Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Столярні вироби (металопластикові конструкції включаючи супутні послуги)
Очікувана вартість
1 600 000,00 UAH
UA-2020-07-14-006000-c 75c1de75d78a4199acb3a289a5556e4d
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Василівна Шпаченко

+380502077675 shpachenko.t@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сумський національний аграрний університет
Код ЄДРПОУ: 04718013
Місцезнаходження: 40021, Україна , Сумська обл., м.Суми, вул.Герасима Кондратьева, 160
Контактна особа: Тетяна Василівна Шпаченко
+380502077675
shpachenko.t@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 липня 2020 15:14
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2020 09:00
Очікувана вартість: 1 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
136 штуки
Віконний блок із металопластику в асортименті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, м.Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 160
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020  —  01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
8 штуки
Віконний блок балконний із металопластику
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, м.Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 160
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020  —  01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
35 штуки
Дверний блок балконний із металопластику в асортименті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, м.Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 160
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020  —  01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
15 штуки
Дверний блок зовнішнього відкривання із металопластику в асортименті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, м.Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 160
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020  —  01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
119 штуки
Москітна сітка на гачках (віконна) біла в асортименті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, м.Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 160
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020  —  01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
16 штуки
Н-з'єднувач білий в асортименті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, м.Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 160
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020  —  01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
8 штуки
Кость з армування (білий) в асортименті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, м.Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 160
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020  —  01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
130 штуки
Підвіконня біле в асортименті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, м.Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 160
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020  —  01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
130 штуки
Відлив білий в асортименті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, м.Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 160
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020  —  01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар здійснюються в безготівковому порядку шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі наданих видаткових накладних на товар та акту прийому-передачі товару та супутніх послуг. Оплата проводиться протягом 90 (дев’яносто) банківських днів після поставки Товару. Фактом постачання товару є акт приймання-передачі товару та супутніх послуг. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Покупцем відповідного бюджетного призначення на фінансування закупівлі Товару. Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо супутніх послуг
Дата подання: 17 липня 2020 15:17
Дата відповіді: 20 липня 2020 10:03
Шановний Замовнику! Згідно технічної специфікації (додаток 2 до тендерної документації) до предмету закупівлі входять супутні послуги (доставка товару до місця поставки товару (склад замовника), включаючи навантаження, розвантаження, транспортні, експедиційні та інші послуги з доставки, демонтаж старих віконних та дверних конструкцій, підготовка віконних та дверних прорізів, безпосередній монтаж нових металопластикових конструкцій, зовнішніх відливів та внутрішніх пластикових підвіконників, утеплення укосів, штукатурні роботи, прибирання території закладу після виконання супутніх послуг). АЛЕ ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ, НА НАСТУПНЕ: - у тендерній документації відсутній обсяг супутніх послуг, що унеможливлює розрахунок цінової пропозиції для Учасників (необхідний дефектний акт); - в формі цінової пропозиції (додаток 4 до тендерної документації) та специфікації до типового договору (додаток 5 до тендерної документації) зазначено тільки товар та не зазначено супутні послуги окремою позицією (вартість супутніх послуг (утеплення укосів, штукатурні роботи та інше ) не може бути включено у вартість конструкції, а є окремими будівельними роботами). Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та оголошення. Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дефектний акт – це документ, який підтверджує необхідність ремонту матеріального об’єкта та містить перелік робіт, які необхідно з даною метою виконати, посвідчений членами кваліфікованої комісії.
Дефектний акт – це проміжний документ початкової проектної документації, який обґрунтовує, що ж треба зробити з об’єктом, підтверджує необхідність конкретних витрат, що в подальшому включаються до кошторису ремонтних робіт.

Закупівля UA-2020-07-14-006000-c проводиться на товар (включаючи супутні послуги), що унеможливлює складання дефектного акту. Підставою для планування закупівлі на товар (включаючи супутні послуги) для Замовника є п.3 розділ 1 «Загальні положення» Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 року №708; п. 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.1.4.розділу 1 «Загальні положення» Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженої Наказом Міністерства фінансів України від 12.03.2012 року №333 зі змінами та доповненнями.
Таким чином, оскільки закупівля здійснюється на ТОВАР, підстав для складання дефектного акту не має, а отже, не має підстав і для внесення змін до тендерної документації.

Уповноважена особа з публічних закупівель Шпаченко Т.В.

Інформація про відміну

Дата відміни
30 липня 2020 09:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій