Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор – 8 найменувань
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2020-07-14-006552-c ● eedd90b0e1b147089aba9e8fe3a82705
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Руденківської сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04382642 |
Місцезнаходження: | 39323, Україна , Полтавська обл., Новосанжарський р-н, с. Руденківка, вул. Центральна, 13 |
Контактна особа: |
Алла Анатоліївна Олійник +380994656245 sr-rydenkivka@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 липня 2020 15:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 липня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 липня 2020 00:00 |
Очікувана вартість: | 250 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1250 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37530000-2: Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор
джерело фінансування кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 найменувань
ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор – 8 найменувань
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39323, Україна, Полтавська область, Новосанжарський р-н, с.В.Солонці, вул.Центральна, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | післяоплата | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 липня 2020 14:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 липня 2020 14:16 |
Зміни.docx | |
16 липня 2020 14:16 |
ТД (2).docx | |
14 липня 2020 15:44 |
проект договору.docx | |
14 липня 2020 15:44 |
ТД.docx |
16 липня 2020 14:17 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 липня 2020 14:16 |
Зміни.docx
|
|||
16 липня 2020 14:16 |
ТД (2).docx
|
|||
14 липня 2020 15:44 |
проект договору.docx
|
|||
14 липня 2020 15:44 |
ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Порушення норм ЗУ "Про захист персональних даних"
Дата подання: 15 липня 2020 16:55
Дата відповіді: 16 липня 2020 11:32
Шановний, Замовник! Уважно вивчивши Тендерну документацію, а саме Додаток 3 п 1.4. Для підтвердження вищезазначеної інформації учасник повинен надати копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин учасника з вищевказаними працівниками – копії трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування в учасника), трудових договорів, копії наказів про призначення. Вимагаю: 1. Надати обгрунтоване та документально підтверджене роз'яснення стосовно необхідності надання копії трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування в учасника), трудових договорів; 2. Виключити з п 1.4 надання копії трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування в учасника), тому що це суперечить Закону України "Про захист персональних даних", оскільки вказані документи містять персональні дані працівників. Ця інформація є з обмеженим доступом та потребують добровільної згоди суб’єкта на обробку, зберігання і поширення її персональних даних відповідно до мети їх використання та можуть бути надані лише с добровільної згоди працівника, який є третьою стороною процесу закупівлі. Надати цю інформацію чи не надати вирішує виключно працівник тим самим, це може призвести до відхилення пропозиції Учасника по закупівлі. Вказана вимога порушує права та законні інтереси Учасника по участі у закупівлі, ставлячи Учасника в залежність від рішення працівника (третьої сторони) надати згоду на використання його персональних даних. Такі умови Документації, порушують Закон України "Про захист персональних даних", Конституцію України .
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Додатокм №3 п.1.4 передбачено підтвердження кваліфікаційного критерію, відповілно до ст. 16 ч2.п.2 (наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні зання та досвід) ЗУ "Про публічні закупівлі".
Для підтвердження вищезазначеної інформації учасник повинен надати копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин учасника з працівниками – копії трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування в учасника), трудових договорів, копії наказів про призначення. Ви маєте надати один із вище перелічених документів, наказ, чи копію трудового договору, чи копію трудової книжки, а не усі документи, при цьому маєте не подавати дані, які підпадають під розуміння Закону України "Про захист персональних даних".
Для підтвердження вищезазначеної інформації учасник повинен надати копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин учасника з працівниками – копії трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування в учасника), трудових договорів, копії наказів про призначення. Ви маєте надати один із вище перелічених документів, наказ, чи копію трудового договору, чи копію трудової книжки, а не усі документи, при цьому маєте не подавати дані, які підпадають під розуміння Закону України "Про захист персональних даних".
Гарантія
Дата подання: 16 липня 2020 11:54
Дата відповіді: 20 липня 2020 09:23
Навіщо ви запросили 2 види банківської гарантії? Ви знаєте скільки це коштує? Забезпечення пропозиції - від 1 тис грн, забезпечення виконання договору - від 3% від очікуваної вартості. Це додаткові витрати, близько 9 тис грн! Дискримінація! Ви хочете звузити коло учасників?!
Також уважно вивчивши Тендерну документацію, а саме Додаток 3 п 1.1 1.1. Довідка про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід та будуть залучені до виконання договору, у кількості не менше двох працівників.
Просимо , надати обґрунтування та документально підтвердити необхідність встановлення обмеження кількості працівників саме не меньше 2 (двох) для виконання договору. Та надати обгрунтоване та документально підтверджене роз'яснення, яким чином наприклад Фізична особа підприємець (одноосібно) з достатнім досвідом роботи та з великою кількістю виконаних договорім по даному предмету закупівлі не може прийняти участь у закупівлі та пропоззиція якого буде відхилена відповідно вимог ТД. Також вважаємо за необхідне вказати етапи виробничого процесу по виконанню договору, які унеможливлюють виконання договору однією особою. У ТД зазначено лише доставка товару - виконати дані умови можна і одноосібно! Просимо обмеження в 2 особи виключити з Додатку 3 п1.1
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Законом України "Про публічні закупівлі" передбачено щодо 2 -х видів тендерного забезпечення, ст 16 Закону України " Про публічні закупівлі" передбачено встановлення кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявності працівників відповідної кваліфікації.
Інформація про відміну
Дата відміни
30 липня 2020 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій