Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сміттєвоз з боковим завантаженням на шасі МАЗ-4371
Очікувана вартість
1 550 000,00 UAH
UA-2020-07-14-004714-b e0f286a893094dc4b4ecbde5f9e8c30b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Биховченко Іван Іванович

0675473613 deil1987@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГЛЕВАХІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04359146
Місцезнаходження: 08631, Україна , Київська обл., Васильківський район, селище міського типу Глеваха, ВУЛИЦЯ ВОКЗАЛЬНА, будинок 26
Контактна особа: Биховченко Іван Іванович
0675473613
deil1987@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 липня 2020 19:15
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2020 19:09
Оскарження умов закупівлі: до 26 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2020 19:09
Початок аукціону: 31 липня 2020 13:35
Початок аукціону: 31 липня 2020 13:35
Очікувана вартість: 1 550 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби


Сміттєвоз з боковим завантаженням на шасі МАЗ-4371 або еквівалент)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Сміттєвоз з боковим завантаженням на шасі МАЗ-4371
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 липня 2020 19:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 19:15
Нова редакція ТД СМІТТЄВОЗ.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-14-004714-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Торговий Дім Будшляхмаш", Код ЄДРПОУ:32670703
Дата подання: 15 липня 2020 09:15
Технічні вимоги
Доброго дня!
Просимо розглянути можливість внести зміни до технічних вимог Додаток 4 тендерної документації з метою покращення технічних характеристик предмету закупівлі, а саме:
1. Тип обладнання – МІНІ Б (або еквівалент) не вказувати, так як існують інші вітчизняні виробники сміттєвозів, які можуть запропонувати кращі по технічним характеристикам моделі сміттєвоза;
2. Коефіцієнт пресування - не менше 2,5 змінити на не менше 4,0 (сучасні комплектуючі гідросистеми дають можливість цей показник збільшити та цим самим підвищити ефективність використання сміттєвоза)
3.Тип завантажувальних контейнерів - К-0,75 замінити на універсальний, який обслуговує контейнери ємністю 0,75 та 1,1 куб.м.
4.Для забезпечення безпечного та тривалого терміну експлуатації сміттєвоза, робочі органи керування обладнанням мають бути встановлені згідно норм безпеки EN 1501 (надати копію відповідного сертифікату завірену оригінальною печаткою заводу – виробника навісного обладнання)- видалити з вимог, оскільки даний сертифікат не є обов*язковим для підтвердження норм безпеки і згідно законодавства України існують інші документи які підтверджують безпеку використання сміттєвозу. Розширити перелік документів, що підтверджує безпеку використання наприклад: - або свідоцтво/ або гарантійний лист / тощо.
Данні пункти обмежують коло учасників, тому просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Дякуємо! З повагою, Учасник!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 липня 2020 17:24
Шановний Учасник! Користуючись нагодою, дякуємо за Ваше звернення.
Відповідно до ч. 1 ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Повідомляємо Вам про те, що тендерна документація, затверджена Протокольним рішенням Уповноваженої особи Глевахівської селищної ради від 14.07.2020 року № 13, містить Додаток 4 Інформація про технічні характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація; перелік технічних вимог).
Додаток 4 має вичерпний перелік характеристик, яким повинен відповідати запропонований учасником товар, а також перелік організаційних вимог – документального підтвердження, яке учасник надає задля доказу відповідності запропонованого товару вимогам замовника.
Значення характеристик, які Замовник виклав в Додатку 4 є мінімально прийнятними, що розширює коло потенційних Учасників тендерної процедури та жодним чином не порушують принципи публічних закупівель, не є дискримінаційними, та не звужують конкуренцію. Передбачені Додатком 4 характеристики мають встановлені мінімальні значення, виходячи з аналізу технічних параметрів продукції різних виробників сміттєвозів, які потенційно можуть запропонувати свою продукцію. Перелік документального підтвердження відповідності запропонованого товару також базується на наданні документів, які передбачені нормами чинного законодавства. Такі документи повинні бути у кожного виробника/представника, які бажають запропонувати якісну продукцію, у т.ч. і сертифікат EN 1501 який підтверджує безпечну для оператора роботу обладнання сміттєвозу, що є вкрай важливим для забезпечення вимог охорони праці з питань безпечної експлуатації даного обладнання.
Стосовно першої вимоги повідомляємо про наступне:
Будь-які посилання в найменуванні та/або технічних характеристиках на конкретну торговельну марку або тип тощо, передбачає надання еквіваленту, про що зазначено у Додатку № 4, при чому технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими.
Стосовно питання щодо типу завантажувальних контейнерів (К-0,75) повідомляємо що, в парку контейнерів Замовника використовуються саме такі контейнери, тому потреби придбання обладнання для інших контейнерів немає.
Таким чином, Додаток 4 до тендерної документації складений у відповідності до норм чинного законодавства, жодним чином не звужуючи конкуренцію. Отже, Замовник вимушений відмовити Вам у задоволенні вимоги.
Запрошуємо Вас до участі у процедурі відкритих торгів, та будемо раді бачити Вас серед учасників.
Сподіваємося на подальшу співпрацю!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2020 13:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КОМУНАЛЬНА ТЕХНІКА" 1 549 000,00
UAH з ПДВ
1 541 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛЛІ ПЛЮС" 1 547 000,00
UAH з ПДВ
1 547 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2020 10:41
Електронний підпис
06 серпня 2020 10:41
ч. 2 ст. 17.pdf
05 серпня 2020 11:31
Електронний підпис
05 серпня 2020 11:31
п.12 ч.1 ст.17.pdf
05 серпня 2020 11:31
п. 3 ч.1 ст.17.pdf
05 серпня 2020 11:31
Довідка МВС.pdf
05 серпня 2020 11:31
Довідка корупція.pdf
05 серпня 2020 11:31
Довідка ДФС.pdf
05 серпня 2020 11:31
Довідка банкрутство.pdf
05 серпня 2020 11:31
Цінова пропозиція.pdf
29 липня 2020 15:20
Електронний підпис
29 липня 2020 15:20
Електронний підпис
29 липня 2020 15:19
Про вартість активів.pdf
27 липня 2020 18:31
Електронний підпис
27 липня 2020 18:31
32. Проект договору.pdf
27 липня 2020 18:31
29. Лист про санкції.pdf
27 липня 2020 18:31
28. Копія витягу ПДВ.pdf
27 липня 2020 18:31
27. Статут 05.03.2020.pdf
27 липня 2020 18:31
24. Право підпису.pdf
27 липня 2020 18:31
17. Зображення.pdf
27 липня 2020 18:31
06. Відгук Бориспіль.pdf
27 липня 2020 18:30
02. Дилерський ВІВА 2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КОМУНАЛЬНА ТЕХНІКА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛЛІ ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КОМУНАЛЬНА ТЕХНІКА"
#39588481
Переможець 1 541 250,00
UAH з ПДВ
03 серпня 2020 13:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 серпня 2020 13:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КОМУНАЛЬНА ТЕХНІКА"
#39588481
1 541 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 16:35
Електронний підпис укладений
17 серпня 2020 14:04
Договір сміттєвоз.pdf укладений
17 серпня 2020 14:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 541 250,00
UAH (в тому числі ПДВ 256 875,00 UAH)