Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Енергозберігаючі заходи в Губиниській ЗОШ I-III ступенів № 1 по вул. Берегового, 19 смт. Губиниха, Новомосковського району, Дніпропетровської області (капітальний ремонт - утеплення фасаду)
Очікувана вартість
3 666 325,00 UAH
UA-2020-07-14-006989-c 0767cd1af81a4a7c80375fadb87c1af1
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Заведенко

+380973972850 zavedenkomarija@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Новомосковської РДА
Код ЄДРПОУ: 02142483
Місцезнаходження: 51200, Україна , Дніпропетровська обл., м. Новомосковськ, вул. Гетьманська, 12
Контактна особа: Марія Заведенко
+380973972850
zavedenkomarija@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 липня 2020 16:07
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 05 серпня 2020 14:34
Очікувана вартість: 3 666 325,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 331,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 18000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Енергозберігаючі заходи в Губиниській ЗОШ I-III ступенів № 1 по вул. Берегового, 19 смт. Губиниха, Новомосковського району, Дніпропетровської області (капітальний ремонт - утеплення фасаду)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51251, Україна, Дніпропетровська область, смт Губиниха, Берегового, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником виконаних робіт після підписання Сторонами акта здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, та на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3; проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95% їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються у термін 15 календарних днів після отримання декларації про введення в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкту. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Строк виконання робіт : 15%
менше 40 днів: 15%
від 40 до 50: 7%
більше 50 днів: 0%
Гарантійне обслуговування : 5%
більше 60 місяців: 5%
від 48 до 60 місяців: 2%
менше 48 місяців: 0%
Досвід виконання аналогічних робіт : 10%
більше 40 місяців: 10%
від 25 до 40 місяців : 5%
менше 25 місяців: 0%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічний договір
Дата подання: 17 липня 2020 09:58
Дата відповіді: 17 липня 2020 15:56
Шановний замовник, прошу внести зміни в п. 3.1. та викласти, що під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір на виконання не лише капітального ремонту, а й реконструкції та нового будівництва. Беручи до уваги, що норми ДБН А.2.2-3:2014 Склад та зміст проектної документації на будівництво застосовуються однаково й на нове будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт та враховуючи, що за своєю суттю роботи з нового будівництва та реконструкції є навіть більш складними ніж капітальний ремонт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за уточнення. До ТД будуть внесені відповідні зміни.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-14-006989-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРРАБІЛД", Код ЄДРПОУ:42082274
Дата подання: 17 липня 2020 09:44
ДСТУ ISO 9001:2015
ДСТУ ISO 9001:2015
Шановний Замовнику! У розділі III пункті 7.2 Тендерної документації Ви встановлюєте вимогу: надати довідку про наявність запровадженої на підприємстві системи управління якістю стосовно вимог ДСТУ ISO 9001:2015 (на підтвердження надати копію сертифікату). Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на систему управління якістю (ISO 9001:2015) Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. . Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушую один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Звертаємо Вашу увагу, що отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників (зазначені відповідно до закупівлі послуги учасники можуть надавати за наявності отриманої Ліцензії відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 "ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення"), тому вимога щодо наявності такого Сертифікату прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Просимо видалити дану вимогу з ТД.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 липня 2020 16:00
До тендерної документації внесені відповідні зміни , а саме і в пункт 7.1 Розділу ІІІ та завантажено нову редакцію тендерної документації зі змінами.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2020 14:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "БОГАРТ БУД" 3 537 000,00
UAH з ПДВ
3 537 000,00
UAH з ПДВ
1.2714285714 2 781 910.11 Документи
ПП "Л.Д. СЕРВІС" 3 449 834,66
UAH з ПДВ
3 449 834,66
UAH з ПДВ
1.4285714286 2 414 884.26 Документи

Публічні документи

04 серпня 2020 19:51
Електронний підпис
04 серпня 2020 19:48
39 штатний розпис.pdf
04 серпня 2020 19:41
Електронний підпис
04 серпня 2020 19:39
48 Попередній огляд.jpg
04 серпня 2020 19:39
47 Довідки банка.pdf
04 серпня 2020 19:39
45 Наказ директор.pdf
04 серпня 2020 19:39
44 Рішення засновника.pdf
04 серпня 2020 19:39
40 Статут БОГАРТ БУД 2019.pdf
04 серпня 2020 19:39
38 Листи-відгуки.pdf
04 серпня 2020 19:39
37 Акти КР 76 ч.3.rar
04 серпня 2020 19:39
36 Акти КР 76 ч.2.rar
04 серпня 2020 19:39
35 Акти КР 76 ч.1.rar
04 серпня 2020 19:39
34 Акти вик робіт 20+1.pdf
04 серпня 2020 19:39
33 Договори.pdf
04 серпня 2020 19:39
32 ЦПХ Буянов.pdf
04 серпня 2020 19:39
28 Диплом Коваленко А.В..pdf
04 серпня 2020 19:39
27 Диплом Канюра М.С..pdf
04 серпня 2020 19:39
25 Графік робіт.pdf
04 серпня 2020 19:39
23 Ліцензія та дозвіл.pdf
04 серпня 2020 19:39
22 Договор №89 офис.pdf
04 серпня 2020 19:39
21 Договор №88 склад .pdf
04 серпня 2020 19:39
20 Довідка МТБ.pdf
04 серпня 2020 19:39
19_Довідка аналог догов.pdf
04 серпня 2020 19:39
18 Гаран лист сертиф.pdf
04 серпня 2020 19:39
17 Гаран лист матеріали.pdf
04 серпня 2020 19:39
12 Розрахунки 1-4.pdf
04 серпня 2020 19:39
8 Пояснювальна записка.pdf
04 серпня 2020 19:39
7 Договірна ціна.pdf
04 серпня 2020 19:39
6 Тендерна Пропозиція.pdf

Публічні документи

04 серпня 2020 22:32
Електронний підпис
04 серпня 2020 22:32
19 ч 1 Сертифікати.rar
04 серпня 2020 22:32
19 ч 2 Сертифікати.rar
04 серпня 2020 22:28
Електронний підпис
04 серпня 2020 22:25
51 Штатний розклад.pdf
04 серпня 2020 22:25
Реєстр.pdf
04 серпня 2020 22:11
50 Календарний графік.pdf
04 серпня 2020 22:11
47 Витяги з трудових.pdf
04 серпня 2020 22:11
46 Відгук досвід.pdf
04 серпня 2020 22:11
45 Витяг ЄДРПОУ.pdf
04 серпня 2020 22:11
42 Вивіз сміття.pdf
04 серпня 2020 22:11
41 Згоди на обробку.pdf
04 серпня 2020 22:11
37 Кошториси.rar
04 серпня 2020 22:11
36 Форма пропозиція.pdf
04 серпня 2020 22:11
35 Довідка банк.pdf
04 серпня 2020 22:11
33 Паспорт Директора.pdf
04 серпня 2020 22:11
32 Баланс.rar
04 серпня 2020 22:11
31 Наказ директор.pdf
04 серпня 2020 22:11
30 ВИТЯГ ПДВ.pdf
04 серпня 2020 22:11
29 Статут ЛД.pdf
04 серпня 2020 22:11
28 Довідка ст 17.pdf
04 серпня 2020 22:11
27 Довідка Санкції.pdf
04 серпня 2020 22:11
23 Довідка АТС.pdf
04 серпня 2020 22:11
21 Довідка огляд фасад.pdf
04 серпня 2020 22:11
16 Медичні книжки.pdf
04 серпня 2020 22:11
15 Ліцензія.zip
04 серпня 2020 22:11
15 Гарантія фасад.zip
04 серпня 2020 22:11
14 Рішення Власника.pdf
04 серпня 2020 22:11
11 Обігово сальдова.pdf
04 серпня 2020 22:11
10 Дипломи.pdf
04 серпня 2020 22:11
9 Довідка працівники.pdf
04 серпня 2020 22:11
7 техпаспорта Горизонт.pdf
04 серпня 2020 22:11
2 ліцензія СС2,СС3.pdf
04 серпня 2020 22:11
1 Проект Договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БОГАРТ БУД"

ПП "Л.Д. СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "Л.Д. СЕРВІС"
#21922502
Відхилено 3 449 834,66
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 17:48
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "БОГАРТ БУД"
#35987296
Відхилено 3 537 000,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2020 09:26

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "Л.Д. СЕРВІС" #21922502

№ рішення у справі

54-р/тк

Дата рішення у справі

27.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

12 серпня 2020 17:48
Електронний підпис
12 серпня 2020 17:46
File0001.PDF

Документи

19 серпня 2020 09:26
Електронний підпис
19 серпня 2020 08:49
File0009.PDF

Інформація про відміну

Дата відміни
19 серпня 2020 09:26
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі