Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2020-07-14-006436-c dc43ee6b97d749d7866c712cab8771d5
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Кебець

+380667567083 kebets@regadm.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЧЕРНІГІВСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Код ЄДРПОУ: 00022674
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Шевченка, 7
Контактна особа: Інна Кебець
+380667567083
kebets@regadm.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 липня 2020 15:38
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2020 23:00
Початок аукціону: 24 липня 2020 14:20
Очікувана вартість: 20 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


1.Найменування замовника: ЧЕРНІГІВСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
1.1.Місцезнаходження замовника: 14000, Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Шевченка, 7.
1.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 00022674
1.3.Категорія замовника: 1 (органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
180 пачок
Папір А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, Чернігів, вул. Шевченка, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 пачка
Папір А3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Шевченка,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату Товару в межах суми укладеного Договору по факту його поставки після пред'явлення Продавцем документів (оформлених відповідно до чинного законодавства України): - рахунку; - накладних. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі. У разі затримки бюджетного фінансування та /або затримки здійснення платежів не з вини Покупця, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 липня 2020 15:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 15:56
Оголошення_папiр.doc
14 липня 2020 15:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 15:56
Оголошення_папiр.doc
14 липня 2020 15:38
Оголошення_папiр.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-14-006436-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІКАНЦ", Код ЄДРПОУ:39070834
Дата подання: 29 липня 2020 14:16
Оскарження визначення переможця
По закупівлі UA-2020-07-14-006436-c були визначено переможцем учасника ТОВ "Український папір", але в пропозиції та в документах поданих на кваліфікацію ні де не вказано який саме папір пропонує учасник, не можливо визначити відповідає або ні технічним вимогам замовника, немає назви паперу, не вказаний клас паперу. Із загальної назви "Папір А4 80" або "Папір А3 80" цього неможливо визначити і на момент поставки це може бути будь-який папір, будь якої якості, будь якого класу. Виходячи з цього простежується корупціонна складова.
У зв'язку з цим вимагаємо дискваліфікувати переможця ТОВ "Український папір" та перейти до розгляду пропозиції наступного учасника
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 липня 2020 16:12
Пропозиція учасника ТОВ "Український папір" відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Крім того, відповідно до проєкту договору кожна партія Товару передається Покупцю з документами, що підтверджують його походження та безпечність (сертифікат або декларація виробника (постачальника/продавця) про безпечність, санітарно-гігієнічні висновки тощо).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2020 14:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 14 195,88
UAH з ПДВ
14 195,88
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІКАНЦ" 15 996,00
UAH з ПДВ
15 996,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 17 327,40
UAH з ПДВ
17 327,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 липня 2020 16:43
Електронний підпис
23 липня 2020 16:34
IQ ECONOMY+.PDF
23 липня 2020 16:34
IQ PREMIUM 80 гм.кв. A.pdf
23 липня 2020 16:34
цінова пропозиція.pdf
23 липня 2020 16:34
ЛИСТ (ліцензія).pdf
23 липня 2020 16:34
гарантійний лист.pdf
23 липня 2020 16:34
Аналогічні договори2.pdf
23 липня 2020 16:34
УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІКАНЦ"

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 14 195,88
UAH з ПДВ
27 липня 2020 16:30
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

27 липня 2020 16:30
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 липня 2020 16:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
14 195,88
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 липня 2020 16:30
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 серпня 2020 11:30
Звіт про виконання договору про закупівлю папір.docx укладений
17 серпня 2020 11:29
Електронний підпис укладений
06 серпня 2020 10:08
Договір 314 папір.pdf укладений
06 серпня 2020 10:07

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 14 195,88
UAH (в тому числі ПДВ 2 365,98 UAH)