Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Телевізійне й аудіовізуальне обладнання» код по ДК 021:2015 – 32320000-2 (інтерактивний мультимедійний комплекс для комплектування кабінетів початкових класів «Нова українська школа»)
Очікувана вартість
2 350 000,00 UAH
UA-2020-07-14-005017-c ● 044f8acfbb764541b6f9068b3af4aa67
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02142885 |
Місцезнаходження: | 84301, Україна , Донецька обл., м.Краматорськ, вул. Ярослава Мудрого, буд. 56 |
Контактна особа: |
Катерина Ігорівна Некрасова +380500527287,+380626471538 kramgoroo_dz@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 липня 2020 14:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 липня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 липня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 30 липня 2020 15:00 |
Очікувана вартість: | 2 350 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
8) Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 комплект
Інтерактивний мультимедійний комплекс для комплектування кабінетів початкових класів «Нова українська школа»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84300, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, Заклади управління освіти м. Краматорськ (додаток 2 тендерної документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | 100% оплата по факту постачання товару з відстрочкою платежів до 30 календарних днів | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 липня 2020 10:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 липня 2020 10:43 |
Перелік змін.pdf | |
20 липня 2020 10:43 |
ТД_нова редакція.docx | |
14 липня 2020 14:24 |
ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ВІДКРИТИХ ТОРГІВ.docx | |
14 липня 2020 14:24 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx |
20 липня 2020 10:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 липня 2020 10:43 |
Перелік змін.pdf
|
|||
20 липня 2020 10:43 |
ТД_нова редакція.docx
|
|||
14 липня 2020 14:24 |
ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ВІДКРИТИХ ТОРГІВ.docx
|
|||
14 липня 2020 14:24 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Пояснення до технічного завдання!
Дата подання: 15 липня 2020 15:20
Дата відповіді: 17 липня 2020 15:30
Шановний замовник! В технічному завданні до Технічної документації прописані параметри без уточнень, що унеможливлює чітко визначити необхідних технічних деталей, а саме: 1. Наявність "гарячих клавіш" не менше ніж 15 шт. з кожного боку дошки - які саме потрібні клавіши(перелік) та які функції кожна повинна виконувати. Дякую!
Відповідь: Відповідно додатку 2 тендерної документації інтерактивна дошка повинна мати "гарячі клавіши" не менше ніж 15 шт. з кожного боку дошки. "Гарячі клавіши" повинни містити функції для забезпечення повноцінної роботи в кабінетах початкових класів "Нова українська школа".
Тендер
Дата подання: 15 липня 2020 18:24
Дата відповіді: 17 липня 2020 15:27
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Добрий день! Відповідно додатку №1 до тендерної документації: доставка, розвантаження, збірка, установка та налагодження товару здійснюється за рахунок Учасника по всім закладам управління освіти Краматорської міської ради.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-14-005017-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 04 серпня 2020 16:02
ВИМОГА щодо скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі
ФОП ЯРЕМЕНКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ та про намір укласти договір
Виходячи з наведеного, керуючись ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», наполягаємо на дискваліфікації пропозиції учасника - переможця ФОП ЯРЕМЕНКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ, як такої що не відповідає вимогам встановленим Додатком № 1, Тендерною документацією Замовника. В разі не задоволення нашої Вимоги, ми будемо звертатись до Антимонопольного комітету України за захистом своїх прав та законних інтересів.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 серпня 2020 12:24
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», тендерний комітет Управління освіти Краматорської міської ради прийняв рішення надати наступні роз’яснення та відхилити вимогу:
"Відповідно наказу від 15.04.2020 №708 предмет закупівлі товарів визначається замовником. Тобто кожний Замовник самостійно обирає предмет закупівлі за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Учасник ФОП Яременко С.В. надав аналогічний договір від 15.08.2019 № 168 предмет закупівлі ДК 021:2015-30230000-0 "Комп'ютерне обладнання", відповідно додатку №1 до договору №168 від 15.08.2019 асортимент товару: багатофункціональний пристрій та інтерактивна дошка. Управління освіти закуповує по процедурі інтерактивний мультимедійний комплекс для комплектування кабінетів початкових класів «Нова українська школа», в який входить товар-інтерактивна дошка.
Виходячи з вищевказаного учасник ФОП Яременко С.В. виконав умови тендерної документації та його пропозиція відповідає вимогам".
"Відповідно наказу від 15.04.2020 №708 предмет закупівлі товарів визначається замовником. Тобто кожний Замовник самостійно обирає предмет закупівлі за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Учасник ФОП Яременко С.В. надав аналогічний договір від 15.08.2019 № 168 предмет закупівлі ДК 021:2015-30230000-0 "Комп'ютерне обладнання", відповідно додатку №1 до договору №168 від 15.08.2019 асортимент товару: багатофункціональний пристрій та інтерактивна дошка. Управління освіти закуповує по процедурі інтерактивний мультимедійний комплекс для комплектування кабінетів початкових класів «Нова українська школа», в який входить товар-інтерактивна дошка.
Виходячи з вищевказаного учасник ФОП Яременко С.В. виконав умови тендерної документації та його пропозиція відповідає вимогам".
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 липня 2020 15:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯРЕМЕНКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ |
2 290 000,00
UAH з ПДВ
|
2 080 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ" |
2 344 560,00
UAH з ПДВ
|
2 130 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" |
2 288 000,00
UAH з ПДВ
|
2 158 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯРЕМЕНКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ #3482313597 |
Переможець |
2 080 000,00
UAH з ПДВ
|
04 серпня 2020 15:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 жовтня 2020 11:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 жовтня 2020 11:40
|
ДУ №2_3110-23.pdf | зміни до договору |
02 жовтня 2020 11:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 вересня 2020 16:28
|
ДУ №1_16.09.2020.pdf | зміни до договору |
16 вересня 2020 16:25
|
Електронний підпис | укладений |
21 серпня 2020 14:43
|
Дог №3110-23.pdf | укладений |
21 серпня 2020 14:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаток до договору викласти у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 3110-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 5.1: "Строк поставки товарів: до 31 жовтня 2020 р" |
Номер договору про закупівлю: | 3110-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |