Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Коригування паспортів гідротехнічних споруд ПФ ДП "АМПУ"
Correction of passports of hydraulic structures of Pivdennyi Branch of SE “USPA”
Очікувана вартість
1 800 000,00 UAH
UA-2020-07-14-005530-c 89418e288bce48e19874d10c10aa4d76
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Круль Марина Васильевна

+380487526090 MARINA.KRUL@YUZ.USPA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКОГО ПОРТУ ПІВДЕННИЙ)
Код ЄДРПОУ: 38728549
Вебсайт: http://yuz-uspa.com.ua
Місцезнаходження: 65481, Україна , Одеська область обл., Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11
Контактна особа: Круль Марина Васильевна
+380487526090
MARINA.KRUL@YUZ.USPA.GOV.UA
Додаткові контактні особи: Карабанов Костянтин Володимирович
0487507536
Kostiantyn.Karabanov@pf.uspa.gov.ua
Круль Марина Василівна
0487526090
Maryna.Krul@pf.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКОГО ПОРТУ ПІВДЕННИЙ)
National ID: 38728549
Contact point: Moshun Nataliia Volodymyrivna
+380487526090
MARINA.KRUL@YUZ.USPA.GOV.UA
Additional contacts: Karabanov Kostiantyn Volodimirovich
0487507536
Kostiantyn.Karabanov@pf.uspa.gov.ua
Krul Maryna Vasilivna
0487526090
Maryna.Krul@pf.uspa.gov.ua

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України"
Код ЄДРПОУ: 38727770

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 14 липня 2020 14:53
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2020 15:30
Оскарження умов закупівлі: до 10 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2020 15:30
Початок аукціону: 14 вересня 2020 15:24
Очікувана вартість: 1 800 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 14 липня 2020 14:53
Enquiries until: 04 серпня 2020 15:30
Complaints submission until: до 10 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 14 серпня 2020 15:30

Information

Estimated total value: 1 800 000 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 18 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71250000-5: Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги


Scope of the procurement
1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид предмета закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги за кодом ДК 021:2015 - 71250000-5. Коригування паспортів гідротехнічних споруд ПФ ДП "АМПУ". 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог. 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 65481, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, буд.11, ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація МП Південний). 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2020 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 800 000,00 грн. без ПДВ / 2 160 000,00 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14.08.2020 о 15-30 год. 12. Умови оплати: Аванс у розмірі 10 % від загальної вартості Послуг (ціни Договору) протягом 15 банківських днів з моменту підписання Договору на підставі наданого Виконавцем рахунку, шляхом здійснення прямого банківського переведення коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, за умови виконання Виконавцем п. 3.3.1. Договору. Остаточна оплата вартості Послуг здійснюється після факту надання Послуг, у повному обсязі протягом 15 банківських днів, з дати підписання Сторонами відповідних Актів здавання-приймання наданих послуг та на підставі виставлених Виконавцем рахунків, з урахуванням раніше сплаченого авансу. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, у відповідності до вимог Тендерної документації. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: 14.08.2020 о 15-30 год. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
Розгорнути Згорнути
1. Name of the Customer: State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” acting through Pivdennyi Branch of the State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” (Pivdennyi Sea Port Authority).
2. Location of the Customer: 11 Berehova Str., Yuzhne, Odesa Region, 65481.
3. Identification code of the Customer in the Unified State Register of Legal Entities, Individual Entrepreneurs and Public Organizations: 38727770/38728549.
4. Category of the Customer: According to Paragraph 4 of the First Part of Article 2 of the Law of Ukraine «On Public Procurement» - legal entity and/or business entity , that operates in one or several separate spheres of management.
5. Type of procurement: Services.
6. Name of procurement item with the code under Unified Procurement Dictionary (in the case of division into lots, such information shall be specified for each lot) and names of the corresponding classifier of procurement item, and parts of procurement item (lots) (if available): Architectural, engineering and surveying services under code DK021-2015:71250000-5.
Correction of passports of hydraulic structures of Pivdennyi Branch of SE “USPA”.
7. Quantity of Goods, scope of Works performed or Services rendered: in accordance with technical requirements.
8. Place of supplying Goods, performing Works or rendering Services: 11 Berehova Str., Yuzhne, Odesa Region, 65481, Pivdennyi Branch of the State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” (Pivdennyi Sea Port Authority).
9. Term of supplying Goods, performing Works or rendering Services: to 31/12/2020.
10. Expected cost of the procurement item: UAH 1,800,000.00 without VAT / UAH 2,160,000.00 with VAT.
11. Deadline for submission of tender bids: 14.08.2020 at 3:30 p.m.
12. Payment term Advance payment of 10% of the total cost of Services (the agreement price) within 15 baking days from the moment of signing the Agreement based on the Contractor’s invoice, by direct Bank transfer to the settlement account of the Contractor, subject to the performance of clause 3.3.1. of the agreement by the Contractor.
The final payment shall be made upon actual rendering of the Services within 15 banking days after the signing of the relevant Certificates of Delivery and Acceptance of Rendered Services by the Parties and according to the invoices issued by the Contractor taking into account the advance payment made earlier.

13. The language (s) to be used for preparing tender bids: During procurement procedures, all documents prepared by the customer shall be set forth in Ukrainian. Tender bids of participants in the procurement procedure should be made in Ukrainian. Documents or copies of documents provided by participants in the procurement procedure as part of their tender bids, set out forth in other languages, should be provided together with their authentic translation into Ukrainian, in accordance with the requirements of the Tender documentation. At the same time, project, technical documentation, documents confirming the compliance of the participant in the procurement procedure with the qualification criteria, as well as constituent and entitling documents, set fort in the original in Russian, should not require translation into Ukrainian. The determining factor is the text set forth in Ukrainian. Standard characteristics, requirements, abbreviations and terminology related to the goods (services, works) that are procured, stipulated by existing international or national standards, norms and rules, are set out in the language of their generally accepted application.
14. Amount of tender security (if required by the Customer): not required.
15. Type and terms for providing tender security (if required by the Customer): not required.
16. Date and time of disclosure of tender bids, if the announcement on conducting open bidding is made public in accordance with Article 10 (3) of the Law of Ukraine “On Public Procurement”: 14.08.2020 at 3:30 p.m.
17. Amount of minimum step of price reduction during an electronic auction within the range of 0.5 percent to 3 percent of the expected purchase price or in monetary units: 1%.
18. Mathematical formula to calculate the present price (in case of application): not applicable.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Коригування паспортів гідротехнічних споруд ПФ ДП "АМПУ" (код ДК 021:2015-71251000-2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, Южне, Берегова, буд.11, ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація МП Південний)
ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги

Correction of passports of hydraulic structures of Pivdennyi Branch of SE “USPA” (code DK021-2015-71251000-2)
CPV: 71250000-5
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Аванс у розмірі 10 % від загальної вартості Послуг (ціни Договору) протягом 15 банківських днів з моменту підписання Договору на підставі наданого Виконавцем рахунку, шляхом здійснення прямого банківського переведення коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, за умови виконання Виконавцем п. 3.3.1. Договору. Аванс 15 Банківські 10
Iнша подія Остаточна оплата вартості Послуг здійснюється після факту надання Послуг, у повному обсязі протягом 15 банківських днів, з дати підписання Сторонами відповідних Актів здавання-приймання наданих послуг та на підставі виставлених Виконавцем рахунків, з урахуванням раніше сплаченого авансу. Пiсляоплата 15 Банківські 90

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 08 вересня 2020
UA-2020-07-14-005530-c89418e288bce48e19874d10c10aa4d76
Найменування закупівельника: ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКОГО ПОРТУ ПІВДЕННИЙ)
Код ЄДРПОУ: 38728549
Місцезнаходження закупівельника: 65481, Україна, Одеська область обл., Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11
Учасник Документи Рішення Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Анкор" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ «ВОДОЛАЗНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ТЕХНОДАЙВ» Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 серпня 2020 16:30
ДП "ЧОРНОМОРНДІПРОЕКТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАКОСА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 вересня 2020 16:46

Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 13:53
Електронний підпис
13 серпня 2020 13:40
Статут ТОВ Анкор.pdf
13 серпня 2020 13:40
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
13 серпня 2020 13:40
Довідка стаття 17.pdf
13 серпня 2020 13:40
Довідка про санкції .pdf
13 серпня 2020 13:40
Довідка про звітність.pdf
13 серпня 2020 13:40
Довідка коди доступу.jpg
13 серпня 2020 13:40
Баланс 2020 2 кв..pdf
13 серпня 2020 13:40
Баланс 2019.pdf
13 серпня 2020 13:40
Технічні вимоги.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2020-07-14-005530-c) 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги за кодом ДК 021:2015 – 71250000-5 Коригування паспортів гідротехнічних споруд ПФ ДП "АМПУ". 7. Найменування учасника, тендерна пропозиція якого розглядається, та у якій виявлено невідповідності: Товариство з обмеженою відповідальністю «ВОДОЛАЗНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ТЕХНОДАЙВ» (ТОВ «ВБК «ТЕХНОДАЙВ»). 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та Перелік виявлених невідповідностей: 8.1. згідно п.п.1.1.1 п.1.1 ч.1 Розділ I Додатку 2 до Тендерної документації (далі - ТД) – для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вимагалося надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі власних/залучених обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (у тому числі, але не виключно наявність вимірювального обладнання для побудови високоточних геодезичних мереж, визначення координат, прокладки прив’язочних ходів, виконання горизонтальної і вертикальної зйомки, а також обладнання, для здійснення водолазного обстеження підводних конструкцій гідротехнічних споруд, у тому числі, технічних засобів, машин, механізмів (водолазну станцію, до складу якої повинно входити не менш, ніж 3 (три) водолази), тощо), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, за зразком, наведеним у Додатку 4 до тендерної документації. У разі відсутності у учасника процедури закупівлі власних обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (у тому числі, але не виключно наявність вимірювального обладнання для побудови високоточних геодезичних мереж, визначення координат, прокладки прив’язочних ходів, виконання горизонтальної і вертикальної зйомки, а також обладнання, для здійснення водолазного обстеження підводних конструкцій гідротехнічних споруд, у тому числі, технічних засобів, машин, механізмів (водолазну станцію, до складу якої повинно входити не менш, ніж 3 (три) водолази), тощо), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, управління, лізингу тощо та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору (в графі примітки). До довідки додаються чинні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій (оригінали або завірені Учасником копії): акти/свідоцтва повірок на вимірювальне обладнання у якості підтвердження придатності обладнання до експлуатації. 8.2. згідно п.п.1.2.1 п.1.2 ч.1 Розділ I Додатку 2 до ТД – для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вимагалося надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, а саме: інженера(ів)-геодезиста(ів) та/або інженера-проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості), експерта з технічного обстеження будівель та водолазів, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі, за зразком, наведеним у Додатку 4/1 до тендерної документації. До довідки додаються чинні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій документи (оригінали або завірені Учасником копії), видані працівникам, інформація про яких зазначена у довідці, а саме: - кваліфікаційного/(них) сертифікату(ів) тощо інженера(ів)-геодезиста(ів) та/або інженера-проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості); - кваліфікаційного/(них) сертифікату(ів) тощо експерта з технічного обстеження будівель, виданих уповноваженим органом (Атестаційною архітектурно-будівельною комісією Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України або саморегулівними організаціями у сфері архітектурної діяльності, яким Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України делеговано або подовжено повноваження щодо проведення професійної атестації); - свідоцтв(а) тощо про допуск водолазів (не менше 3 (трьох) водолазів), виданих Регістром судноплавства України. 8.3. згідно п.п.1.3.1 п.1.3 ч.1 Розділ I Додатку 2 до ТД – для підтвердження наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю вимагалося надати учасника, відповідно до чинного законодавства України (річні (за 2019 рік) та за завершений період (квартал, півріччя, 9 місяців, рік) поточного року, з відміткою про прийняття відповідними уповноваженими органами), а саме: Баланс; Звіт про фінансові результати з підтвердженням обсягу річного доходу (виручки) у розмірі не меншому, ніж очікувана вартість предмету закупівлі; Звіт про рух грошових коштів підприємства. У разі, якщо фінансова звітність учасника не містить вищезазначених документів фінансової звітності, учасник надає підтвердження у довільній формі про відсутність у нього такої фінансової звітності з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України, при цьому, надає інші документи фінансової звітності з підтвердженням обсягу річного доходу (виручки) у розмірі не меншому, ніж очікувана вартість предмету закупівлі. Замовник не вимагає надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі 9. Перелік виявлених невідповідностей: 9.1. по п.п. 1.1.1 п. 1.1 ч.1 Розділ I Додатку 2 до ТД: учасником процедури закупівлі ТОВ «ВБК «ТЕХНОДАЙВ» було надано у складі його тендерної пропозиції «Довідку про наявність відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідного для надання послуг з коригування паспортів гідротехнічних споруд ПФ ДП "АМПУ"» від 11.08.2020 № 561/2020, але зазначена Довідка складена не за зразком відповідно до Додатку 4 до ТД; в зазначеній довідці відсутня інформація щодо належності обладнання та матеріально-технічної бази по позиціям № 57-62 до власного чи залученого, та відсутня інформація по залученому обладнанні та матеріально-технічної бази позиції № 4 щодо дії договору оренди, використання, управління, лізингу тощо, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору (в графі примітки) (по позиції № 4), також Учасником, у якості підтвердження придатності обладнання до експлуатації, було надано лише: свідоцтво повірки – на молоток Шмідта (склерометр) та свідоцтво повірки – тахеометр електронний ТС 405, на інше вимірювальне обладнання не були надані чинні акти/свідоцтва повірок. 9.2. по п.п. 1.2.1 п. 1.2 ч.1 Розділ I Додатку 2 до ТД: учасником процедури закупівлі ТОВ «ВБК «ТЕХНОДАЙВ» було надано у складі його тендерної пропозиції «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі» від 11.08.2020 № 562/2020, але Довідка не містить інформації про експерта з технічного обстеження будівель, але є в наявності кваліфікаційний чинний сертифікат експерта з технічного обстеження будівель, виданий 19.09.2012 серії АЕ № 000784 Атестаційною архітектурно-будівельною комісією Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України; Довідка містить інформацію про наявність геодезиста – Прокопішена Віктора Олександровича, але відсутній чинний кваліфікаційний сертифікат інженера-геодезиста. Інша інформація в довідці, що може підтвердити наявність інженера-проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості) та кваліфікаційний сертифікат, що підтверджує його наявність на підприємстві – відсутня; Довідка містить інформацію про наявність 5 водолазів для надання послуг, що є предметом закупівлі, але у зазначених працівників, а саме: Карасенка Юрія Григоровича та Канигіна Максима Сергійовича відсутні Свідоцтва про допуск водолазів, виданих Регістром судноплавства України (РСУ); у працівника Міроничева Ігора Вікторовича є Свідоцтво про допуск водолаза, видане РСУ від 04.04.2017 р. № СД 22-101-4-26-17 терміном дії до 04.04.2022, та не зазначено що працівник за сумісництвом (в свідоцтві зазначено підприємство ТОВ «СТІЛО») та відсутнє підтвердження дії свідоцтва інспектором РСУ у 2019 та 2020; у працівника Жолудь Максима Володимировича є Свідоцтво про допуск водолаза, видане РСУ від 22.07.2020 № СД 9-101-4-27-20 терміном дії до 22.07.2025, та не зазначено що працівник за сумісництвом (в свідоцтві зазначено підприємство ТОВ «ТЕХНОДАЙВ»). 9.3. по п.п. 1.3.1 п. 1.3 ч.1 Розділ I Додатку 2 до ТД: учасником процедури закупівлі ТОВ «ВБК «ТЕХНОДАЙВ» було надано у складі його тендерної пропозиції «Довідку стосовно руху грошових коштів» від 11.08.2020 № 564/2020, в якій було зазначено, що «ТОВ «ВБК «ТЕХНОДАЙВ» відноситься до суб’єктів малого підприємництва» та відповідно було надано Фінансову звітність малого підприємства за 2019 рік, але відсутня відмітка про прийняття відповідними уповноваженими органами, також не надано проміжну Фінансову звітність малого підприємства за завершений період (квартал, півріччя, 9 місяців, рік) поточного року. 10. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 10.1. надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі власних/залучених обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (у тому числі, але не виключно наявність вимірювального обладнання для побудови високоточних геодезичних мереж, визначення координат, прокладки прив’язочних ходів, виконання горизонтальної і вертикальної зйомки, а також обладнання, для здійснення водолазного обстеження підводних конструкцій гідротехнічних споруд, у тому числі, технічних засобів, машин, механізмів (водолазну станцію, до складу якої повинно входити не менш, ніж 3 (три) водолази), тощо), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, за зразком, наведеним у Додатку 4 до тендерної документації, та зазначити інформацію щодо обладнання та матеріально-технічної бази (по позиціям № 57-62), а саме: власне чи залучене; зазначити інформацію щодо дії договору оренди, використання, управління, лізингу тощо, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору (в графі примітки) (по позиції № 4); надати чинні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій (оригінали або завірені Учасником копії): акти/свідоцтва повірок на вимірювальне обладнання у якості підтвердження придатності обладнання зазначеного в «Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі» до експлуатації. 10.2. надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, а саме: експерта з технічного обстеження будівель; надати чинний на кінцеву дату подання тендерних пропозицій (оригінал або завірена Учасником копія) кваліфікаційний сертифікат інженера-геодезиста, інформація про якого зазначена в наданій «Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі» від 11.08.2020 № 562/2020; надати чинні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій (оригінали або завірені Учасником копії) свідоцтва тощо про допуск водолазів (не менше 3 (трьох) водолазів), виданих Регістром судноплавства України. 10.3. надати підтвердження про прийняття відповідними уповноваженими органами Фінансової звітності малого підприємства за 2019 рік, та надати проміжну Фінансову звітність малого підприємства за завершений період (квартал, півріччя, 9 місяців, рік) поточного року, або у разі неподання організацією проміжної фінансової звітності, надати довідку – пояснення з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України у зв’язку із чим така фінансова звітність не подається. Примітка: Після отримання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасник процедури має можливість виправити протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель вищезазначеного повідомлення вказані у ньому невідповідності.

Документи

Публічні документи

14 серпня 2020 11:56
Електронний підпис
14 серпня 2020 09:36
СТАТУТ 2019.pdf
14 серпня 2020 09:35
Проект договору.pdf
14 серпня 2020 09:35
Копія виписки з ЄДРПОУ.pdf
14 серпня 2020 09:35
Довідка санкції.pdf
14 серпня 2020 09:35
Довідка рахунки.pdf
14 серпня 2020 09:35
Довідка по статті 17.pdf
14 серпня 2020 09:35
Витяг серпень.pdf

Документи

Публічні документи

14 серпня 2020 11:21
Електронний підпис
14 серпня 2020 11:21
Електронний підпис
14 серпня 2020 10:56
Електронний підпис
14 серпня 2020 10:56
Електронний підпис
14 серпня 2020 10:52
Електронний підпис
14 серпня 2020 10:52
Електронний підпис
14 серпня 2020 10:49
Довідка Укргазбанк.pdf
14 серпня 2020 10:49
Довідка АТ_Ощадбанк.pdf
14 серпня 2020 10:49
Ст 17 ЗУ п. 2.1 ТД.pdf
14 серпня 2020 10:49
Фінансова_звіт_за_2019.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2020-07-14-005530-c) 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги за кодом ДК 021:2015 – 71250000-5 Коригування паспортів гідротехнічних споруд ПФ ДП "АМПУ". 7. Найменування учасника, тендерна пропозиція якого розглядається, та у якій виявлено невідповідності: Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛАКОСА» (ТОВ «ЛАКОСА»). 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та Перелік виявлених невідповідностей: 8.1. згідно п.п.1.3.1 п.1.3 ч.1 Розділ I Додатку 2 до ТД – для підтвердження наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю вимагалося надати учасника, відповідно до чинного законодавства України (річні (за 2019 рік) та за завершений період (квартал, півріччя, 9 місяців, рік) поточного року, з відміткою про прийняття відповідними уповноваженими органами), а саме: Баланс; Звіт про фінансові результати з підтвердженням обсягу річного доходу (виручки) у розмірі не меншому, ніж очікувана вартість предмету закупівлі; Звіт про рух грошових коштів підприємства. У разі, якщо фінансова звітність учасника не містить вищезазначених документів фінансової звітності, учасник надає підтвердження у довільній формі про відсутність у нього такої фінансової звітності з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України, при цьому, надає інші документи фінансової звітності з підтвердженням обсягу річного доходу (виручки) у розмірі не меншому, ніж очікувана вартість предмету закупівлі. Замовник не вимагає надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі 9. Перелік виявлених невідповідностей: 9.1. по п.п. 1.3.1 п. 1.3 ч.1 Розділ I Додатку 2 до ТД: учасником процедури закупівлі ТОВ «ЛАКОСА» було надано у складі його тендерної пропозиції «Довідку-пояснення щодо не подання ТОВ «ЛАКОСА» Звіт про рух грошових коштів підприємства» від 14.08.2020 № 177/3, в якій було зазначено, що «Товариство з обмеженою відповідальністю «Лакоса» належить до категорії суб’єктів малого підприємництва…» та відповідно було надано Фінансову звітність малого підприємства за 2019 рік, але не надано проміжну Фінансову звітність малого підприємства за завершений період (квартал, півріччя, 9 місяців, рік) поточного року або довідку – пояснення з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України у зв’язку із чим така фінансова звітність не подається. 10. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 10.1. надати проміжну Фінансову звітність малого підприємства за завершений період (квартал, півріччя, 9 місяців, рік) поточного року, або у разі неподання організацією проміжної фінансової звітності, надати довідку – пояснення з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України у зв’язку із чим така фінансова звітність не подається. Примітка: Після отримання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасник процедури має можливість виправити протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель вищезазначеного повідомлення вказані у ньому невідповідності.

Документи

Публічні документи

29 вересня 2020 11:33
Електронний підпис
29 вересня 2020 11:29
Ліцензія ДАБІУ.pdf
29 вересня 2020 11:29
public_doc(5).p7s
29 вересня 2020 11:29
public_doc(3).pdf
29 вересня 2020 11:29
3.Тендерна пропозиція.pdf
29 вересня 2020 11:29
2.Стаття 17.pdf
03 вересня 2020 12:39
Електронний підпис
03 вересня 2020 12:38
Електронний підпис
14 серпня 2020 15:09
Електронний підпис
14 серпня 2020 15:09
Електронний підпис
14 серпня 2020 15:07
Ліцензія ТОВ Лакоса.pdf
14 серпня 2020 15:07
Довідки з банку.pdf
14 серпня 2020 15:07
ДовІдка 4-ОПП.pdf
14 серпня 2020 15:07
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
14 серпня 2020 15:07
Техічні вимоги.pdf
14 серпня 2020 15:07
Фінзвітність 2019 рік.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Анкор"

ТОВ «ВОДОЛАЗНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ТЕХНОДАЙВ»

ДП "ЧОРНОМОРНДІПРОЕКТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАКОСА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 вересня 2020 15:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАКОСА" 1 300 000,00
UAH
1 300 000,00
UAH
Документи
ДП "ЧОРНОМОРНДІПРОЕКТ" 1 800 000,00
UAH
1 800 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

29 вересня 2020 11:33
Електронний підпис
29 вересня 2020 11:29
Ліцензія ДАБІУ.pdf
29 вересня 2020 11:29
public_doc(5).p7s
29 вересня 2020 11:29
public_doc(3).pdf
29 вересня 2020 11:29
3.Тендерна пропозиція.pdf
29 вересня 2020 11:29
2.Стаття 17.pdf
03 вересня 2020 12:39
Електронний підпис
03 вересня 2020 12:38
Електронний підпис
14 серпня 2020 15:09
Електронний підпис
14 серпня 2020 15:09
Електронний підпис
14 серпня 2020 15:07
Ліцензія ТОВ Лакоса.pdf
14 серпня 2020 15:07
Довідки з банку.pdf
14 серпня 2020 15:07
ДовІдка 4-ОПП.pdf
14 серпня 2020 15:07
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
14 серпня 2020 15:07
Техічні вимоги.pdf
14 серпня 2020 15:07
Фінзвітність 2019 рік.pdf

Публічні документи

14 серпня 2020 11:21
Електронний підпис
14 серпня 2020 11:21
Електронний підпис
14 серпня 2020 10:56
Електронний підпис
14 серпня 2020 10:56
Електронний підпис
14 серпня 2020 10:52
Електронний підпис
14 серпня 2020 10:52
Електронний підпис
14 серпня 2020 10:49
Довідка Укргазбанк.pdf
14 серпня 2020 10:49
Довідка АТ_Ощадбанк.pdf
14 серпня 2020 10:49
Ст 17 ЗУ п. 2.1 ТД.pdf
14 серпня 2020 10:49
Фінансова_звіт_за_2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАКОСА"

ДП "ЧОРНОМОРНДІПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАКОСА"
#22464792
Переможець 1 300 000,00
UAH
22 вересня 2020 10:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 вересня 2020 10:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАКОСА"
#22464792
1 300 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 11:34
звіт про виконання договору про закупівлю 194-В-ПВФ-20 від 09.10.2020.docx укладений
31 грудня 2020 11:34
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2020 11:05
194-в-пвф-20 від 09.10.2020 тов лакоса.pdf укладений
09 жовтня 2020 11:04
звіт про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи зак.docx укладений
09 жовтня 2020 11:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 560 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 260 000,00 UAH)