Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 34920000-2 Дорожнє обладнання (опора конусна оцинкована, опора восьмигранна оцинкована)
Очікувана вартість
314 500,00 UAH
UA-2020-07-14-006275-c 0c862a1a561a49899fec6738fa9eddf9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Климук

+380673621788 msprozoro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Міськсвітло"
Код ЄДРПОУ: 03352283
Місцезнаходження: 33001, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, Вул. П.Дорошенка, 55А
Контактна особа: Інна Климук
+380673621788
msprozoro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 липня 2020 15:29
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2020 15:08
Оскарження умов закупівлі: до 27 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2020 15:08
Початок аукціону: 03 серпня 2020 15:59
Очікувана вартість: 314 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 572,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19 штуки
Опора конусна оцинкована і фарбована в комплекті з кронштейном, анкерним пристроєм та з ввідним щитком із запобіжниками
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33001, Україна, Рівненська область, Рівне, П.Дорошенка, 55а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання
5 штуки
Опора восьмигранна оцинкована в комплекті з кронштейном двохрожковим, анкерною основою, та з ввідним щитком із запобіжниками
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33001, Україна, Рівненська область, Рівне, П.Дорошенка, 55а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок здійснюється шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника після поставки Товару Замовнику протягом 5 робочих днів, згідно наданих Постачальником рахунка та видаткової накладної. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 липня 2020 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 15:29
Тенд. докум. Опори.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання, що до кольору Опора ОКОФ-60/3-60/124
Дата подання: 15 липня 2020 14:34
Дата відповіді: 17 липня 2020 11:56
Згідно Додатку 3 до тендерної документації, у першій частині технічного опису вказано наступне: «Опора конусна, Опора ОКОФ-60/3-60/124 (CH) з Кроншт. КРД-2 (низ труби 124мм, верх акінчується 60мм), Товщина стінки – 3мм. Оцинкована і фарбована». Проте, не надано інформації щодо кольору покриття опори (фарбування). Для вірного формування пропозиції та її вартості, просимо надати точну інформацію у відповідності до кольорового стандарту RAL.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Колір покриття опори (фарбування): Світлий сірий - RAL 7040

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-27-000020 ● 57a080621145436f9cc951c7219a2132
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 серпня 2020 15:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

27.08.2020 № 63

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 27.08.2020 № 63.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-07-14-006275-c 14.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель


Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області


Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-08-27 16:08:29

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі опори конусної оцинкованої та опори восьмигранної оцинкованої, код ДК 021:2015: 34920000-2 — «Дорожнє обладнання» (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2020-07-14-006275-c ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній з 19.04.2020), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Відповідно до п. 1 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантажуються в формат PDF данні, зокрема з інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (згідно Додатку 2).
У Додатку № 2 до тендерної документації зазначено, що учасник на виконання вимоги статті 17 повинен в складі пропозиції надати таку інформацію: інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 (крім пунктів 1 і 7 частини першої), яка надається в довільній формі, із виокремленням кожної підстави визначеної у частинах першій і другій статті 17 (крім пунктів 1 і 7 частини першої) (однією довідкою в довільній формі) за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі її використання).
В складі завантаженої тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТК ЧЕРЕС» відсутня інформація передбачена частиною другою статті 17 Закону.
Чому пропозиція учасника ТОВ «ТК ЧЕРЕС» не була відхилена згідно пункту 1 частини першої статті 31 Закону?
2. Частиною шостою статті 17 Закону визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Пунктом 5 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що переможець торгів у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи передбачені Додатком 2 даної Документації.
У Додатку № 2 до тендерної документації зазначено, що документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 та 13 частини першої та другої статті 17 Закону, переможець повинен подати замовникові у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. У разі ненадання переможцем торгів документів відповідно до всіх вимог документації в зазначені строки замовник акцептує наступну найбільш економічно вигідну пропозицію відповідно статті 33 Закону.
Переможцем торгів ТОВ «ТК ЧЕРЕС» не надано документи та інформацію що підтверджують відсутність підстави, визначеною частиною другою статті 17 Закону.
Чому пропозиція переможця закупівлі ТОВ «ТК ЧЕРЕС» не була відхилена згідно пункту 3 частини першої статті 31 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-09-02 13:07:00

Відповідь на запит про надання пояснень

Відповідно до п. 1 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантажуються в формат PDF данні, зокрема з інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (згідно Додатку 2).

У Додатку № 2 до тендерної документації зазначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеними у ст. 17 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Зокрема, документи для юридичних осіб на підтвердження відповідності пропозиції вимогам визначеним ст. 17 Закону викладено у формі таблиці.

ТОВ “ТК ЧЕРЕС” листом № 105 від 10.08.2020 року, який звантажено в систему РrоZоrrо , надав інформацію про відсутність підстав для відхилення пропозиції відповідно до вимог ст. 17 Закону України “Про публічні закупівлі” у формі таблиці, яку вимагав замовник.
Крім того, ТОВ “ТК ЧЕРЕС” завантажив в систему РrоZоrrо довідку № 23961 від 12.08.2020 року про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи для підтвердження відповідності п. 13 ст. 17 Закону та довідку МВС серії І ІА № 1477910 для підтвердження відповідності п. 6 ст. 17 Закону.
Іншої інформації та документів, крім зазаначеної у таблиці додатку 2 Замовник не вимагав.

Отже, тендерна пропозиція учасника ТОВ “ТК ЧЕРЕС” відповідала вимогам тендерної документації, відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим ст. 16 та ст. 17 Закону України “Про публічні закупівлі”.

Зазначений у пункті 1 запиту про надання пояснень текст “У Додатку № 2 до тендерної документації зазначено, що учасник на виконання вимоги статті 17 повинен в складі пропозиції надати таку інформацію: інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 (крім пунктів 1 і 7 частини першої), яка надається в довільній формі, із виокремленням кожної підстави визначеної у частинах першій і другій статті 17 (крім пунктів 1 і 7 частини першої) (однією довідкою в довільній формі) за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі її використання)” в тендерній документації відсутній.



Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-09-18 15:37:57

Заперечення щодо висновку про результати моніторингу закупівель

З висновками результатів фінмоніторингу КП "Міськсвітло" не погоджується з підстав наведених в письмових запереченнях

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про публічну закупівлю встановлено порушення норм пункту 8 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: КП "Міськсвітло" повідомляє, що 25.09.2020 року подано позовну заяву до Рівненського окружного адміністративного суду про скасування висновку фінмоніторингу
Дата публікації: 28 вересня 2020

Документи:

15 жовтня 2020 09:35
Електронний підпис
15 жовтня 2020 09:33
Ухвала.pdf
15 жовтня 2020 09:35
Електронний підпис
28 вересня 2020 09:21
Електронний підпис
15 жовтня 2020 09:33
Ухвала.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 16:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТК ЧЕРЕС" 279 484,80
UAH з ПДВ
279 484,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УРБАН ЛАЙТ" 294 203,64
UAH з ПДВ
294 203,64
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 серпня 2020 16:12
Електронний підпис
12 серпня 2020 16:07
Документи переможця
10 серпня 2020 13:51
Електронний підпис
10 серпня 2020 13:47
Документи переможця
31 липня 2020 10:43
Електронний підпис
31 липня 2020 10:34
Тендер.rar

Публічні документи

31 липня 2020 12:19
Електронний підпис
31 липня 2020 12:17
Електронний підпис
31 липня 2020 12:17
Електронний підпис
31 липня 2020 12:12
Кваліф документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТК ЧЕРЕС"

ТОВ "УРБАН ЛАЙТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТК ЧЕРЕС"
#37188213
Переможець 279 484,80
UAH з ПДВ
06 серпня 2020 11:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2020 11:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТК ЧЕРЕС"
#37188213
279 484,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 08:47
Електронний підпис укладений
20 серпня 2020 10:53
Договір.pdf укладений
20 серпня 2020 10:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 279 484,80
UAH (в тому числі ПДВ 46 580,80 UAH)