Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Попільнянської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 41420869 |
Місцезнаходження: | 13501, Україна , Житомирська обл., смт. Попільня, вул. Богдана Хмельницького, 7 |
Контактна особа: |
Лариса Валентинівна Оксенюк +380413751073 osvita.pop17@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 липня 2020 14:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 липня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 липня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 30 липня 2020 15:32 |
Очікувана вартість: | 1 862 807,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 314,03 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 9000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою.
У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Специфікація щодо технічних показників товару може бути викладена англійською або російською мовою із зазначенням за потреби загальновживаних абревіатур або скорочень англійською мовою.
Вид забезпечення тендерної пропозиції – Електронна банківська гарантія з обслуговуючого банку (оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639) (гарантія повинна відповідати вимогам законодавчих та нормативно-правових актів). Розмір забезпечення тендерної пропозиції – не перевищує 0.5% очікуваної вартості закупівлі – 9 000,00 (дев’ять) грн. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику - Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі юридичними особами (їхніми об’єднаннями) не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких юридичних осіб (їхніх об’єднань). Крім того, Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку або інший документ банку. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції та у відсутності документу підтверджуючого наявність грошового покриття або забезпечення тендерної пропозиції оформлені не у відповідності з умовами тендерної документації викладеними відхиляються Замовником. У разі якщо тендерні пропозиції подаються стосовно частини предмета закупівлі (лота), розмір забезпечення тендерної пропозиції встановлюється замовником відповідно до очікуваної вартості предмета закупівлі щодо кожної його частини (лота). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен відповідати строку, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 10 днів з дня підписання документів Замовником (Оплата за договором підряду здійснюється на підставі актів за формою КБ-2 та КБ-3 протягом поточного місяця, у якому підписано акти виконаних робіт, або у наступному за поточним.), але з урахуванням наявності відповідних кошторисних призначень, в разі затримки фінансування або відсутності кошторисних призначень розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України – на умовах відстрочки платежу до кінця бюджетного року без нарахування штрафних санкцій. Замовник може здійснювати попередню оплату виконання робіт відповідно до вимог чинного законодавства України. Джерело фінансування: місцевий бюджет. Джерело фінансування: місцевий бюджет | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 10 днів з дня підписання документів Замовником (Оплата за договором підряду здійснюється на підставі актів за формою КБ-2 та КБ-3 протягом поточного місяця, у якому підписано акти виконаних робіт, або у наступному за поточним.), але з урахуванням наявності відповідних кошторисних призначень, в разі затримки фінансування або відсутності кошторисних призначень розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України – на умовах відстрочки платежу до кінця бюджетного року без нарахування штрафних санкцій. Замовник може здійснювати попередню оплату виконання робіт відповідно до вимог чинного законодавства України. Джерело фінансування: місцевий бюджет. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 липня 2020 14:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 липня 2020 14:54 |
ТД_капітальний ремонт.pdf | |
14 липня 2020 14:54 |
Техн. завда..pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Додатком 2 до Документації передбачена технічна специфікація «Капітальний ремонт даху Сокільчанського ліцею Попільнянської селищної ради по вул. Шкільна, 2 в с. Сокільча Попільнянського району Житомирської області».
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ" надано кошторисні розрахунки, які повною мірою відповідають вимогам тендерної документації, зокрема технічній специфікації.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника є такою, що відповідає вимогам тендерної документації.
Виходячи з вищевикладеного, повідомляємо, що підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні.
Скарги до процедури
Дата подання: 10 серпня 2020 17:35
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-30-000018 ● f920bc7363e74e959ffac1218e1d52a2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 жовтня 2020 15:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.10.2020
№ 72
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 30.10.2020 № 72.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
8. UA-2020-07-14-005008-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-01-06 21:22:25
аргументовані заперечення до висновку
Уважно ознайомившись з висновком про проведення моніторингу, надаємо аргументовані заперечення.
Щодо Додатку № 1 «Технічна специфікація» до договору про закупівлю від 15.09.2020 року № 14/09/20.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до умов тендерної документації технічна специфікація міститься у Додатку 2, і містить наступну інформацію: «ДОДАТОК 2
до тендерної документації - ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ «Капітальний ремонт даху Сокільчанського ліцею Попільнянської селищної ради по вул. Шкільна, 2 в с. Сокільча Попільнянського району Житомирської області» Місце виконання робіт: Україна, 13325, Житомирська обл., Попільнянський р-н., с. Сокільча, вул. Шкільна, 2. Розширений перлік та обсяг робіт визначення в додатку № 2 до тендерної документації (розширений), що розміщується окреми файлом в системі електронних закупівель prozorro.gov.ua».
Проект договору відповідно до тендерної документації, не містив чітко встановленої форми «Технічної специфікації», і не конкретизував яка саме інформація повинна в ньому міститись. Інформація щодо предмету закупівлі та технічні специфікації – ««Капітальний ремонт даху Сокільчанського ліцею Попільнянської селищної ради по вул. Шкільна, 2 в с. Сокільча Попільнянського району Житомирської області» Місце виконання робіт: Україна, 13325, Житомирська обл., Попільнянський р-н., с. Сокільча, вул. Шкільна, 2» повністю відображені у наявних додатках до договору про закупівлю від 15.09.2020 року № 14/09/20.
Щодо обрання переможцем ТОВ «НВФ «ТЕРМОУНІВЕРСАЛ».
Протоколом від 31 липня 2020 року переможцем закупівлі визначено ТОВ «НВФ «ТЕРМОУНІВЕРСАЛ» та прийнято рішення про намір укласти договір. Тендерна пропозиція учасника повною мірою відповідає умовам тендерної документації.
Пунктом 9 Додатку 1 до Документації визначено перелік документів, які обов’язково подаються учасниками у складі тендерної пропозиції і надаються в електронному вигляді, у форматі PDF або інший формат передбачений системою електронних закупівель prozorro.gov.ua та завантажуються у відповідні форми на електронному майданчику, а саме копію балансу суб’єкта господарювання за останній звітний період (відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»).
На підтвердження відповідності встановленій вимозі учасником у складі пропозиції надано фінансову звітність малого підприємства з інформацією про баланс на 30 червня 2020 року.
Згідно з частиною 1 статті 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна фінансова звітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців. Крім того, відповідно до облікової політики підприємства фінансова звітність може складатися за інші періоди.
Відповідно, Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» також передбачає звітним періодом і проміжну звітність - за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців.
Отже, надані документи фінансової звітності у складі пропозиції Переможця є такими, що відповідають умовам документації. Звертаємо увагу на те, що рішення про намір укласти договір було предметом оскарження, і рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – АМКУ) від 08.09.2020 року №16917-р/пк-пз було підтверджено законність обрання Переможця.
Тендерна документація містить підстави для відхилення тендерної пропозиції, а визначення поняття формальної помилки встановлено пунктом 19 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з яким формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Таким чином, дане питання врегульовано та чітко визначено законодавством. Викладення положень тендерної документації таким чином не призвело до додаткових запитань в період уточнень.
Виходячи з вищевикладеного, тендерна пропозиція ТОВ «НВФ «ТЕРМОУНІВЕРСАЛ» є такою, що повною мірою відповідає вимогам, передбаченим тендерною документацією, а Замовник під час оприлюднення договору про закупівлю і складення тендерної документації діяв виключно в межах чинного законодавства.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 липня 2020 15:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ" |
1 583 251,50
UAH з ПДВ
|
1 583 251,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АЛЬППРОМ" |
1 661 729,84
UAH з ПДВ
|
1 661 729,84
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ" #34788625 |
Переможець |
1 583 251,50
UAH з ПДВ
|
31 липня 2020 23:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2020 18:53
|
Сканировать1.PDF | зміни до договору |
22 грудня 2020 18:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2020 18:49
|
Сканировать10001.PDF | зміни до договору |
22 грудня 2020 18:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 грудня 2020 10:07
|
Додаткова угода.PDF | зміни до договору |
11 грудня 2020 10:04
|
Електронний підпис | укладений |
15 вересня 2020 21:58
|
Договір Термоуніверсал.pdf | укладений |
15 вересня 2020 21:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Строк виконання робіт продовжити до 15.12.2020 року. |
Номер договору про закупівлю: | № 14/09/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 14/09/20/ДУ № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовжити строк виконання робіт до 31.12.2020 року. |
Номер договору про закупівлю: | № 14/09/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 14/09/20/ДУ № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | № 14/09/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 14/09/20/ДУ № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |