Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Телевізійне й аудіовізуальне обладнання» код по ДК 021:2015 – 32320000-2 (інтерактивний мультимедійний комплекс для комплектування кабінетів початкових класів «Нова українська школа»)
Очікувана вартість
2 350 000,00 UAH
UA-2020-07-14-005017-c 044f8acfbb764541b6f9068b3af4aa67
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Ігорівна Некрасова

+380500527287
+380626471538
kramgoroo_dz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02142885
Місцезнаходження: 84301, Україна , Донецька обл., м.Краматорськ, вул. Ярослава Мудрого, буд. 56
Контактна особа: Катерина Ігорівна Некрасова
+380500527287,+380626471538
kramgoroo_dz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 липня 2020 14:24
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 30 липня 2020 15:00
Очікувана вартість: 2 350 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


8) Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 комплект
Інтерактивний мультимедійний комплекс для комплектування кабінетів початкових класів «Нова українська школа»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84300, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, Заклади управління освіти м. Краматорськ (додаток 2 тендерної документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 100% оплата по факту постачання товару з відстрочкою платежів до 30 календарних днів Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 липня 2020 10:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2020 10:43
Перелік змін.pdf
20 липня 2020 10:43
ТД_нова редакція.docx
14 липня 2020 14:24
ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ВІДКРИТИХ ТОРГІВ.docx
14 липня 2020 14:24
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
20 липня 2020 10:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 14:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2020 10:43
Перелік змін.pdf
20 липня 2020 10:43
ТД_нова редакція.docx
14 липня 2020 14:24
ТД_.docx
14 липня 2020 14:24
ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ВІДКРИТИХ ТОРГІВ.docx
14 липня 2020 14:24
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Пояснення до технічного завдання!
Дата подання: 15 липня 2020 15:20
Дата відповіді: 17 липня 2020 15:30
Шановний замовник! В технічному завданні до Технічної документації прописані параметри без уточнень, що унеможливлює чітко визначити необхідних технічних деталей, а саме: 1. Наявність "гарячих клавіш" не менше ніж 15 шт. з кожного боку дошки - які саме потрібні клавіши(перелік) та які функції кожна повинна виконувати. Дякую!
Відповідь: Відповідно додатку 2 тендерної документації інтерактивна дошка повинна мати "гарячі клавіши" не менше ніж 15 шт. з кожного боку дошки. "Гарячі клавіши" повинни містити функції для забезпечення повноцінної роботи в кабінетах початкових класів "Нова українська школа".
Тендер
Дата подання: 15 липня 2020 18:24
Дата відповіді: 17 липня 2020 15:27
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Добрий день! Відповідно додатку №1 до тендерної документації: доставка, розвантаження, збірка, установка та налагодження товару здійснюється за рахунок Учасника по всім закладам управління освіти Краматорської міської ради.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-14-005017-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 04 серпня 2020 16:02
ВИМОГА щодо скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі ФОП ЯРЕМЕНКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ та про намір укласти договір
Виходячи з наведеного, керуючись ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», наполягаємо на дискваліфікації пропозиції учасника - переможця ФОП ЯРЕМЕНКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ, як такої що не відповідає вимогам встановленим Додатком № 1, Тендерною документацією Замовника. В разі не задоволення нашої Вимоги, ми будемо звертатись до Антимонопольного комітету України за захистом своїх прав та законних інтересів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 серпня 2020 12:24
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», тендерний комітет Управління освіти Краматорської міської ради прийняв рішення надати наступні роз’яснення та відхилити вимогу:
"Відповідно наказу від 15.04.2020 №708 предмет закупівлі товарів визначається замовником. Тобто кожний Замовник самостійно обирає предмет закупівлі за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Учасник ФОП Яременко С.В. надав аналогічний договір від 15.08.2019 № 168 предмет закупівлі ДК 021:2015-30230000-0 "Комп'ютерне обладнання", відповідно додатку №1 до договору №168 від 15.08.2019 асортимент товару: багатофункціональний пристрій та інтерактивна дошка. Управління освіти закуповує по процедурі інтерактивний мультимедійний комплекс для комплектування кабінетів початкових класів «Нова українська школа», в який входить товар-інтерактивна дошка.
Виходячи з вищевказаного учасник ФОП Яременко С.В. виконав умови тендерної документації та його пропозиція відповідає вимогам".

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2020 15:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯРЕМЕНКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ 2 290 000,00
UAH з ПДВ
2 080 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ" 2 344 560,00
UAH з ПДВ
2 130 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" 2 288 000,00
UAH з ПДВ
2 158 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 серпня 2020 11:32
Електронний підпис
08 серпня 2020 15:15
Ст 17 переможець.pdf
08 серпня 2020 15:15
Dovidka_20196556440660971875.pdf-1.p7s
08 серпня 2020 15:15
Dovidka_20196556440660971875.pdf
08 серпня 2020 15:15
public_doc-2_1596884240.pdf
08 серпня 2020 15:15
public_doc-2_1596884240.p7s
29 липня 2020 23:28
Електронний підпис
29 липня 2020 23:27
Технічні паспорти.pdf
29 липня 2020 23:27
Сертифікати.pdf
29 липня 2020 23:27
Проект дог.pdf
29 липня 2020 23:26
ПОГОДЖЕННЯ ТЗ.pdf
29 липня 2020 23:26
Письмова згода Дод 4.pdf
29 липня 2020 23:26
Накладна аналог дог.pdf
29 липня 2020 23:26
Коп_я паспорту.pdf
29 липня 2020 23:26
Коп_я _ПН.pdf
29 липня 2020 23:26
Квитанція 2019 рік.pdf
29 липня 2020 23:26
Довідка ст.17.pdf
29 липня 2020 23:26
Довідка санкції.pdf
29 липня 2020 23:26
Довідка не є ЮО.pdf
29 липня 2020 23:26
Відгук.pdf
29 липня 2020 23:26
Витяг _ДРПОУ.pdf
29 липня 2020 23:26
Виписка.pdf
29 липня 2020 23:26
аналог договір 168.pdf
29 липня 2020 23:26
Авторизаційний лист.pdf

Публічні документи

29 липня 2020 16:02
Електронний підпис
29 липня 2020 15:59
26 Висновок СЕС дошка.pdf
29 липня 2020 15:59
22 Проєкт договору.pdf
29 липня 2020 15:59
05 Фін звіт за 2019 рік.pdf
29 липня 2020 15:59
13 Лист-гарантія.pdf
29 липня 2020 15:59
06 Довідка ст.17 .pdf

Публічні документи

28 липня 2020 17:34
Електронний підпис
28 липня 2020 17:33
Фінансова звітність.pdf
28 липня 2020 17:33
Сертифікати ViewSonic.pdf
28 липня 2020 17:33
Сертифікати Lenovo.pdf
28 липня 2020 17:33
Паспорт Newline R5-800E.pdf
28 липня 2020 17:33
Паспорт 20SMS0UP00.pdf
28 липня 2020 17:33
Новий штатний розпис.pdf
28 липня 2020 17:33
Наказ (директор).pdf
28 липня 2020 17:33
Довідка (печатка).pdf
28 липня 2020 17:33
Витяг (ПДВ).pdf
28 липня 2020 17:33
Авторизація Квадо.pdf
28 липня 2020 17:33
Авторизація ViewSonic.pdf
28 липня 2020 17:33
Авторизація MTI.pdf
28 липня 2020 17:33
Авторизація Lenovo.pdf
28 липня 2020 17:33
Авторизація AV-PRO.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯРЕМЕНКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ"

ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯРЕМЕНКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3482313597
Переможець 2 080 000,00
UAH з ПДВ
04 серпня 2020 15:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 серпня 2020 15:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯРЕМЕНКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3482313597
2 080 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2020 11:31
Електронний підпис зміни до договору
02 жовтня 2020 11:40
ДУ №2_3110-23.pdf зміни до договору
02 жовтня 2020 11:01
Електронний підпис зміни до договору
16 вересня 2020 16:28
ДУ №1_16.09.2020.pdf зміни до договору
16 вересня 2020 16:25
Електронний підпис укладений
21 серпня 2020 14:43
Дог №3110-23.pdf укладений
21 серпня 2020 14:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток до договору викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 3110-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 5.1: "Строк поставки товарів: до 31 жовтня 2020 р"
Номер договору про закупівлю: 3110-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 080 000,00
UAH