Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі (меблі для оснащення ресурсних кімнат) ДК 021:2015 – 39160000-1
Очікувана вартість
179 381,95 UAH
UA-2020-07-14-006711-c df62523e9fea42ad884a232b163ad802
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Олексіївна Гомзякова

+380964362090 gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Вебсайт: https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75А
Контактна особа: Наталія Олексіївна Гомзякова
+380964362090
gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 липня 2020 15:52
Звернення за роз’ясненнями: до 25 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 04 серпня 2020 14:42
Очікувана вартість: 179 381,95 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 896,91 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Місцезнаходження замовника - м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75А;
Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону;
Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
102 штуки
меблі для оснащення ресурсних кімнат
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, заклади освіти Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 липня 2020 15:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 15:53
Додаток 4 - Технічна специфікація.docx
14 липня 2020 15:52
Додаток 6 - Проект Договору.doc
14 липня 2020 15:52
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 серпня 2020 15:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МЕБЛІКОМ" 179 100,00
UAH з ПДВ
179 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КОТЕНКО ОКСАНА ОЛЕКСАНДРІВНА" 179 360,00
UAH з ПДВ
179 360,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 серпня 2020 22:46
Електронний підпис
03 серпня 2020 22:45
39 Витяг з ЄДР 18.07.2020.rtf
03 серпня 2020 22:45
38 ВІДОМОСТІ 20.07.2020.pdf
03 серпня 2020 22:45
37 Витяг ПДВ.pdf
03 серпня 2020 22:45
35 Істотні умови.pdf
03 серпня 2020 22:45
34 Достовірність.pdf
03 серпня 2020 22:45
31 Ціноутворення.pdf
03 серпня 2020 22:45
30 Інші гарантії.pdf
03 серпня 2020 22:45
27 Порівняльна таблиця.pdf
03 серпня 2020 22:45
26 Довкілля.pdf
03 серпня 2020 22:45
22 Досвід.pdf
03 серпня 2020 22:45
20 ГЛ 90 днів.pdf
03 серпня 2020 22:45
19 Ліцензія.pdf
03 серпня 2020 22:45
18 Погоджений ПД.pdf
03 серпня 2020 22:45
17 Лист згода з ПД.pdf
03 серпня 2020 22:45
16 Відповідність ТЕХ.pdf
03 серпня 2020 22:45
15 ГЛ тех.pdf
03 серпня 2020 22:45
14 Повноваження.rar
03 серпня 2020 22:45
13 Повноваження.pdf
03 серпня 2020 22:45
12 Статутні обмеження.pdf
03 серпня 2020 22:45
10 ДСТУ.pdf
03 серпня 2020 22:45
9 Сертифікація.pdf
03 серпня 2020 22:45
8 ГЛ фахівці.pdf
03 серпня 2020 22:45
7 Справка1 от 20.07.2020.jpg
03 серпня 2020 22:45
6 Справка2 от 20.07.2020.jpg
03 серпня 2020 22:45
5 Середовище.pdf
03 серпня 2020 22:45
4 Відомості.pdf
03 серпня 2020 22:45
2 Специфікація.pdf
03 серпня 2020 22:45
1 Тендерна.pdf

Публічні документи

03 серпня 2020 22:38
Сертифікат ДСП1.pdf
03 серпня 2020 22:38
Висновок СЕС клей Duditerm.PDF
03 серпня 2020 22:38
Висновок СЕС ДСП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЕБЛІКОМ"

ФОП "КОТЕНКО ОКСАНА ОЛЕКСАНДРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "МЕБЛІКОМ"
#42223453
Відхилено 179 100,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2020 13:05
ФОП "КОТЕНКО ОКСАНА ОЛЕКСАНДРІВНА"
#3152523803
Відхилено 179 360,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 13:32
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 серпня 2020 13:15

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 06.08.2020р. 1. Замовник 1.1. Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради 1.2. ЄДРПОУ: 40506248 1.3. 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75А. 1.4. Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону. 2. Інформація про предмет закупівлі: 2.1. Найменування предмету закупівлі: Шкільні меблі (меблі для оснащення ресурсних кімнат) ДК 021:2015 – 39160000-1 2.2. Кількість: 102 штуки. 2.3. Місце поставки: м. Дніпро, заклади освіти Замовника. 2.4. Строк поставки: до 15.10.2020 року. 3. Дата оприлюднення та унікальний номер оголошення про проведення закупівлі:UA-2020-07-14-006711-c. 4. Дата та час початку Аукціону: 04.08.2020 14:42 5. Дата та час закінчення Аукціону: 04.08.2020 15:03 6. Учасник, якому направляється повідомлення про усунення невідповідностей. 6.1 Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: ФОП КОТЕНКО ОКСАНА ОЛЕКСАНДРІВНА 6.2. Код ЄДРПОУ/ ІПН: 3152523803 6.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс: 52446, Дніпропетровська обл., Солонянський район, село Тритузне, вул. Радянська, будинок 3, тел.: +380979696998. 7. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 7.1 Учасником на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації не надано довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом уповноваженої особи Учасника (у разі якщо такі документи (інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису, то довідка може не містити підпис та/або печатку уповноваженої особи), що містить інформацію про наявність в Учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (-них) за предметом закупівлі договору (-ів). 7.2 Учасником на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації не надано не менше однієї копії, повністю виконаного аналогічного договору. 7.3 Учасником на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації не надано разом із аналогічним договором підтвердження його виконання, а саме копії актів приймання-передачі / видаткових накладних на товар. В тому числі, надаються додаткові угоди до зазначених договорів, що засвідчують зміну істотних умов зобов’язань по договору. 7.4 Учасником на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації не надано копії листа-відгука по наданій копії договору з підписом та відтиском печатки замовника (-ів) по договору із зазначенням номеру, дати договору та назви предмету договору. 7.5 Учасником на вимогу п. 1 розділу ІІІ тендерної документації не надано на підтвердження повноваження щодо підпису документів, що входять до складу тендерної пропозиції учасника, договору за результатами закупівлі наступні документи: У разі, якщо учасником є фізична особа-підприємець (далі - уповноважена особа) – копію паспорта (сторінка 1 – 6 (за наявності інформації на вказаних сторінках будь якої інформації / фото) та місце проживання), у випадку якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжки; або двосторонню копію паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій та Додаток 13 до Постанови КМУ від 2 березня 2016 р. № 207, або Витяг з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання або копію іншого документа, який посвідчує особу, передбаченого чинним законодавством України. 8. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 8.1 Учасникна вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації повинен надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом уповноваженої особи Учасника (у разі якщо такі документи (інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису, то довідка може не містити підпис та/або печатку уповноваженої особи), що містить інформацію про наявність в Учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (-них) за предметом закупівлі договору (-ів). 8.2 Учасник на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації повинен надати не менше однієї копії, повністю виконаного аналогічного договору. 8.3 Учасник на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації повинен надати разом із аналогічним договором підтвердження його виконання, а саме копії актів приймання-передачі / видаткових накладних на товар. В тому числі, надаються додаткові угоди до зазначених договорів, що засвідчують зміну істотних умов зобов’язань по договору. 8.4 Учасник на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації повинен надати копію листа-відгука по наданій копії договору з підписом та відтиском печатки замовника (-ів) по договору із зазначенням номеру, дати договору та назви предмету договору. 8.5 Учасник на вимогу п. 1 розділу ІІІ тендерної документації повинен надати на підтвердження повноваження щодо підпису документів, що входять до складу тендерної пропозиції учасника, договору за результатами закупівлі наступні документи: У разі, якщо учасником є фізична особа-підприємець (далі - уповноважена особа) – копію паспорта (сторінка 1 – 6 (за наявності інформації на вказаних сторінках будь якої інформації / фото) та місце проживання), у випадку якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжки; або двосторонню копію паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій та Додаток 13 до Постанови КМУ від 2 березня 2016 р. № 207, або Витяг з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання або копію іншого документа, який посвідчує особу, передбаченого чинним законодавством України. Уповноважена особа Замовника Н. О. Гомзякова

Інформація про відміну

Дата відміни
07 серпня 2020 13:32
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі