДАКЦІЯ (2).docx
|
||||||
17 липня 2020 16:25 |
Перелік змін до ТД-Фасад -1.doc
|
||||||
14 липня 2020 16:08 |
ДОДАТОК 2 Технічне завдання - Губиниська утеплення фасаду.doc
|
||||||
14 липня 2020 16:07 |
Додаток 4 .Проект договору КР- фасад-СІ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналогічний договір
Дата подання: 17 липня 2020 09:58
Дата відповіді: 17 липня 2020 15:56
Шановний замовник, прошу внести зміни в п. 3.1. та викласти, що під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір на виконання не лише капітального ремонту, а й реконструкції та нового будівництва. Беручи до уваги, що норми ДБН А.2.2-3:2014 Склад та зміст проектної документації на будівництво застосовуються однаково й на нове будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт та враховуючи, що за своєю суттю роботи з нового будівництва та реконструкції є навіть більш складними ніж капітальний ремонт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за уточнення. До ТД будуть внесені відповідні зміни.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-14-006989-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРРАБІЛД", Код ЄДРПОУ:42082274
Дата подання: 17 липня 2020 09:44
ДСТУ ISO 9001:2015
ДСТУ ISO 9001:2015
Шановний Замовнику! У розділі III пункті 7.2 Тендерної документації Ви встановлюєте вимогу: надати довідку про наявність запровадженої на підприємстві системи управління якістю стосовно вимог ДСТУ ISO 9001:2015 (на підтвердження надати копію сертифікату). Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на систему управління якістю (ISO 9001:2015) Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. . Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушую один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Звертаємо Вашу увагу, що отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників (зазначені відповідно до закупівлі послуги учасники можуть надавати за наявності отриманої Ліцензії відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 "ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення"), тому вимога щодо наявності такого Сертифікату прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Просимо видалити дану вимогу з ТД.
Розгорнути
Згорнути
Шановний Замовнику! У розділі III пункті 7.2 Тендерної документації Ви встановлюєте вимогу: надати довідку про наявність запровадженої на підприємстві системи управління якістю стосовно вимог ДСТУ ISO 9001:2015 (на підтвердження надати копію сертифікату). Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на систему управління якістю (ISO 9001:2015) Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. . Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушую один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Звертаємо Вашу увагу, що отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників (зазначені відповідно до закупівлі послуги учасники можуть надавати за наявності отриманої Ліцензії відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 "ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення"), тому вимога щодо наявності такого Сертифікату прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Просимо видалити дану вимогу з ТД.
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 липня 2020 16:00
До тендерної документації внесені відповідні зміни , а саме і в пункт 7.1 Розділу ІІІ та завантажено нову редакцію тендерної документації зі змінами.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 серпня 2020 14:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ТОВ "БОГАРТ БУД" |
3 537 000,00
UAH з ПДВ
|
3 537 000,00
UAH з ПДВ
|
1.2714285714 | 2 781 910.11 | Документи |
ПП "Л.Д. СЕРВІС" |
3 449 834,66
UAH з ПДВ
|
3 449 834,66
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 2 414 884.26 | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
19 серпня 2020 09:26
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі