Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання персональних комп’ютерів – в рамках проекту «CВС - Practice Firms – Інноваційна методика професійної підготовки та освітнього співробітництва на двосторонньому рівні Румунія-Україна», який фінансується Європейським Союзом в рамках Спільної Операційної Програми "Румунія-Україна 2014-2020"» (2SOFT/1.1/2)
Очікувана вартість
330 000,00 UAH
UA-2020-07-14-006055-c cacf71fb804e446ebdd3e2cd784167f8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Морошан Іван

+380678971367 izmail.dgu@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ІЗМАЇЛЬСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ГУМАНІТАРНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Код ЄДРПОУ: 02125467
Вебсайт: http://idgu.edu.ua/
Місцезнаходження: 68600, Україна , Одеська обл., м. Ізмаїл, вул. Рєпіна, буд. 12
Контактна особа: Морошан Іван
+380678971367
izmail.dgu@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 липня 2020 15:17
Звернення за роз’ясненнями: до 27 липня 2020 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 02 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 серпня 2020 23:59
Початок аукціону: 07 серпня 2020 12:41
Очікувана вартість: 330 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Технічний опис предмету закупівлі зазначено в тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 комплект
Придбання персональних комп’ютерів – в рамках проекту «CВС - Practice Firms – Інноваційна методика професійної підготовки та освітнього співробітництва на двосторонньому рівні Румунія-Україна», який фінансується Європейським Союзом в рамках Спільної Операційної Програми "Румунія-Україна 2014-2020"» (2SOFT/1.1/2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68600, Україна, Одеська область, Ізмаїл, вулиця Рєпіна, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 липня 2020 11:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2020 11:27
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ Університет_комп (Восстановлен).doc
20 липня 2020 11:27
Т.Д. з змінами.pdf
20 липня 2020 11:27
Проект договора з змінами.pdf
20 липня 2020 11:27
Додатки до ДКТ Универ_комп.docx
20 липня 2020 11:27
Форма пропозиції з змінами.pdf
14 липня 2020 15:17
Вимоги документів.pdf
14 липня 2020 15:17
тех вимоги.pdf
14 липня 2020 15:17
Технічне завдання.pdf
20 липня 2020 11:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 09:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2020 11:27
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ Університет_комп (Восстановлен).doc
15 липня 2020 09:41
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ Університет_комп (Восстановлен).doc
20 липня 2020 11:27
Т.Д. з змінами.pdf
14 липня 2020 15:17
Т.Д..pdf
20 липня 2020 11:27
Проект договора з змінами.pdf
14 липня 2020 15:17
Проект договора.pdf
20 липня 2020 11:27
Додатки до ДКТ Универ_комп.docx
15 липня 2020 09:41
Додатки до ДКТ Универ_комп.docx
20 липня 2020 11:27
Форма пропозиції з змінами.pdf
14 липня 2020 15:17
Форма пропозиції.pdf
14 липня 2020 15:17
Вимоги документів.pdf
14 липня 2020 15:17
тех вимоги.pdf
14 липня 2020 15:17
Технічне завдання.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 14 липня 2020 15:53
Дата відповіді: 15 липня 2020 09:47
Шановний Замовник, прохання викласти документацію у форматі який дозволяє копіювання, це значно полегшить підготовку документаціїі знівелює допущення описок і помилок. Дякую!
Відповідь: Шановний Учасник! Додано до документації файли у форматі, який можна редагувати. Тендарна документація, та додатки (1-6).
Прохання
Дата подання: 15 липня 2020 09:23
Дата відповіді: 15 липня 2020 09:47
Шановний Замовнику! Ми розуміємо, що Ви не порушуєте Закон, викладаючі тендерну документацію у форматі, який використали. Але будемо дуже вдячні, якщо посприяєте здоровій конкуренції між потенційними Учасниками та надасте документацію у форматі, який можна редагувати, що спростить готування пропозицій. Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Шановний Учасник! Додано до документації файли у форматі, який можна редагувати. Тендарна документація, та додатки (1-6).
Невідповідність предмету закупівлі
Дата подання: 15 липня 2020 12:52
Дата відповіді: 20 липня 2020 11:33
Шановний Замовнику, уважно вивчивши тендерную документацію, звертаємо Вашу увагу на те, що предметом закупівлі за вказаним кодом ДК є Товар, а ніяк не Послуги. Технічними вимогами тендерної документації прописані вимоги щодо технічних характеристик Товару. Просимо внести зміни в тендерну документацію у відповідності до предмета закупівлі. Також прохання надати роз'яснення щодо вимоги "Наявність обладнання та матеріально-технічної бази, кваліфікованих працівників та досвіду виконання аналогічного договору, а саме надання Листів-згоди працівників на обробку персональних даних. Вимогами тендерної документації не вказано, що учасник має надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, проте вимагає Листи-згоди від працівників. Просимо уточнити, які саме працівники мають надати листи-згоди, на виконання вказаної вище вимоги? Дкуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, на підставі протоколу засідань тендерного комітету від 20.07.2020 р. внесено зміни до тендерної документації та в додатках до неї.
Форма цінової пропозиції
Дата подання: 15 липня 2020 12:58
Дата відповіді: 20 липня 2020 11:33
Шановний Замовнику, вимогами тендерної документації щодо заповнення цінової пропозиції встановлено "(Цінова пропозиція подається на фірмовому бланку Учасника у вигляді, наведеному нижче. Учасник повинен не відступати від даної форми)". Звертаємо Вашу увагу на те, що встановлена щорма цінової пропозиції вже містить дані стосовно найменування учасника та ціни пропозиції. Просимо відповісти, яким чином учаснику необхідно заповнювати дану цінову пропозцію, якщо є вимога "Учасник повинен не відступати від даної форми"? Чи можна вважати, що заповнені дані стосовно найменування учасника та запропонованої ціни мають бути скориговані у відповідності з пропозицією учасника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, на підставі протоколу засідань тендерного комітету від 20.07.2020 р. внесено зміни до тендерної документації та в додатках до неї.
Проект договору та Додаток 1 до проекту Договору
Дата подання: 15 липня 2020 13:09
Дата відповіді: 20 липня 2020 11:33
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу на те, що проект Договору містить Додаток 1, який повністю копіює Вимоги щодо предмету закупівлі, з вимогами стосовно технічних характеристик товару. Тендерною документаціє передбачено, що учасник має надати заповнений проект договору. Просимо надати роз'яснення, яким чином і в якій формі учасник має заповнити проект договору враховуючи, що проект договору має відображати дані стосовно запропонованого учасником рішення, а не технічні вимоги до предмета закупівлі? Також звертаємо Вашу увагу на те, що в проекті договору особа, яка виступає "продавцем" зазначено тільки Фізична особа -підприємець, хоча умовами тендерної документації визначено, що учасниками закупівлі можуть бути "Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах." Вважаємо, що необхідно внести зміни стосовно даної невідповідності.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, на підставі протоколу засідань тендерного комітету від 20.07.2020 р. внесено зміни до тендерної документації та в додатках до неї.
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 17 липня 2020 01:20
Дата відповіді: 20 липня 2020 09:45
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Системні блоки на базі процесора AMD не допускаються.
Невідповідність предмету закупівлі в проекті договору
Дата подання: 20 липня 2020 13:13
Дата відповіді: 20 липня 2020 15:19
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу, що в проекті договору є невідповідність стосовно предмету закупівлі, а саме: пункт 1.2. проекту договору "Покупець доручає, а Продавець зобов`язується надавати Замовнику протягом строку дії цього Договору наступні послуги: Код ДК 021:2015:30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) - Придбання персональних комп’ютерів – в рамках проекту «CВС - Practice Firms – Інноваційна методика професійної підготовки та освітнього співробітництва на двосторонньому рівні Румунія-Україна» (2SOFT/1.1/2), а Замовник - прийняти і оплатити такі послуги.". Проте предметом закупівлі є Товар. Прохання виправити невідповідність предмету договору в проекті договору. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановий Учаснику, дякуємо за зауваження, невідповідність буде вправлено.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-14-006055-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 14 серпня 2020 09:21
Дискваліфікація
Шановний Змовнику! Просимо переглянути рішення щодо визначення переможцем ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" . Тк їм не вконано ряд вимог тендерної документації, а саме:
- не дотримано, що «Кожен завантажений файл повинен мати порядковий номер, що відповідає порядковому номеру документу у реєстрі наданих документів, та назву, яка дозволяє ідентифікувати документ»
- не надано оновлену цінова пропозиція протягом 1 р. д. після аукціону згідно ТД Замовника.
У зв’язку з невиконанням ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" вимог Замовника Тендерної документації просимо ВІДХИЛИТИ його як переможця закупівлі!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 серпня 2020 12:31
ТОВ "Систематика Україна" (код за ЄДРПОУ 40175293), яка визнана переможцем щодо закупівлі «(Придбання персональних комп’ютерів – в рамках проекту «CВС - Practice Firms – Інноваційна методика професійної підготовки та освітнього співробітництва на двосторонньому рівні Румунія-Україна», який фінансується Європейським Союзом в рамках Спільної Операційної Програми "Румунія-Україна 2014-2020"» (2SOFT/1.1/2) - код національного класифікатора України ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина), не дотрималась вимог тендерної документації, а саме: до додатку №1 тендерної документації не надано оновлену цінову пропозицію протягом 1 р. д. після аукціону.

Документи

18 серпня 2020 12:31
протокол № 5.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 серпня 2020 13:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" 212 400,00
UAH
207 450,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 263 438,00
UAH
208 501,00
UAH
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 225 000,00
UAH
225 000,00
UAH
Документи
ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА" 237 243,00
UAH
237 243,00
UAH
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ГАЛЮК ОЛЕГ ЄВГЕНІЙОВИЧ 266 900,00
UAH
250 849,00
UAH
Документи
ДАЛАКОВ ОЛЕКСІЙ ДМИТРОВИЧ 270 600,00
UAH
250 850,00
UAH
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 283 680,00
UAH
283 680,00
UAH
Документи

Публічні документи

14 серпня 2020 11:59
Електронний підпис
06 серпня 2020 20:24
Електронний підпис
06 серпня 2020 20:23
Сертифікати_.pdf
06 серпня 2020 20:23
Листи згоди.pdf
06 серпня 2020 20:23
Паспорт директор.pdf
06 серпня 2020 20:23
30210000-4 СУ 263+559.pdf
06 серпня 2020 20:23
Статутні-1-30.pdf
06 серпня 2020 20:23
Тендерна пропозиція.pdf
06 серпня 2020 20:23
Реєстр документів.pdf

Публічні документи

06 серпня 2020 12:04
Електронний підпис
06 серпня 2020 11:56
25 Цінова пропозиція.pdf
06 серпня 2020 11:56
24 Проект договору.pdf
06 серпня 2020 11:56
23 Порівняльна таблиця.pdf
06 серпня 2020 11:56
22 Технічні вимоги.pdf
06 серпня 2020 11:56
15 Довідка Стаття 17.pdf
06 серпня 2020 11:56
11 Гарантійні листи.pdf
06 серпня 2020 11:56
6 Паспорт Шеремета.pdf
06 серпня 2020 11:56
5 ІПН директора.pdf

Публічні документи

06 серпня 2020 15:43
Електронний підпис
06 серпня 2020 15:39
Додаток № 4 ВИТЯГ з ЄДР.pdf

Публічні документи

06 серпня 2020 12:40
Електронний підпис
06 серпня 2020 12:39
vidsutn-zaborgov-Dalakov.pdf
06 серпня 2020 12:39
propoz-cina.pdf
06 серпня 2020 12:39
vypyska.pdf
06 серпня 2020 12:39
inn.pdf
06 серпня 2020 12:39
pasport1.pdf
06 серпня 2020 12:39
vytiag.pdf
06 серпня 2020 12:39
dovidky.pdf

Публічні документи

06 серпня 2020 22:47
Електронний підпис
06 серпня 2020 22:45
Інші документи.zip
06 серпня 2020 22:45
Повноваження.zip
06 серпня 2020 22:45
Технічні вимоги.zip
06 серпня 2020 22:45
Пропозиція.zip
06 серпня 2020 22:45
Реєстр.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "КОМЕЛ"

ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА"

ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ГАЛЮК ОЛЕГ ЄВГЕНІЙОВИЧ

ДАЛАКОВ ОЛЕКСІЙ ДМИТРОВИЧ

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА"
#40175293
Рішення скасоване 207 450,00
UAH
18 серпня 2020 12:32
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА"
#40175293
Відхилено 207 450,00
UAH
18 серпня 2020 12:34
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Переможець 208 501,00
UAH
19 серпня 2020 12:51

Документи

18 серпня 2020 12:34
Електронний підпис
18 серпня 2020 12:33
протокол № 5.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 серпня 2020 12:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
208 501,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 14:08
Електронний підпис зміни до договору
17 вересня 2020 13:44
Додаткова угода №3 від 17.09.2020 до дог. №32.pdf зміни до договору
17 вересня 2020 13:40
Електронний підпис зміни до договору
14 вересня 2020 12:51
Угода оригінал №2 від 10.09.2020.pdf зміни до договору
14 вересня 2020 12:47
Електронний підпис зміни до договору
10 вересня 2020 14:10
угода2.pdf зміни до договору
10 вересня 2020 14:09
Електронний підпис зміни до договору
09 вересня 2020 09:58
додаткова угода 1 до договору № 32 від 02.09.2020.pdf зміни до договору
09 вересня 2020 09:57
Електронний підпис укладений
02 вересня 2020 10:48
договір № 32 від 02.09.2020.pdf укладений
02 вересня 2020 10:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 7.1. Продавець зобов’язується передати Товар Покупцеві до "30" вересня 2020 року, але Продавець залишає за собою право поставити товар достроково за адресою: вулиця Рєпіна, 12, місто Ізмаїл, Одеська область, 68600, Україна, змінити на: 7.1. Продавець зобов’язується передати Товар Покупцеві до "30" листопада 2020 року, але Продавець залишає за собою право поставити товар достроково за адресою: вулиця Рєпіна, 12, місто Ізмаїл, Одеська область, 68600, Україна.
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в банківських реквізитах Замовника а саме: р/р
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в реквізитах сторін, а саме р/р Замовника
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися внести зміни до Додатку 1 «Технічне завдання» до Договору № 32 від 02.09.2020 року та викласти його у новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 208 501,00
UAH